quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar een werkend plaatje zoeken.
Jij, jij, jij....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik ga ook gewoon liggen straks.
Dat is gewoon gemeen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskas zegt verkapt dat ze me aardig vindt.
Hosselpik gewoon deze boiiiii.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskas zegt verkapt dat ze me aardig vindt.
Waarom durf je dat niet? Al gaan ze daar waarschijnlijk zeggen dat je meer zult hebben aan professionele hulp, psycholoog of maatschappelijk werker bijvoorbeeld.. Maar dan moet je er wel voor openstaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Het gaat niet echt goed met mij, maar daar durf ik geen Topic in R&P over te openen
Je vertelt je verhaal voor jezelf he, niet om anderen te vermaken of om indruk te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:45 schreef arjan1112 het volgende:
Kan niet goed eruit komen, dan ga ik bv. een positief verhaal een negatief verhaal en een leuk verhaal vertellen
Ik zit in de treim, gaat allemaal wat langzamer. Maar ik ben er hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:07 schreef arjan1112 het volgende:
ow nu gaat er niemand meer reageren natuurlijk
pff
Maar je zei dat ze je maar lieten praten tot je er genoeg van had? Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef arjan1112 het volgende:
Heb geen slechte ervaringen met de psychische gezondheidszorg, die mensen hebben mijn leven gered, als ik op mijn 15de niet vrijwillig onder behandeling was gegaan, was ik nu waarschijnlijk een verwarde zwerver geweest. Hoewel mijn ouders ook altijd goed zijn geweest, dat helpt natuurlijk ook wel.
Ja dat zei ik wel, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je zei dat ze je maar lieten praten tot je er genoeg van had? Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Nou des te beter. Je bent nu ook gemotiveerd dus ideaal moment om contact te zoeken en er werk van te maken.
Ze zouden een machine moeten uitvinden dat je in je slaap gewoon door kan blijven rokenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Dus dan moet ik gewoon niet slapen, dan hoest ik ook niet, mwhaha
Is je slaapkamer niet te droog?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Dus dan moet ik gewoon niet slapen, dan hoest ik ook niet, mwhaha
Droog hoezo ?quote:
Nou als het droge lucht is, kan het zijn dat je luchtwegen sneller geïrriteerd raken en dat je dan hoest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Droog hoezo ?
Moet ik een luchtbevochtiger gaan kopen ofzo
Wij hebben een airco split unit, daar zit ook een ontvochtiger / ventilator / verwarming ingebouwd dus die zou ik aan kunnen doen op een of andere stand ofzo
of gewoon het raam openzetten, dan kan misschien ook?
Sowieso is even lekker een frisse neus halen buiten geen slecht idee als je het kan opbrengen. Het is schitterend weer, daar knapt ieder mens van opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:08 schreef arjan1112 het volgende:
Het is nu 10 uur, ik sliep vannacht om 4 uur ofzo; of nog later lag een soort in bed terwijl ik wakker was, en om 8 uur was ik gewoon weer klaarwakker, nou lekker
zou liever uitslapen tot 3 uur ofzo, hoewel een beetje koffie zitten drinken op het balkon om een uur of 1 ofzo is ook wel lekker denk ik, kan ik gelijk dat tafeltje en die stoelen gaan schoonmaken/verven misschien, of de vloer gaan schrobben, maar dan moet ik eerst naar de kelder om te kijken of ik misschien nog wat rommel daarvoor heb staan en ik weet nu al dat als ik dat doe, dat me moeder dan begint te zeiken: 'wat ga je doen?' is dat nodig, kan je dat niet aan een ander vragen ...
Nee, ik heb gewoon zelf een slechte gezondheidquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn jullie nou allebei verpleegster ofzo
i.i.g een van de 2 hm
vergeten ofzo
Denk van wel ja, want hoe meer van die weinig slaap dagen je hebt, dan komt er toch een keer een dag dat je in een diepe slaap valt ofzo, dat komt wel vaker voor hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sowieso is even lekker een frisse neus halen buiten geen slecht idee als je het kan opbrengen. Het is schitterend weer, daar knapt ieder mens van opSlaap je vanavond waarschijnlijk ook een stuk beter.
Ja en een paar slechte nachten maakt ook iedere mens futloos en verstoort je ritme, dan is het niet zo raar dat je weinig zin hebt in van alles en nog wat en dat je eetlust verstoort is etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Denk van wel ja, want hoe meer van die weinig slaap dagen je hebt, dan komt er toch een keer een dag dat je in een diepe slaap valt ofzo, dat komt wel vaker voor hier.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef arjan1112 het volgende:
maar je kan ook zelf door gedachten kracht ofzo proberen om die effecten te verminderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |