quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:41 schreef minthy het volgende:
Klein advies Muisje; Niet happen! Hoe harder je hapt, hoe leuker het gevonden wordt om daarop te reageren![]()
En verder pleit ik voor meer hartjes in dit topic. Het bijpassende weer heb ik al besteld![]()
Dit is ook nog nooit eerder verteld nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:41 schreef minthy het volgende:
Klein advies Muisje; Niet happen! Hoe harder je hapt, hoe leuker het gevonden wordt om daarop te reageren![]()
Heb je hard gewerkt vandaag? Nee. Dus je hebt geen weekend verdiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:00 schreef Zaktabak het volgende:
Ik was vandaag vrij, ben alleen effe langs de drukker geweest op mijn vrije dag zodat ik alvast iets had voor maandag![]()
Betekent dat dat ik geen weekend heb verdiend?![]()
'Vandaag' staat niet in de TT hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je hard gewerkt vandaag? Nee. Dus je hebt geen weekend verdiend.
Sssstquote:
Moeten we hem nog inkoppen? Ik ga er vanuit dat je hem daarom zo geformuleerd hebt, dus neuh.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:09 schreef Pandaplint het volgende:
*staat morgen te spetteren met z'n worstje
Morgen naar de GGDquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moeten we hem nog inkoppen? Ik ga er vanuit dat je hem daarom zo geformuleerd hebt, dus neuh.
Bosa_kabaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
KLB / Victoria Koblenko's ongeïnteresseerdheid bij Giel Beelen
Man man man.
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik nu ook weekend!
Tot maandag en geniet er van allemaal
Gelukkig maar! Heel hard heb ik namelijk ook niet gewerkt in de afgelopen week. Of je moet driehonderdmiljoenmiljard afspraken als werk zienquote:
Jij hebt sowieso altijd verdiend weekendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Heel hard heb ik namelijk ook niet gewerkt in de afgelopen week. Of je moet driehonderdmiljoenmiljard afspraken als werk zien
Idd, wat zijn wij kneuzenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bosa_kabaWat een held, hij heeft ons allemaal door.
Inderdaad zeg.quote:
You said it sister!quote:
quote:
Ff stoken hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De debielen in dit topic:
TV / [3FM #4609] Weekend voor alle harde werkers!
Iwanius is wel goede kerel, maar die kneus van een bosa_kaba heeft niet echt alle feiten op een rijtjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
KLB / Victoria Koblenko's ongeïnteresseerdheid bij Giel Beelen
Man man man.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef bosa_kaba het volgende:
Zijn allebei echt in en intrieste figuren (vooral Giel) dus dat je ook maar een letter aan hun spendeert zegt al genoeg over je eigen niveau. Triest hondenjong.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef bosa_kaba het volgende:
Ja echt te triest voor woorden, wordt altijd kotsmisselijk als ik die vent langer dan een minuut zie. Mensen die 3FM kijken/luisteren zijn dezelfde types als die alleen maar top 40 muziek kennen en luisteren. Oppervlakkige en domme personen.
Anders ga je even serieus in op een KLB-topicquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Iwanius is wel goede kerel, maar die kneus van een bosa_kaba heeft niet echt alle feiten op een rijtje
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
x1.000.000
Deze kerel trollt niet hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anders ga je even serieus in op een KLB-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |