Enorm balen, en een baantje zoeken... Wat kan je nog meer doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef Tomansss het volgende:
Nu is mijn vraag: Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik wil namelijk ook verder met mijn leven. En wil zekerheid of het nou wel of niet weg is gehaald.
Dan hoeft hij ook geen kinderalimentatie te betalen, toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voortaan condooms gebruiken. Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Maar wel geld eisen. Nee, dat kind gaat een goeie toekomst tegemoet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voortaan condooms gebruiken. Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Wel rechten, geen plichten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ook dan kan het misgaan.quote:
quote:Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Dolle Mina gespotquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is mijn telefoon niet schavuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |