Eindelijk weer een verplaatsingquote:Op donderdag 10 april 2014 19:03 schreef love_sharon het volgende:
Nieuwe plek van de stok:
[ afbeelding ]
En hier ligt de sleutel:
[ afbeelding ]
Daar ligt geen klinkerweg bij in de buurt, dus volgens mij is dat hem niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan de pinpoint niet plaatsen. Ik dacht bij Torenweg, maar kom er niet uit
Inderdaad, maar dit is hem wel. Het bord is verplaatst.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar ligt geen klinkerweg bij in de buurt, dus volgens mij is dat hem niet.
Nicequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit is hem wel. Het bord is verplaatst.
Pinpoint
Moet hij dat nog uit gaan leggen ookquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet hij dat nog uit gaan leggen ook
Of je er zeker van bent dat je een treinkaartje gaat kopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
[captain]Dat je niet weer voor het probleem komt dat je je kaartje nog niet hebt gebruikt een paar dagen voordat hij verloopt.[/captain]quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
Genoeg tijd vanaf eind mei.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[captain]Dat je niet weer voor het probleem komt dat je je kaartje nog niet hebt gebruikt een paar dagen voordat hij verloopt.[/captain]
Dat dacht je in november ook toch?quote:
December*quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht je in november ook toch?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Pino112 het volgende:
De stok ligt in de achterbak.
Gr gr DePino
Niet eens naast je op de bijrijdersstoel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Pino112 het volgende:
De stok ligt in de achterbak.
Gr gr DePino
Daar zat iemand.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet eens naast je op de bijrijdersstoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |