Lui kreng ga lezenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Ik was even douchen. Wat zijn de voorlopige conclusies?
Dat wapen was van hun? Twee minuten geleden moest dat nog onderzocht worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is het verschil tussen een Bijlmermarokkaan of neger die met een illegaal pistool rondloopt of een juwelier?
Als de eerste iemand neerknalt voor zijn veiligheid moet hij volgens FOK! de doodstraf krijgen, deze juweliers worden als helden onthaalt..
Was mevrouw nu aanwezig tijdens de start van de overval?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Muto het volgende:
[..]
- Zelfverdediging
- Worsteling geweest
- Van wie het wapen is, wordt nog onderzocht.
Je, effe vijftien pagina's doorspitten met grotendeels minder relevante informatie. Dag.quote:
Ja, ze was al in de zaak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Was mevrouw nu aanwezig tijdens de start van de overval?
Ja. Ze ging daarna wel even naar huis om haar kind op te halen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
finkersquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn twee doden waarvan een ernstig.
Godsamme wil je ook ontbijt op bedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar weer...... de verhalen van de buurtbewoners zijn niet altijd waar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon Nederlanders dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef Marrije het volgende:
ahum
nls pasport marokkaanse achtergrond
quote:
Juwelier en z'n vrouw? Zijn er ook 2. Hij gewond, zij ontfutselt het wapen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Re het volgende:
[..]
worsteling na schot door hand, wapen overmeesterd en teruggeschoten ?
nee zo werkt het nietquote:
Nou nou, ik weet niet wat je paginainstelling is, maar de persconferentie begon om 18.00 uur.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Je, effe vijftien pagina's doorspitten met grotendeels minder relevante informatie. Dag.
Dus het ging vanquote:
Stop nog effe een augurk in je kut, zuur ben je toch al.quote:
Hmm? Waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef Marrije het volgende:
ahum
nls paspoort marokkaanse achtergrond
Werd dat tijdens de persconferentie medegedeeld ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
nls paspoort
marokkaanse achtergond
1 ervan
indianenverhalen he. Gewoon op de feiten wachten ipv onderbuikgevoelens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus het ging van
1. Mevrouw was aanwezig in hun woning boven de winkel
2. Mevrouw was aanwezig in woning op minuten afstand van de winkel
3. Mevrouw was aanwezig in de winkel
Maar goed, dan spreekt men dus van noodweer. Goed gehandeld van mevrouw
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Stop nog effe een augurk in je kut, zuur ben je toch al.
wilden een Mercedes kopen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
nls paspoort
marokkaanse achtergond
1 ervan
Dat is een bekend gegeven natuurlijk. Iemand doet een aanname, een ander hoort dit en geeft dit door als een feit, de derde voert een wijziging in, enzovoortsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar weer...... de verhalen van de buurtbewoners zijn niet altijd waar.
dat is ook plausibel jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juwelier en z'n vrouw? Zijn er ook 2. Hij gewond, zij ontfutselt het wapen.
was dat bij de persco net? Omroep Brabant was al weg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
nls paspoort
marokkaanse achtergond
1 ervan
Men liet de afkomst van de daders keurig na.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Werd dat tijdens de persconferentie medegedeeld ja?
Wow, das echt 10 meter van de voordeur van het pand.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Montagui het volgende:
En op diezelfde site staat ook dat de overvallers op straat zouden zijn doodgeschoten.
Op het eind zie je wat liggen onder de 'tent'.
Als ze op de vlucht zouden zijn doodgeschoten dan heeft de schutter denk ik alsnog een probleem.
Niks over dat volgens mijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:24 schreef poemojn het volgende:
[..]
was dat bij de persco net? Omroep Brabant was al weg.
Daar hamer ik al de gehele dag op. Maar dan zet men je weg als verdediger van gespuisquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
indianenverhalen he. Gewoon op de feiten wachten ipv onderbuikgevoelens.
Wat wil je nou?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus het ging van
ja nos was ook al weg maar rtl nieuws ging nog f fdoor, nu ook wegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:24 schreef poemojn het volgende:
[..]
was dat bij de persco net? Omroep Brabant was al weg.
Niks van gehoordquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat lees ik niet
dat hoor ik
tijdens de presco
Wij hadden een streamlockquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja nos was ook al weg maar rtl nieuws ging nog f fdoor, nu ook weg
Ik ook nietquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook een Omroep Brabant streampje gekeken, maar als we de mensen hierboven mogen geloven is het nadat OB er weg ging nog wat over verteld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Men liet de afkomst van de daders keurig na.
De pool is dus nog steeds open voor weddenschappen.
De woning boven de winkel is niet van het echtpaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus het ging van
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja twitter, ik zou er maar even voorzichtig mee zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef Troonwoord het volgende:
https://twitter.com/Ibrah(...)076737945600/photo/1
1 van de daders.
Dat was op den duur al bekend ja. Maar het werd eerst wel aangehaald als 'bewijsvoering' voor noodweer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
De woning boven de winkel is niet van het echtpaar.
klopt, dat mag je gelovenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ook een Omroep Brabant streampje gekeken, maar als we de mensen hierboven mogen geloven is het nadat OB er weg ging nog wat over verteld.
En het verschil isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef Jula123 het volgende:
Ik keek via rtlnieuws.nl, daar werd het volledig uitgezonden, en werd verteld dat eentje Marokkaan is en de ander noord-afrikaan.
Net zoals Ritmo een keer werd aangezien als winkelcentrumschutter? Ben altijd huiverig voor dit soort berichten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef Troonwoord het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de daders.
Nonsens, naar het schijnt was zij de eerste vrouwelijke KCT'erquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Los van het feit dat veel mensen de vrouw van die juwelier steunen en iedereen van mening is dat beter overvallers het loodje kunnen leggen dan een juwelier, zal zij waarschijnlijk een flink trauma hieraan overhouden.. het is niet niks om 2 mensen naar de andere wereld te helpen als eerzaam burger, ook al was het uit noodweer.
dank uquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef Jula123 het volgende:
Ik keek via rtlnieuws.nl, daar werd het volledig uitgezonden, en werd verteld dat eentje Marokkaan is en de ander noord-afrikaan.
De ene zandberg ligt wat verder dan de anderequote:
Goed plaatje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef Troonwoord het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de daders.
In dat geval is het tijd om Geert Wilders te feliciteren. Men geeft hem zijn volgende speech nu wel op een presenteerblaadje.quote:
Marokko ligt niet meer in Noord-Afrika?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef Jula123 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is het verschil tussen een Bijlmermarokkaan of neger die met een illegaal pistool rondloopt of een juwelier?
Als de eerste iemand neerknalt voor zijn veiligheid moet hij volgens FOK! de doodstraf krijgen, deze juweliers worden als helden onthaalt..
Er liggen meerdere landen in Noord-Afrika.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Marokko ligt niet meer in Noord-Afrika?
Ik rauw ook niet, ik voorzie wel een stille tochtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Een bekende van de politie. En dan na je peanut-strafje te hebben gehad voor eerdere vergrijpen gewoon lekker op de ingeslagen weg verdergaan.
Doodgeschoten worden is risico van het overvallersvak. Opgeruimd staat netjes.
Die klonk inderdaad niet al te fris nee, die kan wel een Fisherman's Friend gebruiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:30 schreef Globali het volgende:
Ik liet even de TV aan staan onder het koken. Dan hoor je ineens iets heel erg raar en hard gillen. Ik dacht dat het een rapper was. Blijkt het Erdogan van Turkije te zijn.
da wilden ze ruim houden omdat die ander nog niet geidentificeerd isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijlmer_noodweerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Nee het is afgezonkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rouw ook niet, ik voorzie wel een stille tocht
Bijlmermarokkanen hoeven niemand neer te knallen voor hun eigen veiligheid; ze worden niet overvallen. Deze juwelier wel. Er is prima gehandeld en de straf voor de dader is bijzonder effectief: deze 20-jarige bekende van de politie overvalt nooit meer een juwelier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
Ja, maar niet heel noord-africa bestaat ui Marokko. Egypte, Algarije etcquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ja, maar als je. Marokkaan bent ben je ook Noord-Afrikaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Er liggen meerdere landen in Noord-Afrika.
Van overvallers tegen juweliersgeweld?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rauw ook niet, ik voorzie wel een stille tocht
Tuurlijk. Een groepje mensen gaat verongelijkt doen en zeggen dat ze gediscrimineerd worden. Dat het "slachtoffer" een juwelier overviel, is slechts een klein detail.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rauw ook niet, ik voorzie wel een stille tocht
Niet als je van de ene zeker weet dat ie Zweeds is (geïdentificeerde bekende politie) en van de ander alleen weet dat ie uit het noorden komt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ja, maar als je. Marokkaan bent ben je ook Noord-Afrikaan.
Het zou toch ook vreemd zijn als ze zouden zeggen, 1 dader was Zweeds en de andere Scandinavisch.
Ik heb het ook gezien hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef Marrije het volgende:
ben ik nou de enige dan die nog ff bij rtl het laatste stukje heeft meegepakt?
Ai ik was al bang voor een quote, maar ja voor de dodenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Van overvallers tegen juweliersgeweld?
Point taken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:34 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Niet als je van de ene zeker weet dat ie Zweeds is (geïdentificeerde bekende politie) en van de ander alleen weet dat ie uit het noorden komt.
Zullen ze een aanklacht tegen de juwelier gaan indienen ? Ze zijn nu toch al op het bureau om het papiertje over Wilders te tekenen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een groepje mensen gaat verongelijkt doen en zeggen dat ze gediscrimineerd worden. Dat het "slachtoffer" een juwelier overviel, is slechts een klein detail.
Stel nou dat deze mevrouw niet vervolgd wordt, is er dan geen kans dat een crimineel zelf eerder gaat schieten bij een overval? Onder het mom van zelfverdedigingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijlmermarokkanen hoeven niemand neer te knallen voor hun eigen veiligheid; ze worden niet overvallen. Deze juwelier wel. Er is prima gehandeld en de straf voor de dader is bijzonder effectief: deze 20-jarige bekende van de politie overvalt nooit meer een juwelier.
dat hangt er vanaf, als je van die zweed 100% zeker weet dat het een zweed is en van die ander niet zeker weet dat het een zweed is, maar wel dat ie uit scandinavie komt, of die achtergrond heeft, dan kun je dat wat ruimer houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ja, maar als je. Marokkaan bent ben je ook Noord-Afrikaan.
Het zou toch ook vreemd zijn als ze zouden zeggen, 1 dader was Zweeds en de andere Scandinavisch.
Dat is toch niet normaal. Helemaal hees van boosheid. Dan ben je gewoon een kind. En men wilde graag bij Europa horen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die klonk inderdaad niet al te fris nee, die kan wel een Fisherman's Friend gebruiken.
Probleem is dat jij een ander besef van normaal hebt dan de meeste mods en andere usersquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt als mod toch wel een beetje normaal doen ?
In welke logica is het zelfverdediging om schietend een winkel binnen te gaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Stel nou dat deze mevrouw niet vervolgd wordt, is er dan geen kans dat een crimineel zelf eerder gaat schieten bij een overval? Onder het mom van zelfverdediging
Als je verwacht dat de winkelier een wapen zal trekken en je neerknalt zodra je om geld, geld SCHNELL vraagtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In welke logica is het zelfverdediging om schietend een winkel binnen te gaan?
Omdat je van je vent houdtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In welke logica is het zelfverdediging om schietend een winkel binnen te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |