mooi met de panto's in het ballast weggezet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef Maegrim het volgende:
ik had calamiteitendienst in rotterdam en heb alleen de spitsfyra gekeerd, dus er was helemaal niks aan de hand
Zullen wel teveel zwakzinnige zijn die er niet op kwamen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
het wifi hier aan boord in de 4074 heet trouwens "Wifi in de trein". Watskeburt met "T-Mobile" zoals het eerst altijd heette? Of zit ik op een rogue access point?
goed mogelijk. Maar een beetje communicatie daarover was op z'n minst handig geweestquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zullen wel teveel zwakzinnige zijn die er niet op kwamen.
Staat nu heel groot op de schermen in de treinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed mogelijk. Maar een beetje communicatie daarover was op z'n minst handig geweest
ik ookquote:
Jij bent vast goedkoperquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:01 schreef GlenSpey het volgende:
Oh great, net nu ik op zoek moet naar een goederenboer nokt een deel er dus mee ?
Komt van die bedrijven natuurlijk ook een aardige uitstroom van ervaren machinisten die net als ik ook zoeken naar een werkplek...
quote:
En waarom mag dat niet in het buitenland bekeken wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef Viezze het volgende:
Voor de geïnteresseerden; Mansveld zit zo bij Pauw en Witteman (rond 23.05 op NL1)
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ookHeb wel een foto, post m zo wel ff als ik thuis ben
Ja. Ze kunnen dat soort dingen van afstand regelen. Moet ook wel, want ook de bestemmingsdisplays van de stellen worden van buitenaf aangestuurdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
of is die OBIS programmering landelijk tegelijk??
"In de periode rond 1 april" ofwel "Ja, ergens tussen nu en straks"... zet er dan weg "Vanaf 28 maart verandert..."quote:
En dat interpreteer ik als: T-Mobile trekt zn handen er vanaf. Of ze doen een duit minder in het zakje zodat die verkapte reclame weg is...quote:
Volgens NS en T-Mobile klaagden veel reizigers bij T-Mobile als het niet werkte.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En dat interpreteer ik als: T-Mobile trekt zn handen er vanaf. Of ze doen een duit minder in het zakje zodat die verkapte reclame weg is...
En inmiddels las ik ook dit....http://www.treinreiziger.(...)_bij_t-mobile-146125quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens NS en T-Mobile klaagden veel reizigers bij T-Mobile als het niet werkte.
Wollig niksverhaal met een ingetrapte open deur als kers op de taart.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef Viezze het volgende:
Voor de geïnteresseerden; Mansveld zit zo bij Pauw en Witteman (rond 23.05 op NL1)
Dat zou dan terecht zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens NS en T-Mobile klaagden veel reizigers bij T-Mobile als het niet werkte.
quote:Beste Darkwing Duck ,
Maakt u tijdens uw reis nog gebruik van een papieren treinkaartje? Met ingang van 2 april 2014 worden de regionale tarieven die gelden voor het reizen met Arriva, verwerkt in de prijs van het papieren treinkaartje. De lange-afstandskorting blijft bestaan. Legt u een gedeelte of de totale reis af met Arriva, dan bent u, afhankelijk van het totale traject dat u aflegt, per 2 april iets duurder of iets goedkoper uit dan voorheen.
Noordelijke lijnen en Vechtdallijnen
De regionale prijzen die gehanteerd worden in de provincies Groningen en Fryslân en voor de Vechtdallijnen (Zwolle-Emmen en Almelo-Mariënberg) zijn hetzelfde als het NS-tarief. Reist u met deze trajecten, dan merkt u geen prijsverschil of bent u iets goedkoper uit.
Papieren kaartje gelijk aan OV-chipkaart
Vanaf 2 april zijn de regionale prijzen van het papieren kaartje dezelfde prijzen zoals die nu al gelden voor reizen op saldo met een OV-chipkaart. Afhankelijk van het traject en de afstand die u aflegt, betaalt u enkele centen meer of minder voor uw treinreis dan u voorheen deed met het papieren treinkaartje.
Prijsverschil heen- en terugreis door lange-afstandskorting
Lange-afstandskorting is een korting op de prijs per kilometer. Hoe langer de reis, hoe lager de prijs. Lange-afstandskorting treedt in werking vanaf 40 kilometer. Maakt u de reis met meerdere treinvervoerders (bijvoorbeeld combinatie Arriva en NS), dan ontstaat er veelal een prijsverschil tussen de heen- en de terugreis. Dit komt doordat de lange-afstandskorting over het laatste deel van een reis wordt berekend en de tarieven van Arriva en NS in sommige regio’s verschillend zijn.
De lange-afstandskorting geldt nog niet voor reizen op saldo met de OV-chipkaart wanneer u reist met meerdere vervoerders. Dit wordt in de zomer van 2014 ingevoerd.
Routekeuze
In Nederland kunt u op een aantal trajecten met meerdere treinvervoerders uw eindbestemming bereiken. Hiervoor wordt de routekeuze ingevoerd. Dit houdt in dat u een keuze maakt tussen route A, B of vrije routekeuze. Uw uiteindelijke keuze bepaalt de prijs. Zo kan u de goedkoopste route kiezen, of de route met een kortere reistijd en/of minder overstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |