Enorm balen, en een baantje zoeken... Wat kan je nog meer doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef Tomansss het volgende:
Nu is mijn vraag: Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik wil namelijk ook verder met mijn leven. En wil zekerheid of het nou wel of niet weg is gehaald.
Dan hoeft hij ook geen kinderalimentatie te betalen, toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voortaan condooms gebruiken. Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Maar wel geld eisen. Nee, dat kind gaat een goeie toekomst tegemoet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voortaan condooms gebruiken. Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Wel rechten, geen plichten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ook dan kan het misgaan.quote:
quote:Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Dolle Mina gespotquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is mijn telefoon niet schavuit.quote:
Als het kind geboren is DNA-test doen. Niets zegt dat dit kind van TS is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan hoeft hij ook geen kinderalimentatie te betalen, toch?
Nope, een moeder kan dat eisen tot het 5e levensjaar. dan vervalt ook alle recht hierop voor de moeder. Tot die tijd ben je als man zonder rechten..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
Moet je als je niet getrouwd bent niet eerst als vader het kind erkennen voordat er enige rechten of plichten van het vaderschap op je afkomen?
Voor de rechten wel, voor de plichten niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
Moet je als je niet getrouwd bent niet eerst als vader het kind erkennen voordat er enige rechten of plichten van het vaderschap op je afkomen?
Ja, maar dat kan ook prima achteraf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
Mag niet zonder de expliciete toestemming van de moeder toch? Maar een moeder mag wel een DNA test afdwingen om een vader verantwoordelijk te stellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als het kind geboren is DNA-test doen. Niets zegt dat dit kind van TS is.
Hmmm, kijk eens aan. Dus voor TS blijft dan eigenlijk de al eerder genoemde keuze tussen dokken of naar Australiė immigreren over?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nope, een moeder kan dat eisen tot het 5e levensjaar. dan vervalt ook alle recht hierop voor de moeder. Tot die tijd ben je als man zonder rechten..
Ok, dan krijgen we tenminste normale screenshots bij je 4 plaatjes vraagstukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Tomansss het volgende:
ja dat heb ik wel gedaan idd. Moeilijke situtatie :S
Ik ga volgende week trouwens andere telefoon halen. Galaxy s2. nouja 2e hands.
En zelfs al is het het kind van de TS. Waarom hebben wij wetgeving die hem dwingt om daar voor op te draaien? Hij heeft nergens aangegeven dat hij daar aan mee wil doen en zij beslist zelf een kind in haar eentje op te voeden. Waarom moet de TS daar voor opdraaien?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als het kind geboren is DNA-test doen. Niets zegt dat dit kind van TS is.
Hoe lang zegt ze dat ze al zwanger is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Tomansss het volgende:
ja dat heb ik wel gedaan idd. Moeilijke situtatie :S
Ik ga volgende week trouwens andere telefoon halen. Galaxy s2. nouja 2e hands.
15 maanden? God damnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef Tomansss het volgende:
ze zegt 15. maar dat weet ik niet zeker...
Windows phone is echt kut hoor. Kan je idd geen eens een print screen mee maken. Die wp 7...
TS heeft een olifantenwijfje zwanger geschopt. Respect.quote:
Godverdomme. Zij hoeft niets te vertellen maar wel alimentatie vangen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ze is inderdaad rijkelijk laat met het melden aan TS. Ging TS ervan uit dat zijn (ex-)vriendin voorbehoedsmiddelen gebruikte?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
En ze weet nu pas dat ze zwanger is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |