abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138353289
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Oké. Jij je zin. Laten er 5% wel gewoon normaal belasting betalen, normaal loon ontvangen, normale uren draaien en normale huur betalen.

A2 vergeten? Of verhuur jij voor dat Ierse bedrijf?

Voorbeeld na voorbeeld komt voorbij. Het is gewoon de wet (helaas) dat voor seizoenarbeiders uit het buitenland GEEN belasting en premies betaald hoeven te worden.

Maar jij blijft geloven (ahum!!) dat het merendeel een werkgever exact hetzelfde kost als een Nederlander. Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk. Net als met jouw opmerking dat het jou niet uitmaakt of je aan Nederlanders of aan MOElanders verhuurd :X Je beweerde zelfs dat je aan MOElanders verhuurde uit goedheid van je hart om deze mensen te 'helpen'... _O-
Graag een onderbouwing voor die 5% en graag een definitie wat 'normaal' is.

Het staat mensen natuurlijk vrij om voor een Iers of Pools bedrijf te werken. EU, weet je wel. :+

Degene die zich onsterfelijk belachelijk maakt (en al vaker heeft gemaakt), dat ben jij hoor, met je diva gedrag en je fictieve voorbeeldjes.
  maandag 7 april 2014 @ 18:07:24 #2
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_138619060
quote:
Ruim 400.000 mensen zitten in de bijstand. Achterover leunen is er voor hen niet bij. Gemeenten treden steeds harder op tegen bijstandsgerechtigden, in een poging ze weer aan het werk te krijgen.

Re-integratiebedrijf WorkFast claimt een harde, maar succesvolle methode te hebben bedacht om die bijstandstrekkers weer aan het werk te krijgen. Dertig gemeenten maken er inmiddels gebruik van. Deelnemers moeten verplicht vijf keer per dag solliciteren en permanent bereikbaar zijn. Door uitkeringsgerechtigden zo dicht op de huid te zitten, wordt tachtig procent uit de uitkering geholpen, claimt WorkFast.

Uit cijfers van diverse gemeenten blijkt dat percentage een stuk lager te liggen. Van de bijstandsgerechtigden die in Rheden aan WorkFast deelnamen was maar een derde na een jaar nog aan het werk.
En de methode heeft nog een keerzijde: het regent klachten over de wijze waarop WorkFast met bijstandsgerechtigden omgaat.

EenVandaag sprak diverse deelnemers aan WorkFast, en daaruit komt een beeld naar voren van intimidatie en kleineringen.

"De methode WorkFast is breken en weer bouwen. Ik vond de hele houding respectloos."

"Ik vroeg om begrip voor mijn omstandigheden. Mijn zoon heeft ADHD en dus behoefte aan structuur. Daarop kreeg ik te horen: ‘’Jouw kind is jouw probleem.” "

"Mijn WorkFast consulent adviseerde me in Den Haag werk te gaan zoeken. Want in mijn dorp namen ze toch nooit homo's aan. Ik wist niet wat ik hoorde."
http://www.eenvandaag.nl/(...)ethoden_van_workfast

Typisch, lang leve de VVD. Zij zorgen goed voor hun vriendjes.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_138620035
Klinkt goed!

De cijfers uit Rheden zijn natuurlijk anders dan de totaalcijfers.
  maandag 7 april 2014 @ 18:42:35 #4
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_138620206
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:37 schreef Halcon het volgende:
Klinkt goed!

De cijfers uit Rheden zijn natuurlijk anders dan de totaalcijfers.
Het treiteren klinkt goed :')
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 7 april 2014 @ 18:48:50 #5
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_138620463
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Juist niet. Die persoon vroeg om structuur en dat werd vervolgens aangeboden.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  maandag 7 april 2014 @ 19:28:20 #6
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_138622362
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:48 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Juist niet. Die persoon vroeg om structuur en dat werd vervolgens aangeboden.
Absurde opmerking.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_138622756
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het mensen uit de hangmat kloppen.
  maandag 7 april 2014 @ 20:00:40 #8
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_138624123
Ik ken wel wat lieden die dat harder nodig hebben.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')