Dit noemt men geen noodweer. Dit is het bewust afslachten van twee mensen. Een taak die de politie draagt.quote:
Een keer, hoe vaak jij?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij bedreigd met een mes?
Geen idee... lijkt me niet he..?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tegenwoordig openen juweliers hun deur met een doorgeladen pistool?.
Ai... Dit gaat er niet beter uitzien voor die vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:42 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens de juwelier en zijn vrouw veel sterkte.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:25 schreef Pedroso het volgende:
De daders zouden natuurlijk ook gewoon 2 roomblanke jongens kunnen zijn.
Welnee. Haar man was natuurlijk nog aan het werk. Dan is het logisch dat je ernaar toe rijdt om hem te redden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit noemt men geen noodweer. Dit is het bewust afslachten van twee mensen. Een taak die de politie draagt.
Mevrouw is schuldig als de pest, zoals gedacht. Overigens een zéér pijnlijke klap voor mij als sportschutter. Al-fucking-weer..
1 keer. Ik had niet het idee dat ik op dat moment het initiatief aan het nemen was en als ik of iemand anders zichzelf had verdedigd met een kogel dan had die gozer dikke pech.quote:
Wapenbezit in een winkel is weldegelijk verboden. Enkel in de huiselijke kring mag je je eigen wapen opslaan, waarbij munitie en het wapen in twee aparte kluizen in twee aparte ruimtes met het liefst tijdslotvertraging dienen te worden opgeslagen. Dat red je n-o-o-i-t in de tijd van een overval, buiten het feit dat je ze nog steeds niet in je winkel had mogen hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hou het een beetje gezellig joh...
Met een vergunning is wapenbezit helemaal niet verboden.. en zij kan alle tijd hebben gehad om het wapen te pakken en te laden..
En welk nut heeft dit?quote:
Als dit klopt dan moet deze vrouw gewoon naar de gevangenis. Punt. Ze had de politie moeten bellen in plaats van eigen rechtertje spelen.quote:
Je weet toch niet of die overvallers een pistool op haar man hadden gericht, of dreigden haar neer te schieten. Dat staat nergens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is gvd gewoon een afslachting
Als justitie en de rechterlijke macht niet al decennia falen in hun werk hadden we dit soort excessen niet gehad. Mensen zijn het falen van de autoriteiten zat en nemen het recht in eigen hand, volkomen begrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit noemt men geen noodweer. Dit is het bewust afslachten van twee mensen. Een taak die de politie draagt.
Mevrouw is schuldig als de pest, zoals gedacht. Overigens een zéér pijnlijke klap voor mij als sportschutter. Al-fucking-weer..
In wat voor wereld leef jijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:25 schreef Pedroso het volgende:
De daders zouden natuurlijk ook gewoon 2 roomblanke jongens kunnen zijn.
Dat is niet logisch; daar is de politie voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Haar man was natuurlijk nog aan het werk. Dan is het logisch dat je ernaar toe rijdt om hem te redden.
Ze zal ook wel wat post moeten ontvangen van het CJIB. Stel je voor dat ze weerloze spelende kinderen dood had gereden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel hard gereden, of ze woont een straat verderop.
Ik zei "doe weg joh" en toen was het alweer afgelopenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:28 schreef Brum_brum het volgende:
1 keer. Ik had niet het idee dat ik op dat moment het initiatief aan het nemen was en als ik of iemand anders zichzelf had verdedigd met een kogel dan had die gozer dikke pech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |