Manmanman jij hebt zeker nog nooit iemand echt leuk gevonden? Hoe kan je in godsnaam opkomen voor zo'n aandachtshoer.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar die kunnen alleen bestaan als dit soort mannen ze aan dacht geveb
dit is echt de meest schuine vergelijking ooitquote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, want zo om werkt het.![]()
Zeker net als drugs? De gebruikers zijn er omdat er verstrekkers zijn?
Hoe was het?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee nee zeker niet maar het is gewoon niet wat ik gewend ben. Ik heb ADHD en een rustig en kalm iemand krijgt het vaak op zijn zenuwen van mij (imo ook logisch) maar hij dus niet.
Komt denk ik omdat hij met pubers werkt![]()
Hij is echt heel kalm en nuchter![]()
Maar die 2de date begint bijna, zit nu in de trein naar hem toe, ben benieuwd
Hebben waarschijnlijk een shitload aan matches.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij mij reageren de leuke dames nooit terug.Dan kijk je bijvoorbeeld eens even naar de profiel, zijn ze weer online geweest nadat je hebt gereageerd maar hebben ze niets terug gezegd. Ik bijt niet.
Zou mij niet verbazen, gezien ze niet slecht eruit zien. Misschien swipen ze fout, kan ook natuurlijk. Maar heb nog nooit een gesprek gehad met een match, best jammer opzich.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hebben waarschijnlijk een shitload aan matches.
Ik heb één keer gehad dat iemand helemaal niet reageerde. En dat was dan ook meteen met zo'n stereotype lekker blond wijf, dus ja...quote:Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hebben waarschijnlijk een shitload aan matches.
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dikke tip trouwens! Met Fake GPS de locatie instellen op Oslo of Trondheim.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
elke keer als ik ga swipen een aantalquote:Op maandag 31 maart 2014 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoevaak hebben jullie matches eigenlijk? Ik heb er misschien 1 in de maand.
Dat laatste klopt ja. Meid waar ik een match mee had is in de avond op 45 km, maar eind ochtend/middag 15/20 km van mij af.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elke keer als ik ga swipen een aantal
En dat van die afstanden: volgens mij waren jullie dan op het moment dat je aan elkaar aangeboden werd binnen die afstand van elkaar
Jaquote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Krijg je eigenlijk een notificatie als iemand tegen je terug chat?
Mijn ervaring is dat je in Nederland toch wel de mooiste vrouwen tegenkomt.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dikke tip trouwens! Met Fake GPS je locatie instellen op Oslo of Trondheim.![]()
Mijn ervaring is dat ze soms zelf beginnen eigenlijk, maar het is vaak meer een 'hey' dan een echte opener.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef chroestjov het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen zelden tot nooit een gesprek beginnen, het is mij nog geen enkele keer overkomen dat een match uit zichzelf tegen mij begon te praten.
Maar de enkele keren dat ik een gesprek ben begonnen kreeg ik wel zonder uitzondering binnen 5 minuten antwoord terug, zelfs bij matches van enkele weken oud.
Ik vind het wel handig, geen ongewenste gesprekken.
Kom ik aan met mijn 3 dates via tinder.. Waar nooit een vervolg date van is gebeurd en heb op dit moment met geen meer contact..quote:Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen, gezien ze niet slecht eruit zien. Misschien swipen ze fout, kan ook natuurlijk. Maar heb nog nooit een gesprek gehad met een match, best jammer opzich.
Haha, ligt er maar net aan wat voor persoon je match is.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 3 dates via tinder.. Waar nooit een vervolg date van is gebeurd en heb op dit moment met geen meer contact..
Wellicht is dat een signaal van god. Jullie horen bij elkaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus! Daar was man A weer
Dat is nu 4x
Echt raar
Wel okéquote:Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ik wil juist vaak een drukker iemand dan mijzelf. Vind dat wel fijn. Ok, niet Bert Visser druk, maar iemand die veel kalmer is dan ikzelf is ook niet alles. Dikke kans dat hij dat ook vind. Heel druk zijn wordt vervelend als het zich uit in oeverloos smalltalk gelul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak mij ook wel schuldig aan het niet reageren trouwens, helemaal nu om eerlijk te zijn. Overigens beginnen mannen bij mij altijd het gesprek, er is er zelfs 1 die al 2 weken lang contact probeert te maken met mijen heb er nog een aantal die het een paar dagen later nog een keer proberen. Ik heb ook gewoon teveel matches, als ik tegen iedereen moet praten kan ik net zo goed mijn baan gaan opzeggen want dat is een dagtaak
![]()
Tinder is heel onstabiel en ook best onvoorspelbaar. Log eens uit, verander wat instellingen, verwijderen en opnieuw installeren. Gewoon wat klooienquote:Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef TeeJay. het volgende:
Ik probeerde laatst Tinder te installeren, maar hij blijft alleen maar zoeken. Duurt het zoeken nou zo lang, of is er iets fout?
Ik had GPS niet aanstaan was het probleem uiteindelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 23:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tinder is heel onstabiel en ook best onvoorspelbaar. Log eens uit, verander wat instellingen, verwijderen en opnieuw installeren. Gewoon wat klooien
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel okéHerkenbaar. Ik kan ook niet met iedereen een gesprek beginnen. Doe ik alleen met de leukste matches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak mij ook wel schuldig aan het niet reageren trouwens, helemaal nu om eerlijk te zijn. Overigens beginnen mannen bij mij altijd het gesprek, er is er zelfs 1 die al 2 weken lang contact probeert te maken met mijen heb er nog een aantal die het een paar dagen later nog een keer proberen. Ik heb ook gewoon teveel matches, als ik tegen iedereen moet praten kan ik net zo goed mijn baan gaan opzeggen want dat is een dagtaak
Ziet eruit als een volgende date
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Dan heeft hij/zij jou eerst geliked en dan krijg je de persoon sowieso te zien, ongeacht de afstand. Zijn de eerste foto's die je ziet als je de app weer opstart.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Hebben jullie dat ook, ik heb de limiet op 40 km staan. En als ik dan een match heb, blijkt de match ineens 184 km ver te wonen
Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan heeft hij/zij jou eerst geliked en dan krijg je de persoon sowieso te zien, ongeacht de afstand. Zijn de eerste foto's die je ziet als je de app weer opstart.
Wie zegt dat dat het principe is?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?
Heb jij ooit na twintig keer swipen er ineens een match tussen zitten dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?
hoeveel dan?quote:
In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een datequote:
Slet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een date
Wat trouwens wel kut is met zo'n lange lijst is dat als iemand tegen je praat dat hij niet gelijk naar boven schiet, als het een oude match is moet je best nog zoeken
Had wel meer verwachtquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een date
Wat trouwens wel kut is met zo'n lange lijst is dat als iemand tegen je praat dat hij niet gelijk naar boven schiet, als het een oude match is moet je best nog zoeken
Kom ik aan met m'n 52 matchesquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef Basxt het volgende:
[..]
Had wel meer verwacht
is dat zo? Volgends mij komt de persoon die je een berichtje stuurt gewoon boven aan toch?
540quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n 52 matches
Stuur ff een request naar Tinder dat ze broadcast messaging moeten implementeren in de app. Ik zie er de voordelen wel van in.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Silenus het volgende:
1580 nu, ik ga door tot de 2000 en dan geef ik een feestje waarop ik ze allemaal uitnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |