Of omgeving Utrecht-Amersfoort?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
200 km op een vrije avond rijden voor stokje is mij net te veel van het goede. Komende weken kom ik ook niet in deze regio. Wie brengt stokje weer naar de Randstad ?
Utrecht is al een stuk beter in de buurt. Amersfoort is net zo ver uit de regio als De Heuning.quote:
ik zal t onthouden. Maar wie haalt de stok op waar ie nu ligt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Utrecht is al een stuk beter in de buurt. Amersfoort is net zo ver uit de regio als De Heuning.
Nee joh, loop anders effe een weekje weg van FOK! maarom nou zo snel te stoppen is ook zonde.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef t-i-m het volgende:
Ik hou dit spel ook voor gezien.
Gezeik over een 'kaartje' op de stok.
Waar gaat dit heen....![]()
Eindelijk weer een verplaatsingquote:Op donderdag 10 april 2014 19:03 schreef love_sharon het volgende:
Nieuwe plek van de stok:
[ afbeelding ]
En hier ligt de sleutel:
[ afbeelding ]
Daar ligt geen klinkerweg bij in de buurt, dus volgens mij is dat hem niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan de pinpoint niet plaatsen. Ik dacht bij Torenweg, maar kom er niet uit
Inderdaad, maar dit is hem wel. Het bord is verplaatst.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar ligt geen klinkerweg bij in de buurt, dus volgens mij is dat hem niet.
Nicequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit is hem wel. Het bord is verplaatst.
Pinpoint
Moet hij dat nog uit gaan leggen ookquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet hij dat nog uit gaan leggen ook
Of je er zeker van bent dat je een treinkaartje gaat kopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
[captain]Dat je niet weer voor het probleem komt dat je je kaartje nog niet hebt gebruikt een paar dagen voordat hij verloopt.[/captain]quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
Genoeg tijd vanaf eind mei.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[captain]Dat je niet weer voor het probleem komt dat je je kaartje nog niet hebt gebruikt een paar dagen voordat hij verloopt.[/captain]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |