quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar een werkend plaatje zoeken.
Jij, jij, jij....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik ga ook gewoon liggen straks.
Dat is gewoon gemeen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskas zegt verkapt dat ze me aardig vindt.
Hosselpik gewoon deze boiiiii.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskas zegt verkapt dat ze me aardig vindt.
Waarom durf je dat niet? Al gaan ze daar waarschijnlijk zeggen dat je meer zult hebben aan professionele hulp, psycholoog of maatschappelijk werker bijvoorbeeld.. Maar dan moet je er wel voor openstaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Het gaat niet echt goed met mij, maar daar durf ik geen Topic in R&P over te openen
Je vertelt je verhaal voor jezelf he, niet om anderen te vermaken of om indruk te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:45 schreef arjan1112 het volgende:
Kan niet goed eruit komen, dan ga ik bv. een positief verhaal een negatief verhaal en een leuk verhaal vertellen
Ik zit in de treim, gaat allemaal wat langzamer. Maar ik ben er hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:07 schreef arjan1112 het volgende:
ow nu gaat er niemand meer reageren natuurlijk
pff
Maar je zei dat ze je maar lieten praten tot je er genoeg van had? Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef arjan1112 het volgende:
Heb geen slechte ervaringen met de psychische gezondheidszorg, die mensen hebben mijn leven gered, als ik op mijn 15de niet vrijwillig onder behandeling was gegaan, was ik nu waarschijnlijk een verwarde zwerver geweest. Hoewel mijn ouders ook altijd goed zijn geweest, dat helpt natuurlijk ook wel.
Ja dat zei ik wel, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je zei dat ze je maar lieten praten tot je er genoeg van had? Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Nou des te beter. Je bent nu ook gemotiveerd dus ideaal moment om contact te zoeken en er werk van te maken.
Ze zouden een machine moeten uitvinden dat je in je slaap gewoon door kan blijven rokenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Dus dan moet ik gewoon niet slapen, dan hoest ik ook niet, mwhaha
Is je slaapkamer niet te droog?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Dus dan moet ik gewoon niet slapen, dan hoest ik ook niet, mwhaha
Droog hoezo ?quote:
Nou als het droge lucht is, kan het zijn dat je luchtwegen sneller geïrriteerd raken en dat je dan hoest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Droog hoezo ?
Moet ik een luchtbevochtiger gaan kopen ofzo
Wij hebben een airco split unit, daar zit ook een ontvochtiger / ventilator / verwarming ingebouwd dus die zou ik aan kunnen doen op een of andere stand ofzo
of gewoon het raam openzetten, dan kan misschien ook?
Sowieso is even lekker een frisse neus halen buiten geen slecht idee als je het kan opbrengen. Het is schitterend weer, daar knapt ieder mens van opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:08 schreef arjan1112 het volgende:
Het is nu 10 uur, ik sliep vannacht om 4 uur ofzo; of nog later lag een soort in bed terwijl ik wakker was, en om 8 uur was ik gewoon weer klaarwakker, nou lekker
zou liever uitslapen tot 3 uur ofzo, hoewel een beetje koffie zitten drinken op het balkon om een uur of 1 ofzo is ook wel lekker denk ik, kan ik gelijk dat tafeltje en die stoelen gaan schoonmaken/verven misschien, of de vloer gaan schrobben, maar dan moet ik eerst naar de kelder om te kijken of ik misschien nog wat rommel daarvoor heb staan en ik weet nu al dat als ik dat doe, dat me moeder dan begint te zeiken: 'wat ga je doen?' is dat nodig, kan je dat niet aan een ander vragen ...
Nee, ik heb gewoon zelf een slechte gezondheidquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn jullie nou allebei verpleegster ofzo
i.i.g een van de 2 hm
vergeten ofzo
Denk van wel ja, want hoe meer van die weinig slaap dagen je hebt, dan komt er toch een keer een dag dat je in een diepe slaap valt ofzo, dat komt wel vaker voor hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sowieso is even lekker een frisse neus halen buiten geen slecht idee als je het kan opbrengen. Het is schitterend weer, daar knapt ieder mens van opSlaap je vanavond waarschijnlijk ook een stuk beter.
Ja en een paar slechte nachten maakt ook iedere mens futloos en verstoort je ritme, dan is het niet zo raar dat je weinig zin hebt in van alles en nog wat en dat je eetlust verstoort is etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Denk van wel ja, want hoe meer van die weinig slaap dagen je hebt, dan komt er toch een keer een dag dat je in een diepe slaap valt ofzo, dat komt wel vaker voor hier.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef arjan1112 het volgende:
maar je kan ook zelf door gedachten kracht ofzo proberen om die effecten te verminderen
Geen pretje Adriaan.quote:Serotonine en voortijdig klaarkomen[bewerken]
Ongeveer 30% van de mannen heeft last van voortijdig klaarkomen (ejaculatio praecox).[2] Dit kan als oorzaak meerdere redenen hebben. Het kan "tussen de oren zitten", als gevolg van stress. Het kan ook het gevolg zijn van een overgevoelige eikel. Dit kan mogelijk komen door een tekort aan serotonine.
Het gen 5-HTTLPR blijkt verantwoordelijk voor de hoeveelheid en activiteit van serotonine en regelt daarmee de snelheid van de zaadlozing. Het gen komt in drie vormen voor: LL, SL en SS. De LL-vorm veroorzaakt een snellere zaadlozing. Mannen met LL ejaculeren gemiddeld twee keer zo snel als mannen met SS en ook bijna twee keer zo snel als mannen met SL.
-tquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:41 schreef Peunage het volgende:
Zo is dat gap.
Dat slechte slapen heeft iedereen wel eens. Ik slaap nu gemiddeld 6 uur per nacht. Al best wel lang.
Heb ook wel eens dat ik een week lang slecht slaap. En dan val ik op zaterdag om 18:30 of zo in slaap en dan wordt ik zondag om 12 uur wakker
Zuip jij?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef arjan1112 het volgende:
Ja je hebt wel gelijk, maar ja je kijkt toch altijd of het beter kan of ik denk weer dat ik het niet goed doe enz normaal heb je dat ook wel maar dat is bij mij erger omdat die serotinine levels in mijn hersenen meer variabel reageren dan bij een ander; dit is behandelbaar met medicatie maar je kan ook zelf door gedachten kracht ofzo proberen om die effecten te verminderen
Wat is zuipen ? Meestal drink ik maar 6 bier per weekquote:
Nee, dat is geen zuipen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is zuipen ? Meestal drink ik maar 6 bier per week
Soms iets meer
en af en toe een glas witte wijn, als we uit eten zijn zeg maar
is dat veel ?
Toch moet je daar beginnen, of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:57 schreef arjan1112 het volgende:
Ja daar heb ik geen zin in; in de huisarts heb wel op internet een clubje gevonden , maar dan moet je een e-mail sturen ofzo en ik ga liever langs , dat ik me bij een balie meld ofzo maar weet niet zeker of dat bij hun kan
Heb ook gezocht naar een particuliere hulpverlener op internet maar kon niks vinden in de regio waar ik woon.
Weet wel hoe het werkt hoor, ben ooit in behandeling geweest, dan kom je in bureaucratie en de behandeling gaat als volgt, ze blijven met je praten en doorzeuren totdat je niks meer te zeggen hebt en van mening bent dat verdere therapie zinloos is
Nee, ik ben niet zo'n fan van bier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:00 schreef arjan1112 het volgende:
6 bier per uur? Dat kost je dan heel wat kratten bier, dan moet je elke keer met je bakfiets naar de Aldi ofzo
Als er een juist topic in R&P is voor zijn situatie/stoornis dan kan dat best helpen hoor. Ik heb zelf ook echt enorm veel gehad aan de PDD reeks, genoeg goede feedback en steun gekregen en begrip en inzicht gevonden. Dat is allemaal cognitieve therapie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Specularium het volgende:
Het hier van je afschrijven helpt ook geen ene pener op de lange termijn.
quote:Het interview met premier Rutte bij het Jeugdjournaal heeft voor geschokte reacties gezorgd bij racistische kinderen. Zijn uitspraak dat Marokkaanse kinderen niet bang hoeven te zijn dat ze worden uitgezet, maakte diverse kinderen aan het huilen.
Ricardo (8) zag zijn hoop de grond in worden geboord: “Gaat Mustafa dan nooit onze klas uit? Ik wil niet meer in een rechtsstaat leven. Ik ben boos en bang.” Zijn moeder zegt dat Ricardo sinds het interview met Rutte slecht slaapt. “Hij is echt heel onrustig. Straks moet hij weer een periode naast dat Marokkaanse joch zitten.”
Diverse basisscholen hebben Rutte opgeroepen zijn uitspraken over de rechtsstaat terug te nemen. Het Jeugdjournaal kwam donderdagavond met een extra uitzending om xenofobe kinderen gerust te stellen. Geert Wilders richtte zich daarin tot Ricardo en andere bezorgde kinderen: “We leven in een democratie, wat Rutte ook zegt. Als jullie klas Mustafa weg wil hebben, dan gaan we dat gewoon regelen.”
NOS
Speldquote:
Beetje matig tegenwoordig. Dit bericht hadden ze vroeger ook veel harder aangezet.quote:
Wat ga je daarna doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:21 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga weer terug naar het balkon, daarna ga ik me tanden poetsen
Ah de dagvulling van de moderne mens, balkonzitten, tandenpoetsen, balkonzitten, roken, balkonzitten.quote:
Neuh. Wel een zwarte combatbroek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
In full combat tenue met backpack?
Die zang staat wel hard ingemixt, denk dat Nergal wel een stijve krijgt van zijn eigen vocals.quote:
En, wat is het verrassingsmenu?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:18 schreef arjan1112 het volgende:
Nou ik zat net dus de menu kaart van de patatzaak te bestuderen
Klinkt spannend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef arjan1112 het volgende:
Als ie dat heeft dan staat die niet op de kaart hé , dan kom ik er daar achter
Hier zit die van mij bij aangesloten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef arjan1112 het volgende:
Als ie dat heeft dan staat die niet op de kaart hé , dan kom ik er daar achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homo seks in je hol, Arie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:31 schreef arjan1112 het volgende:
Homo seks in de patatzaak ? en jij filmt dat ofzo
Kan je gewoon downloaden hoor, hoe iemand een Jos Brinkie haalt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:31 schreef arjan1112 het volgende:
Homo seks in de patatzaak ? en jij filmt dat ofzo
Tldr.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Specularium het volgende:
Ik zal jullie eens een verhaaltje vertellen over Behemoth, die hebben altijd conceptalbums met als hoofdthema occultisme. Zoals Thelema.6, wat vooral over Aleister Crowley gaat en Zos Kia Cultus wat weer vooral over Austin Osman Spare gaat. Zit gewoon erg veel tijd en energie in die dingen.
Nu hebben ze een nieuw album ' The Satanist', erg sferisch met vlagen snelle stukken, maar vooral erg slepend. Dan staat er een nummer tussen dat 'Amen' heet en dat blaast dan de hele teringzooi kapot.
Vind ik mooi.
Ik ging gisteren zo hardlopen. Nu spierpijn. The end.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel jij eens een leuk verhaal.
Had je weer een oud vrouwtje overvallen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ging gisteren zo hardlopen. Nu spierpijn. The end.
Hoe hardlopen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ging gisteren zo hardlopen. Nu spierpijn. The end.
Ik ren nooit weg na een overval.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je weer een oud vrouwtje overvallen?
Ik snap de 'zo' niet in die zin, maar okee gewoon hardgelopen dusquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik snap de 'zo' niet in die zin, maar okee gewoon hardgelopen dus
Lekker!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga dit weekend weer eens rondcrossen op mijn inline skates. Dit keer proberen niet op mijn plaat te gaan
Heerlijk weer, ben net even naar de stad geweest. Misschien ga ik morgen ook wel even skeeleren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ga jij nog iets leuks doen, liesje? Mooi weer is het.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post eens pics van jou in bikini.
Bluf! Maar zelfs als je dat wel durft heb ik nog geen bikini aan hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, anders kom ik je opzoeken.
Nee, heb je hem dan uit?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bluf! Maar zelfs als je dat wel durft heb ik nog geen bikini aan hoor.
Ja. Zoiets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, heb je hem dan uit?
Wat heb jij eigenlijk voor bikini? Met bloemetjes zeker, net zoals Penage?
Dat is echt helemaal niet slecht !quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
Nou vooruit dan maar ik doe wel weer mezelf.
Niet omdat Specu het lief vroeg maar ik lief ben.
<-
En wij dan net als grote mensen.
Nou....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal niet slecht !
Heet gewoon skeeleren en is gewoon tofquote:
Dat zei de ober serieus ook tegen mij vnv toen hij.me een.mojito brachtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:37 schreef YokiKater het volgende:
LOL, komt de pizzabezorger biertjes brengen.. zegt ie; eet smakelijk
Mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:04 schreef Specularium het volgende:
Ik heb vandaag een hommel zitten redden, hij kon de weg naar buiten niet meer vinden.
Heb ik hem zo naar buiten gegooid, vloog ie weg.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heet gewoon skeeleren en is gewoon tof
Jij bent die in het midden toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
Vroeger toen ik 15 was was ik pro skater, demoteam, sponsorship, alles.
Aggressive hardcore street was mijn ding. Al deed ik ook wel een beetje vert rijden. Mijn laatste paar skates waren Roces Majestic 13 Twelve's, graties..![]()
[ afbeelding ]
Logitech MX518 FTW!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef Drugshond het volgende:
Weer een (te dure) mouse verneukt (na 2 jr). Had gelukkig nog ergens een reserve. Maar deze werkt ook niet tof.
Die heb ik ook nog liggen, ik vind het maar niets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:08 schreef Drugshond het volgende:
Nu werk met zo'n laptop muisje (tijdelijk).
Die ken ik al langer == best oud. Hebben ze ook een keer laten crashen.quote:
Het zou best vet zijn om zo'n ding te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die ken ik al langer == best oud. Hebben ze ook een keer laten crashen.
Dat weet ik wel zeker..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:33 schreef Drugshond het volgende:
Denk dat het een hele hele dure hobby is.
USB-poort met een interface.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er hier in de tussentijd gebeurt ?
Verstoppertje met de pener.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:46 schreef Drugshond het volgende:
Zal wel geen zendung mit der maus worden.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet hele leuke spelletjes, echt waar![]()
Palę tytoniu ciężkiquote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef arjan1112 het volgende:
heb nu menthol vloeistof met 0% nicotine, best lekker in die e-cig
Goed bezig deze man.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef arjan1112 het volgende:
heb nu menthol vloeistof met 0% nicotine, best lekker in die e-cig
life sucksquote:Op zondag 30 maart 2014 00:32 schreef YokiKater het volgende:
Het is wel rustig hier. Zo voor een zaterdagavondje.
LOL, er zijn hier nog mensen wakker??? Ik begin in te duttenquote:
Oh, ik ga ook slapen na 3 redelijke whiskies, wilde gewoon even mn ei kwijtquote:Op zondag 30 maart 2014 04:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL, er zijn hier nog mensen wakker??? Ik begin in te dutten
Dan moet ik ff teruglezen. Moment.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh, ik ga ook slapen na 3 redelijke whiskies, wilde gewoon even mn ei kwijt
Dus: life sucks
Bespaar je de moeite, is gewoon een statementquote:Op zondag 30 maart 2014 04:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet ik ff teruglezen. Moment.
OF: geen moment en slaap lekker
Truste danquote:Op zondag 30 maart 2014 04:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, is gewoon een statement
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:41 schreef Specularium het volgende:
Niks mis mee. Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wilt naar Duitsland geloof ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:55 schreef arjan1112 het volgende:
Dus hij gaat onder politiebegeleiding naar schiphol waar ie het vliegtuig pakt naar een verre bestemming waar ie naar de plastisch chirurg gaat en vervolgens een half jaar later naast mij komt wonen met een nieuwe naam en een onherkenbaar gezicht?
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:55 schreef arjan1112 het volgende:
Dus hij gaat onder politiebegeleiding naar schiphol waar ie het vliegtuig pakt naar een verre bestemming waar ie naar de plastisch chirurg gaat en vervolgens een half jaar later naast mij komt wonen met een nieuwe naam en een onherkenbaar gezicht?
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef arjan1112 het volgende:
Poll: Het geval arjan1112 / arjan1212
• een i.p ban geven voor deze SC
• hij moet meer ruzie maken
• internetabo opzeggen
• hij zuipt te weinig
• ik wil met hem trouwen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik hier niet op als je de stand in de eredivisie niet wilt weten.
Volgens mij geven vrouwen elkaar niet zo snel complimenten als ze elkaar haten.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef Specularium het volgende:
Smaken verschillen,.
Van die half bezopen wijven die net doen alsof ze elkaar complimenten geven terwijl het ondertussen verkapte haat is allemaal.
Jawel, van die sneren die vriendelijk lijken maar ondertussen...quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij geven vrouwen elkaar niet zo snel complimenten als ze elkaar haten.
Hmja, zoiets als 'pittig kapsel!', of 'dat jurkje kleedt goed af'.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, van die sneren die vriendelijk lijken maar ondertussen...
'Ik zou het zelf niet aantrekken maar jou staat het wel'quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, zoiets als 'pittig kapsel!', of 'dat jurkje kleedt goed af'.
Ook een goeiequote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
'Ik zou het zelf niet aantrekken maar jou staat het wel'
Die is op het randjequote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook een goeie
Of 'die extra kilo's staan je wel'
Of dat jij zegt: 'wat heb jij een dikke tieten'.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
'Ik zou het zelf niet aantrekken maar jou staat het wel'
Meneer Kaktus is lijstduwer voor Lijst Benno L.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Koppel van het jaar, leeftijden 63 en 21, in verwachting van hun liefdesbaby.
[ afbeelding ]
Niets mis met kleine tietjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dat jij zegt: 'wat heb jij een dikke tieten'.
Das geen compliment hequote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dat jij zegt: 'wat heb jij een dikke tieten'.
Klein maar fijn.quote:
Haha, same herequote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Uccie het volgende:
Goedemiddag, goedemiddag....ik heb de V&D tijdens prijzencircus op koopzondag weer overleefd
Nieuwe dekbedovertrekken, krijg een nieuw dekbed en wat ik had past dan niet meer.quote:
Degene waar ik nu onder slaap kwamen daar ook ooit vandaan, ga geen ¤100,- uitgeven aan een dekbedovertrekquote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh leuk, zaten mooie overtrekken bij! Het is dat ik er geen nodig heb.
Ik heb alleen kaasstengels gekocht, 5 voor 3 euro
Jij kan ook gewoon een zakdoekje kopen natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Degene waar ik nu onder slaap kwamen daar ook ooit vandaan, ga geen ¤100,- uitgeven aan een dekbedovertrek
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon een zakdoekje kopen natuurlijk.
Nee idd en er zitten meestal echt leuke bij. Die van mij komen ook van de v&d, en van de ikea.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Degene waar ik nu onder slaap kwamen daar ook ooit vandaan, ga geen ¤100,- uitgeven aan een dekbedovertrek
Vertel ons meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee idd en er zitten meestal echt leuke bij. Die van mij komen ook van de v&d, en van de ikea.
Ik vergeet altijd dat de IKEA ook dat soort dingen heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee idd en er zitten meestal echt leuke bij. Die van mij komen ook van de v&d, en van de ikea.
Wij?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:47 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe gaat het hier? Wat hebben jullie vandaag gedaan?
Zal ik maar weer een verhaaltje vertellen?
...
Sterker nog, je kon notes gevenquote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Blijkbaar was er gisteren een bug waardoor je elkaars en je eigen notes kon inzien
Oh lolquote:
Geen idee hoe het precies kwam. Zal wel een bugje zijn geweest of zo. Ik ga ervan uit dat ze wel zijn of worden weggehaald jaquote:Op maandag 31 maart 2014 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh lol
Zijn die nu weer verwijderd? En was het expres gedaan?
'Volgende keer een ban als ze weer foto's van zlatan post'quote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies kwam. Zal wel een bugje zijn geweest of zo. Ik ga ervan uit dat ze wel zijn of worden weggehaald jaNiemand heeft mij een note gegeven
Dan had ik die note wel weer weggehaaldquote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'Volgende keer een ban als ze weer foto's van zlatan post'
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:12 schreef Peunage het volgende:
1 van mijn goudvissen. Die andere heet Vladimir, maar die zwemt nog rond.
Ik weet niet hoor, maar dit komt niet oprecht overquote:Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte met alles.
Het is een goudvis.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dit komt niet oprecht over
Kaartjes bestellen zonder lid worden kon volgens mij al nooit.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina en anderen, even over dwdd; kaartjes kopen zonder vara lid te zijn kan niet meer, was blijkbaar een eenmalige actie? De link doet het niet meer. Ook lijkt het er op dat er niet meer zoveel plaatsen zijn voor deze week.. Dus volgende keer dan maar
Jawel 2 weken terug kon je voor een aantal dagen een kaartje kopen zonder lid te zijn, kostte een tientje. Was zeker een stille tijd of zo denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kaartjes bestellen zonder lid worden kon volgens mij al nooit.
Vuige communisten.
Helaas, andere keer inderdaad dan maarquote:Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina en anderen, even over dwdd; kaartjes kopen zonder vara lid te zijn kan niet meer, was blijkbaar een eenmalige actie? De link doet het niet meer. Ook lijkt het er op dat er niet meer zoveel plaatsen zijn voor deze week.. Dus volgende keer dan maar
Jawel, had karina me toen een linkje voor gestuurd. Dat was toen wel voor last minute kaartjes, paar weken geleden. Maar blijkbaar hoeven ze nu niet meer zo te promoten.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kaartjes bestellen zonder lid worden kon volgens mij al nooit.
Vuige communisten.
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet niet wat er met me zou gebeuren als ik ooit mijn huisdier (hond) zou verliezen. Als ik er aan denk komt er al een brok in mijn keel. Het is zo'n geweldig wezentje.
Al 3 keer steun aan gehad.quote:Er is een plaats in de hemel die Rainbow bridge heet. Als een dier, dat een hele sterke binding heeft met iemand hier, overlijdt, gaat dit dier naar de Rainbow Bridge. Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden, zodat zij kunnen rennen en samen kunnen spelen. Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel. Alle zieke en oudere dieren worden hersteld in gezondheid en kracht, die gewond of verminkt waren worden weer ongeschonden en sterk, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen. De dieren zijn gelukkig en tevreden, maar er is 1 ding : zij missen allemaal een speciaal iemand, iemand die achtergelaten is.
Zij rennen en spelen samen, maar er komt een dag waarin er 1 plotseling stopt en in de verte kijkt. Zijn heldere ogen staan strak, zijn lichaam begint te trillen. Opeens breekt hij uit de groep, vliegt over het gras, sneller en sneller. Je bent gezien. Wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast in dit vreugdevolle weerzien, om nooit meer apart te zijn. De vrolijke kussen regenen op je gezicht, je handen aaien de liefdevolle kop, je kijkt in die vertrouwde ogen, zo lang weg uit je leven, maar ALTIJD aanwezig in je hart. Dan kruis je de Rainbow Bridge, SAMEN !
Wat lief. Tranen in mijn ogenquote:
Oh... zo'n goede band had ik er niet mee eigenlijk. Helemaal geen band eigenlijk. Ik zag vandaag dat mijn moeder er eentje in een aparte kom had gedaan en dat hij op z'n zij dreefquote:Op maandag 31 maart 2014 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder had er eentje die 18 jaar is geworden (wel zo'n hele standaard goudvis, niet een sluierstaartje of met van die bolle oogjes ofzo), die at uit haar hand. Degene die erna in huis kwamen werden nooit ouder dan 2 of 3.
Zit ik hier helemaal mee te levenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh... zo'n goede band had ik er niet mee eigenlijk. Helemaal geen band eigenlijk. Ik zag vandaag dat mijn moeder er eentje in een aparte kom had gedaan en dat hij op z'n zij dreef
Dit scheelt je in ieder geval weer 2 homolpunten.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh... zo'n goede band had ik er niet mee eigenlijk. Helemaal geen band eigenlijk. Ik zag vandaag dat mijn moeder er eentje in een aparte kom had gedaan en dat hij op z'n zij dreef
Wat is een homol?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit scheelt je in ieder geval weer 2 homolpunten.
Ja nou, mijn vogeltjes zijn wel echt mijn kindjes hoor. Dus kon me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je was oprecht!
Ik zou je zo mijn 2 homologatie geven, maar die heb ik niet meer.
Kan me zo voorstellen dat je je meer hecht aan een vogel dan aan een goudvis.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nou, mijn vogeltjes zijn wel echt mijn kindjes hoor. Dus kon me er wel iets bij voorstellen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nou, mijn vogeltjes zijn wel echt mijn kindjes hoor. Dus kon me er wel iets bij voorstellen.
Heb je ook wel weer gelijk in, net als hamsters, daar leer je ook alleen maar van dat je ergens voor moet blijven zorgen ook al willen ze alleen maar je vinger eraf bijten.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat je je meer hecht aan een vogel dan aan een goudvis.
Goudvissen zijn ook vooral bedoeld om kinderen te laten wennen aan de dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |