die heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kreeg ook deze mail van Arriva.
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Enschede. De treinen staan hier een half uur stil. WAAROM bestaat het woord "keerpuntreiniging" ? De taal heeft dat woord niet nodig blijkbaar.
Op de OBIS schermen wel ja, de koersrollen niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen dat soort dingen van afstand regelen. Moet ook wel, want ook de bestemmingsdisplays van de stellen worden van buitenaf aangestuurd
Zie ik ook vaak genoeg, helaas.. Lijkt alsof ze hebben bezuinigd op schoonmakers bij de NS...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo komt de trein binnen
Zo staat de trein een half uur stil
En zo vertrekt de trein ook weer voor een rit naar Schiphol.
Echt, stop er gewoon mee, zootje falers.
Het WK punniken komt er aan!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
schoonmakers kosten niet veel. Een treinstel een half uur stil laten staan kost vast wel 10 keer zo veel als even in dat halve uur een schoonmaker er doorheen te jagen, want die lui kosten echt niks. Als NS het op deze manier meent te moeten doen, dan inderdaad: Stop er gewoon mee. Als je echt GEEN idee hebt waar het in het personenvervoer om draait, ga dan lekker punniken met zijn allen of zo
Gewoon betalen weetje. En anders maar twee keer betalen. Of drie of zes of tachtig. Eerst wij jouw doekoes hebben, en dan verder praten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:39 schreef James1988 het volgende:
Ik kwam vandaag ook nog wat leuks tegen. Ik stapte in Rotterdam Blaak uit de trein en zag op het perron een bord "Overstappen" met daaronder kaartlezers van NS en RET. Aangezien ik verder wilde reizen met de metro heb ik netjes uitgecheckt bij NS en ingecheckt bij RET.
Ik loop de trap op en bovenaan de trap, tussen mij en de metro die ik wilde hebben, stond een rij poortjes. Toen ik m'n OV-chipkaart voor de lezer gingen de poortjes weliswaar open, maar schreef dat hoerending wéér ¤ 4,- af. Die eerste incheckactie bij RET was dus niet nodig.
Ik heb al wel een formulier ingevuld op ret.nl, maar het kan nu wel weer een paar weken duren voor ik die 4 euro terug heb.
Waarom bedenken mensen zo'n debiele, verwarrende constructie?
De laatste muziekvideo's van Justin Bieber in 4K?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
300GB aan nieuwe music videos ik ben zo gelukkig <3
Ik ga vanavond proberen thuis te komen met de laatste 3600 die nog langs Den Bosch rijdt voor de werkzaamheden beginnen. #yoloquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ben benieuwd waar we dit weekend allemaal tegenaan lopen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, stop er gewoon mee, zootje falers.
Schoonmakers breiden acties uit naar NSquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt alsof ze hebben bezuinigd op schoonmakers bij de NS...
Ho es ffquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
De laatste muziekvideo's van Justin Bieber in 4K?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |