Pics?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Pino112 het volgende:
De stok ligt in de achterbak.
Gr gr DePino
Tot jullie op de achterbank belandden?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot jullie op de achterbank belandden?
Hehe, ontmaagderquote:Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef Maringo het volgende:
Ik heb de Fokstoksite bijgewerkt tot Pino's verplaatsing.
En ik heb die map toegevoegd. Degene met een rood randje om de naam moeten dus nog.
Viel me ook al opquote:
Ik ben momenteel bezig om degene die je bezit, ook terug te laten komen op je profiel.quote:
sinds welke verplaatsing zijn de statistieken ingegaan? Ik zat even te bladeren en zag dat Azelo in de gemeente Borne nog niet geweest was. Het feit is dat ik de stok daar zelf ooit neergelegd heb.quote:Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef Maringo het volgende:
En ik heb die map toegevoegd. Degene met een rood randje om de naam moeten dus nog.
Hij staat er ook in:quote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef boertie het volgende:
[..]
sinds welke verplaatsing zijn de statistieken ingegaan? Ik zat even te bladeren en zag dat Azelo in de gemeente Borne nog niet geweest was. Het feit is dat ik de stok daar zelf ooit neergelegd heb.
[me=boertie]gaat even zoeken.[/me]
Gevind![]()
Ah vandaar. helaas zal Azelo in Borne nooit weggespeeld worden aangezien dat een knooppunt van snelwegen is en er dus geen plaatsnaamborden staanquote:Op zondag 13 april 2014 13:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij staat er ook in:
http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/437
Er zijn twee Azelo's. Eentje in Borne en eentje in Hof van Twente (waar jij hem hebt neergelegd.)
http://borden.plaatsengids.nl/pgemBorne.html#qazelo2quote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef boertie het volgende:
[..]
Ah vandaar. helaas zal Azelo in Borne nooit weggespeeld worden aangezien dat een knooppunt van snelwegen is en er dus geen plaatsnaamborden staan
Volgens Harry staat er wel een bord:quote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef boertie het volgende:
[..]
Ah vandaar. helaas zal Azelo in Borne nooit weggespeeld worden aangezien dat een knooppunt van snelwegen is en er dus geen plaatsnaamborden staan
Mee bezig.quote:Op zondag 13 april 2014 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://borden.plaatsengids.nl/pgemBorne.html#qazelo2
Volgens dit is er wel een plaatsnaambord in de gemeente Borne
Zijn al je ontmaagdingen en bezittingen ook terug te vinden?
Ik krijg de indruk dat Azelo in Borne hetzelfde gehucht isquote:Op zondag 13 april 2014 13:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens Harry staat er wel een bord:
http://borden.plaatsengids.nl/pgemBorne.html#qazelo2
Mocht dat tegenwoordig niet meer zo zijn, vind ik het wel reëel om hem uit de lijst te halen.
Azelo de plaats ligt in Hof van Twente (blauw bord), buitengebied van dat dorpje ligt blijkbaar net in de gemeente Borne en heeft een wit bord meegekregen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Azelo in Borne hetzelfde gehucht is
Feit blijft dat het dezelfde plaats is.quote:Op zondag 13 april 2014 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Azelo de plaats ligt in Hof van Twente (blauw bord), buitengebied van dat dorpje ligt blijkbaar net in de gemeente Borne en heeft een wit bord meegekregen.
Ik probeer het bord op Google Maps te pinpointen
Klopt, ik ken ook wel wat voor dergelijke voorbeelden. Tripscompagnie ligt zelfs in 3 gemeentesquote:Op zondag 13 april 2014 13:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Feit blijft dat het dezelfde plaats is.
Er zijn meer van zulke gehuchten die verdeeld zijn over meerdere provincies/gemeentes. Voorbeeld die ik ken is Meije op de grens van Zuid-Holland en Utrecht. Bij mij staan ze in ieder geval als twee aparte plaatsen.
Waarom is er geen Zuid-Brabant?quote:Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef Maringo het volgende:
Dan moet Noord-Brabant renamed worden naar gewoon "Brabant".quote:
Nee, het blijft Noord-Brabant.quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet Noord-Brabant renamed worden naar gewoon "Brabant".
quote:Op zondag 13 april 2014 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet Noord-Brabant renamed worden naar gewoon "Brabant".
Dat is toch niet correct?quote:
Nee, zeker niet. Ik zeg altijd Brabant als ik die provincie bedoel, en nooit Noord Brabant of Zuid Brabant. Zo heb ik het op de lagere school ook geleerd.quote:
Hmm, is dat zo? Hmmja, als ik even wat Google zie ik Vlaams-Brabant of Brabant als een provincie in Belgie.quote:Op zondag 13 april 2014 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, Zuid-Brabant ligt al in België.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |