quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Silenus het volgende:
Nou, was een leuke date! Helaas geen avonturen met papegaaien en andere bizarre taferelen, gewoon lekker stappen en zoenen. En volgende week samen een ijsje eten ergens.
En nu schijnt de zon. Mooi man.
Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Rickario het volgende:
Gisteren weer een nieuwe date gehad maar ik weet niet of ik haar nu echt leuk vind. Moeilijk om hoogte van haar te krijgen. het was gezellig maar er is niks gebeurd. Eigenlijk hadden we gewoon te weinig tijd.
Maar even afwachten of ik vandaag nog wat van haar hoor.
Haar aandringen om de rekening te splitsen voorspelt in ieder geval weinig goeds
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.
Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef Rickario het volgende:
Waar die vijandigheid voor nodig is in dit topic vraag ik me soms wel eens af
Oh, dat ge 'fucking' enz.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
vijandigheid?
Ah zo, dan snap ik het ja. Alhoewel je natuurlijk ook zelf initiatief kunt tonen toch?
Yep. Maar even zien. Haast heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!
..Oh sorry, liet me even gaan.Nee, ik begrijp je wel. Als het niet teveel gedoe is kun je altijd nog een keertje afspreken.
Wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Weissman het volgende:
BoL is wel serieus, maar niet van dezelfde leeftijd.Ik heb nog een Rickario in de aanbieding? Is ook wel semi-grappig enzo. Over zijn sexuele prestaties weet ik nog niks. Daar gaan veel geruchten over.
Al gedaan. Maar ze is aan het hockeyen volgens mijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in dat je zelf ook wat van je kan laten horen ipv te wachten op haar
Het is lekker weer, iedereen is vrolijk, dus komt goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef Rickario het volgende:
Ah het Appje waarvan je wist dat die zou komen met de strekking 'erg gezellig maar niet meer dan dat'. Dat kan. Jammer maar geen ramp. Next.
Idem hier, buiten het splitten dan.quote:Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.
Ow jeej, jij bent zo'n type dat ik altijd verkeerd inschat dus?quote:Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!
Daar heb je de zon toch niet voor nodig? Al is het een goede katalysator.quote:
Toe maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:55 schreef MissGump het volgende:
Mmm lekker zo'n kopje thee in de zon uit mijn net gekregen feyenoord mok
Ik heb zowaar voor vanavond misschien ook nog een date geregeld, het is de schuld van de zon!
Je peilstokje is de insteekquote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Buffell het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat lopen morgen op m'n 2e date. Bij de eerste was het vooral kennis maken en weinig fysiek contact of iets in die richting. Ze is enorm moeilijk te peilen, dus weet niet wat haar insteek is voor morgen.
Je bent zelf een belangrijk onderdeel van het gesprek, dus dat ligt toch ook echt grotendeels aan jezelf.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef VacaLoca het volgende:
hoe voorkom je toch die interview gesprekken op bv een paiq? Waar het snel over studie en werk gaat of stuk minder erg de vakantieplannen (maar toch ook een vrij standaard verhaal wordt)
je hebt niet echt aanknopingspunten om lekker over 'niets' te zwammen even, zoals je in de kroeg wel sneller hebt
Enkel fokkers van hier zouden t weten dan.. Als je die wilt dan kan je ze ook gewoon pm-enquote:Op zondag 30 maart 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, want als ik dan een fokker tref, kan die de connectie faken.
Het zijn er overigens geen vastgestelde 4, ik haat heel veel dingen, dus welke ik kies verschilt per gesprek.
Dan heb je toch gewoon een kutgesprek en is het neeeeeext?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het helpt als ander dan ook al verder op boorduurt en er wat aan toevoegt, dan kan ik vaak wel weer goed daar leuk op inspelen, maar als dat niet gebeurd dan vind ik ook lastig om het dan over andere boeg te gooien.
Als je elkaars foto's kan zien en je maakt complimentje en je krijgt alleen een 'dankje' oid terug is het dan altijd eigenlijk al aflopend verhaal of zijn er uitzonderingen?
Dankjewelquote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Wat moet je dan zeggen na een compliment ;?
Dank je, jij ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
FUCK YOU TOO BITCH, CALL THE COPS! IMMA KILL YOU AND THEM LOUDASS MOTHERFUCKING BARKING DOGS!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Wat geef je zelf als reactie op een complimentje dan? Weinig anders dan "dankje" vermoed ik zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het helpt als ander dan ook al verder op boorduurt en er wat aan toevoegt, dan kan ik vaak wel weer goed daar leuk op inspelen, maar als dat niet gebeurd dan vind ik ook lastig om het dan over andere boeg te gooien.
Als je elkaars foto's kan zien en je maakt complimentje en je krijgt alleen een 'dankje' oid terug is het dan altijd eigenlijk al aflopend verhaal of zijn er uitzonderingen?
Dat zegt mijn vriend ook wel eensquote:Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vroeger een vriendinnetje en als haar vriendje zei "ik hou van je" dan zei zij "Dank je."
Ik ging dan altijd een beetje dood van binnen. Voor hem.
Jb, jij hier?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet nooit wat te zeggen op een compliment, waardoor ik óf eroverheen lul, óf dank je zeg idd, óf reageer met
Maar daar volgt eigenlijk nooit een gesprek uit nee
Pilletje vergeten?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
FUCK YOU TOO BITCH, CALL THE COPS! IMMA KILL YOU AND THEM LOUDASS MOTHERFUCKING BARKING DOGS!
Hmm vriend van mij heeft aardig zn looks mee en zat ook voor gein tijdje op paiq en hij kreeg dan zelf ook meteen complimenten om zn oren. En naar aanleiding van een plaatje wat rondging op facebook met text in de trant van 'when a girl replies 'awwww thxquote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat geef je zelf als reactie op een complimentje dan? Weinig anders dan "dankje" vermoed ik zo.
Een complimentje moet je ook niet geven om het gesprek op gang te houden.. die moet je geven omdat je het ook echt vindt.. en vanuit daar ga je gewoon weer verder in het gesprek dat je bezig was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmm vriend van mij heeft aardig zn looks mee en zat ook voor gein tijdje op paiq en hij kreeg dan zelf ook meteen complimenten om zn oren. En naar aanleiding van een plaatje wat rondging op facebook met text in de trant van 'when a girl replies 'awwww thx' when you compliment her she's telling you to stay in the friendzone you're trying to get out of' had ik het daar ook over met een vriendin en die onderstreepte wel beetje dat geen goed teken is als er alleen een dankje volgt. Vandaar.
Zou ik ook niet snel doen. Het is echt zo'n gesprekstopper merkte ik vaak.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg echt nooit iets over de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |