Tegen sopraan aan, toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef Little_Dolls het volgende:
Als ik het goed heb gedaan is het C4 - D5, maar geen idee wat dat betekent. Staat ook niet in die tabel.
Ik dacht juist eerder van mezelf dat ik een alt was. De "top note" is alleszins alt volgens die tabel.quote:
Ik haal comfortabel E2 - A5quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Little_Dolls het volgende:
Hoe ver raken jullie?
Ik vind het best moeilijk omdat het wel lijkt alsof ik bijna geen enkele noot fatsoenlijk kan zingen
Dat rijtje is onzin... De Bottom Note van een Tenor is volgens dat ding B2, ik ben een Tenor en ik zing daar nog 7 semitonen onder zonder problemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik dacht juist eerder van mezelf dat ik een alt was. De "top note" is alleszins alt volgens die tabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef arucard het volgende:
Ik blijf ook weleens steken op A2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik hier nog ergens liggen als het goed isquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef arucard het volgende:
Ik blijf ook weleens steken op A2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn gezouten noten zijn ook nogal fry![]()
[ afbeelding ]
Robert Moog died for our synths
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me altijd al af hoe aphex twin muziek maakte....
Die hebben wel eens beter geklonken.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:04 schreef Gehenna het volgende:
En nu weer gewoon over echte muziek hebben, de zingende fresia's hebben een nieuwe single
Zijn naam was john de wolfquote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die hebben wel eens beter geklonken.
Dan zal het wel kloppenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef Little_Dolls het volgende:
En bij weg, ik ben een contra-alt (volgens Braddie).
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef Little_Dolls het volgende:
En bij weg, ik ben een contra-alt (volgens Braddie).
Ik voel mij nu een beetje Cherquote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welkom bij de club: MUZ / het grote contra-alt topic
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:25 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik voel mij nu een beetje Cher![]()
WTFquote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die hebben wel eens beter geklonken.
Nu ben ik misschien dom, maar wat is hier de bedoeling van?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal.prachttopic
Dat je het topic leest of nietquote:Op donderdag 17 april 2014 18:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nu ben ik misschien dom, maar wat is hier de bedoeling van?
verzonnen kranten berichten door fokkers...quote:
Ok koel. Daar kan nog iets absurds uitkomen...quote:Op donderdag 17 april 2014 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
verzonnen kranten berichten door fokkers...
Ik zal even een absurde schrijven die ik net op de fiets bedacht hebquote:Op donderdag 17 april 2014 18:52 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok koel. Daar kan nog iets absurds uitkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |