abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138287092
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Uh te weinig vacatures

Overigens levert het reisje degenen die wel enthousiast zijn niet meteen een baan op. Van de ruim vijfhonderd deelnemers gaat het organiserende uitzendbureau tweehonderd man selecteren. Zij kunnen vanaf 1 april aan het werk, de rest moet wachten tot er een plek is.
Nou, ze voldeden gewoon niet. Blijkt wel uit dat artikel.
pi_138287139
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ongeveer 1,5 uur en dat is echt op de grens van België.

Als ik dichterbij had gewoond had ik daar overigens geen moeite mee gehad, mijn broer woont in Nederland en werkt in Duitsland, bevalt hem prima.
Bulgarije is 1,5 dag.... in de tuinbouw kun je best, zonder malafide constructies, van februari tot december aan de slag.

Mijn schoonmoeder wilde komen werken. Wat rondgebeld en ABU contractje ligt al klaar. Dan 3 maanden Belgie en dan weer 3 maanden NL
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:51:58 #203
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138287215
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bulgarije is 1,5 dag.... in de tuinbouw kun je best, zonder malafide constructies, van februari tot december aan de slag.

Mijn schoonmoeder wilde komen werken. Wat rondgebeld en ABU contractje ligt al klaar. Dan 3 maanden Belgie en dan weer 3 maanden NL
Dit bedoel ik nu met niet lezen. :')

Nogmaals, ik ben bezig geweest om voor 4 jaar naar Denemarken te gaan, dat is maar 7 uur rijden, om daar een opleiding te gaan volgen.
Alles was al zo goed als geregeld maar op het laatste moment bedacht mijn ex zich en wilde toch niet dat ik met de kinderen voor vier jaar in Denemarken ging wonen.
Ik neem het hem niet kwalijk, ik begrijp het maar ik ben dus echt wel buiten Nederland wezen kijken voor opties.
En ik ga niet met 2 kinderen iedere 3 maanden naar een ander land hoppen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138287399
Dat zijn keuzes natuurlijk, maar het zou onredelijk zijn als anderen die straks moeten betalen.

Ik zou gewoon naar DK gaan als het in NL allemaal zo onrechtvaardig is door al die MOE-landers.

Belgie is niet het andere eind van de wereld trouwens. :')
  zaterdag 29 maart 2014 @ 01:01:37 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138287511
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:57 schreef Halcon het volgende:
Dat zijn keuzes natuurlijk, maar het zou onredelijk zijn als anderen die straks moeten betalen.

Ik zou gewoon naar DK gaan als het in NL allemaal zo onrechtvaardig is door al die MOE-landers.

Belgie is niet het andere eind van de wereld trouwens. :')
Wat zijn keuzes? Je bedoel mijn kinderen achter laten in Nederland? Ten eerste zou ik niet weten bij wie, hun vader wilde al geen gezamenlijk voogdij, dat vind hij al te veel.
En ten tweede, ik mag toch hopen dat we in een zodanig ontwikkeld land wonen waar moeders hun kinderen niet achter hoeven te laten om geld te gaan verdienen.

Dus leg mij eens uit wat voor keuze ik heb als het gaat om in het buitenland werken.
En nee, het is niet de andere kant van de wereld, maar maar iedere dag 3 tot 4 uur reizen voor je werk als je twee kinderen hebt is zo goed als onmogelijk, je betaald dan opvangkosten voor de tijd dat je aan het reizen bent en opvang in niet gratis.

Daarnaast, iedereen die werkt, heeft gewerkt of weer gaat werken betaald daar zelf voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 29-03-2014 01:08:40 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138287576
Het gebrek aan realisme bij sommige lieden hier is óók schrijnend.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 01:06:43 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138287650
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Friek_ het volgende:
Het gebrek aan realisme bij sommige lieden hier is óók schrijnend.
Nee, je begrijpt het verkeerd, dan denk je in problemen, niet in oplossingen. :P
pi_138287718
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat zijn keuzes? Je bedoel mijn kinderen achter laten in Nederland? Ten eerste zou ik niet weten bij wie, hun vader wilde al geen gezamenlijk voogdij, dat vind hij al te veel.
En ten tweede, ik mag toch hopen dat we in een zodanig ontwikkeld land wonen waar moeder hun kinderen niet achter hoeven te laten om geld te gaan verdienen.

Dus leg mij eens uit wat voor keuze ik heb als het gaat om in het buitenland werken.
En nee, het is niet de andere kant van de wereld, maar maar iedere dag 3 tot 4 uur reizen voor je werk als je twee kinderen hebt is zo goed als onmogelijk, je betaald dan opvangkosten voor de tijd dat je aan het reizen bent en opvang in niet gratis.
Kinderen kunnen best mee of desnoods bij familie of bij jou en je vriend in Nederland.

Echt alles maar aangrijpen om straks maar niet te hoeven werken.
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 01:10:33 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138287751
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het verkeerd, dan denk je in problemen, niet in oplossingen. :P
Nou, ik snap dit dan wél, dat je de kinderen niet achter laat. Ik weet dat wij het niet altijd met elkaar eens zijn, en dat hoeft ook niet, maar ik snap heel goed dat je niet ten koste van je kinderen zegt van 'nou jongens, succes ermee, mama gaat naar een ander land een opleiding doen en ik zie jullie in de vakanties en over 4 jaar weer, kthxbai gr gr en een poot van de hont'.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 29 maart 2014 @ 01:11:08 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138287766
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kinderen kunnen best mee of desnoods bij familie of bij jou en je vriend in Nederland.

Echt alles maar aangrijpen om straks maar niet te hoeven werken.
Wat is jouw probleem met lezen?

Ik leg net uit dat dat dus niet kan aangezien mijn ex dat niet toelaat, of was jij echt onder de indruk dat je je kind gewoon overal mee naar toe mag nemen zonder toestemming van de vader?

En nee mijn kinderen kunnen niet best bij familie of vrienden of mijn vriend aangezien die ook allemaal werken.
pi_138287784
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik snap dit dan wél, dat je de kinderen niet achter laat. Ik weet dat wij het niet altijd met elkaar eens zijn, en dat hoeft ook niet, maar ik snap heel goed dat je niet ten koste van je kinderen zegt van 'nou jongens, succes ermee, mama gaat naar een ander land een opleiding doen en ik zie jullie in de vakanties en over 4 jaar weer, kthxbai gr gr en een poot van de hont'.
Ik snap het ook wel een beetje, maar ik vind niet dat je anderen moet laten opdraaien voor die keuzes.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 01:13:01 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138287824
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Blijkbaar vinden sommige dat toch echt een reële oplossing om je kinderen achter te laten, is al de derde keer dat ik het lees in dit topic.

Maar ik neem maar even aan dat de mensen die dat zeggen geen ouders zijn.
pi_138287852
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem met lezen?

Ik leg net uit dat dat dus niet kan aangezien mijn ex dat niet toelaat, of was jij echt onder de indruk dat je je kind gewoon overal mee naar toe mag nemen zonder toestemming van de vader?

En nee mijn kinderen kunnen niet best bij familie of vrienden of mijn vriend aangezien die ook allemaal werken.
Dan zou men ook hem voor die kosten op kunnen laten draaien. Triest dat de belastingbetaler op moet draaien voor dat gekibbel.

Of toch maar gewoon dat ABU contractje.
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 01:14:14 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_138287863
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel een beetje, maar ik vind niet dat je anderen moet laten opdraaien voor die keuzes.
wat dus exact is wat je wel doet, als je als Snakelady zijnde besluit naar het buitenland te gaan en de kinderen bij 'vrienden/familie te droppen', want dan zadel je hun op met de kinderen vanwege een besluit van de moeder'.

Ik vind het niet achterlaten van je kinderen van een heeeeeeele andere orde dan dat bedrijventerreinen niet bereikbaar zijn met de fiets volgens die ene mafketel die dat riep. Echt, wereld van verschil. Waar je dat laatste prima weg kunt lachen kun je het achterlaten van kinderen niet in diezelfde categorie plaatsen imho.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 01:14:22 #215
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138287869
quote:

[..]

Nogmaals, als je gewoon net als ik altijd hebt gewerkt en netjes je belasting hebt betaald dan draaien anderen daar niet voor op.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 01:15:17 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138287889
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan zou men ook hem voor die kosten op kunnen laten draaien. Triest dat de belastingbetaler op moet draaien voor dat gekibbel.

Ik ben de belastingbetaler en dat ben ik al 16 jaar!
pi_138287921
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nogmaals, als je gewoon net als ik altijd hebt gewerkt en netjes je belasting hebt betaald dan draaien anderen daar niet voor op.
Wat loop je dan te miepen over de MOE-landers?
pi_138287989
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:15 schreef Halcon het volgende:
Luie mensen moeten gewoon niks krijgen. Dan leren ze dat snel af.
:')
  zaterdag 29 maart 2014 @ 01:19:36 #219
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138288007
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat loop je dan te miepen over de MOE-landers?
Die betalen geen belasting, niet in Nederland tenminste.
pi_138288010
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ben jij ook weer terug van een dagje dwangarbeid? :')
pi_138288022
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die betalen geen belasting, niet in Nederland tenminste.
Onzin.
pi_138288025
quote:

[..]

Dan moet je in een hutje op de hei gaan wonen.
pi_138288031
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ben jij ook weer terug van een dagje dwangarbeid? :')
pi_138288042
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan moet je in een hutje op de hei gaan wonen.
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 01:21:39 #225
16180 crew  CoolGuy
pi_138288060
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

ik ben het daar anders mee wel mee eens. Als je lui bent dan heb je dus simpelweg geen zin om te gaan werken. Dat wil je gewoon niet dus je doet 't niet. En dan zou je dus wel geld krijgen waarmee dus eigenlijk gefaciliteerd wordt dat je niks doet.

Ik vind het een prima oplossing om dan te zeggen dat die mensen gewoon geen geld krijgen. Succes ermee, ga maar onder een brug wonen. Want als je dat sociale vangnet weg haalt, dan zullen veel mensen die nu heel hard roepen dat ze niet kunnen vliegen en dus opgevangen moeten worden, ineens wel blijken te kunnen vliegen.

Dat moet niet kunnen. Want dat geld wat nu naar dié mensen gaat, dat kan dan naar mensen die het daadwerkelijk echt nodig hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')