De staat mag niet niemand vermoorden, dat is barbaars. Veroordeelden krijgen gewoon een celstraf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oftewel een gevolg en dat is de dood.
Maar moet zoiets dan ook niet gebeuren met verkrachters? Veroordeelde moordenaars? Pedosexueeltjes, belastingontduikers en uitkeringfraudeurs?
Komt door Wilders, ze hadden geld nodig voor een treinkaartje om aangifte te gaan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"Dit zat echt niet in hun aard. Het is de maatschappij die ervoor gezorgd heeft dat ze dit moesten doen!"
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Komt door Wilders, ze hadden geld nodig voor een treinkaartje om aangifte te gaan doen.
Je weet precies hoe het gegaan is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De staat mag niet niemand vermoorden, dat is barbaars. Veroordeelden krijgen gewoon een celstraf.
Maar dit was zeker geen executie. Deze eikels zijn om het leven gekomen als direct gevolg van hun eigen daad. Een handeling in het heetst van de strijd. De daders namen een risico en hebben hun dood aan niemand anders dan zichzelf te danken.
Want dat zijn idd ook mogelijkheden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Falco het volgende:
Wordt een interessante case sowieso. Heeft ze het wapen afgepakt van die overvallers? Of hadden ze daar op de zaak zelf een pistool? Heeft ze per ongeluk eerst gevuurd op de hand van haar man of waren dat de overvallers?
Ik heb een vaag vermoeden dat ze daar wel een vergunning voor hebben als ik hun geschiedenis zo eens lees....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Falco het volgende:
Wordt een interessante case sowieso. Heeft ze het wapen afgepakt van die overvallers? Of hadden ze daar op de zaak zelf een pistool? Heeft ze per ongeluk eerst gevuurd op de hand van haar man of waren dat de overvallers?
Ik zeg een half jaar gevangenisstraf voor die vrouw wegens verboden wapenbezit (als dat het geval is). Lijkt me wel fair.
Als je zo 'slim' en in zulke goede lichamelijke staat bent dat je overvallen kunt plegen, kun je ook op een eerlijke manier je geld verdienen. Waarom zouden deze waarschijnlijk 'gezonde' jonge mannen een uitkering moeten krijgen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Correct, als je gaat korten op uitkeringen en de maatschappij wilt individualiseren dan gaan sommige mensen op een verkeerde manier zoeken naar geld.
Valt wel mee, of ken jij wel een voorbeeld van dit soort daders die uiteindelijk vast komen te zitten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Falco het volgende:
Ik zeg een half jaar gevangenisstraf voor die vrouw wegens verboden wapenbezit (als dat het geval is). Lijkt me wel fair.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eens kijken hoe Goedvolk en Co reageert als blijkt dat het 2 noord-afrikaanse kansenparels waren.
heheheh die zitten zich vast alweer op te vreten om zoveel "onrecht".quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eens kijken hoe Goedvolk en Co reageert als blijkt dat het 2 noord-afrikaanse kansenparels waren.
Gelukkig is er meer werk dan werklozen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je zo 'slim' en in zulke goede lichamelijke staat bent dat je overvallen kunt plegen, kun je ook op een eerlijke manier je geld verdienen.
Om dit soort situaties te verminderen misschien?quote:Waarom zouden deze waarschijnlijk 'gezonde' jonge mannen een uitkering moeten krijgen?
Nou, misschien omdat er 800.000 werkzoekenden zijn en 80.000 vacatures? Ik denk zo dat er tussen die 800.000 heel wat zitten die gezond zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je zo 'slim' en in zulke goede lichamelijke staat bent dat je overvallen kunt plegen, kun je ook op een eerlijke manier je geld verdienen. Waarom zouden deze waarschijnlijk 'gezonde' jonge mannen een uitkering moeten krijgen?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:00 schreef Rurik het volgende:
Mensen die helemaal blij gaan doen in dit topic.
Ik denk ook echt dat die vrouw staat te springen van blijdschap nu.
De daad die de vrouw heeft moeten doen, dat raakt ze nooit meer kwijt, ook al is het 100% terecht (wat we nog niet precies weten overigens). Het is verschrikkelijk om iemand te doden, ook al is het uit noodweer.
Maar nee hoor, al die tokkies in dit topic zijn helemaal blij.
Dat is sowieso mooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar ik denk dat veel mensen ogelucht zijn dat niet de juweliers zijn doodgeschoten, zoals je zou verwachten, maar de daders.
JAAAMAAAR dat is slechts een klein deel van de Rif bevolking in Nederlandistan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat is afpersing.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:05 schreef betyar het volgende:
Om dit soort situaties te verminderen misschien?
Nja, volgens die redenering is het altijd verantwoord en binnen de wet om iemand neer te schieten die een overval pleegt, wat naar mijn mening veel te ver gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De staat mag niet niemand vermoorden, dat is barbaars. Veroordeelden krijgen gewoon een celstraf.
Maar dit was zeker geen executie. Deze eikels zijn om het leven gekomen als direct gevolg van hun eigen daad. Een handeling in het heetst van de strijd. De daders namen een risico en hebben hun dood aan niemand anders dan zichzelf te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |