abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138293539

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:13:01 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138293929
Nou, was een leuke date! Helaas geen avonturen met papegaaien en andere bizarre taferelen, gewoon lekker stappen en zoenen. En volgende week samen een ijsje eten ergens.

En nu schijnt de zon. Mooi man.
Gourmetten of steengrillen?
pi_138293936
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Silenus het volgende:
Nou, was een leuke date! Helaas geen avonturen met papegaaien en andere bizarre taferelen, gewoon lekker stappen en zoenen. En volgende week samen een ijsje eten ergens.

En nu schijnt de zon. Mooi man.
O+ de leven O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:32:42 #4
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138294279
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Rickario het volgende:
Gisteren weer een nieuwe date gehad maar ik weet niet of ik haar nu echt leuk vind. Moeilijk om hoogte van haar te krijgen. het was gezellig maar er is niks gebeurd. Eigenlijk hadden we gewoon te weinig tijd.
Maar even afwachten of ik vandaag nog wat van haar hoor.

Haar aandringen om de rekening te splitsen voorspelt in ieder geval weinig goeds :')
Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.
pi_138294425
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.
:|W

Lezen.
Ik vind haar leuk. Maar of ik haar ècht leuk vind vraag ik mij af. Daarom zie ik een 2e date wel zitten. Gewoon om te kijken of het klikt aangezien we gisteren beiden eigenlijk te weinig tijd hadden.

Waar die vijandigheid voor nodig is in dit topic vraag ik me soms wel eens af :')
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:45:14 #6
242666 BeamofLight
pi_138294531
vijandigheid?

Ah zo, dan snap ik het ja. Alhoewel je natuurlijk ook zelf initiatief kunt tonen toch?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:45:22 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138294536
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef Rickario het volgende:
Waar die vijandigheid voor nodig is in dit topic vraag ik me soms wel eens af :')
Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!

..Oh sorry, liet me even gaan. :@ Nee, ik begrijp je wel. Als het niet teveel gedoe is kun je altijd nog een keertje afspreken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_138294784
Mmm lekker zo'n kopje thee in de zon uit mijn net gekregen feyenoord mok :+

Ik heb zowaar voor vanavond misschien ook nog een date geregeld, het is de schuld van de zon! B-)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_138294874
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
vijandigheid?

Ah zo, dan snap ik het ja. Alhoewel je natuurlijk ook zelf initiatief kunt tonen toch?
Oh, dat ge 'fucking' enz.

En initiatief tonen? Date duurde eigenlijk te kort. Als we wat meer tijd hadden was er wellicht wel wat gebeurd.
.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!

..Oh sorry, liet me even gaan. :@ Nee, ik begrijp je wel. Als het niet teveel gedoe is kun je altijd nog een keertje afspreken.
Yep. Maar even zien. Haast heb ik niet. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Weissman het volgende:
BoL is wel serieus, maar niet van dezelfde leeftijd.Ik heb nog een Rickario in de aanbieding? Is ook wel semi-grappig enzo. Over zijn sexuele prestaties weet ik nog niks. Daar gaan veel geruchten over.
Wat? :')
pi_138294936
Ik word vooral geil van de zon. :(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:01:48 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138294938
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Rickario het volgende:
En initiatief tonen?
Als in dat je zelf ook wat van je kan laten horen ipv te wachten op haar
pi_138294983
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als in dat je zelf ook wat van je kan laten horen ipv te wachten op haar
Al gedaan. Maar ze is aan het hockeyen volgens mij
pi_138295000
Hockeymeisjes :9
pi_138295533
Ah het Appje waarvan je wist dat die zou komen met de strekking 'erg gezellig maar niet meer dan dat'. Dat kan. Jammer maar geen ramp. Next. :)
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:35:18 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138295763
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef Rickario het volgende:
Ah het Appje waarvan je wist dat die zou komen met de strekking 'erg gezellig maar niet meer dan dat'. Dat kan. Jammer maar geen ramp. Next. :)
Het is lekker weer, iedereen is vrolijk, dus komt goed *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:41:06 #16
242666 BeamofLight
pi_138295873
Heb een date-verzoek van 3 of 4 vrouwen liggen, maar vanavond lekker feestje; morgen van het weer genieten en heel misschien 's avonds afspreken. Denk idd dat het het weer is.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:48:01 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138295999
quote:
Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.
Idem hier, buiten het splitten dan.

quote:
Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!
Ow jeej, jij bent zo'n type dat ik altijd verkeerd inschat dus?

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:01 schreef habitue het volgende:
Ik word vooral geil van de zon. :(
Daar heb je de zon toch niet voor nodig? Al is het een goede katalysator.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138297864
Aankomende week weer een date met krullenbol v.2.0. Nu eerst maar ergens wat eten denk ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138302671
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:55 schreef MissGump het volgende:
Mmm lekker zo'n kopje thee in de zon uit mijn net gekregen feyenoord mok :+

Ik heb zowaar voor vanavond misschien ook nog een date geregeld, het is de schuld van de zon! B-)
Toe maar :D Mijn voorlopige enige datekans is met een meid die uit Rotterdam komt maar in België studeert... en die komt pas naar NL als ze vakantie heeft binnenkort :P
pi_138337155
Ben benieuwd hoe het gaat lopen morgen op m'n 2e date. Bij de eerste was het vooral kennis maken en weinig fysiek contact of iets in die richting. Ze is enorm moeilijk te peilen, dus weet niet wat haar insteek is voor morgen.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138337212
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Buffell het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat lopen morgen op m'n 2e date. Bij de eerste was het vooral kennis maken en weinig fysiek contact of iets in die richting. Ze is enorm moeilijk te peilen, dus weet niet wat haar insteek is voor morgen.
Je peilstokje is de insteek ;)
pi_138339054
hoe voorkom je toch die interview gesprekken op bv een paiq? Waar het snel over studie en werk gaat of stuk minder erg de vakantieplannen (maar toch ook een vrij standaard verhaal wordt)

je hebt niet echt aanknopingspunten om lekker over 'niets' te zwammen even, zoals je in de kroeg wel sneller hebt
pi_138339776
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef VacaLoca het volgende:
hoe voorkom je toch die interview gesprekken op bv een paiq? Waar het snel over studie en werk gaat of stuk minder erg de vakantieplannen (maar toch ook een vrij standaard verhaal wordt)

je hebt niet echt aanknopingspunten om lekker over 'niets' te zwammen even, zoals je in de kroeg wel sneller hebt
Je bent zelf een belangrijk onderdeel van het gesprek, dus dat ligt toch ook echt grotendeels aan jezelf.
pi_138339849
Dat ontken ik ook niet :) Geef dus aan dat ik dat zelf lastig vind, vooral als er vooral antwoord komt zonder dat ze zelf echt veel nieuwe dingen zegt waar je op in kan haken
  zondag 30 maart 2014 @ 21:21:03 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138340592
Wat ik vooral merk is dat je niet echt vragen moet stellen, maar meer opmerking kan maken. Waarop dan evt ingehaakt kan worden.

Onlangs weer een beetje op Tinder aan de slag. En merk dat als het gelijk al zo'n vraag/interview gesprek wordt, ik al snel afhaak.
pi_138340856
Ik geef zelf nooit sec antwoord op de vraag, maar borduur daar op door, voeg er dingen aan toe en lul gewoon een eind weg. De ander kan daar dan weer op inhaken en dan heb je binnen no time gewoon een echt gesprek, ipv een Q&A.

Dan noem ik nog even 4 dingen die ik ECHT HEEL STOM vind en als hij dat dan ook vindt, dan wil ik trouwen.

Ik kom dusver steeds maar tot 3 :'(
  zondag 30 maart 2014 @ 21:26:25 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138340910
Gooi die 4 dingen eens in de groep
pi_138341071
Nee, want als ik dan een fokker tref, kan die de connectie faken.

Het zijn er overigens geen vastgestelde 4, ik haat heel veel dingen, dus welke ik kies verschilt per gesprek.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:30:50 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138341152
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Het zijn er overigens geen vastgestelde 4, ik haat heel veel dingen, dus welke ik kies verschilt per gesprek.
Enkel fokkers van hier zouden t weten dan.. Als je die wilt dan kan je ze ook gewoon pm-en :P
pi_138341182
Ja het helpt als ander dan ook al verder op boorduurt en er wat aan toevoegt, dan kan ik vaak wel weer goed daar leuk op inspelen, maar als dat niet gebeurd dan vind ik ook lastig om het dan over andere boeg te gooien.

Als je elkaars foto's kan zien en je maakt complimentje en je krijgt alleen een 'dankje :)' oid terug is het dan altijd eigenlijk al aflopend verhaal of zijn er uitzonderingen? :P
pi_138341222
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het helpt als ander dan ook al verder op boorduurt en er wat aan toevoegt, dan kan ik vaak wel weer goed daar leuk op inspelen, maar als dat niet gebeurd dan vind ik ook lastig om het dan over andere boeg te gooien.

Als je elkaars foto's kan zien en je maakt complimentje en je krijgt alleen een 'dankje :)' oid terug is het dan altijd eigenlijk al aflopend verhaal of zijn er uitzonderingen? :P
Dan heb je toch gewoon een kutgesprek en is het neeeeeext?
pi_138341236
Wat moet je dan zeggen na een compliment ;?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138341278
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Dankjewel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138341286
quote:
Dank je, jij ook.

Dat kan altijd! Onthoud dat.
compact en kleverig.
pi_138341330
Ze zeggen toch ook dankje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138341332
quote:
FUCK YOU TOO BITCH, CALL THE COPS! IMMA KILL YOU AND THEM LOUDASS MOTHERFUCKING BARKING DOGS!
pi_138341333
En op een dank je, zeg je: Jij hoort nu te zeggen: Jij ook!

Zelfs als ik zeg dat je mooie tieten hebt!
compact en kleverig.
pi_138341366
Ik had vroeger een vriendinnetje en als haar vriendje zei "ik hou van je" dan zei zij "Dank je."

Ik ging dan altijd een beetje dood van binnen. Voor hem.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:35:05 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138341380
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef VacaLoca het volgende:

Wat geef je zelf als reactie op een complimentje dan? Weinig anders dan "dankje" vermoed ik zo.
Een complimentje moet je ook niet geven om het gesprek op gang te houden.. die moet je geven omdat je het ook echt vindt.. en vanuit daar ga je gewoon weer verder in het gesprek dat je bezig was.
pi_138341393
Ik weet nooit wat te zeggen op een compliment, waardoor ik óf eroverheen lul, óf dank je zeg idd, óf reageer met :')
Maar daar volgt eigenlijk nooit een gesprek uit nee :P
compact en kleverig.
pi_138341433
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vroeger een vriendinnetje en als haar vriendje zei "ik hou van je" dan zei zij "Dank je."

Ik ging dan altijd een beetje dood van binnen. Voor hem.
Dat zegt mijn vriend ook wel eens O+
compact en kleverig.
pi_138341470
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet nooit wat te zeggen op een compliment, waardoor ik óf eroverheen lul, óf dank je zeg idd, óf reageer met :')
Maar daar volgt eigenlijk nooit een gesprek uit nee :P
Jb, jij hier? O+
pi_138341475
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

FUCK YOU TOO BITCH, CALL THE COPS! IMMA KILL YOU AND THEM LOUDASS MOTHERFUCKING BARKING DOGS!
Pilletje vergeten?
pi_138341662
Ik vind 'jij ook' altijd juist zo lame omdat het zo nikszeggend over komt

Zo van: Hoe gaat het?
Goed en net jou?
Ook goed

Terwijl je konijn op sterven ligt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138341668
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat geef je zelf als reactie op een complimentje dan? Weinig anders dan "dankje" vermoed ik zo.
Een complimentje moet je ook niet geven om het gesprek op gang te houden.. die moet je geven omdat je het ook echt vindt.. en vanuit daar ga je gewoon weer verder in het gesprek dat je bezig was.
Hmm vriend van mij heeft aardig zn looks mee en zat ook voor gein tijdje op paiq en hij kreeg dan zelf ook meteen complimenten om zn oren. En naar aanleiding van een plaatje wat rondging op facebook met text in de trant van 'when a girl replies 'awwww thx :)' when you compliment her she's telling you to stay in the friendzone you're trying to get out of' had ik het daar ook over met een vriendin en die onderstreepte wel beetje dat geen goed teken is als er alleen een dankje volgt. Vandaar.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:41:44 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138341756
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hmm vriend van mij heeft aardig zn looks mee en zat ook voor gein tijdje op paiq en hij kreeg dan zelf ook meteen complimenten om zn oren. En naar aanleiding van een plaatje wat rondging op facebook met text in de trant van 'when a girl replies 'awwww thx :)' when you compliment her she's telling you to stay in the friendzone you're trying to get out of' had ik het daar ook over met een vriendin en die onderstreepte wel beetje dat geen goed teken is als er alleen een dankje volgt. Vandaar.
:')
Een "dankje" betekent friendzone.. een "jij ook" of iets in die geest.. is een goed teken?
_O- _O-
Echt wat een mafkezen
pi_138341797
Het fotomoment op paiq, altijd een spannend moment.. :o :@ :'). Sommige lullen om de foto heen (lees: er wordt geen woord over de foto gerept, ook geen compliment of wat dan ook..). Andere ketsen meteen af en bij een goede en interessante match kleppen we gezellig verder :D

En mijn ervaring is dat een simpel "dank je" op een compliment van de foto meestal exit is ja..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 21:46:32 ]
pi_138341823
Ik zeg echt nooit iets over de foto :D
  zondag 30 maart 2014 @ 21:43:34 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138341860
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg echt nooit iets over de foto :D
Zou ik ook niet snel doen. Het is echt zo'n gesprekstopper merkte ik vaak.
pi_138341873
Moet dat dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138342007
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Jb, jij hier? O+
Ik gluur af en toe mee ;)
compact en kleverig.
pi_138342010
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
Moet dat dan?
Hoe was je date?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138342046
Ik zeg ook nooit wat er over
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138342074
quote:
11s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe was je date?
Dat was gezellig op een terrasje gezeten en naar de film geweest, maar waar het heen gaat eigenlijk geen idee :@
14 SHADES OF GREY
  zondag 30 maart 2014 @ 21:47:59 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138342108
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat was gezellig op een terrasje gezeten en naar de film geweest, maar waar het heen gaat eigenlijk geen idee :@
Dat weet nooit iemand.
Maar wil jij een derde date? Vind je haar aantrekkelijk, leuk gezellig. Zou je er verliefd op kunnen wordne?
pi_138342124
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind 'jij ook' altijd juist zo lame omdat het zo nikszeggend over komt

Zo van: Hoe gaat het?
Goed en net jou?
Ook goed

Terwijl je konijn op sterven ligt
Ik had het over complimentjes.

Wat heb je een mooi gebit!
Jij ook
Wat heb je een mooie ogen!
Jij ook
Wat heb je een mooie lach!
Jij ook.
compact en kleverig.
pi_138342159
quote:

[..]

quote:

[..]

Wat een ontzettende onzin.
compact en kleverig.
pi_138342200
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het fotomoment op paiq, altijd een spannend moment.. :o :@ :'). Sommige lullen om de foto heen (lees: er wordt geen woord over de foto gerept, ook geen compliment of wat dan ook..). Andere ketsen meteen af en bij een goede en interessante match kleppen we gezellig verder :D

En mijn ervaring is dat een simpel "dank je" op een compliment van de foto meestal exit is ja..
Dan heb je het specifiek over paiq, dat zou nog kunnen, daar heb ik geen ervaring mee
compact en kleverig.
pi_138342215
Ik vind complimentjes krijgen ook vaak zo :')

Zo jij hebt mooie ogen!
Goh je bent echt de eerste die dat zegt...
  zondag 30 maart 2014 @ 21:50:36 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138342273
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

Zo jij hebt mooie ogen!
Ik heb vooral zoiets van "tja uhm dankje.. had ik ook echt invloed op :') "
pi_138342306
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

Zo jij hebt mooie ogen!
Ik heb een collega die steeds rare complimentjes maakt :')

Wat schrijf jij netjes!
Je stem klinkt heel mooi over de intercom!
Jij hebt vast heel mooie voeten!

En hij zei laatst dat ik mooie benen had, maar die is wat meer standaard.
compact en kleverig.
pi_138342401
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb vooral zoiets van "tja uhm dankje.. had ik ook echt invloed op :') "
Ja! Ik krijg ook liever complimentjes over iets waar ik terecht trots op kan zijn ofzo. Ik smelt als iemand m'n huis net zo fantastisch vindt als ik het vind, of een compliment over iets wat je gedaan hebt ofzo.

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat schrijf jij netjes!

Volgens mij heb jij wel vaker rare dingen over die collega gezegd!
  zondag 30 maart 2014 @ 21:54:31 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138342478
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja! Ik krijg ook liever complimentjes over iets waar ik terecht trots op kan zijn ofzo. Ik smelt als iemand m'n huis net zo fantastisch vindt als ik het vind, of een compliment over iets wat je gedaan hebt ofzo.
Idd ja!
Top als iemand je mooi vindt, maar dat mag ik toch hopen als ie je wilt gaan daten :+
pi_138342483
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat schrijf jij netjes!

Jouw oren. O+
pi_138342485
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat weet nooit iemand.
Maar wil jij een derde date? Vind je haar aantrekkelijk, leuk gezellig. Zou je er verliefd op kunnen wordne?
Ja, en die gaat er ook wel komen denk ik. Op die vragen weet ik niet zo snel een antwoord te geven.
14 SHADES OF GREY
pi_138342494
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij heb jij wel vaker rare dingen over die collega gezegd!
Ik heb gewoon meer rare collega's.

Deze is wel heel aardig verder, maar ik probeer m wat op afstand te houden, want ik word een beetje zenuwachtig van zijn complimentjes steeds :@
compact en kleverig.
pi_138342503
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, en die gaat er ook wel komen denk ik. Op die vragen weet ik niet zo snel een antwoord te geven.
Wil je in d'r broekje?
pi_138342561
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jouw oren. O+
Dank je
compact en kleverig.
pi_138342606
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wil je in d'r broekje?
Ja :P maar ik ben een man dus dat zegt niet zo veel eigenlijk :X
14 SHADES OF GREY
pi_138342645
Nou, dan weet ik het ook niet meer.
pi_138342666
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou, dan weet ik het ook niet meer.
Je bent zo lekker bot O+
pi_138342707
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent zo lekker bot O+
Wil jij in haar broekje of ben ik nu te bot?
14 SHADES OF GREY
pi_138342784
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wil jij in haar broekje of ben ik nu te bot?
Dat weet ik niet hoor :P
pi_138342848
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor :P
Misschien = ja
14 SHADES OF GREY
pi_138342888
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik had het over complimentjes.

Wat heb je een mooi gebit!
Jij ook
Wat heb je een mooie ogen!
Jij ook
Wat heb je een mooie lach!
Jij ook.
ja maar ik vind die 'jij ook' dan echt mega leeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138342952
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jij ook is ook echt een @$%^ antwoord van heb ik jou daar.. Dat is voor mensen zonder fantasie o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 22:04:34 ]
  zondag 30 maart 2014 @ 22:04:50 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138342979
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jij ook is ook echt een @$%^ antwoord van heb ik jou daar.. Dat is voor mensen zonder fantasie o|O
Wat moet je dan zeggen op "wat een mooie ogen heb je" Of "wat zie je er leuk uit" :?
pi_138342990
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Of zonder interesse.

Vooral zonder interesse denk ik.
pi_138343050
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Of zonder interesse.

Vooral zonder interesse denk ik.
Dat ook inderdaad..
pi_138343103
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat moet je dan zeggen op "wat een mooie ogen heb je" Of "wat zie je er leuk uit" :?
Wat dacht je van: "Wat vind je precies leuk?" :7
  zondag 30 maart 2014 @ 22:07:06 #81
320538 All-out
super, man
pi_138343108
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad..
ja, inderdaad
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138343129
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

'Eens, terechte opmerking. :)'
  zondag 30 maart 2014 @ 22:07:52 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138343158
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Wat dacht je van: "Wat vind je precies leuk?" :7
Enig ewat je dan krijgt is evt verdere uitleg.. waar je dan vervolgens weer niets mee kan. Behalve zeggen dat je het ermee eens bent of juist er tegenin gaan :')
pi_138343231
Ik ben sowieso meer van het show don't tell bij dat soort dingen.
pi_138343309
Als een chick zegt; ''ik vind jou leuk'', zeg ik: ''ik ook''.
pi_138343550
Ik ook.
pi_138343958
Ik soms.
pi_138344008
Vaker niet of vaker wel?
pi_138344076
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje rhu
compact en kleverig.
pi_138344192
Oh ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138344394
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vaker niet of vaker wel?
Vaker wel. *O*

Je hebt soms van die dagen.... -O-
pi_138344419
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vaker wel. *O*

Je hebt soms van die dagen.... -O-
Dan tel ik je mee op de "ik ook" lijst :Y
pi_138344510
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:21 schreef Sekhmet het volgende:
Ik soms ook.
Fixed.

:*
pi_138355076
Of van die figuren op Paiq die alleen een compliment geven om zelf naar een compliment te vissen :')
pi_138355089
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat moet jij moeilijk zijn :')
  Moderator / Redactie FP maandag 31 maart 2014 @ 10:18:29 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_138355361
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:06 schreef Rickario het volgende:
Of van die figuren op Paiq die alleen een compliment geven om zelf naar een compliment te vissen :')
"Want het moet wel twee kanten op he!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 31 maart 2014 @ 10:27:34 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138355545
Sowieso, dat soort complimenten geven die ik hier voorbij hoor komen :')
www.man-man-man.nl
  maandag 31 maart 2014 @ 10:34:38 #98
242666 BeamofLight
pi_138355697
stelletje analisten hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138355708
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso, dat soort complimenten geven die ik hier voorbij hoor komen :')
www.man-man-man.nl
Beledigen is meer jouw ding he. :P
  maandag 31 maart 2014 @ 10:38:32 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138355776
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:35 schreef habitue het volgende:

[..]

Beledigen is meer jouw ding he. :P
Ook niet, maar van die kansloze nietzeggende kutcomplimenten als "je hebt mooie ogen" via Paiq, Tinder of weet ik veel wat the sturen is natuurlijk overbodig...
Geef een compliment in het echt en niet zomaar out of the clear blue sky. En het liefst ook iets creatievers dan "je hebt mooie ogen" en soortgelijke. Iedereen houdt van een compliment, maar zo'n compliment is echt een "ik wil je versieren" compliment, dat een averechts effect hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
stelletje analisten hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik niet van plan :') sterker nog, ik dacht er niet eens aan totdat jij er mee kwam :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')