Als ik om 6 uur naar huis rij en om 20op thuis ben heeft ie net 1 plaat gedraaid, de rest is alleen maar slap gelul.....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef bosa_kaba het volgende:
Even serieus wie de fuck kijkt of luistert er nou serieus in zijn vrije tijd naar zo'n kut programma ?
Ja echt te triest voor woorden, wordt altijd kotsmisselijk als ik die vent langer dan een minuut zie. Mensen die 3FM kijken/luisteren zijn dezelfde types als die alleen maar top 40 muziek kennen en luisteren. Oppervlakkige en domme personen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:11 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als ik om 6 uur naar huis rij en om 20op thuis ben heeft ie net 1 plaat gedraaid, de rest is alleen maar slap gelul.....
3FM is volgens mij juist HET radiostation waar ze de muziek draaien die op lowlands / pinkpop etc gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Ja echt te triest voor woorden, wordt altijd kotsmisselijk als ik die vent langer dan een minuut zie. Mensen die 3FM kijken/luisteren zijn dezelfde types als die alleen maar top 40 muziek kennen en luisteren. Oppervlakkige en domme personen.
Je verwart 3fm met 538quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Ja echt te triest voor woorden, wordt altijd kotsmisselijk als ik die vent langer dan een minuut zie. Mensen die 3FM kijken/luisteren zijn dezelfde types als die alleen maar top 40 muziek kennen en luisteren. Oppervlakkige en domme personen.
Open radio op zaterdag is ook wel okè.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:16 schreef Pino0 het volgende:
3FM vind ik meer een beetje alternatief. Veel van die Coldplay-achtige/hipster rommel. Koen en Sander vind ik wel leuk
Ik mocht een keer een kijkje nemen in de studio van 538.quote:
*Coenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:16 schreef Pino0 het volgende:
3FM vind ik meer een beetje alternatief. Veel van die Coldplay-achtige/hipster rommel. Koen en Sander vind ik wel leuk
De debielen in dit topic:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef bosa_kaba het volgende:
Even serieus wie de fuck kijkt of luistert er nou serieus in zijn vrije tijd naar zo'n kut programma ?
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De debielen in dit topic:
TV / [3FM #4609] Weekend voor alle harde werkers!
Dude, get your facts right.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:38 schreef minthy het volgende:
Vreselijke kutzender, doe mij Sky Radio maar
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef spierbal het volgende:
Ik zou eerder victoria geven dan G naar de B
Precies. En geen "WAT EEN WEEKEND!!!11"-roepende Domienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Daar hebben ze tenminste geen DJ's die de hele godganse dag door de platen lopen te lullen.
En geen FIRE!-jingles.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En geen "WAT EEN WEEKEND!!!11"-roepende Domien
Je daar "als nog" druk om gaan lopen maken, dan ben je pas dom. Zonder kanka. Klaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:43 schreef bosa_kaba het volgende:
Als nog ben je gewoon kanka dom als je naar die mongolen gaat luisteren. Klaar.
Stoere boi! #SWAGquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:47 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Jij ben kanka dom dat je gewoon opkomt voor die zogenaamde hippe kankafaggots.
louter voor het oogquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind haar wel leuk, die Victoria
#YOLOSWAG enzulks.quote:
True story!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:50 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je he als je een hoer bent. Verschil moet er zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |