abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138285518

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:10:36 #2
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138285907
Wie me vind mag me mee uit vragen
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138289658
Als ik zo naar m'n matches kijk, kan ik een stuk beter inschatten wat voor type vrouwen mij aantrekkelijk vinden. Vooral in vergelijking met het pre-Tinder tijdperk. Eens kijken of het in de kroeg van pas komt :P
  zaterdag 29 maart 2014 @ 07:20:24 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138289667
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 07:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als ik zo naar m'n matches kijk, kan ik een stuk beter inschatten wat voor type vrouwen mij wel aantrekkelijk vinden. Vooral in vergelijking met het pre-Tinder tijdperk. Eens kijken of het in de kroeg van pas komt :P
like jij iedereen? Alleen dan kan je dat zeggen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138289672
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 07:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

like jij iedereen? Alleen dan kan je dat zeggen.
Nee, ik gemiddeld tussen de 1 en 2 op de 10. Maar toch, met een significant aantal matches kun je er wel wat uit af leiden vind ik... En voor wat betreft degene die ik niet geliked heb, boeit het me niet of ze mij wel of niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hún immers niet aantrekklijk, dus zou er in de kroeg niet op afstappen.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:37:38 #6
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138290152
Al met die 18-jarige gedate?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138290336
Zouden jullie op 2de date gaan als je twijfelt?
Wat een sfeerspons.
pi_138290367
"Hmm ik twijfel een beetje over een tweede date. Verzin jij wat we gaan doen. Verras me"

Of hij zegt "ja als je twijfelt lamaar dan" of hij trekt alles uit de kast.
pi_138291164
Ik zou het gewoon doen, net zo lang doorgaan tot je niet meer, positief of negatief, twijfelt haha.
pi_138291779
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 07:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Nee, ik gemiddeld tussen de 1 en 2 op de 10. Maar toch, met een significant aantal matches kun je er wel wat uit af leiden vind ik... En voor wat betreft degene die ik niet geliked heb, boeit het me niet of ze mij wel of niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hún immers niet aantrekklijk, dus zou er in de kroeg niet op afstappen.
Volgens mij ben jij echt een hunk.
pi_138292127
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 08:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Al met die 18-jarige gedate?
Ja, dat ging grotendeels als gepland :s)

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij echt een hunk.
Klopt. Een soort van Nederlandse Ryan Gosling, zeg maar...
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:46:41 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138292144
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 08:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Zouden jullie op 2de date gaan als je twijfelt?
Ik denk het wel. Het kan de twijfel wegnemen. Als je het niet doet, vraag je je vast af 'Wat als ik wél was gegaan?' Etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138292305
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ja, dat ging grotendeels als gepland :s)

[..]

Klopt. Een soort van Nederlandse Ryan Gosling, zeg maar...
Wat voor foto's heb je?
pi_138292871
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat voor foto's heb je?
Zes normale, maar wel zorgvuldig uitgekozen foto's. Ik sta op alle foto's volledig aangekleed, dus geen sportschoolfoto's ofzo :P Slechts één groepsfoto. Slechts één foto met zonnebril op. Éen foto op een exotische locatie én een foto in m'n skileraarpak: als een vrouw al een keertje het gesprek begint (wat 9 van de 10 keer niet het geval is) gaat het daar over :')

Dus bij het bekijken van m'n profiel heeft iemand een goed beeld van hoe ik er uit zie, wat m'n interesses zijn (want heb met 90% van de matches één of meer gemeenschappelijke likes) en voor een deel wat ik doe.

En voor het geval je dacht dat ik serieus was: ik ben totaal geen hunk. Gewoon een goed verzorgde Hollandse jongen. Niets meer, niets minder. En het is ook niet zo dat ik honderden matches heb ofzo.

Het klinkt overigens net of ik Tinder heel serieus neem, maar dat valt best mee :P
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:23:25 #15
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138292923
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Zes normale, maar wel zorgvuldig uitgekozen foto's. Ik sta op alle foto's volledig aangekleed, dus geen sportschoolfoto's ofzo :P Slechts één groepsfoto. Slechts één foto met zonnebril op. Éen foto op een exotische locatie én een foto in m'n skileraarpak: als een vrouw al een keertje het gesprek begint (wat 9 van de 10 keer niet het geval is) gaat het daar over :')

Dus bij het bekijken van m'n profiel heeft iemand een goed beeld van hoe ik er uit zie, wat m'n interesses zijn (want heb met 90% van de matches één of meer gemeenschappelijke likes) en voor een deel wat ik doe.

En voor het geval je dacht dat ik serieus was: ik ben totaal geen hunk. Gewoon een goed verzorgde Hollandse jongen. Niets meer, niets minder. En het is ook niet zo dat ik honderden matches heb ofzo.
Wetenschap
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138293955
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Het klinkt overigens net of ik Tinder heel serieus neem, maar dat valt best mee :P
eerlijk gezegd klinkt het precies als alle andere profielen. Dat 1 groepsfoto, 1 in skipak, 1 op exotische locatie etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:22:14 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138294109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 08:58 schreef Poolbal het volgende:
"Hmm ik twijfel een beetje over een tweede date. Verzin jij wat we gaan doen. Verras me"
Je moet wel echt een sukkel zonder ruggengraat zijn als je dan zelf nog steeds wil afspreken. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_138294707
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

eerlijk gezegd klinkt het precies als alle andere profielen. Dat 1 groepsfoto, 1 in skipak, 1 op exotische locatie etc
Toch nog een stuk afwisselender dan het gemiddelde profiel van een vrouw. Ik heb eens met een vriendin meegekeken, en ik heb nog nooit een man gezien met alleen maar groepsfoto's. Vrouwen daarentegen :')
pi_138298241
Account verwijderd en weer geïnstalleerd. Hoop 'oude' matches terug,
maar ook een aantal nieuwe sleezy types. Vanavond een vleeskeuring
met 1 v.d. velen :')
pi_138298759
Ja vrouwen en groepsfoto's, wat is dat toch?
pi_138298807
Het moet ws vertellen dat je een heel sociaal type bent, en dus spontaan?
Maar geregeld zie je er 3 of 4.. Toch meer respect voor dames die zich volledig presenteren en niet met vaag belichte foto's enz
pi_138300460
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Toch nog een stuk afwisselender dan het gemiddelde profiel van een vrouw. Ik heb eens met een vriendin meegekeken, en ik heb nog nooit een man gezien met alleen maar groepsfoto's. Vrouwen daarentegen :')
Ik als vrouw kom ze anders regelmatig tegen. Soms afgewisseld met een onduidelijke foto met zonnebril/duikbril.

Ik heb simpelweg eigenlijk geen foto's waar ik helemaal op sta zonder anderen :')
pi_138300545
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik als vrouw kom ze anders regelmatig tegen. Soms afgewisseld met een onduidelijke foto met zonnebril/duikbril.

Ik heb simpelweg eigenlijk geen foto's waar ik helemaal op sta zonder anderen :')
maak er dan een :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:24:37 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138300950
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben geloof ik de uitzondering, geen groepsfoto, geen ski-foto en geen exotische foto. Ik heb als eerste foto een teasertje met een deur die een klein beetje open staat waar ik achter sta en verder vooral foto's waarop ik lol heb om iets/mezelf en foto's in allerlei vreemde steden waar ik ooit geweest ben
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138301153
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Mooie is dat de dingen waar vrouwen mannen op afkeuren nog massaler bij hun zelf voorkomt.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_138301278
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Het kan de twijfel wegnemen. Als je het niet doet, vraag je je vast af 'Wat als ik wél was gegaan?' Etc.
Ik ben niet echt een type die zich non stop afvraagt "wat als".
Maaaarrrrrr ik heb ja gezegd want hij gaat voor mij koken straks, daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk O+ :')
Wat een sfeerspons.
pi_138301723
Alleen maar groepsfoto's is juist lekker makkelijk want zonder nadenken meteen naar links swipen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138302293
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Maaaarrrrrr ik heb ja gezegd want hij gaat voor mij koken straks, daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk O+ :')
Ik heb het redelijk gemist allemaal... maar waarom twijfel je over een tweede date?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:39:31 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138303123
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Naar het toetje kunnen we wel raden. Doet ie slim.

Veel plezier :D
pi_138304246
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik heb het redelijk gemist allemaal... maar waarom twijfel je over een tweede date?
Hij is echt zó anders dan ik, echt een wereld van verschil qua karakter.

Zit net op Tinder en zie voor de 3de keer mijn oude baas voorbij komen dus ik denk oké, deze keer like ik hem want hij komt niet voor niets 3x langs. BAM match. Awkward :')
Wat een sfeerspons.
pi_138304307
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hij is echt zó anders dan ik, echt een wereld van verschil qua karakter.

Zit net op Tinder en zie voor de 3de keer mijn oude baas voorbij komen dus ik denk oké, deze keer like ik hem want hij komt niet voor niets 3x langs. BAM match. Awkward :')
Maar is het een vervelend karakter of gewoon iets wat je niet gewend bent? Als het het laatste is zou ik hem een serieuze kans geven (tweede date dan heh, niet gelijk meer), als je je er nu al aan ergert gewoon eerlijk en zeggen tegen hem :)
pi_138304483
Nee nee zeker niet maar het is gewoon niet wat ik gewend ben. Ik heb ADHD en een rustig en kalm iemand krijgt het vaak op zijn zenuwen van mij (imo ook logisch) maar hij dus niet.

Komt denk ik omdat hij met pubers werkt :')

Hij is echt heel kalm en nuchter :Y
Maar die 2de date begint bijna, zit nu in de trein naar hem toe, ben benieuwd :)
Wat een sfeerspons.
pi_138304799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee nee zeker niet maar het is gewoon niet wat ik gewend ben. Ik heb ADHD en een rustig en kalm iemand krijgt het vaak op zijn zenuwen van mij (imo ook logisch) maar hij dus niet.

Maar die 2de date begint bijna, zit nu in de trein naar hem toe, ben benieuwd :)
Veel plezier en maak je niet druk :)
  zondag 30 maart 2014 @ 10:35:49 #34
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_138320968
Groepfoto's, groepsfoto's everywhere... }:|
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_138321325
Vrouwen willen ook wel echt dat jij het gesprek maakt geloof ik. Afgelopen week wat retesaaie standaardberichtjes gekregen, dus ik besluit er - voor de verandering - minstens zo saai op in te gaan. Gewoon eens zien hoe het dan verloopt.

quote:
Lekker aan het genieten van je weekend?
Ja hoor. En jij?
quote:
Heeyy
Hey
quote:
Hoi, hoe is het?
Goed. En met jou?
Nooit meer wat gehoord natuurlijk. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 30 maart 2014 @ 12:11:03 #36
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138323005
Ik vind het wel tof van je dat jij voor de rest van de mannen wat experimenteert qua hoe vrouwen denken HJ ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138323155
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen willen ook wel echt dat jij het gesprek maakt geloof ik. Afgelopen week wat retesaaie standaardberichtjes gekregen, dus ik besluit er - voor de verandering - minstens zo saai op in te gaan. Gewoon eens zien hoe het dan verloopt.

[..]

[..]

[..]

:D! Vaak weet je al vanaf het eerste bericht dat ze sturen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Heel veel van die vrouwen daar leken van die meisjes te zijn die het enkel van hun uiterlijk moesten hebben. Mooie reality check voor ze. Maar goed, genoeg Average_Joe's die er iig nog op willen = egoboost.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:48:37 #38
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_138355998
Ga nu net zo lang wachten met praten tot dat er een match is die wel uit zichzelf iets tegen mij gaat zeggen.

ben nu al op 9 matches zonder iets te zeggen...
Ik wacht geduldig af...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:57:28 #39
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138356182
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

[..]

Laatst zat ik met een meisje te chatten die constant gesloten antwoorden gaf.

Hoe gaat het?
Goed
Leuk weekend gehad?
Ja
Je bent zeker niet zo spraakzaam?
Jij ook niet.

Flikker op doos :')
pi_138365049
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Goede smoes toch.

Ook is haar verhaal wel apart hoor. Ze had bijna 2 jaar een relatie, bijna een maand uit, op FB staat nog steeds dat ze een ''relatie'' heeft, en ze doen nog gewoon dingen samen. :')
Goed, daar ben ik weer. Ik begon mevrouw in kwestie bijna leuk te vinden. We hebben een aantal goede gesprekken gevoerd, ook over dat haar verleden ook niet denderend is geweest dus ik vertrouwde haar meer en wilde het - ondanks dat ik haar waarschijnlijk niet leuk vond - toch een kans te geven., tot het moment dat ze begon over dat ze '' niet zeker wist ermee te kunnen leven dat ik in detailhandel werk zonder een degelijke studie want de toekomst is dan moeilijk te realiseren ''.

We hadden niet eens gedate. Dus ik was hier best kwaad om geworden, waarna ze haar ''excuses'' had aangeboden en het niet zo bedoelde.
Gister middag zei ze uit haarzelf dat ze bij me wilde zijn. aangezien we beide thuis waren gister stelde ik voor om naar het terras te gaan; '' geen tijd, moet leren''.

vervolgens ging ze kortaf doen, en daarna vertelde ze geen intresse te hebben in mij, en dat ze alles zei voor '' de grap ( :') '' en dat ze zelfs een vriend had. Terwijl ze juist zei dat het al 2 maanden uit was.
Daarna heeft ze me geblokkeerd op whatsapp.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:44:28 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138365124
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Goed, daar ben ik weer. Ik begon mevrouw in kwestie bijna leuk te vinden. We hebben een aantal goede gesprekken gevoerd, ook over dat haar verleden ook niet denderend is geweest dus ik vertrouwde haar meer en wilde het - ondanks dat ik haar waarschijnlijk niet leuk vond - toch een kans te geven., tot het moment dat ze begon over dat ze '' niet zeker wist ermee te kunnen leven dat ik in detailhandel werk zonder een degelijke studie want de toekomst is dan moeilijk te realiseren ''.

We hadden niet eens gedate. Dus ik was hier best kwaad om geworden, waarna ze haar ''excuses'' had aangeboden en het niet zo bedoelde.
Gister middag zei ze uit haarzelf dat ze bij me wilde zijn. aangezien we beide thuis waren gister stelde ik voor om naar het terras te gaan; '' geen tijd, moet leren''.

vervolgens ging ze kortaf doen, en daarna vertelde ze geen intresse te hebben in mij, en dat ze alles zei voor '' de grap ( :') '' en dat ze zelfs een vriend had. Terwijl ze juist zei dat het al 2 maanden uit was.
Wat zei Hans Teeuwen er ookweer over?
pi_138365248
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat zei Hans Teeuwen er ookweer over?
uhh, geen idee. .. schapen neuken? :P
pi_138365269
Kom op, hier is ie met open ogen ingelopen hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 31 maart 2014 @ 15:51:37 #44
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138365362
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

uhh, geen idee. .. schapen neuken? :P
Iets met kuthoeren. Ken je klassiekers.
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
Kom op, hier is ie met open ogen ingelopen hoor
Misschien. Ik vind het iig raar dat je gaat zitten tinderen en mensen zo behandeld als je een relatie hebt. Aandachtshoertje is het.
pi_138365672
Ja maar die kunnen alleen bestaan als dit soort mannen ze aan dacht geveb
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 31 maart 2014 @ 16:03:54 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138365807
Oh, nu krijgen de mannen de schuld! :+

Zij is hier de psycho-bitch. Dat Vlaggenroof naief en onervaren wil niet zeggen dat zij zich zo mag gedragen.
pi_138365991
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Silenus het volgende:
Oh, nu krijgen de mannen de schuld! :+

Zij is hier de psycho-bitch. Dat Vlaggenroof naief en onervaren wil niet zeggen dat zij zich zo mag gedragen.
dat zeg ik ook niet maar ik word wel moe van mensen die op Fok eerst gaan van 'ja ze doet raar, hier wil ik niks mee' om dan vrolijk door te doen en daarna gaan van 'wat me nu toch weer overkomen is!'

En zij is hier niet dus ik kan tegen haar niet zeggen dat ze niet zo debiel moet doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 31 maart 2014 @ 16:09:51 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138366003
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Oja, want zo om werkt het. |:(
Zeker net als drugs? De gebruikers zijn er omdat er verstrekkers zijn?
  maandag 31 maart 2014 @ 16:10:18 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138366024
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet maar ik word wel moe van mensen die op Fok eerst gaan van 'ja ze doet raar, hier wil ik niks mee' om dan vrolijk door te doen en daarna gaan van 'wat me nu toch weer overkomen is!'

En zij is hier niet dus ik kan tegen haar niet zeggen dat ze niet zo debiel moet doen
Tsja, ook al doet ze raar, als jij haar leuk vind is het het proberen toch waard?
  maandag 31 maart 2014 @ 16:10:44 #50
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138366044
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Enige wat je rest is die vriend vertellen wat ze uitspookt. Bro's before ho's, jeweet ^O^
pi_138369833
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Manmanman jij hebt zeker nog nooit iemand echt leuk gevonden? Hoe kan je in godsnaam opkomen voor zo'n aandachtshoer.
Wat een sfeerspons.
pi_138370015
Dat doe ik niet
Ik zeg alleen dat hij zijn eigen rol hierin niet aan de kant moet schuiven omdat zij toevallig een aandachtshoer is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138370034
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oja, want zo om werkt het. |:(
Zeker net als drugs? De gebruikers zijn er omdat er verstrekkers zijn?
dit is echt de meest schuine vergelijking ooit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 31 maart 2014 @ 18:11:33 #54
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_138370233
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:21 schreef UnicornFarts het volgende:

Hoe was het?

Ik wil juist vaak een drukker iemand dan mijzelf. Vind dat wel fijn. Ok, niet Bert Visser druk, maar iemand die veel kalmer is dan ikzelf is ook niet alles. Dikke kans dat hij dat ook vind. Heel druk zijn wordt vervelend als het zich uit in oeverloos smalltalk gelul.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  maandag 31 maart 2014 @ 18:45:05 #55
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_138371148
Bij mij reageren de leuke dames nooit terug. :( Dan kijk je bijvoorbeeld eens even naar de profiel, zijn ze weer online geweest nadat je hebt gereageerd maar hebben ze niets terug gezegd. Ik bijt niet. :P
  maandag 31 maart 2014 @ 18:51:49 #56
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_138371385
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij mij reageren de leuke dames nooit terug. :( Dan kijk je bijvoorbeeld eens even naar de profiel, zijn ze weer online geweest nadat je hebt gereageerd maar hebben ze niets terug gezegd. Ik bijt niet. :P
Hebben waarschijnlijk een shitload aan matches. ;)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 31 maart 2014 @ 18:52:55 #57
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_138371419
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Zou mij niet verbazen, gezien ze niet slecht eruit zien. Misschien swipen ze fout, kan ook natuurlijk. Maar heb nog nooit een gesprek gehad met een match, best jammer opzich.
pi_138371432
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ik heb één keer gehad dat iemand helemaal niet reageerde. En dat was dan ook meteen met zo'n stereotype lekker blond wijf, dus ja...
pi_138371505
Dikke tip trouwens! Met Fake GPS je locatie instellen op Oslo of Trondheim. O+ :9
  maandag 31 maart 2014 @ 18:56:29 #60
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_138371532
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dikke tip trouwens! Met Fake GPS de locatie instellen op Oslo of Trondheim. O+ :9
:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 31 maart 2014 @ 18:56:52 #61
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_138371545
Hoevaak hebben jullie matches eigenlijk? Ik heb er misschien 1 in de maand.
pi_138371783
Hebben jullie dat ook, ik heb de limiet op 40 km staan. En als ik dan een match heb, blijkt de match ineens 184 km ver te wonen |:(
Het is de schuld van de Rabobank
pi_138371956
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoevaak hebben jullie matches eigenlijk? Ik heb er misschien 1 in de maand.
elke keer als ik ga swipen een aantal

En dat van die afstanden: volgens mij waren jullie dan op het moment dat je aan elkaar aangeboden werd binnen die afstand van elkaar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 31 maart 2014 @ 19:09:06 #64
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_138372030
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

elke keer als ik ga swipen een aantal

En dat van die afstanden: volgens mij waren jullie dan op het moment dat je aan elkaar aangeboden werd binnen die afstand van elkaar
Dat laatste klopt ja. Meid waar ik een match mee had is in de avond op 45 km, maar eind ochtend/middag 15/20 km van mij af.
pi_138372163
Raar
Ik had net iemand (man A), swipe hem weg. Krijg de volgende (man B), swipe hem weg. En toen kreeg ik man A weer!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 31 maart 2014 @ 19:13:36 #66
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_138372234
Krijg je eigenlijk een notificatie als iemand tegen je terug chat?
pi_138372287
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Krijg je eigenlijk een notificatie als iemand tegen je terug chat?
Ja
pi_138372291
Dat kun je instellen maar hij staat standaard op geluid en trillen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138372449
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dikke tip trouwens! Met Fake GPS je locatie instellen op Oslo of Trondheim. O+ :9
Mijn ervaring is dat je in Nederland toch wel de mooiste vrouwen tegenkomt.
pi_138372776
Mijn ervaring is dat vrouwen zelden tot nooit een gesprek beginnen, het is mij zelfs nog geen enkele keer overkomen dat een match uit zichzelf tegen mij begon te praten.
Maar de enkele keren dat ik een gesprek ben begonnen kreeg ik wel zonder uitzondering binnen 5 minuten antwoord terug, zelfs bij matches van enkele weken oud.
Ik vind het wel handig, geen ongewenste gesprekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door chroestjov op 31-03-2014 19:33:55 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138372985
Mannen starten ook zelden hoor

Er zitten denk ik gewoon heel veel mensen die alleen willen swipen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138373003
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef chroestjov het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen zelden tot nooit een gesprek beginnen, het is mij nog geen enkele keer overkomen dat een match uit zichzelf tegen mij begon te praten.
Maar de enkele keren dat ik een gesprek ben begonnen kreeg ik wel zonder uitzondering binnen 5 minuten antwoord terug, zelfs bij matches van enkele weken oud.
Ik vind het wel handig, geen ongewenste gesprekken.
Mijn ervaring is dat ze soms zelf beginnen eigenlijk, maar het is vaak meer een 'hey' dan een echte opener.
pi_138373152
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Zou mij niet verbazen, gezien ze niet slecht eruit zien. Misschien swipen ze fout, kan ook natuurlijk. Maar heb nog nooit een gesprek gehad met een match, best jammer opzich.
Kom ik aan met mijn 3 dates via tinder.. Waar nooit een vervolg date van is gebeurd en heb op dit moment met geen meer contact..
  maandag 31 maart 2014 @ 19:43:49 #74
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_138373354
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Kom ik aan met mijn 3 dates via tinder.. Waar nooit een vervolg date van is gebeurd en heb op dit moment met geen meer contact..
Haha, ligt er maar net aan wat voor persoon je match is. :P
pi_138373735
Jezus! Daar was man A weer
Dat is nu 4x

Echt raar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138373904
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus! Daar was man A weer
Dat is nu 4x

Echt raar
Wellicht is dat een signaal van god. Jullie horen bij elkaar.
Het is de schuld van de Rabobank
pi_138373938
Euhm. .. nee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138376034
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Hoe was het?

Ik wil juist vaak een drukker iemand dan mijzelf. Vind dat wel fijn. Ok, niet Bert Visser druk, maar iemand die veel kalmer is dan ikzelf is ook niet alles. Dikke kans dat hij dat ook vind. Heel druk zijn wordt vervelend als het zich uit in oeverloos smalltalk gelul.
Wel oké :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak mij ook wel schuldig aan het niet reageren trouwens, helemaal nu om eerlijk te zijn. Overigens beginnen mannen bij mij altijd het gesprek, er is er zelfs 1 die al 2 weken lang contact probeert te maken met mij :@ en heb er nog een aantal die het een paar dagen later nog een keer proberen. Ik heb ook gewoon teveel matches, als ik tegen iedereen moet praten kan ik net zo goed mijn baan gaan opzeggen want dat is een dagtaak :')
Wat een sfeerspons.
  maandag 31 maart 2014 @ 23:25:43 #79
386024 TeeJay.
Saaie vent
pi_138384871
Ik probeerde laatst Tinder te installeren, maar hij blijft alleen maar zoeken. Duurt het zoeken nou zo lang, of is er iets fout?
  maandag 31 maart 2014 @ 23:34:31 #80
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138385262
Leuk Unicorn! Scheelt mij weer reizen ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 23:35:57 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138385328
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef TeeJay. het volgende:
Ik probeerde laatst Tinder te installeren, maar hij blijft alleen maar zoeken. Duurt het zoeken nou zo lang, of is er iets fout?
Tinder is heel onstabiel en ook best onvoorspelbaar. Log eens uit, verander wat instellingen, verwijderen en opnieuw installeren. Gewoon wat klooien :)
  maandag 31 maart 2014 @ 23:36:27 #82
386024 TeeJay.
Saaie vent
pi_138385347
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Tinder is heel onstabiel en ook best onvoorspelbaar. Log eens uit, verander wat instellingen, verwijderen en opnieuw installeren. Gewoon wat klooien :)
Ik had GPS niet aanstaan was het probleem uiteindelijk :').

Toch bedankt.
  maandag 31 maart 2014 @ 23:37:30 #83
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_138385394
quote:
12s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wel oké :)

SPOILER
Ik maak mij ook wel schuldig aan het niet reageren trouwens, helemaal nu om eerlijk te zijn. Overigens beginnen mannen bij mij altijd het gesprek, er is er zelfs 1 die al 2 weken lang contact probeert te maken met mij :@ en heb er nog een aantal die het een paar dagen later nog een keer proberen. Ik heb ook gewoon teveel matches, als ik tegen iedereen moet praten kan ik net zo goed mijn baan gaan opzeggen want dat is een dagtaak :')
Herkenbaar. Ik kan ook niet met iedereen een gesprek beginnen. Doe ik alleen met de leukste matches.

Ziet eruit als een volgende date ^O^
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_138394133
Hoi!

Ik heb twee weken terug mn eerste tinderdate gehad. Hij leek op de date echt superleuk. Tot ik naar huis reed en hij gelijk 60 berichtjes stuurde waarin hij me nog net niet ten huwelijk vroeg. Echt zo jammer, leek me zo'n leuke jongen, maar ik hou echt niet van geclaimd worden dus ik heb hem maar gezegd dat het niks gaat worden :')
pi_138397873
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Hebben jullie dat ook, ik heb de limiet op 40 km staan. En als ik dan een match heb, blijkt de match ineens 184 km ver te wonen |:(
Dan heeft hij/zij jou eerst geliked en dan krijg je de persoon sowieso te zien, ongeacht de afstand. Zijn de eerste foto's die je ziet als je de app weer opstart.
Willem-Jan van Puffelen
pi_138398729
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Dan heeft hij/zij jou eerst geliked en dan krijg je de persoon sowieso te zien, ongeacht de afstand. Zijn de eerste foto's die je ziet als je de app weer opstart.
Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?
pi_138399156
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?
Wie zegt dat dat het principe is?
Het is allemaal doorgestoken kaart natuurlijk! :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:58:46 ]
pi_138399312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Heb jij ooit na twintig keer swipen er ineens een match tussen zitten dan?
Willem-Jan van Puffelen
pi_138401358
Hier nog een leuk stukje tekst voor als je niets weet te zeggen of als je gesprekken in het algemeen wat bloedeloos zijn:
http://www.simplepickup.c(...)t-game-overview.html
pi_138402827
Echt :') al die zinnetjes
ik word daar alleen maar kriegel van

Ik had er ook een op tinder die mij een geheimpje moest vertellen en meer van die debiele dingen om mijn nieuwsgierigheid te testen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:18:23 #91
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_138404771
quote:
12s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb ook gewoon teveel matches,
hoeveel dan?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_138404824
Ik like vanaf nu alle meiden die Lotte heten, ook al zijn ze spuuglelijk. Want dan heb ik kwartet!
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:22:26 #93
391391 Basxt
pi_138404889
Is die bug nou al eens gefixt dat hij om de 5 mensen gaat zoeken?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_138405938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:18 schreef Basxt het volgende:

[..]

hoeveel dan?
In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een date :D

Wat trouwens wel kut is met zo'n lange lijst is dat als iemand tegen je praat dat hij niet gelijk naar boven schiet, als het een oude match is moet je best nog zoeken :')
Wat een sfeerspons.
pi_138406106
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een date :D

Wat trouwens wel kut is met zo'n lange lijst is dat als iemand tegen je praat dat hij niet gelijk naar boven schiet, als het een oude match is moet je best nog zoeken :')
Slet.
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:05:38 #96
391391 Basxt
pi_138406190
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Had wel meer verwacht :P
is dat zo? Volgends mij komt de persoon die je een berichtje stuurt gewoon boven aan toch?
pi_138406371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef Basxt het volgende:

[..]

Had wel meer verwacht :P
is dat zo? Volgends mij komt de persoon die je een berichtje stuurt gewoon boven aan toch?
Kom ik aan met m'n 52 matches :(
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:11:30 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138406463
1580 nu, ik ga door tot de 2000 en dan geef ik een feestje waarop ik ze allemaal uitnodig.
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:12:40 #99
391391 Basxt
pi_138406515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Kom ik aan met m'n 52 matches :(
540 (8>
pi_138406522
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Silenus het volgende:
1580 nu, ik ga door tot de 2000 en dan geef ik een feestje waarop ik ze allemaal uitnodig.
Stuur ff een request naar Tinder dat ze broadcast messaging moeten implementeren in de app. Ik zie er de voordelen wel van in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')