quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:41 schreef minthy het volgende:
Klein advies Muisje; Niet happen! Hoe harder je hapt, hoe leuker het gevonden wordt om daarop te reageren![]()
En verder pleit ik voor meer hartjes in dit topic. Het bijpassende weer heb ik al besteld![]()
Dit is ook nog nooit eerder verteld nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:41 schreef minthy het volgende:
Klein advies Muisje; Niet happen! Hoe harder je hapt, hoe leuker het gevonden wordt om daarop te reageren![]()
Heb je hard gewerkt vandaag? Nee. Dus je hebt geen weekend verdiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:00 schreef Zaktabak het volgende:
Ik was vandaag vrij, ben alleen effe langs de drukker geweest op mijn vrije dag zodat ik alvast iets had voor maandag![]()
Betekent dat dat ik geen weekend heb verdiend?![]()
'Vandaag' staat niet in de TT hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je hard gewerkt vandaag? Nee. Dus je hebt geen weekend verdiend.
Sssstquote:
Moeten we hem nog inkoppen? Ik ga er vanuit dat je hem daarom zo geformuleerd hebt, dus neuh.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:09 schreef Pandaplint het volgende:
*staat morgen te spetteren met z'n worstje
Morgen naar de GGDquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moeten we hem nog inkoppen? Ik ga er vanuit dat je hem daarom zo geformuleerd hebt, dus neuh.
Bosa_kabaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
KLB / Victoria Koblenko's ongeïnteresseerdheid bij Giel Beelen
Man man man.
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik nu ook weekend!
Tot maandag en geniet er van allemaal
Gelukkig maar! Heel hard heb ik namelijk ook niet gewerkt in de afgelopen week. Of je moet driehonderdmiljoenmiljard afspraken als werk zienquote:
Jij hebt sowieso altijd verdiend weekendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Heel hard heb ik namelijk ook niet gewerkt in de afgelopen week. Of je moet driehonderdmiljoenmiljard afspraken als werk zien
Idd, wat zijn wij kneuzenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bosa_kabaWat een held, hij heeft ons allemaal door.
Inderdaad zeg.quote:
You said it sister!quote:
quote:
Ff stoken hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De debielen in dit topic:
TV / [3FM #4609] Weekend voor alle harde werkers!
Iwanius is wel goede kerel, maar die kneus van een bosa_kaba heeft niet echt alle feiten op een rijtjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
KLB / Victoria Koblenko's ongeïnteresseerdheid bij Giel Beelen
Man man man.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef bosa_kaba het volgende:
Zijn allebei echt in en intrieste figuren (vooral Giel) dus dat je ook maar een letter aan hun spendeert zegt al genoeg over je eigen niveau. Triest hondenjong.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef bosa_kaba het volgende:
Ja echt te triest voor woorden, wordt altijd kotsmisselijk als ik die vent langer dan een minuut zie. Mensen die 3FM kijken/luisteren zijn dezelfde types als die alleen maar top 40 muziek kennen en luisteren. Oppervlakkige en domme personen.
Anders ga je even serieus in op een KLB-topicquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Iwanius is wel goede kerel, maar die kneus van een bosa_kaba heeft niet echt alle feiten op een rijtje
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
x1.000.000
Deze kerel trollt niet hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anders ga je even serieus in op een KLB-topic
quote:
Ik ben kanka-dom, wat dat ook maar moge betekenen. Fijn begin van je weekendquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben kanka-dom, wat dat ook maar moge betekenen. Fijn begin van je weekend
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:40 schreef minthy het volgende:
Je zou maar naar Sky moeten luisteren zeg, buttzender____!!
Ze zijn wel lekker vernieuwend hè, bij die 'jongerenzender'. Gewoon al 14 jaar dezelfde ochtendshow, en daar komt nu nog minimaal 3 jaar bij.quote:EDWIN EVERS: "NOG DRIE JAAR VROEG OPSTAAN"
Edwin Evers: Edwin Evers heeft zijn contract verlengd tot en met 2016. Dit zei hij in RTL Late Night. "Dat is nog drie jaar vroeg opstaan".
Ook Niels van Baarlen, Rick Romijn en Henk Blok blijven nog drie jaar te horen op de zender. Evers is sinds 2000 te horen bij 538. De dj maakte toen de overstap van 3FM naar Radio 538.
Hij maakt de best beluisterde ochtendshow van Nederland.
Evers lacht zich dood als ie inlogt op z'n bankrekening...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef Sirolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-jaar-vroeg-opstaan/
[..]
Ze zijn wel lekker vernieuwend hè, bij die 'jongerenzender'. Gewoon al 14 jaar dezelfde ochtendshow, en daar komt nu nog minimaal 3 jaar bij.
True, Giel zit er augustus a.s. 10 jaar... maar het is natuurlijk wel zo dat de ochtendshow van 10 jaar terug totaal niet lijkt op wat er nu te horen is. Evers doet daarentegen sommige onderdelen (vooral sommige typetjes) nog steeds.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Evers lacht zich dood als ie inlogt op z'n bankrekening...
Zolang het scoort, zal ie blijven. 3FM doet eigenlijk niet anders.
Alsof Giel zo vernieuwend is met z'n teringjinglesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker vernieuwend hè, bij die 'jongerenzender'. Gewoon al 14 jaar dezelfde ochtendshow, en daar komt nu nog minimaal 3 jaar bij.
Tien jaar geleden had 'ie de jingles die je vandaag de dag hoort nog niet hoor. Enige die je volgens mij nog steeds hoort is de openingstune (Birds Also Sing For Anamaria).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof Giel zo vernieuwend is met z'n teringjingles.
'Vernieuwend' is toch niet per se over een periode van tien jaar?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tien jaar geleden had 'ie de jingles die je vandaag de dag hoort nog niet hoor. Enige die je volgens mij nog steeds hoort is de openingstune (Birds Also Sing For Anamaria).
Evers heeft onderdelen in z'n show die 'ie 14 jaar terug (en misschien wel langer) ook al deed, daar had ik het over.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Vernieuwend' is toch niet per se over een periode van tien jaar?
Ja, dus? Het is een enorm goede show en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Evers heeft onderdelen in z'n show die 'ie 14 jaar terug (en misschien wel langer) ook al deed, daar had ik het over.
Ik moet het nu ook aanhoren en herkende nog een jingle uit de tijd dat ik het nog wel eens luisterde, is minimaal 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Henk 'hue hue hue' Blokquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet het nu ook aanhoren en herkende nog een jingle uit de tijd dat ik het nog wel eens luisterde, is minimaal 10 jaar geledenMaar wat Roel zegt, 3fm doet niet anders.
Terence Schreurs?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe zij heet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan er niet op komen...
Kijk jij GTST?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah ja idd.
Heeft in 2012 in GTST gespeeld en daar herkende ik haar van
Zij is zo mooi hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe zij heet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan er niet op komen...
Dat muziekje waarop Giel altijd eerst nog even een paar keer loopt te gapen en te strekken, wat te steunen en te kreunen en paar keer zinloos 'whaaajjhhh goeiemorguh!" loopt te roepen.... En vervolgens na 30 seconden pas begint met zijn verhaal over zijn minstens 10-jaar jongere vriendin, die overigens teringsaai is om naar te luisteren?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tien jaar geleden had 'ie de jingles die je vandaag de dag hoort nog niet hoor. Enige die je volgens mij nog steeds hoort is de openingstune (Birds Also Sing For Anamaria).
Toen wel ja, maar sindsdien niet meer.quote:
Ja maar haar stemquote:
met je ponpons!quote:
Ik vind ze wel verdiend. Zojuist belastingaangifte gedaanquote:
goed bezig! heb ik vorig weekend gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind ze wel verdiend. Zojuist belastingaangifte gedaan
Of onderzettersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben btw op dit moment verjaardagcadeautje aan t maken. 5 dvd-rw met (in mijn ogen) films die het bekijken waard zijn:
mijn favoriete film A Life Less Ordinary
de fenomenale Franse horror Martyrs
low-budgethorror Woensdag
Neoculthorrorkomedie Bad Milo
Japanse splatterhorror The Machine Girl
als ie het niks vindt heeft ie iig 5 dvd-rw's
dat kan natuurlijk ookquote:
die vat ik niet...quote:
ah ja, t lijkt wat op elkaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KLB / Jacqueline Govaert aka die Krezip chick
Dennis, dat was dat beugelbekkie toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
Denise van Donselaar.....volgens mij is dat Dennis, die een paar jaar geleden een beetje bekend was.....
en die Irma.....niet iets met idols ofzo?
Ja en dat accentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen wel ja, maar sindsdien niet meer.
Laatst een paar minuten, ik kan niet wennen aan de nieuwe Bianca.
[..]
Ja maar haar stem
correctemundo. al heb ik dat ff gewikitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dennis, dat was dat beugelbekkie toch?
Ik wist dat zonder te wiki-en. (en wáárom ik dat weet, geen idee!)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correctemundo. al heb ik dat ff gewikit
nja, ik had er een vermoeden van en voor de zekerheid wiki'de ik het even.....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wist dat zonder te wiki-en. (en wáárom ik dat weet, geen idee!)
Pino, was deze: SER / [SR @ 3FM #4441] nog 3(FM) voor een mooi nummer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KLB / Jacqueline Govaert aka die Krezip chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |