Dat dacht je in november ook toch?quote:
December*quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht je in november ook toch?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Pino112 het volgende:
De stok ligt in de achterbak.
Gr gr DePino
Niet eens naast je op de bijrijdersstoel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Gr gr DePino
Daar zat iemand.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet eens naast je op de bijrijdersstoel?
Pics?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Gr gr DePino
Tot jullie op de achterbank belandden?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot jullie op de achterbank belandden?
Hehe, ontmaagderquote:Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef Maringo het volgende:
Ik heb de Fokstoksite bijgewerkt tot Pino's verplaatsing.
En ik heb die map toegevoegd. Degene met een rood randje om de naam moeten dus nog.
Viel me ook al opquote:
Ik ben momenteel bezig om degene die je bezit, ook terug te laten komen op je profiel.quote:
sinds welke verplaatsing zijn de statistieken ingegaan? Ik zat even te bladeren en zag dat Azelo in de gemeente Borne nog niet geweest was. Het feit is dat ik de stok daar zelf ooit neergelegd heb.quote:Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef Maringo het volgende:
Ik heb de Fokstoksite bijgewerkt tot Pino's verplaatsing.
En ik heb die map toegevoegd. Degene met een rood randje om de naam moeten dus nog.
Hij staat er ook in:quote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef boertie het volgende:
[..]
sinds welke verplaatsing zijn de statistieken ingegaan? Ik zat even te bladeren en zag dat Azelo in de gemeente Borne nog niet geweest was. Het feit is dat ik de stok daar zelf ooit neergelegd heb.
[me=boertie]gaat even zoeken.[/me]
Gevind![]()
Ah vandaar. helaas zal Azelo in Borne nooit weggespeeld worden aangezien dat een knooppunt van snelwegen is en er dus geen plaatsnaamborden staanquote:Op zondag 13 april 2014 13:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij staat er ook in:
http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/437
Er zijn twee Azelo's. Eentje in Borne en eentje in Hof van Twente (waar jij hem hebt neergelegd.)
http://borden.plaatsengids.nl/pgemBorne.html#qazelo2quote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef boertie het volgende:
[..]
Ah vandaar. helaas zal Azelo in Borne nooit weggespeeld worden aangezien dat een knooppunt van snelwegen is en er dus geen plaatsnaamborden staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |