Fixedquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat weet op dit moment dus maar 1 iemand
Misschien weet een hele ploeg van de gemeente het wel.quote:
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:44 schreef love_sharon het volgende:
Ben er net geweest maar de stok ligt er niet meer. Jammer.
Kikker in je bil.quote:
Ja 100%, dezelfde graffiti op het bord en hetzelfde huis op de achtergrond. Ze waren daar wel bezig met de weg onder de tunnel/viaduct, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
Weet je zeker dat je bij het goede bord was?
En nee geen 1 april jammer genoeg, het kostte mij 1,5 uur extra reistijd dus het moet iemand anders 1 april grap zijnquote:
Iedereen die hem verplaatst kan er wat leuks op plakken!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Misschien willen we geen nieuwe stok![]()
Deze is te saai
Ik neem wel contact op met koelkast voor onderdelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen die hem verplaatst kan er wat leuks op plakken!
"Men" vroeg ook niet om een nieuwe stok, maar om nieuwe tekst!quote:
Ik ben saaiquote:
Ik blijf hopen op een verkapte 1 aprilgrapquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:58 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
"Men" vroeg ook niet om een nieuwe stok, maar om nieuwe tekst!
Quote: "Gewoon omdat het originele tekstplaatje te groot (breed) was voor de te dunne/smalle stok! "
[..]
Ik ben saai
Ik was hier eens toevallig uitgekomen en liep al een tijdje met het idee, en nu moest de tekst toch weer op de stok dus ...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:47 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik weet nog wel een plaatsnaambord .....
hij zou daar wel eens een behoorlijke tijd kunnen blijven liggen omdat er maar weinig mensen dat plaatsnaambord weten (hoop ik)
maar zoals ik op de sticker gezet heb:
"zo komt u misschien op plaatsen waar u nog nooit geweest bent"
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef zwarte_hand het volgende:
Maar beter dan Best kan niet, dus....
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef zwarte_hand het volgende:
1 April 2014
Gewoon omdat het originele tekstplaatje te groot (breed) was voor de te dunne/smalle stok!
Nieuwe stok in onderdelen:
[ afbeelding ]
De ORIGINELE tekst (dus met alle originele fouten)
[ afbeelding ]
Wat tape erom!
[ afbeelding ]
Klaar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef zwarte_hand het volgende:
Maar beter dan Best kan niet, dus....
[..]
Ik was hier eens toevallig uitgekomen en liep al een tijdje met het idee, en nu moest de tekst toch weer op de stok dus ...
[ afbeelding ]
Je moet wel omhoog kijken:
het plaatsnaambord:
[ afbeelding ]
Het plaatsnaambord van enige afstand waarop een gedeelte van de omgeving te zien is:
[ afbeelding ]
Omdat er verder geen borden in de buurt zijn en omdat het plaatnaambord iets te hoog zit, heb ik de sleutel aan een paaltje vastgemaakt met tape (plaatsnaambord op de achtergrond)
[ afbeelding ]
Succes!
![]()
![]()
![]()
en niet klagen maar halen
Opgehangen boven z'n bedquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef Buurpoes het volgende:
Wat heb je met de oude stok gedaan, zwarte_hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |