Kijk, zo ziet dat er uit, 15 weken zwangerquote:
Zo werkt dat in het westen. De overheid wil zo veel mogelijk random mannen strikken om op te draaien voor de stomme keuzes van zwangere wijfjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef awiebo het volgende:
[..]
Godverdomme. Zij hoeft niets te vertellen maar wel alimentatie vangen?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kijk, zo ziet dat er uit, 15 weken zwanger
[ afbeelding ]
omfgquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kijk, zo ziet dat er uit, 15 weken zwanger
[ afbeelding ]
Ja, sorry, ik googelde heel onschuldig en kwam deze tegen, vond hem te mooi om niet te postenquote:
ze kon maar beter fatsoenlijk doen bij mij. Anders trok ik het er persoonlijk uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo werkt dat in het westen. De overheid wil zo veel mogelijk random mannen strikken om op te draaien voor de stomme keuzes van zwangere wijfjes.
Dat is een stukje wetgeving uit de goede ouwe tijd, die zijn er meestal maar verdomd moeilijk uit te halen (zo heeft een artikel uit de grondwet wat de godsdienstvrijheid van Katholieken aantast er ook nog tot in de jaren 80 in gestaan).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En zelfs al is het het kind van de TS. Waarom hebben wij wetgeving die hem dwingt om daar voor op te draaien? Hij heeft nergens aangegeven dat hij daar aan mee wil doen en zij beslist zelf een kind in haar eentje op te voeden. Waarom moet de TS daar voor opdraaien?
Ik heb wel een ideetje voor wat nieuwe wetgeving. Maar ik denk dat als ik daar een platvorm voor kreeg half Nederland zich plotseling gaat binden aan de nieuwe feministische revolutie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is een stukje wetgeving uit de goede ouwe tijd, die zijn er meestal maar verdomd moeilijk uit te halen (zo heeft een artikel uit de grondwet wat de godsdienstvrijheid van Katholieken aantast er ook nog tot in de jaren 80 in gestaan).
Ja, dat zijn ze allemaal. Wonderbaarlijk hoeveel vrouwen zwanger worden terwijl ze aan de pil zijn.quote:
Boeiend, ook al zegt ze dat haar eierstokken verwijderd zijn en heeft ze die op sterk water op haar nachtkastje staan, gewoon condoom gebruiken. Sommige vrouwen zijn niet te vertrouwen en dat kan je herkennen aan de gekheid in de ogen.quote:
Er zijn ook geen nuttige tips in zo'n soort situatie. Bidden en hopen dat ze liegt, en anders om een dna test vragen, en dat is het wel zo'n beetje.quote:
wat haywood zegt lijkt me.quote:
Ik zou wat meer informatie over jouw rechten en plichten opvragen bij een advocaat?quote:
Was het maar zo een feestquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef awiebo het volgende:
[..]
wat haywood zegt lijkt me.
Als jij verdient en het blijkt van jou dan dien jij alimentatie te betalen.
wat je met je kind doet is aan jou.
Dat is kloten zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest
Vaak is er de plicht tot het betalen van alimentatie maar heb je geen vaderlijke rechten ..
(in die situatie zit mijn stiefpa ook met zijn zoontjes, als zijn ex zegt van je ziet ze niet meer,
dan zal hij ze ook niet meer zien..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |