quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Silenus het volgende:
Nou, was een leuke date! Helaas geen avonturen met papegaaien en andere bizarre taferelen, gewoon lekker stappen en zoenen. En volgende week samen een ijsje eten ergens.
En nu schijnt de zon. Mooi man.
Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Rickario het volgende:
Gisteren weer een nieuwe date gehad maar ik weet niet of ik haar nu echt leuk vind. Moeilijk om hoogte van haar te krijgen. het was gezellig maar er is niks gebeurd. Eigenlijk hadden we gewoon te weinig tijd.
Maar even afwachten of ik vandaag nog wat van haar hoor.
Haar aandringen om de rekening te splitsen voorspelt in ieder geval weinig goeds
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.
Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef Rickario het volgende:
Waar die vijandigheid voor nodig is in dit topic vraag ik me soms wel eens af
Oh, dat ge 'fucking' enz.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
vijandigheid?
Ah zo, dan snap ik het ja. Alhoewel je natuurlijk ook zelf initiatief kunt tonen toch?
Yep. Maar even zien. Haast heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!
..Oh sorry, liet me even gaan.Nee, ik begrijp je wel. Als het niet teveel gedoe is kun je altijd nog een keertje afspreken.
Wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Weissman het volgende:
BoL is wel serieus, maar niet van dezelfde leeftijd.Ik heb nog een Rickario in de aanbieding? Is ook wel semi-grappig enzo. Over zijn sexuele prestaties weet ik nog niks. Daar gaan veel geruchten over.
Al gedaan. Maar ze is aan het hockeyen volgens mijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in dat je zelf ook wat van je kan laten horen ipv te wachten op haar
Het is lekker weer, iedereen is vrolijk, dus komt goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef Rickario het volgende:
Ah het Appje waarvan je wist dat die zou komen met de strekking 'erg gezellig maar niet meer dan dat'. Dat kan. Jammer maar geen ramp. Next.
Idem hier, buiten het splitten dan.quote:Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.
Ow jeej, jij bent zo'n type dat ik altijd verkeerd inschat dus?quote:Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!
Daar heb je de zon toch niet voor nodig? Al is het een goede katalysator.quote:
Toe maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:55 schreef MissGump het volgende:
Mmm lekker zo'n kopje thee in de zon uit mijn net gekregen feyenoord mok
Ik heb zowaar voor vanavond misschien ook nog een date geregeld, het is de schuld van de zon!
Je peilstokje is de insteekquote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Buffell het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat lopen morgen op m'n 2e date. Bij de eerste was het vooral kennis maken en weinig fysiek contact of iets in die richting. Ze is enorm moeilijk te peilen, dus weet niet wat haar insteek is voor morgen.
Je bent zelf een belangrijk onderdeel van het gesprek, dus dat ligt toch ook echt grotendeels aan jezelf.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef VacaLoca het volgende:
hoe voorkom je toch die interview gesprekken op bv een paiq? Waar het snel over studie en werk gaat of stuk minder erg de vakantieplannen (maar toch ook een vrij standaard verhaal wordt)
je hebt niet echt aanknopingspunten om lekker over 'niets' te zwammen even, zoals je in de kroeg wel sneller hebt
Enkel fokkers van hier zouden t weten dan.. Als je die wilt dan kan je ze ook gewoon pm-enquote:Op zondag 30 maart 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, want als ik dan een fokker tref, kan die de connectie faken.
Het zijn er overigens geen vastgestelde 4, ik haat heel veel dingen, dus welke ik kies verschilt per gesprek.
Dan heb je toch gewoon een kutgesprek en is het neeeeeext?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het helpt als ander dan ook al verder op boorduurt en er wat aan toevoegt, dan kan ik vaak wel weer goed daar leuk op inspelen, maar als dat niet gebeurd dan vind ik ook lastig om het dan over andere boeg te gooien.
Als je elkaars foto's kan zien en je maakt complimentje en je krijgt alleen een 'dankje' oid terug is het dan altijd eigenlijk al aflopend verhaal of zijn er uitzonderingen?
Dankjewelquote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Wat moet je dan zeggen na een compliment ;?
Dank je, jij ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
FUCK YOU TOO BITCH, CALL THE COPS! IMMA KILL YOU AND THEM LOUDASS MOTHERFUCKING BARKING DOGS!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Wat geef je zelf als reactie op een complimentje dan? Weinig anders dan "dankje" vermoed ik zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het helpt als ander dan ook al verder op boorduurt en er wat aan toevoegt, dan kan ik vaak wel weer goed daar leuk op inspelen, maar als dat niet gebeurd dan vind ik ook lastig om het dan over andere boeg te gooien.
Als je elkaars foto's kan zien en je maakt complimentje en je krijgt alleen een 'dankje' oid terug is het dan altijd eigenlijk al aflopend verhaal of zijn er uitzonderingen?
Dat zegt mijn vriend ook wel eensquote:Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vroeger een vriendinnetje en als haar vriendje zei "ik hou van je" dan zei zij "Dank je."
Ik ging dan altijd een beetje dood van binnen. Voor hem.
Jb, jij hier?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet nooit wat te zeggen op een compliment, waardoor ik óf eroverheen lul, óf dank je zeg idd, óf reageer met
Maar daar volgt eigenlijk nooit een gesprek uit nee
Pilletje vergeten?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
FUCK YOU TOO BITCH, CALL THE COPS! IMMA KILL YOU AND THEM LOUDASS MOTHERFUCKING BARKING DOGS!
Hmm vriend van mij heeft aardig zn looks mee en zat ook voor gein tijdje op paiq en hij kreeg dan zelf ook meteen complimenten om zn oren. En naar aanleiding van een plaatje wat rondging op facebook met text in de trant van 'when a girl replies 'awwww thxquote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat geef je zelf als reactie op een complimentje dan? Weinig anders dan "dankje" vermoed ik zo.
Een complimentje moet je ook niet geven om het gesprek op gang te houden.. die moet je geven omdat je het ook echt vindt.. en vanuit daar ga je gewoon weer verder in het gesprek dat je bezig was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmm vriend van mij heeft aardig zn looks mee en zat ook voor gein tijdje op paiq en hij kreeg dan zelf ook meteen complimenten om zn oren. En naar aanleiding van een plaatje wat rondging op facebook met text in de trant van 'when a girl replies 'awwww thx' when you compliment her she's telling you to stay in the friendzone you're trying to get out of' had ik het daar ook over met een vriendin en die onderstreepte wel beetje dat geen goed teken is als er alleen een dankje volgt. Vandaar.
Zou ik ook niet snel doen. Het is echt zo'n gesprekstopper merkte ik vaak.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg echt nooit iets over de foto
Hoe was je date?quote:
Dat was gezellig op een terrasje gezeten en naar de film geweest, maar waar het heen gaat eigenlijk geen ideequote:
Dat weet nooit iemand.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was gezellig op een terrasje gezeten en naar de film geweest, maar waar het heen gaat eigenlijk geen idee
Ik had het over complimentjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind 'jij ook' altijd juist zo lame omdat het zo nikszeggend over komt
Zo van: Hoe gaat het?
Goed en net jou?
Ook goed
Terwijl je konijn op sterven ligt
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmm vriend van mij heeft aardig zn looks mee en zat ook voor gein tijdje op paiq en hij kreeg dan zelf ook meteen complimenten om zn oren. En naar aanleiding van een plaatje wat rondging op facebook met text in de trant van 'when a girl replies 'awwww thx' when you compliment her she's telling you to stay in the friendzone you're trying to get out of' had ik het daar ook over met een vriendin en die onderstreepte wel beetje dat geen goed teken is als er alleen een dankje volgt. Vandaar.
Wat een ontzettende onzin.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dan heb je het specifiek over paiq, dat zou nog kunnen, daar heb ik geen ervaring meequote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het fotomoment op paiq, altijd een spannend moment..![]()
![]()
. Sommige lullen om de foto heen (lees: er wordt geen woord over de foto gerept, ook geen compliment of wat dan ook..). Andere ketsen meteen af en bij een goede en interessante match kleppen we gezellig verder
En mijn ervaring is dat een simpel "dank je" op een compliment van de foto meestal exit is ja..
Ik heb vooral zoiets van "tja uhm dankje.. had ik ook echt invloed opquote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind complimentjes krijgen ook vaak zo
Zo jij hebt mooie ogen!
Goh je bent echt de eerste die dat zegt...
Ik heb een collega die steeds rare complimentjes maaktquote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind complimentjes krijgen ook vaak zo
Zo jij hebt mooie ogen!
Goh je bent echt de eerste die dat zegt...
Ja! Ik krijg ook liever complimentjes over iets waar ik terecht trots op kan zijn ofzo. Ik smelt als iemand m'n huis net zo fantastisch vindt als ik het vind, of een compliment over iets wat je gedaan hebt ofzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb vooral zoiets van "tja uhm dankje.. had ik ook echt invloed op"
Volgens mij heb jij wel vaker rare dingen over die collega gezegd!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een collega die steeds rare complimentjes maakt
Wat schrijf jij netjes!
Je stem klinkt heel mooi over de intercom!
Jij hebt vast heel mooie voeten!
En hij zei laatst dat ik mooie benen had, maar die is wat meer standaard.
Idd ja!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja! Ik krijg ook liever complimentjes over iets waar ik terecht trots op kan zijn ofzo. Ik smelt als iemand m'n huis net zo fantastisch vindt als ik het vind, of een compliment over iets wat je gedaan hebt ofzo.
Jouw oren.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een collega die steeds rare complimentjes maakt
Wat schrijf jij netjes!
Je stem klinkt heel mooi over de intercom!
Jij hebt vast heel mooie voeten!
En hij zei laatst dat ik mooie benen had, maar die is wat meer standaard.
Ja, en die gaat er ook wel komen denk ik. Op die vragen weet ik niet zo snel een antwoord te geven.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet nooit iemand.
Maar wil jij een derde date? Vind je haar aantrekkelijk, leuk gezellig. Zou je er verliefd op kunnen wordne?
Ik heb gewoon meer rare collega's.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja! Ik krijg ook liever complimentjes over iets waar ik terecht trots op kan zijn ofzo. Ik smelt als iemand m'n huis net zo fantastisch vindt als ik het vind, of een compliment over iets wat je gedaan hebt ofzo.
[..]
Volgens mij heb jij wel vaker rare dingen over die collega gezegd!
Wil je in d'r broekje?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en die gaat er ook wel komen denk ik. Op die vragen weet ik niet zo snel een antwoord te geven.
Jaquote:
Je bent zo lekker botquote:Op zondag 30 maart 2014 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou, dan weet ik het ook niet meer.
Wil jij in haar broekje of ben ik nu te bot?quote:
Dat weet ik niet hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil jij in haar broekje of ben ik nu te bot?
Misschien = jaquote:
ja maar ik vind die 'jij ook' dan echt mega leegquote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over complimentjes.
Wat heb je een mooi gebit!
Jij ook
Wat heb je een mooie ogen!
Jij ook
Wat heb je een mooie lach!
Jij ook.
Jij ook is ook echt een @$%^ antwoord van heb ik jou daar.. Dat is voor mensen zonder fantasiequote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik vind die 'jij ook' dan echt mega leeg
Wat moet je dan zeggen op "wat een mooie ogen heb je" Of "wat zie je er leuk uit"quote:Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jij ook is ook echt een @$%^ antwoord van heb ik jou daar.. Dat is voor mensen zonder fantasie
Of zonder interesse.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jij ook is ook echt een @$%^ antwoord van heb ik jou daar.. Dat is voor mensen zonder fantasie
Dat ook inderdaad..quote:Op zondag 30 maart 2014 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of zonder interesse.
Vooral zonder interesse denk ik.
Wat dacht je van: "Wat vind je precies leuk?"quote:Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen op "wat een mooie ogen heb je" Of "wat zie je er leuk uit"
'Eens, terechte opmerking.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen op "wat een mooie ogen heb je" Of "wat zie je er leuk uit"
Enig ewat je dan krijgt is evt verdere uitleg.. waar je dan vervolgens weer niets mee kan. Behalve zeggen dat je het ermee eens bent of juist er tegenin gaanquote:Op zondag 30 maart 2014 22:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat dacht je van: "Wat vind je precies leuk?"
Ik maakte een grapje rhuquote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik vind die 'jij ook' dan echt mega leeg
Dan tel ik je mee op de "ik ook" lijstquote:Op zondag 30 maart 2014 22:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vaker wel.![]()
Je hebt soms van die dagen....
Wat moet jij moeilijk zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, want als ik dan een fokker tref, kan die de connectie faken.
Het zijn er overigens geen vastgestelde 4, ik haat heel veel dingen, dus welke ik kies verschilt per gesprek.
"Want het moet wel twee kanten op he!"quote:Op maandag 31 maart 2014 10:06 schreef Rickario het volgende:
Of van die figuren op Paiq die alleen een compliment geven om zelf naar een compliment te vissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beledigen is meer jouw ding he.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso, dat soort complimenten geven die ik hier voorbij hoor komen
www.man-man-man.nl
Ook niet, maar van die kansloze nietzeggende kutcomplimenten als "je hebt mooie ogen" via Paiq, Tinder of weet ik veel wat the sturen is natuurlijk overbodig...quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
stelletje analisten hier.Was ik niet van planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterker nog, ik dacht er niet eens aan totdat jij er mee kwam
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |