Enorm balen, en een baantje zoeken... Wat kan je nog meer doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef Tomansss het volgende:
Nu is mijn vraag: Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik wil namelijk ook verder met mijn leven. En wil zekerheid of het nou wel of niet weg is gehaald.
Dan hoeft hij ook geen kinderalimentatie te betalen, toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voortaan condooms gebruiken. Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Maar wel geld eisen. Nee, dat kind gaat een goeie toekomst tegemoet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voortaan condooms gebruiken. Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Wel rechten, geen plichten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ook dan kan het misgaan.quote:
quote:Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Dolle Mina gespotquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is mijn telefoon niet schavuit.quote:
Als het kind geboren is DNA-test doen. Niets zegt dat dit kind van TS is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan hoeft hij ook geen kinderalimentatie te betalen, toch?
Nope, een moeder kan dat eisen tot het 5e levensjaar. dan vervalt ook alle recht hierop voor de moeder. Tot die tijd ben je als man zonder rechten..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
Moet je als je niet getrouwd bent niet eerst als vader het kind erkennen voordat er enige rechten of plichten van het vaderschap op je afkomen?
Voor de rechten wel, voor de plichten niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
Moet je als je niet getrouwd bent niet eerst als vader het kind erkennen voordat er enige rechten of plichten van het vaderschap op je afkomen?
Ja, maar dat kan ook prima achteraf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
Mag niet zonder de expliciete toestemming van de moeder toch? Maar een moeder mag wel een DNA test afdwingen om een vader verantwoordelijk te stellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als het kind geboren is DNA-test doen. Niets zegt dat dit kind van TS is.
Hmmm, kijk eens aan. Dus voor TS blijft dan eigenlijk de al eerder genoemde keuze tussen dokken of naar Australiė immigreren over?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nope, een moeder kan dat eisen tot het 5e levensjaar. dan vervalt ook alle recht hierop voor de moeder. Tot die tijd ben je als man zonder rechten..
Ok, dan krijgen we tenminste normale screenshots bij je 4 plaatjes vraagstukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Tomansss het volgende:
ja dat heb ik wel gedaan idd. Moeilijke situtatie :S
Ik ga volgende week trouwens andere telefoon halen. Galaxy s2. nouja 2e hands.
En zelfs al is het het kind van de TS. Waarom hebben wij wetgeving die hem dwingt om daar voor op te draaien? Hij heeft nergens aangegeven dat hij daar aan mee wil doen en zij beslist zelf een kind in haar eentje op te voeden. Waarom moet de TS daar voor opdraaien?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als het kind geboren is DNA-test doen. Niets zegt dat dit kind van TS is.
Hoe lang zegt ze dat ze al zwanger is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Tomansss het volgende:
ja dat heb ik wel gedaan idd. Moeilijke situtatie :S
Ik ga volgende week trouwens andere telefoon halen. Galaxy s2. nouja 2e hands.
15 maanden? God damnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef Tomansss het volgende:
ze zegt 15. maar dat weet ik niet zeker...
Windows phone is echt kut hoor. Kan je idd geen eens een print screen mee maken. Die wp 7...
TS heeft een olifantenwijfje zwanger geschopt. Respect.quote:
Godverdomme. Zij hoeft niets te vertellen maar wel alimentatie vangen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ze is inderdaad rijkelijk laat met het melden aan TS. Ging TS ervan uit dat zijn (ex-)vriendin voorbehoedsmiddelen gebruikte?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
En ze weet nu pas dat ze zwanger is?
Kijk, zo ziet dat er uit, 15 weken zwangerquote:
Zo werkt dat in het westen. De overheid wil zo veel mogelijk random mannen strikken om op te draaien voor de stomme keuzes van zwangere wijfjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef awiebo het volgende:
[..]
Godverdomme. Zij hoeft niets te vertellen maar wel alimentatie vangen?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kijk, zo ziet dat er uit, 15 weken zwanger
[ afbeelding ]
omfgquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kijk, zo ziet dat er uit, 15 weken zwanger
[ afbeelding ]
Ja, sorry, ik googelde heel onschuldig en kwam deze tegen, vond hem te mooi om niet te postenquote:
ze kon maar beter fatsoenlijk doen bij mij. Anders trok ik het er persoonlijk uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo werkt dat in het westen. De overheid wil zo veel mogelijk random mannen strikken om op te draaien voor de stomme keuzes van zwangere wijfjes.
Dat is een stukje wetgeving uit de goede ouwe tijd, die zijn er meestal maar verdomd moeilijk uit te halen (zo heeft een artikel uit de grondwet wat de godsdienstvrijheid van Katholieken aantast er ook nog tot in de jaren 80 in gestaan).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En zelfs al is het het kind van de TS. Waarom hebben wij wetgeving die hem dwingt om daar voor op te draaien? Hij heeft nergens aangegeven dat hij daar aan mee wil doen en zij beslist zelf een kind in haar eentje op te voeden. Waarom moet de TS daar voor opdraaien?
Ik heb wel een ideetje voor wat nieuwe wetgeving. Maar ik denk dat als ik daar een platvorm voor kreeg half Nederland zich plotseling gaat binden aan de nieuwe feministische revolutie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is een stukje wetgeving uit de goede ouwe tijd, die zijn er meestal maar verdomd moeilijk uit te halen (zo heeft een artikel uit de grondwet wat de godsdienstvrijheid van Katholieken aantast er ook nog tot in de jaren 80 in gestaan).
Ja, dat zijn ze allemaal. Wonderbaarlijk hoeveel vrouwen zwanger worden terwijl ze aan de pil zijn.quote:
Boeiend, ook al zegt ze dat haar eierstokken verwijderd zijn en heeft ze die op sterk water op haar nachtkastje staan, gewoon condoom gebruiken. Sommige vrouwen zijn niet te vertrouwen en dat kan je herkennen aan de gekheid in de ogen.quote:
Er zijn ook geen nuttige tips in zo'n soort situatie. Bidden en hopen dat ze liegt, en anders om een dna test vragen, en dat is het wel zo'n beetje.quote:
wat haywood zegt lijkt me.quote:
Ik zou wat meer informatie over jouw rechten en plichten opvragen bij een advocaat?quote:
Was het maar zo een feestquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef awiebo het volgende:
[..]
wat haywood zegt lijkt me.
Als jij verdient en het blijkt van jou dan dien jij alimentatie te betalen.
wat je met je kind doet is aan jou.
Dat is kloten zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest
Vaak is er de plicht tot het betalen van alimentatie maar heb je geen vaderlijke rechten ..
(in die situatie zit mijn stiefpa ook met zijn zoontjes, als zijn ex zegt van je ziet ze niet meer,
dan zal hij ze ook niet meer zien..)
Er is niet veel aan tips te geven, de meest nuttige is al langsgekomen : DNA-test. Zeker als je ook maar de geringste twijfel hebt of het jouw kind is, en ook als je helemaal niet twijfelt. Je bent namelijk so-wie-so belazerd, ofwel omdat ze ten onrechte claimde bescherming te gebruiken, ofwel omdat ze al met een ander lag te rollebollen.quote:
Nee, dan gaan ze naar de persoon die zij als 2e voogd heeft aangeduid..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:19 schreef awiebo het volgende:
[..]
Dat is kloten zeg.
Maar als ze de ex opgeknoopt in een boom vinden heb je er wel als eerste recht op toch?
Ik vind het zo krom. Net als met die alimentatie. Tegenwoordig is het een en al feminisme en vrouwen aan het werk, maar het wordt nog steeds van de man verwacht dat ze betalen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze naar de persoon die zij als 2e voogd heeft aangeduid..
Het kan nog erger. Zoals in Florida.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:19 schreef awiebo het volgende:
[..]
Dat is kloten zeg.
Maar als ze de ex opgeknoopt in een boom vinden heb je er wel als eerste recht op toch?
Ik vind het zo krom. Net als met die alimentatie. Tegenwoordig is het een en al feminisme en vrouwen aan het werk, maar het wordt nog steeds van de man verwacht dat ze betalen.
Hij kan niet wachten tot ze 18 zijn, ziet ze nu 1x in de 3 weken.. en moet er zelf om en terugbrengen.. (200 km rijden)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:21 schreef awiebo het volgende:
[..]
dat word dus een slachting in mijn geval
Het kan nog erger. Een hele tijd terug was er een zaak waarin 2 lesbische vrouwen (succesvol) de spermadonor van hun kind voor de rechter sleepten om hem alimentatie te laten betalen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Zoals in Florida.
Ik kan het me voorstellen inderdaad. Je eigen kinderen, en dan nog geen zeggenschap.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hij kan niet wachten tot ze 18 zijn, ziet ze nu 1x in de 3 weken.. en moet er zelf om en terugbrengen.. (200 km rijden)
Dat is wel echt... heel erg schaamteloos zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Een hele tijd terug was er een zaak waarin 2 lesbische vrouwen (succesvol) de spermadonor van hun kind voor de rechter sleepten om hem alimentatie te laten betalen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Een hele tijd terug was er een zaak waarin 2 lesbische vrouwen (succesvol) de spermadonor van hun kind voor de rechter sleepten om hem alimentatie te laten betalen.
godver...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij ze mee op vakantie wilt nemen moet dat maanden van te voren doorgegeven worden.. Als er een hier zijn been breekt, moet zij komen met het identiteitsbewijs, want die krijgen ze niet mee.. Allemaal zulke onzin.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef awiebo het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen inderdaad. Je eigen kinderen, en dan nog geen zeggenschap.
Klopt, maar de wet stond wel aan hun kant dus dan kan je daar als rechter ook niet bijzonder veel aan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat is wel echt... heel erg schaamteloos zeg.
Mag dit zomaar? neem aan dat ze onder de 14 zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij ze mee op vakantie wilt nemen moet dat maanden van te voren doorgegeven worden.. Als er een hier zijn been breekt, moet zij komen met het identiteitsbewijs, want die krijgen ze niet mee.. Allemaal zulke onzin.
Dus mannen:
Wees slim en doe een rubbertje om, ook de pil is NIET 100% betrouwbaarDaarnaast voorkom je er ook lichamelijke ongemakken bij jezelf mee. Wie weet wat er allemaal al in haar gezeten heeft
les van de dag, nooit sperma donerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klopt, maar de wet stond wel aan hun kant dus dan kan je daar als rechter ook niet bijzonder veel aan doen.
Ik kan er gewoon niet bij dat je uberhaupt het idee krijgt om de spermadonor om alimentaties te gaan vragen. Maargoed, gekken heb je overal natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klopt, maar de wet stond wel aan hun kant dus dan kan je daar als rechter ook niet bijzonder veel aan doen.
Geloof dat ik mijn huidige vriendin wel enigszins kan vertrouwen. Ben niet zo van gekkies.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij ze mee op vakantie wilt nemen moet dat maanden van te voren doorgegeven worden.. Als er een hier zijn been breekt, moet zij komen met het identiteitsbewijs, want die krijgen ze niet mee.. Allemaal zulke onzin.
Dus mannen:
Wees slim en doe een rubbertje om, ook de pil is NIET 100% betrouwbaarDaarnaast voorkom je er ook lichamelijke ongemakken bij jezelf mee. Wie weet wat er allemaal al in haar gezeten heeft
15 en 16 inmiddels, de oudste wilt bij zijn vader komen wonen. Maar de rechter staat aan haar kant. (hij is licht verstandelijk beperkt)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mag dit zomaar? neem aan dat ze onder de 14 zijn?
One night stands zijn slechts een (kleiner) deel van het probleem het grootste probleem is langere relaties waarin het gebruik van condooms op een gegeven moment weg valt. Je bent als man dan enorm kwetsbaar voor fouten en fraude.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:28 schreef AMangold het volgende:
Dus mannen:
Dan zijn ze toch gewoon verplicht zich te identificeren dus neem aan dat de moeder dit niet kan tegengaan? en is er niet een regel dat kinderen vanaf een bepaalde leeftijd mogen beslissen bij wie ze wonen? Of heeft dit te maken met de beperking?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
15 en 16 inmiddels, de oudste wilt bij zijn vader komen wonen. Maar de rechter staat aan haar kant. (hij is licht verstandelijk beperkt)
Er is ook een situatie geweest waarin een van de vrouwen in in lesbische relatie overleed, en de overheid vervolgens de spermadonor ermee opzadelde, anders hadden zij een uitkering moeten verstrekken. De overlevende van de vrouwen was doodongelukkig dat er toch weer een man bij betrokken werd.,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ja het is een moeilijke situatie.. Want er zijn ook vrouwen die van hun vriend geen voorbehoedsmiddel mogen gebruiken en het kind niet mogen weg laten halen maar vervolgensquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:30 schreef awiebo het volgende:
[..]
Geloof dat ik mijn huidige vriendin wel enigszins kan vertrouwen. Ben niet zo van gekkies.
Het klinkt absurd maar het word bijna tijd voor een stichting die opkomt voor de rechten van mannen.
Zoiets zou per situatie gewoon door de rechter beslist moeten kunnen worden. Twee rechters om mijn part. Een man en een vrouw. of zoiets. met richtlijnen. maar zoals het nu is is wel heel kort door de bocht en partijdig naar de vrouw toe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja het is een moeilijke situatie.. Want er zijn ook vrouwen die van hun vriend geen voorbehoedsmiddel mogen gebruiken en het kind niet mogen weg laten halen maar vervolgens
wel gedumpt worden en nog zoveel verschillende varianten.. Er zal denk ik nooit een goede wetgeving komen die ervoor zorgt dat altijd het juiste gebeurd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |