quote:DEURNE - Bij een overval op juwelier Goldies in de Milhezerweg in Deurne zijn vrijdag aan het einde van de middag twee doden gevallen. Een persoon is gewond geraakt.
Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. De straat is afgezet en staat vol met politie. Naast ambulances is ook een traumahelikopter opgeroepen.
'Eigenaar deinst niet terug'
Een van de buurtbewoners die tegenover de juwelier woont, zegt de eigenaar te kennen als een man die niet snel terugdeinst. "De hele straat is hier afgezet door de politie. Ik zag een gewond iemand naar buiten komen, maar ik heb geen schoten gehoord. " Meerdere getuigen melden dat ze de eigenaar na de overval hebben zien lopen.
Bij juwelier Goldies kan je als bezoeker niet zomaar binnenkomen. Je moet aanbellen waarna je wordt binnengelaten. Bron.
Ik vrees dat Pauw en Witteman er vanavond ook geen aandacht aan besteden..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Uiteraard op dit moment op teevee vooral weer aandacht voor de uitspraken van Wilders (bij DWDD). Want dat is natuurlijk véééél belangrijker dan het lichtgetintengeweld dat Nederland al jaren in z'n greep houdt.
dat gaan we regelenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Laat de die twee doden aub de overvallers zijn.
Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben...quote:
twitter:D_Gloudemans twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 19:13:29Eigenaar in de hand geschoten, vrouw van de eigenaar heeft overvallers dood geschoten #Deurne #Overval #Juwelier #Walsberg #Geruchten reageer retweet
Terecht, als er op mensen wordt geschoten en je hebt een wapen ter beschikking ga je niet zitten twijfelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben...twitter:D_Gloudemans twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 19:13:29Eigenaar in de hand geschoten, vrouw van de eigenaar heeft overvallers dood geschoten #Deurne #Overval #Juwelier #Walsberg #Geruchten reageer retweet
Hopelijk binnenkort de beelden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben...twitter:D_Gloudemans twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 19:13:29Eigenaar in de hand geschoten, vrouw van de eigenaar heeft overvallers dood geschoten #Deurne #Overval #Juwelier #Walsberg #Geruchten reageer retweet
quote:DEURNE - Bij een overval op juwelier Goldies in de Milhezerweg in Deurne zijn vrijdag aan het einde van de middag twee doden gevallen. Een persoon is gewond geraakt. Deze zou zwaargewond zijn. Volgens familieleden van de eigenaar zouden twee overvallers zijn doodgeschoten.
De eigenaar zou in zijn hand zijn geschoten, aldus de familieleden. De straat is afgezet en staat vol met politie. Naast ambulances is ook een traumahelikopter opgeroepen.
'Eigenaar deinst niet terug'
Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd en wie de slachtoffers zijn. De politie meldt dat er vrijdag is geschoten rond tien over halfzes. Meerdere getuigen melden dat ze de eigenaar na de overval hebben zien lopen.
Altijd?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef RobbieRonald het volgende:
Als het inderdaad de daders zijn kun je je geen betere afloop wensen
Jep. Opgepakt, als oud vuil behandeld, en voor 30 jaar achter de tralies. Welkom in Nederland anno 2014.quote:
Wat een ongelofelijke onzinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jep. Opgepakt, als oud vuil behandeld, en voor 30 jaar achter de tralies. Welkom in Nederland anno 2014.
Hoop zo dat dit waar is..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij gewapende overvallen wel ja, lijkt het hier ook op. Nog even verdere berichten afwachten voor we kunnen feesten.quote:
Tenzij?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef betyar het volgende:
[..]
En terecht mits de overvallers ook met vuurwapens aan het zwaaien waren.
Terecht ook.quote:
Maarja, die kunnen niet meer getuigenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef betyar het volgende:
[..]
En terecht mits de overvallers ook met vuurwapens aan het zwaaien waren.
Dus indien iemand met wapen (breed begrip) in een winkel komt, standrechtelijke executie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:31 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Bij gewapende overvallen wel ja, lijkt het hier ook op. Nog even verdere berichten afwachten voor we kunnen feesten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Terecht ook.
Al mogen ze haar, wat mij betreft, na grondig onderzoek ook weer vrijlaten., als blijkt dat ze uit noodweer handelde.
De winkeleigenaren kiezen niet voor het risico om doodgeschoten te worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus indien iemand met wapen (breed begrip) in een winkel komt, standrechtelijke executie?
Of heb je het over zelfverdediging?
De eigenaar is in zn hand geschotenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus indien iemand met wapen (breed begrip) in een winkel komt, standrechtelijke executie?
Spuit 11quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef valek het volgende:
Omroep Brabant zegt dat de 2 daders dood zijn.
http://www.omroepbrabant.(...)ldies+in+Deurne.aspx
Ik hoop dat die mevrouw na vandaag nog een beetje kan slapen de komende tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:31 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Bij gewapende overvallen wel ja, lijkt het hier ook op. Nog even verdere berichten afwachten voor we kunnen feesten.
De stelling had betrekking op gewapende overvallen en daar reageerde ik op. Niet dat je eigenlijk reageert op mijn vragenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De eigenaar is in zn hand geschoten
quote:
Vandaar het lampje voor mn postquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De stelling had betrekking op gewapende overvallen en daar reageerde ik op
Wat vroeg je dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef opgebaarde het volgende:
Niet dat je eigenlijk reageert op mijn vragen
Mensen die er bewust voor kiezen om anderen met een wapen met de dood te bedreigen mogen wat mij betreft de bal keihard terug krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee dat is ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nondefuckers heul niet gezien nie
En is dat dus géén uitroepteken?
Mensen die moedwillig met een doorgeladen wapen een juwelier binnentrekken en bereid zijn om te doden voor wat nietszeggende edelstenen mogen wat mij betreft inderdaad zonder genade beschoten worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Mensen die er bewust voor kiezen om anderen met een wapen met de dood te bedreigen mogen wat mij betreft de bal keihard terug krijgen.
Maar wel als je in je hand geschoten word tijdens een overval.... (mijn inziens)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef TC03 het volgende:
Het lijkt me niet meer dan logisch dat de politie een onderzoek instelt, als je overvallen wordt is dat geen reden om mensen dood te schieten.
Oftewel een gevolg en dat is de dood.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Mensen die er bewust voor kiezen om anderen met een wapen met de dood te bedreigen mogen wat mij betreft de bal keihard terug krijgen.
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oftewel een gevolg en dat is de dood.
Maar moet zoiets dan ook niet gebeuren met verkrachters? Veroordeelde moordenaars? Pedosexueeltjes, belastingontduikers en uitkeringfraudeurs?
Interessant om over te filosoferen, dat zeker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar moet zoiets dan ook niet gebeuren met verkrachters? Veroordeelde moordenaars? Pedosexueeltjes, belastingontduikers en uitkeringfraudeurs?
Die laatste twee overtreden de wet niet dmv geweld, dus dan vind ik het ongepast om richting hen wel geweld te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vooral als het lichtgetinten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat noodweer als rechtvaardigheidsgrond in deze zaak wel stand zal houden; de eigenaresse zal daarentegen waarschijnlijk wel voor verboden wapenbezit veroordeeld worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:51 schreef Confetti het volgende:
Het begrip noodweer mag flink opgerekt worden in dit soort situaties. Wat een heldin.
Dat is wel saai hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:53 schreef manny het volgende:
Laat ik eens wachten met oordelen tot dat de feiten bekend zijn #Doeeensgek
Sinds pushberichten als "Obama is geland"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer krijg stuurt de NOS ook al over dit soort dingen pushberichten
"Dit zat echt niet in hun aard. Het is de maatschappij die ervoor gezorgd heeft dat ze dit moesten doen!"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef -Kadesh- het volgende:
De familie van die twee zal binnenkort wel weer een stille tocht organiseren, want het waren zulke goeie jongens.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sinds pushberichten als "Obama is geland"
In 2010 hebben ze ook al een keer 2 weg geschopt...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef _Joy_ het volgende:
Jezus wel traumatisch voor die vrouw en de juwelier!
quote:DEURNE - Een juwelierszaak aan de Milheezerweg in Deurne is vrijdagavond overvallen.
De 49-jarige juwelier en zijn 48-jarige vrouw werden na sluitingstijd buiten opgewacht door twee gewapende mannen. Een van hen probeerde de tassen van de vrouw af te pakken en bedreigde haar met een pistool.
Toen haar man naar buiten kwam werd hij ook door de andere dader met een pistool bedreigd. De daders zijn er uiteindelijk zonder buit vandoor gegaan.
Een van de eigenaars is toch gewoon in zijn hand geschoten? Die hebben niet staan chillen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef Jandirk het volgende:
Slechte voorbereiding van de overvallers, kan niks anders zeggen. Je moet ze natuurlijk wel onder schot houden en niet staan chillen naast de kassa alsof je koffie komt drinken.
Ja, dat was ook echt eenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sinds pushberichten als "Obama is geland"
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:56 schreef Snowballed het volgende:
De daders zijn er uiteindelijk zonder buit vandoor gegaan.
Lees de post nog eens...quote:
Gatverdamme man, verhuis naar een minder beschaafd land als je vind dat zomaar iedereen doodgeschoten moet worden die een misdrijf pleegt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jep. Opgepakt, als oud vuil behandeld, en voor 30 jaar achter de tralies. Welkom in Nederland anno 2014.
Correct, als je gaat korten op uitkeringen en de maatschappij wilt individualiseren dan gaan sommige mensen op een verkeerde manier zoeken naar geld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"Dit zat echt niet in hun aard. Het is de maatschappij die ervoor gezorgd heeft dat ze dit moesten doen!"
Spelbreker! ;-)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:53 schreef manny het volgende:
Laat ik eens wachten met oordelen tot dat de feiten bekend zijn #Doeeensgek
De staat mag niet niemand vermoorden, dat is barbaars. Veroordeelden krijgen gewoon een celstraf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Komt door Wilders, ze hadden geld nodig voor een treinkaartje om aangifte te gaan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"Dit zat echt niet in hun aard. Het is de maatschappij die ervoor gezorgd heeft dat ze dit moesten doen!"
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Komt door Wilders, ze hadden geld nodig voor een treinkaartje om aangifte te gaan doen.
Je weet precies hoe het gegaan is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De staat mag niet niemand vermoorden, dat is barbaars. Veroordeelden krijgen gewoon een celstraf.
Maar dit was zeker geen executie. Deze eikels zijn om het leven gekomen als direct gevolg van hun eigen daad. Een handeling in het heetst van de strijd. De daders namen een risico en hebben hun dood aan niemand anders dan zichzelf te danken.
Want dat zijn idd ook mogelijkheden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Falco het volgende:
Wordt een interessante case sowieso. Heeft ze het wapen afgepakt van die overvallers? Of hadden ze daar op de zaak zelf een pistool? Heeft ze per ongeluk eerst gevuurd op de hand van haar man of waren dat de overvallers?
Ik heb een vaag vermoeden dat ze daar wel een vergunning voor hebben als ik hun geschiedenis zo eens lees....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Falco het volgende:
Wordt een interessante case sowieso. Heeft ze het wapen afgepakt van die overvallers? Of hadden ze daar op de zaak zelf een pistool? Heeft ze per ongeluk eerst gevuurd op de hand van haar man of waren dat de overvallers?
Ik zeg een half jaar gevangenisstraf voor die vrouw wegens verboden wapenbezit (als dat het geval is). Lijkt me wel fair.
Als je zo 'slim' en in zulke goede lichamelijke staat bent dat je overvallen kunt plegen, kun je ook op een eerlijke manier je geld verdienen. Waarom zouden deze waarschijnlijk 'gezonde' jonge mannen een uitkering moeten krijgen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Correct, als je gaat korten op uitkeringen en de maatschappij wilt individualiseren dan gaan sommige mensen op een verkeerde manier zoeken naar geld.
Valt wel mee, of ken jij wel een voorbeeld van dit soort daders die uiteindelijk vast komen te zitten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Falco het volgende:
Ik zeg een half jaar gevangenisstraf voor die vrouw wegens verboden wapenbezit (als dat het geval is). Lijkt me wel fair.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eens kijken hoe Goedvolk en Co reageert als blijkt dat het 2 noord-afrikaanse kansenparels waren.
heheheh die zitten zich vast alweer op te vreten om zoveel "onrecht".quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eens kijken hoe Goedvolk en Co reageert als blijkt dat het 2 noord-afrikaanse kansenparels waren.
Gelukkig is er meer werk dan werklozen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je zo 'slim' en in zulke goede lichamelijke staat bent dat je overvallen kunt plegen, kun je ook op een eerlijke manier je geld verdienen.
Om dit soort situaties te verminderen misschien?quote:Waarom zouden deze waarschijnlijk 'gezonde' jonge mannen een uitkering moeten krijgen?
Nou, misschien omdat er 800.000 werkzoekenden zijn en 80.000 vacatures? Ik denk zo dat er tussen die 800.000 heel wat zitten die gezond zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je zo 'slim' en in zulke goede lichamelijke staat bent dat je overvallen kunt plegen, kun je ook op een eerlijke manier je geld verdienen. Waarom zouden deze waarschijnlijk 'gezonde' jonge mannen een uitkering moeten krijgen?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Rurik het volgende:
Mensen die helemaal blij gaan doen in dit topic.
Ik denk ook echt dat die vrouw staat te springen van blijdschap nu.
De daad die de vrouw heeft moeten doen, dat raakt ze nooit meer kwijt, ook al is het 100% terecht (wat we nog niet precies weten overigens). Het is verschrikkelijk om iemand te doden, ook al is het uit noodweer.
Maar nee hoor, al die tokkies in dit topic zijn helemaal blij.
Dat is sowieso mooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar ik denk dat veel mensen ogelucht zijn dat niet de juweliers zijn doodgeschoten, zoals je zou verwachten, maar de daders.
JAAAMAAAR dat is slechts een klein deel van de Rif bevolking in Nederlandistan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat is afpersing.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:05 schreef betyar het volgende:
Om dit soort situaties te verminderen misschien?
Nja, volgens die redenering is het altijd verantwoord en binnen de wet om iemand neer te schieten die een overval pleegt, wat naar mijn mening veel te ver gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De staat mag niet niemand vermoorden, dat is barbaars. Veroordeelden krijgen gewoon een celstraf.
Maar dit was zeker geen executie. Deze eikels zijn om het leven gekomen als direct gevolg van hun eigen daad. Een handeling in het heetst van de strijd. De daders namen een risico en hebben hun dood aan niemand anders dan zichzelf te danken.
Het WAREN overvallers...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is sowieso mooi.
Nog wel onder het voorbehoud dat het idd overvallers waren.
Je valt alweer eens door de mand. Volgens mij is er geen mens in Nederland die dit onrecht vind als het ging om noodweer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
heheheh die zitten zich vast alweer op te vreten om zoveel "onrecht".
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]Ga eens naar Geenstijl terug met dat belachelijke vocabulaire
Apologetisch hoor. De meeste mensen, wanneer ze in financiële moeilijkheden geraken, krijgen niet meteen de neiging om een juwelier te overvallen. Er zijn immers zat mogelijkheden in Nederland om eerlijk je brood te verdienen, zonder met een doorgeladen wapen weerloze eigenaren van juweliers het stuipen op het lijf te jagen. Dit zijn vaak tuig van het ergste soort; ik heb meer respect voor een alleenstaande moeder die met hangen en wurgen de eindjes aan elkaar probeert vast te knopen, dan dit soort trieste figuren die vaak vroegtijdig school hebben verlaten en tegenwoordig hun dagen doorbrengen door op staat te hangen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Correct, als je gaat korten op uitkeringen en de maatschappij wilt individualiseren dan gaan sommige mensen op een verkeerde manier zoeken naar geld.
Bij dat laatste geval moet die vrouw gewoon de cel in. Het is hier niet het Wilde Westen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre dit absoluut noodzakelijke zelfverdediging was. Het is een heel ander verhaal als de overvaller begint met schieten of dat de vrouw het initiatief heeft genomen in de schietpartij.
De politie moet het natuurlijk wel nog even onderzoeken, maar dode overvallers kiezen voor het risico. Wat ik bijzonder vind is dat alle slaafse Nederlanders die normaal gesproken tegen wapens in de handen van niet criminele mensen zijn nog stil zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die barbaren hier die het bij voorbaat al fantastisch vinden dat overvallers doodgeschoten worden.
En het is vooral de schuld van de maatschappij dat ze het criminele pad op zijn gegaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
JAAAMAAAR dat is slechts een klein deel van de Rif bevolking in Nederlandistan.
zoiets.
Of als de overvallers niet gewapend waren. Of al uitgeschakeld en de vrouw ze terwijl ze al plat op de grond lagen in de nek heeft geschoten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nja, volgens die redenering is het altijd verantwoord en binnen de wet om iemand neer te schieten die een overval pleegt, wat naar mijn mening veel te ver gaat.
De vraag is in hoeverre dit absoluut noodzakelijke zelfverdediging was. Het is een heel ander verhaal als de overvaller begint met schieten of dat de vrouw het initiatief heeft genomen in de schietpartij.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:47 schreef Kanjer het volgende:
Mooi.
Kunnen ze morgen tijdens de carnavalsoptocht richting politiebureau om aangifte te doen, gelijk een stille tocht houden voir die 2 oh zo aardige, lieve jongens die niemand ooit kwaad deden.
Komt Rutte nog langs om de kinderen gerust te stellen?
Mag die familie geen verdriet hebben en alles er aan willen doen om (proberen) hun recht te halen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef QBay het volgende:
MINDER MINDER MINDER!
Degene die de overvallers kapot geschoten heeft verdiend een lintje. Iemand al een actie gestart om geld te doneren om de schutter vrij te kopen? Want ongetwijfeld dat de laffe familie van de overvallers een rechtszaak gaat aanspannen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is sowieso mooi.
Nog wel onder het voorbehoud dat het idd overvallers waren.
Vieze rat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nja, volgens die redenering is het altijd verantwoord en binnen de wet om iemand neer te schieten die een overval pleegt, wat naar mijn mening veel te ver gaat.
Als je het aan de politie overlaat heb je 1/5 kans dat de overvallers worden gepakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij dat laatste geval moet die vrouw gewoon de cel in. Het is hier niet het Wilde Westen.
Joopquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]Ga eens naar Joop terug met dat moralistische superioriteitsgevoel.
Jij bent speelt de proleet hier op het forum? Zelfs wanneer de familieleden geen aangifte doen, dan kiest het OM wel voor rechtsvervolging. En terecht natuurlijk; een uitspraak van de rechter is gewenst hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef QBay het volgende:
MINDER MINDER MINDER!
Degene die de overvallers kapot geschoten heeft verdiend een lintje. Iemand al een actie gestart om geld te doneren om de schutter vrij te kopen? Want ongetwijfeld dat de laffe familie van de overvallers een rechtszaak gaat aanspannen.
Als de overheid je niet beschermt......quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom valt niemand over het feit dat deze mevrouw helemaal geen doorgeladen pistool of andersoortig doorgeladen wapen klaar zou mogen hebben liggen?
Als er al sprake is van legaal wapenbezit, horen munitie en het wapen in verschillende ruimtes in huis (dus ook niet een juwelierszaak) opgeslagen te zijn.
Klopt voor geen kant dit.
Vastwel want justitie (vvakbond voor) komen op voor de boeven, schorem en ander tuig en geteisemquote:
Dat staat in het bericht idd. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat in een nieuwsbericht iets anders staat als dat er werkelijk is gebeurd.quote:
Als de politie en de politiek niet zo hard falen is het niet nodig nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom valt niemand over het feit dat deze mevrouw helemaal geen doorgeladen pistool of andersoortig doorgeladen wapen klaar zou mogen hebben liggen?
Als er al sprake is van legaal wapenbezit, horen munitie en het wapen in verschillende ruimtes in huis (dus ook niet een juwelierszaak) opgeslagen te zijn.
Hoe precies kun je als winkeleigenaar het initiatief nemen bij een overval?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij dat laatste geval moet die vrouw gewoon de cel in. Het is hier niet het Wilde Westen.
Als er aannemelijk gemaakt kan worden dat het schotwond in de hand van de eigenaar uit een wapen van de overvallers kwam (en er verder geen camerabeelden zijn die het tegendeel bewijzen) dan gaat ze waarschijnlijk vrijuit..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als de overheid je niet beschermt......
Wanneer je je niet schikt naar de Nederlandse wet, dien je op te rotten. De Nederlandse overheid heeft de zwaardmacht, niemand anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als de politie en de politiek niet zo hard falen is het niet nodig nee.
Dan moet je het zelf maar regelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als de overheid je niet beschermt......
Voor hetzelfde geld zijn die mensen al meerdere keren overvallen. Bovendien, dan zou je ook moeten vallen over de overvallers. Die liepen ook met een wapen rond.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |