quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Saind het volgende:
Ik ben Nasi á la Johannes aan het maken.
Fotoreportage volgt
Da's toch geen nasi joh klapmongoolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik maakte het gister met mie in plaats van rijst. Ook een hele ervaring.
Heeft hij zijn recept hier gepost?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Saind het volgende:
Ik ben Nasi á la Johannes aan het maken.
Fotoreportage volgt
#FREEKNUTquote:
hij is nuchter denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet je pretpet eens op joh, je bent niet te genieten :S
Ik negeer Knut.quote:
Dat zou de eerste keer zijn dat ik dat meemaak.quote:
quote:
Jouw week begint op vrijdag?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:19 schreef Saind het volgende:
Ik drink tegenwoordig heel weinig, eerste biertje van de week staat nu voor me
Anders had ik ook wel een fotoverslag gemaakt, vunzige schoft.quote:
Goed van je. Ik ben ook al een week sober.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog wel
Ik drink tegenwoordig heel weinig, eerste biertje van de week staat nu voor me
Ik heb maandag wel advocaat opquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed van je. Ik ben ook al een week sober.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is maar goed dat er een bordje bij de brandblusser hangt. Valt echt totaal niet op in die hoek.
Ik ben heel erg benieuwd, ik heb net het stuk van Knut gelezen.quote:
Eens.quote:
Ik heb het precies andersom, ik vond het echt een leuke user en toen bleek hij Apple-producten te hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens.
Eerst vond ik Knut een vervelend kutventje door zijn Japanfetisj.
Inmiddels ben ik om. Knut is een van de leukste gasten hier.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom, ik vond het echt een leuke user en toen bleek hij Apple-producten te hebben.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rens en Elan vervelende users.
Voor de rest niemand.
sixpacks voor 4hoog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
wat voor bier zal ik gaan halen voor vanavond
ik ga eerst ergens in de tuin zitten
en daarna op 4 hoog in rotterdam weer verder
hier moet mijn bier op afgesteld worden
help
hij voelt zich te goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom reageer je niet op mijn whatsapp
Ik heb geen Apple producten, ik heb altijd het gevoel dat je nogal genaaid wordt wat betreft prijs/kwaliteitverhouding. Of dit ook klopt weet ik eigenlijk niet.quote:
ja echt he,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij voelt zich te goed
hmf en zijn kapsones
Dat klopt niet als het gaat om de Mac Pro, iMac en Macbooks.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple producten, ik heb altijd het gevoel dat je nogal genaaid wordt wat betreft prijs/kwaliteitverhouding. Of dit ook klopt weet ik eigenlijk niet.
nee dat niet, ze zijn wel allemaal duurquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple producten, ik heb altijd het gevoel dat je nogal genaaid wordt wat betreft prijs/kwaliteitverhouding. Of dit ook klopt weet ik eigenlijk niet.
Veltins en daarna Grolsch kanonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
wat voor bier zal ik gaan halen voor vanavond
ik ga eerst ergens in de tuin zitten
en daarna op 4 hoog in rotterdam weer verder
hier moet mijn bier op afgesteld worden
help
Werk jij bij Apple ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
Apple zijn Mac Pro kan je 2 videokaarten nemen met een totaalwaarde als je ze los koopt van bijna 7000 euro voor een lullige 1400 euro..
Haha, lolwat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:21 schreef Adames het volgende:
Al loopt het wel aardig in bij Apple, paar jaar geleden kostte zo'n 2560x1440 ips scherm alleen al 2/3e van de prijs van een goede nieuwe iMac en de galaxy toestellen hebben de eerste 2 generaties nogal achtergelopen op de iPhone. Nu zie je dat Apple eigenlijk alleen in de Macbook Air nog een voorsprong heeft op de concurrentie.
Helemaal mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een beetje ondeugend op dit moment
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]A heeft een shirt met daarop "ondeugend". Zomaar een random weetje.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
"Wat ik ook heb is dat als je op een MAC kijkt naar foto's de kleuren veel mooier zijn, dat heeft alleen Apple"
NEE KUTMONGOOL KOOP GEWOON EEN S-IPS MONITOR EN MUIL DICHT, VUILE ROETMOP
Desondanks is er niets mis met Apple. Ja, dat het paupervolk aantrekt. Maar ik zou niet zonder Mac kunnen.quote:
gekke amberquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]A heeft een shirt met daarop "ondeugend". Zomaar een random weetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |