Slechte grappen maken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar 1 wedstrijd die ik win, en daar worden de meeste vrouwen niet blij van!
quote:
Was dat het maarquote:
Phoebs, soms ben je echt een held.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je maar dronken wordt en met elkaars speciale plekjes gaat spelen bedoel je?
Dat heeft ook alleen maar zin als de dame in kwestie prima tegen r verlies kan en graag wat meer wilt weten over poolenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik pool.
Alleen pooldates met mij zijn niet leuk, want ik ben te goed
Op die fiets.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik pool.
Op zekers wedstrijdje doen om een blowjob van haar. ja tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik pool.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heeft ook alleen maar zin als de dame in kwestie prima tegen r verlies kan en graag wat meer wilt weten over poolen
grappig, mij zou dat er júist van overtuigen om niet te gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:00 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanavond toch maar weer eens daten. Poosje weinig gedate omdat ik andere dingen aan m'n hoofd had maar sinds een paar weken m'n paiq account weer wat actiever gaan gebruiken. Paar leuke gesprekken en ook al weer 2 dates gehad, maar geen klik.
Sinds een week of twee contact met leuke dame met redelijk wat overeenkomsten hebben we het gevoel.
Eerder deze week voor vanavond afgesproken maar dat wilde ze vanmiddag toch half afzeggen omdat ze moe was na een paar hele drukke dagen op het werk.
Gelukkig haalde het aanbod van een ontspannende massage haar over het toch door te laten gaan
inderdaad. Van dat, nah ik weet niet, ben half-moe.... Dan niet. Nooit meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
grappig, mij zou dat er júist van overtuigen om niet te gaan
Leuk, Tijn! Wat gaan jullie zondag doen? Het wordt heerlijk weer in elk gevalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
Zondag tweede datebest raar want ik ben eigenlijk nooit verder dan een eerste date gekomen als het daar al van kwam
Ergens lunchen op een terrasjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Leuk, Tijn! Wat gaan jullie zondag doen? Het wordt heerlijk weer in elk geval
Zie je nu wel tijn, alles komt goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
Zondag tweede datebest raar want ik ben eigenlijk nooit verder dan een eerste date gekomen als het daar al van kwam
watskeburt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:23 schreef yats het volgende:
Mijn date van vanavond gaat weer een streep door. Ik ben er even klaar mee, ze zoekt het maar uit.
Ze laat eerst de hele dag niets horen op een voorstel dat ik gedaan heb, dan gaat ze ineens zelf ergens uit eten en krijg ik de melding dat ze nu andere plannen voor vanavond gaat maken.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie je nu wel tijn, alles komt goed
ok, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
inderdaad. Van dat, nah ik weet niet, ben half-moe.... Dan niet. Nooit meer.
Misschien is ze gewoon druk, heeft ze erover heen gelezen. Of ze houd je aan het lijntje. Wel zonde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ze laat eerst de hele dag niets horen op een voorstel dat ik gedaan heb, dan gaat ze ineens zelf ergens uit eten en krijg ik de melding dat ze nu andere plannen voor vanavond gaat maken.
Gek genoeg draait ze nu ineens weer bij en wil ze woensdag afspreken. Ik hou de boot nu even af. Ik heb geen zin om een soort jojo te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon druk, heeft ze erover heen gelezen. Of ze houd je aan het lijntje. Wel zonde.
Sorry hoor, met dat halve wel / niet gedoe ben ik ook klaar.. Al helemaal na de laatste ervaringen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spreek af of niet, maar ga niet de verongelijkte hardtogetter spelen...
Het heeft niets met hard-to-get te maken, ik ben gewoon even klaar met dat getwijfel van haar. Zij mag eerst wat meer laten merken dat ze me graag weer wil zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spreek af of niet, maar ga niet de verongelijkte hardtogetter spelen...
Jij niet alleen....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op het moment dat ik een vleugje "twijfel" ruik, dan ben ik al op mijn hoede(best zuur / triest nu ik er zo over nadenk
)
ghehe ja zeg dat wel daar heb je nog meer spijt van dan van een date die uiteindelijk minder leuk blijkt op een later moment. Dan heb je in ieder geval nog éven gedacht dat het wat wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik twijfel bespeur ga ik altijd in de fuck-the-fucking-fuck-off-fucking-fucker-modus
Ook wel eens spijt als haren op mijn hoofd van gehad overigens
Weet je je klinkt nu echt alsof je haar longtime ex bentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft niets met hard-to-get te maken, ik ben gewoon even klaar met dat getwijfel van haar. Zij mag eerst wat meer laten merken dat ze me graag weer wil zien.
Ik betrek dat soort dingen helaas teveel op mezelf. Het vervelende is dat ik in gesprek ben met een ontzettend leuke vrouw, ze me over haar date-leven verteld heeft en dat ze erg terughoudend is met daten (want dat is eng), ik het idee heb dat ze me best een kans wil geven, maar ik toch door dit hele gedoe enorm twijfel om haar mee uit te vragen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je je klinkt nu echt alsof je haar longtime ex bentkom op, laat je toch niet zo uit het lood slaan door zo iemand. Het is wel jammer maar geen persoonlijk falen. Het is gewoon een twijfelkont waar je lang op kunt wachten. Lekker voor die andere date gaan.
Het is uiteindelijk een bioscoopje met een van haar twee beste vriendinnen geworden. Ik baal er alleen wel van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:36 schreef BeamofLight het volgende:
Yats: tis een kuststreek. Maar met dit weer had ze gewoon ff meer zin om te terrassen met vriendinnen. Woensdag mag jij weer.
Herkenbaar eefje. Ik denk dat het inderdaad de menselijke natuur is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:07 schreef eefje801 het volgende:
ghehe ja zeg dat wel daar heb je nog meer spijt van dan van een date die uiteindelijk minder leuk blijkt op een later moment. Dan heb je in ieder geval nog éven gedacht dat het wat was
In ander nieuws: het is lente en ik wil een date; niet met een fokker, niet een datingsite gebruiken en ook niet in het echt eentje zoeken. Toch heb ik zin om te daten. Waarom?? Is dat nou echt iets in onze menselijke natuur?
En ik bedoel niet luiheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar heb je dan weer geen vent voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zijn ze wel lekkerder Eef... dan zijn ze WEL lekkerder...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer geen vent voor nodig
Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Rickario het volgende:
Gisteren weer een nieuwe date gehad maar ik weet niet of ik haar nu echt leuk vind. Moeilijk om hoogte van haar te krijgen. het was gezellig maar er is niks gebeurd. Eigenlijk hadden we gewoon te weinig tijd.
Maar even afwachten of ik vandaag nog wat van haar hoor.
Haar aandringen om de rekening te splitsen voorspelt in ieder geval weinig goeds
Truequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel lekkerder Eef... dan zijn ze WEL lekkerder...
Hmm we zien wel. Volgens mij is ze sowieso wat afstandelijker dan mijn voorgaande dates. Ergens maakt dat het ook wel interessantquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.
Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm we zien wel. Volgens mij is ze sowieso wat afstandelijker dan mijn voorgaande dates. Ergens maakt dat het ook wel interessant
Maar niet van mij YO!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |