Bitch pls, even wat meer Masterchef kijken als je denkt dat kaneel zuur is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
Damn, dat is wel zuur ja. Terechte klacht.
waar af te halen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:18 schreef Applecreampie het volgende:
Het is niet vies, maar de nasmaak is kanelig.
Iemand fan van een kaneel spekkoek?
Ik kan het niet de prullenbak in mieteren.
Woon je in Utrecht?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Applecreampie het volgende:
Ik denk dat ik een te grote theelepel heb gebruikt. Het valt mee, maar ik proef het heel erg. Mijn vriend een stuk minder. Die vind het nog steeds lekker. Maar moet het uitdelen aan 40 man. Dus wil wel echt iets lekkers wat goed gelukt is voorschotelen.
Dit. Wtfquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Pluckie het volgende:
36 eieren ?!?
En dan klagen over teveel kaneel.
Dat hoort bij een spekkoek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Pluckie het volgende:
36 eieren ?!?
Dank je, maar ik moet je teleurstellen. Ik ben niet beschikbaar om te daten.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bitch pls, even wat meer Masterchef kijken als je denkt dat kaneel zuur is.
Ik ook niet. Maar dan nog moet ik je meegeven dat je goddelijk lekker bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, maar ik moet je teleurstellen. Ik ben niet beschikbaar om te daten.
Ah, zo'n pabomuts met een bakfetish die haar brouwsels door de keel van onschuldigen moet en zal douwen. Niemand geeft een neuk om je spekkoeken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Applecreampie het volgende:
Ik denk dat ik een te grote theelepel heb gebruikt. Het valt mee, maar ik proef het heel erg. Mijn vriend een stuk minder. Die vind het nog steeds lekker. Maar moet het uitdelen aan 40 man.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, zo'n pabomuts met een bakfetish die haar brouwsels door de keel van onschuldigen moet en zal douwen. Niemand geeft een neuk om je spekkoeken.
Vrouwen zijn verwend en kunnen allemaal niet meer kokenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, zo'n pabomuts met een bakfetish die haar brouwsels door de keel van onschuldigen moet en zal douwen. Niemand geeft een neuk om je spekkoeken.
Ik snap geen flikker van je poging tot humor. Praat eens normaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:54 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Vrouwen zijn verwend en kunnen allemaal niet meer koken
Weer zijn wijf met een bakfetish
![]()
![]()
Was een klacht, geen humor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap geen flikker van je poging tot humor. Praat eens normaal.
Zeker, maar dit maakt het er allemaal niet veel beter op. Ik krijg het vermoeden dat jij ook graag met deeg in de keuken frunnikt en/of in het bezit bent van een pabodiploma.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:56 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
zijn moest zo'n zijn, sorry, was dat verwarrend?
Dochter van een lerares, maar verder valt het mee. Kan wel bakken ja, het spijt me.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, maar dit maakt het er allemaal niet veel beter op. Ik krijg het vermoeden dat jij ook graag met deeg in de keuken frunnikt en/of in het bezit bent van een pabodiploma.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dochter van een lerares, maar verder valt het mee. Kan wel bakken ja, het spijt me.
Wat is er mis met het bezitten van een vaardigheid waar mensen over het algemeen gelukkiger van worden?quote:
Van vreetwerk?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wat is er mis met het bezitten van een vaardigheid waar mensen over het algemeen gelukkiger van worden?
Het recept is verviervoudigd. je gebruikt voor 1tje 9 eieren. Maar ik heb 2 dubbele gemaakt, dus daarom zoveel. Moesten ook 40 theelepels kaneel in.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Pluckie het volgende:
36 eieren ?!?
Nee, ik heb dit op verzoek van de collega's van mijn vriend gemaakt, Ben er ook voor betaald. Dus dan moet ik helemaal goed werk leveren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen, niet alleen ik dus. Het idee van gezamenlijk eten en gezellig zijn is vrij oud en wijdverspreid hoor, vrij essentieel ook in veel culturen, dus zo onderontwikkeld ben ik niet. Ik zeg toch niet dat ik elke dag voor mezelf een taart bak of er geen andere interesses op na houd? Ik ben alleen niet nutteloos in de keuken.quote:
Je hebt cultureel erfgoed qua tafelmanieren en eettradities en je hebt Heel Holland Bakt. Die twee moet je niet door elkaar halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Mensen, niet alleen ik dus. Het idee van gezamenlijk eten en gezellig zijn is vrij oud en wijdverspreid hoor, vrij essentieel ook in veel culturen, dus zo onderontwikkeld ben ik niet. Ik zeg toch niet dat ik elke dag voor mezelf een taart bak of er geen andere interesses op na houd? Ik ben alleen niet nutteloos in de keuken.
Voor zover ik weet heb ik nooit meegedaan aan een of ander bakprogramma, of bloempjes staan frustelen van hema marsepein. Ik lust ook geen cupcakes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt cultureel erfgoed qua tafelmanieren en eettradities en je hebt Heel Holland Bakt. Die twee moet je niet door elkaar halen.
Ik wel. Lekker man.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:23 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik nooit meegedaan aan een of ander bakprogramma, of bloempjes staan frustelen van hema marsepein. Ik lust ook geen cupcakes.
Dan ben je echt alle recht op zeiken over bakkende pabomeisjes kwijt en moet je er gewoon eentje als vriendin nemen.quote:
Hmmmnee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan ben je echt alle recht op zeiken over bakkende pabomeisjes kwijt en moet je er gewoon eentje als vriendin nemen.
Maar zij leven op die dingen. Inclusief marsepeinen bloemetjes.quote:
Dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Maar zij leven op die dingen. Inclusief marsepeinen bloemetjes.
Ik heb geen idee? Welk probleem?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:32 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Maar wat is dan eigenlijk het probleem precies?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef madeliefff het volgende:
36 eieren...dus je hebt ei met een beetje kaneel en koek gemaakt?
Ik lach je niet uit, ik lach om je opmerking lieverd. Kom ff kusjekroel doen, dan voel je je vast beter.quote:
t kwam door je sarcastische smiley...nee ik neem al een wijntje, komt goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik lach om je opmerking lieverd. Kom ff kusjekroel doen, dan voel je je vast beter.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t kwam door je sarcastische smiley...nee ik neem al een wijntje, komt goed
Haha neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef madeliefff het volgende:
36 eieren...dus je hebt ei met een beetje kaneel en koek gemaakt?
quote:
Ik ben nu bezig met de zoveelste spekkoek, doe ze ietsjes kleiner en maak de andere morgen, nu maar anderhalve spekkoek. al zal ik straks een foto plaatsen van de eerste spekkoek en het hopelijk nu wel goede en mooie resultaat van de nieuwe!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de zoveelste spekkoek, doe ze ietsjes kleiner en maak de andere morgen, nu maar anderhalve spekkoek. al zal ik straks een foto plaatsen van de eerste spekkoek en het hopelijk nu wel goede en mooie resultaat van de nieuwe!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de zoveelste spekkoek, doe ze ietsjes kleiner en maak de andere morgen, nu maar anderhalve spekkoek. al zal ik straks een foto plaatsen van de eerste spekkoek en het hopelijk nu wel goede en mooie resultaat van de nieuwe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |