Oh, heb ik jou altijd nodig dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds lang dat je mij niet nodig hebt
Je laatste 4 verplaatsingen volgden na mijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, heb ik jou altijd nodig dan?
Het komt gewoon goed uit dat jij hem steeds hier in de buurt legt.
Kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je laatste 4 verplaatsingen volgden na mij
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
KloptMaar ook genoeg verplaatsingen zonder jou ervoor.
En dat is precies waarom ik je niet per se nodig heb.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Burn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat is precies waarom ik je niet per se nodig heb.
En het is FOK!, niet Fok!.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:56 schreef picodealion het volgende:
En even serieus, een spatie en dan twee uitroeptekens? Dat kan echt niet hoor.
quote:Op zondag 30 maart 2014 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou er is alweer een hoop gezegd in dit topic maar die stok ligt daar nog steeds...
't wordt prachtig weer vandaag Amsterdam, ideaal voor een missie.
Ho, pardon, ik kan niet... Sorry voor de verwarring... Ik probeerde anderen lichtelijk aan te sporen...quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ho, pardon, ik kan niet... Sorry voor de verwarring... Ik probeerde anderen lichtelijk aan te sporen...
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ho, pardon, ik kan niet... Sorry voor de verwarring... Ik probeerde anderen lichtelijk aan te sporen...
Ach, de hele week mooi weer nu, er is vast wel een fanatieke fietser.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, Landsmeer is voor mij niet naast de deur. Plus dat ik niet weg kan hier.
Maar er zijn toch genoeg Noord-Hollanders die zin hebben in een fiets/autotochtje? Toen de stok een toertocht deed daar, een aantal weken terug, ging het heel rap steeds.
Hee, had jij niet een hele goeie fiets? Zo staat ons bij...quote:Op zondag 30 maart 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, de hele week mooi weer nu, er is vast wel een fanatieke fietser.
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, had jij niet een hele goeie fiets? Zo staat ons bij...
Volgens maps is het - zo pak 'm beet - 47 km, enkele rit. 2.5 uur heen, 2.5 uur terug.
Als je nu gaat ben je voor het donker thuis.![]()
heb jij m meegenomen dan ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:44 schreef love_sharon het volgende:
Ben er net geweest maar de stok ligt er niet meer. Jammer.
okquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee hij lag er niet meer, dus er was niks om mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |