3 is goed schieten plus bonusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
1 overvaller dood = noodweer
2 overvallers dood = executie
Wat een onzinredenering...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is ook onzin natuurlijk. Wat als die tweede man een wapen trok? Het gaat erom dat we niet weten wat er werkelijk is gebeurt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat wordt bij Bulgaren en Polen momenteel daadwerkelijk gedaan. Of het mag is idd een goede vraag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef Globali het volgende:
Een iets ander onderwerp. Mag je als bijv. Schaap & Citroen Marokkaanse mensen weigeren buiten de deur? Dat je via de intercom zegt "u behoort tot een risico groep".
Dat zijn de moeilijke keuzes dus. Of je wordt (terecht) aangeklaagd voor racisme. Of je sluit een bepaald risico uit. Maar je zal maar een Marokkaanse Nederlander zijn die normaal is en je hoort dit bij zo'n zaak. Dat kan gewoon niet. De oplossing?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:02 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dat wordt bij Bulgaren en Polen momenteel daadwerkelijk gedaan. Of het mag is idd een goede vraag.
Een soort van afsluitings systeem op de deur/sluis? Klant danwel dader kunnen alleen het pand verlaten als iemand anders, dus buiten de winkel, een knopje indrukt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat zijn de moeilijke keuzes dus. Of je wordt (terecht) aangeklaagd voor racisme. Of je sluit een bepaald risico uit. Maar je zal maar een Marokkaanse Nederlander zijn die normaal is en je hoort dit bij zo'n zaak. Dat kan gewoon niet. De oplossing?
Gelukkig maar? Welke tokkies en PVVers? Denk je dat alleen die mensen zo denken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelukkig maar en het is slecht nieuws voor de tokkies en de PVVers
Ja dit was weer een sterk staaltje van domme vooroordelen van ene opgebaarde....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gelukkig maar? Welke tokkies en PVVers? Denk je dat alleen die mensen zo denken?
Wat je zegt. De oplossing is niet simpel. Ik kom zelf uit de horeca. Deels. Meer een grote foute actie. Daar liep je ook tegen dit soort dingen aan. Dan ga je foute dingen doen om zaken normaal te laten verlopen. Er kwam altijd een groepje binnen met zeer grote mond en die trokken gokkasten leeg. Dat kon toen. Daar moet je vanaf. De politie bellen heeft geen zin.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Een soort van afsluitings systeem op de deur/sluis? Klant danwel dader kunnen alleen het pand verlaten als iemand anders, dus buiten de winkel, een knopje indrukt?
Permanente kamera bewaking via politieburo?
Juweliers worden getrained en bewapend en mogen in bepaalde gevallen geweld gebruiken?
Gewapende bewakers in het pand?
Roep maar....
of in de winkel beschoten en buiten neergevallenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het filmpje lijkt chronologisch. Als je kijkt naar de zon.
Als onder die tent een lichaam ligt, dan is er of nog een slachtoffer gevallen of men heeft het lichaam verplaatst? zomg
Heb ook in de horeca gezeten. Wij hadden behoorlijk zware jongens in dienst als uitsmijters maar deden het als volgt: 1 uitsmijter was kamper, 1 was Utrechtse onderwereld, 1 was motorclub gelinieerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat je zegt. De oplossing is niet simpel. Ik kom zelf uit de horeca. Deels. Meer een grote foute actie. Daar liep je ook tegen dit soort dingen aan. Dan ga je foute dingen doen om zaken normaal te laten verlopen. Er kwam altijd een groepje binnen met zeer grote mond en die trokken gokkasten leeg. Dat kon toen. Daar moet je vanaf. De politie bellen heeft geen zin.
In de eerste beelden in het filmpje ligt er nog niks, toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
of in de winkel beschoten en buiten neergevallen
Huidskleur: lijkbleek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:15 schreef Marrije het volgende:
Dan denk ik wel, opmerkelijk dat er niks wordt gezegd over een huidskleur. Want dat is tch iets waar veel mensen nieuwsgierig naar zijn.
Zo werkt het dus soms. Ik herken het. Maar je hebt ook geen andere keuze. Want de politie kan niets zonder bewijs. Maar een zaak moet wel draaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb ook in de horeca gezeten. Wij hadden behoorlijk zware jongens in dienst als uitsmijters maar deden het als volgt: 1 uitsmijter was kamper, 1 was Utrechtse onderwereld, 1 was motorclub gelinieerd.
Problemen opgelost. :-)
En degene die zo dom was om mot te maken kreeg zijdelings wat "waarschuwingen" aan zijn adres...![]()
Mag het hopen voor die lui die PVV stemmen anders zou per direct het stemrecht afgepakt moeten worden (zolang dit al niet moet)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gelukkig maar? Welke tokkies en PVVers? Denk je dat alleen die mensen zo denken?
Ik ben ook fel tegen de PVV maar dit is wel hoe democratie werkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mag het hopen voor die lui die PVV stemmen anders zou per direct het stemrecht afgepakt moeten worden (zolang dit al niet moet)
Ik vind het oprecht heel zielig voor je. Geniet van je banquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat geldt in jouw kromme wereld alleen voor de slachtoffers en niet voor de daders. Ik heb in die situatie gezeten en alle opties die je van te voren kunt bedenken zijn er helemaal niet. Ik wens jou dit tienvoudig toe en hoop dat je het niet overleeft
ah... gut, heb je nou iemand een ban aangesmeerd?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht heel zielig voor je. Geniet van je ban
Sowiesoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... gut, heb je nou iemand een ban aangesmeerd?
Over het algemeen krijg je een ban. Dat smeer je niet aan. Hier valt op, ik kom van een ander forum, dat bijna niemand een ban krijgt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... gut, heb je nou iemand een ban aangesmeerd?
Alleen als je vaak in VBL komtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Over het algemeen krijg je een ban. Dat smeer je niet aan. Hier valt op, ik kom van een ander forum, dat bijna niemand een ban krijgt.
Ach we willen allemaal gezellig uitgaan en plezier hebben nietwaar?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef Globali het volgende:
[..]
Zo werkt het dus soms. Ik herken het. Maar je hebt ook geen andere keuze. Want de politie kan niets zonder bewijs. Maar een zaak moet wel draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |