abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:24:29 #101
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138260857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[modus Halcon en Scorpie aan]
Toetje?!? Daar moet je voor werken. De prikkel om een baan te zoeken moet niet wegvallen natuurlijk.
[modus Halcon en Scorpie uit]
Ik ken maar weinig mensen die elke dag een toetje eten...maar goed ik ken ook weinig mensen die elke dag vlees eten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138260859
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee en de mensen die goedkoper uit waren, aten smiddags buiten, maar dat telt dan weer niet mee.
Of eten gratis lunch op de zaak.
Godverdomme zeg :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:24:53 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138260869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:00 schreef Dven het volgende:
Tevens nog graag eens een demonstratie waarmee een volledig gezin van vier personen er een gezond voedingspatroon op na kan houden voor 12 euro per dag.
Ik moet het met gemiddeld 10 euro doen voor mijzelf en 2 dochters.
Ik koop veel groente en fruit op de markt, ook vlees en noten koop ik daar en dan aan het einde van de dag, ik maak veel gebruik van de Lidl enz.
Maar net al nu heb ik een slechte maand gehad wat betreft rekeningen en de laatste 1,5 week moest ik het doen met 10 euro.
Dat lukt natuurlijk niet dus hebben mijn ouders bijgesprongen.

En veel zelf koken, geen pakjes gebruiken, dat zijn onnodige kosten, investeren in kruiden die je lang kan gebruiken is dan een veel betere optie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138260873
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Uccie het volgende:

[..]

Plus met zo'n bedrag raak je weer alle toeslagen kwijt en die moet je er weer vanaf halen.
Precies en dan ook nog eens wanneer de kinderen jonger zijn, kosten voor opvang. Dan ben je netto mogelijk slechter uit. Daarom gaan velen ook niet alle twee full time werken. Het loont niet.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:25:24 #105
211040 Uccie
pi_138260879
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waar van af halen ? Ik heb het over 2x minimumloon, bij 1x minimumloon krijg je juist weer toeslagen erbij. En vergeet de kinderbijslag niet.
Oh ik dacht dat je het verschil aan het berekenen was met bijstand.
pi_138260896
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Grappig wel om te zien hoeveel mensen een uitkering voor een gezin met kinderen incl alle maximale toeslagen, kortingen en subsidies, vergelijken met een kaal netto loon van een werkende (alleenstaande).
Ja dat ze dat nou niet kunnen begrijpen 8)7
pi_138260906
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Grappig wel om te zien hoeveel mensen een uitkering voor een gezin met kinderen incl alle maximale toeslagen, kortingen en subsidies, vergelijken met een kaal netto loon van een werkende (alleenstaande).
Grappig wel om te zien hoeveel mensen het inkomen van een fulltime werkende vergelijken met mensen die 7 dagen per week vrij zijn.
pi_138260923
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat ook nog ja. Nu snap ik wel dat men toetjes niet als een eerste levensbehoefte ziet, maar wat je hier zegt is wel schrijnend :')
En als je een uitkering hebt krijg je reiskostenvergoeding om die gevangenen te bezoeken, maar niet om naar een sollicitatiegesprek te gaan..
pi_138260924
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je het verschil aan het berekenen was met bijstand.
Ja 2x minimumloon - 2970 ofzo.
+ kinderbijslag 400 = 3370

- 1800 = 1500 verschil.

En dan wellicht nog toeslagen voor de minimumloonverdieners.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:28:40 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138260957
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik moet het met gemiddeld 10 euro doen voor mijzelf en 2 dochters.
Ik koop veel groente en fruit op de markt, ook vlees en noten koop ik daar en dan aan het einde van de dag, ik maak veel gebruik van de Lidl enz.
Maar net al nu heb ik een slechte maand gehad wat betreft rekeningen en de laatste 1,5 week moest ik het doen met 10 euro.
Dat lukt natuurlijk niet dus hebben mijn ouders bijgesprongen.

En veel zelf koken, geen pakjes gebruiken, dat zijn onnodige kosten, investeren in kruiden die je lang kan gebruiken is dan een veel betere optie.
Kortom, met al jouw inspanningen lukt het voor jou en twee vrouwelijke kinderen al niet om voor tien euro te eten terwijl men hier beweert dat het zonder problemen moet lukken om voor 4 personen waarvan tenminste 1 volwassen man voor hetzelfde bedrag probleemloos een gezond voedingspatroon te creeeren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:28:52 #111
211040 Uccie
pi_138260962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja 2x minimumloon - 2970 ofzo.
+ kinderbijslag 400 = 3370

- 1800 = 1500 verschil.

En dan wellicht nog toeslagen voor de minimumloonverdieners.
Maar dan heb je ook fulltime opvang nodig, dus dat halveert dat bedrag van 2x minimumloon zowat.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:29:42 #112
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138260976
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef ssebass het volgende:

[..]

Precies en dan ook nog eens wanneer de kinderen jonger zijn, kosten voor opvang. Dan ben je netto mogelijk slechter uit. Daarom gaan velen ook niet alle twee full time werken. Het loont niet.
Fulltime werken loont inderdaad niet. Mijn moeder heeft altijd parttime gewerkt, ook al waren mijn ouders gescheiden en kon ze extra geld best goed gebruiken. Alleen fulltime werken had gewoon geen enkele nut. Ze had er zelfs op achteruit gegaan :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138260986
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:12 schreef aijumu het volgende:

[..]

Bonen als vervangers, bonen in chilisaus, wat rijst en een wortel er door, serveren met hete saus, 0,90,- per persoon.
Dan kom je dus voedingsstoffen te kort:
quote:
Eet daarnaast voldoende van de volgende voedingsmiddelen:
◾Volkorenbrood
◾Ontbijtgranen (cornflakes, muesli, krokante muesli, etc.)
◾Aardappelen
◾Groente (vooral groene groenten en peulvruchten)
◾Zuivel of goede vervangers (met calcium en vitamine B12)
◾Halvarine of margarine, vloeibare bak- en braadproducten
◾Eventueel visoliecapsules
Ik lees in jouw menu geen van die dingen die je dus naast die vleesvervangers moet eten om gezond te blijven.
pi_138260989
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook fulltime opvang nodig, dus dat halveert dat bedrag van 2x minimumloon zowat.
Waarom ? Daar heb je toch buren voor :)
pi_138261002
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

Ik lees in jouw menu geen van die dingen die je dus naast die vleesvervangers moet eten om gezond te blijven.
Moet, van wie?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:31:27 #116
211040 Uccie
pi_138261014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja het gaat nu over het inkomen, niet over de kosten.
Maar dat is geld dat niet besteed kan worden aan huishouden etc. dan loopt je vergelijking een beetje mank
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 13:31:42 #117
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138261018
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Projecteer je eigen tekortkomingen eens niet zo.
Ik neem mijn verantwoordelijkheid wel. Daarom heb ik ook geen last van de eerste de beste pool die de grens over komt wandelen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_138261019
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

Avondmaal had ik het over dom mens, echt :')
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:31:52 #119
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138261022
Al die bijstandstrekkers rond hun 50e in het ziekenhuis met vage ziektes en kwaaltjes omdat ze jaren semi-ondervoed geleefd hebben. Prima kostenpost ook weer :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:32:57 #120
211040 Uccie
pi_138261050
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waarom ? Daar heb je toch buren voor :)
Oh die discussie, sorry maar nee dat vind ik dan weer geen oplossing :P
pi_138261055
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:31 schreef Uccie het volgende:

[..]

Maar dat is geld dat niet besteed kan worden aan huishouden etc. dan loopt je vergelijking een beetje mank
Nee het gaat om de netto inkomsten van bijstand en minimumloon.

Niet over kosten. Dat de kinderopvang te duur is, klopt verder wel.
pi_138261067
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Fulltime werken loont inderdaad niet. Mijn moeder heeft altijd parttime gewerkt, ook al waren mijn ouders gescheiden en kon ze extra geld best goed gebruiken. Alleen fulltime werken had gewoon geen enkele nut. Ze had er zelfs op achteruit gegaan :')
Ja dat is een kwalijke zaak. Vanaf dat punt maakt meer werken financieel niet uit en kun je dus eigenlijk geen extra inkomsten (wit) verwerven behalve door een beter betaalde baan te nemen en dat is vaak geen optie.
pi_138261080
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:33 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja dat is een kwalijke zaak. Vanaf dat punt maakt meer werken financieel niet uit en kun je dus eigenlijk geen extra inkomsten (wit) verwerven behalve door een beter betaalde baan te nemen en dat is vaak geen optie.
Dus moet je als overheid werken aantrekkelijker maken.
pi_138261082
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:18 schreef Uccie het volgende:

[..]

Sterker nog, er zijn situaties waarbij iemand die werkt voor minimumloon door verlies van recht op bijzondere bijstand en toeslagen uiteindelijk netto minder heeft dan iemand die wel in de bijstand zit. En dat is echt het compleet absurd.
Armoedeval ligt hoger dan het minimumloon omdat je met minimumloon dezelfde rechten/toeslagen hebt als iemand in de bijstand. Sterker nog, in de bijstand worden er enkele van de uitkering afgetrokken en bij minimumloon niet. Bijzondere bijstand is in de meeste gemeentes een lening en dient dus terugbetaald te worden.
pi_138261096
Wel grappig om te zien hoe mensen zo hard schreeuwen om gezond voedsel terwijl het overgrote deel super ongezond eet. Wat niet weg neemt dat iedereen recht heeft op een gezonde maaltijd, maar dit komt wel een beetje hypocriet over.
pi_138261099
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Armoedeval ligt hoger dan het minimumloon omdat je met minimumloon dezelfde rechten/toeslagen hebt als iemand in de bijstand. Sterker nog, in de bijstand worden er enkele van de uitkering afgetrokken en bij minimumloon niet. Bijzondere bijstand is in de meeste gemeentes een lening en dient dus terugbetaald te worden.
Klopt, bijzondere bijstand is vaak een lening, maar ja dan gaan ze weer zeggen dat ze nooit terugbetalen he.
pi_138261118
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dus moet je als overheid werken aantrekkelijker maken.
Precies en ik dacht dat ze dit ook gingen doen, net als een kleinere overheid. Mocht helaas niet zo zijn.
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:36:39 #128
pi_138261120
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef ssebass het volgende:
Wel grappig om te zien hoe mensen zo hard schreeuwen om gezond voedsel terwijl het overgrote deel super ongezond eet. Wat niet weg neemt dat iedereen recht heeft op een gezonde maaltijd, maar dit komt wel een beetje hypocriet over.
Heb je daar ook een bron voor? Dat een aantal tokkies leven van frikandellen en bier betekent niet dat iedereen dat doet natuurlijk. Ik persoonlijk heb het over mensen die wel gewoon willen leven, dan dien je dus ook gezond te kunnen eten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:36:53 #129
211040 Uccie
pi_138261124
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Klopt, bijzondere bijstand is vaak een lening, maar ja dan gaan ze weer zeggen dat ze nooit terugbetalen he.
Terugbetalen of niet, die mensen hebben wel de mogelijkheid net die aanschaf te doen, iets wat iemand met een minimumloon niet heeft.
pi_138261141
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Inderdaad, men maar lekker aan de peulvruchten en noten laten gaan. Dat is immers goedkoper dan vlees

:D :D :D :')
FF doorlezen:
quote:
Eet daarnaast voldoende van de volgende voedingsmiddelen:
◾Volkorenbrood
◾Ontbijtgranen (cornflakes, muesli, krokante muesli, etc.)
◾Aardappelen
◾Groente (vooral groene groenten en peulvruchten)
◾Zuivel of goede vervangers (met calcium en vitamine B12)
◾Halvarine of margarine, vloeibare bak- en braadproducten
◾Eventueel visoliecapsules
Met alleen vlees vervangen door peulvruchten en noten (vreselijk duur) ben je er dus niet.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:38:14 #131
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_138261157
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee het minimum loon heeft niet de zelfde rechten ..
want ik krijg geen vrijstelling van gemeente belastingen , riool belastingen en dat soort dingen
Terwijl je in de bijstand daar wel vrijstelling voor krijgt

Dus van die 100 Euro die je meer krijgt ,gaat er al 50 euro op naar de belasting , dus dan houd je nog maar 50 over en huur en zorg toeslag is ook minder dus die 100 euro verschil met de bijstand ben je zo als werkende kwijt .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_138261184
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

FF doorlezen:

[..]

Met alleen vlees vervangen door peulvruchten en noten (vreselijk duur) ben je er dus niet.
Een aantal van die levensmiddelen kun je tegen elkaar wegstrepen of zijn niet eens noodzakelijk en al helemaal niet op dagelijkse basis.

Sowieso, ontbijtgranen. Serieus?!
Wat is dat voor een door het voedingscentrum :r geintroduceerde term. _O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_138261205
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor? Dat een aantal tokkies leven van frikandellen en bier betekent niet dat iedereen dat doet natuurlijk. Ik persoonlijk heb het over mensen die wel gewoon willen leven, dan dien je dus ook gezond te kunnen eten.
Nee meer observatie en wat ik van mensen om mij heen zie. Is ook te zien aan het enorme overgewicht hier. Zelfs onder jongeren. Maar wat ik zei, ik vind ook dat iedereen het wel moet kunnen.
pi_138261210
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:21 schreef ssebass het volgende:

[..]

Nee dat is 2x minimumloon he.... Zouden beiden full time werken en dat is vaak niet het geval. Dan betaal je je overigens ziek aan kinderopvang, dat het niet meer rendabel is.
[modus Halcon en Scorpie aan]

Je moet in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkheden.

[modus Halcon en Scorpie uit]
pi_138261233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Een aantal van die levensmiddelen kun je tegen elkaar wegstrepen of zijn niet eens noodzakelijk en al helemaal niet op dagelijkse basis.

Ik snap niet wat er gezond is aan ontbijtgranen, en in veel gevallen hangt het aan elkaar vast van de suikers.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:40:59 #136
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_138261236
quote:

[..]

ik denk ook niet dat het probleem ligt bij het eten , maar bij de kinderen krijgen , echte merken kopen omdat ze niets anders lusten ..
Om nog maar te zwijgen van roken en de belgedrag van vele mensen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_138261244
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef ssebass het volgende:

[..]

Nee meer observatie en wat ik van mensen om mij heen zie. Is ook te zien aan het enorme overgewicht hier. Zelfs onder jongeren. Maar wat ik zei, ik vind ook dat iedereen het wel moet kunnen.
Maar ik zie ook genoeg rijken met flinke penzen :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:41:10 #138
211040 Uccie
pi_138261245
quote:

[..]

Ik wilde ook al zeggen, komt dit van het onafhankelijke voedingscentrum ofzo :')
pi_138261264
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik wilde ook al zeggen, komt dit van het onafhankelijke voedingscentrum ofzo :')
Als dat zo is, opheffen en de vrijkomende gelden mogen ze dan in de bijstand stekken, win-win lijkt me zo.
pi_138261266
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat het probleem ligt bij het eten , maar bij de kinderen krijgen , echte merken kopen omdat ze niets anders lusten ..
Om nog maar te zwijgen van roken en de belgedrag van vele mensen
Je vergeet drinken nog. En de plasma TV. :)
pi_138261286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef aijumu het volgende:

[..]

Juist, en rijst als basis voor veel menu'' kost 3x niks. Bij de toko dat wel weer.
Toko's zijn doorgaans vreselijk duur.

En je vergeet dat je voor een gezond voedingspatroon als vegetariër juist veel aardappels moet eten. Rijst bevat onvoldoende voedingsstoffen.
pi_138261297
Hoe schalen jullie de levenstandaard van studenten in?

Moeten studeren wat in theorie 40 uur per week is (voor enkele studies is dit ook zo) en krijgen 250(?) euro per maand. Daar moet alles van betaald worden. Eten, huur, zorgkosten etc. Dus er is nog een laag onder armoede.
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:43:37 #143
pi_138261301
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt ja. Ik ga ook zeker niet ontkennen dat er een aanzienlijk deel is wat zo leeft, da's datzelfde deel welke zorgt voor de beeldvorming van bijstandstrekkers zijn luie tokkies. Dat komt omdat die mensen zo in het oog springen, in negatieve zin dan.

Dat ongezonde leven is trouwens vaak ook gelieerd aan woonplaats, sociale status en inkomen. Ook mensen die géén bijstand hebben en weinig verdienen kunnen er zo uit zien. Toch kan jij van buiten niet zien of het een werkende vetzak of een werkeloze vetzak is terwijl ze misschien in dezelfde wijk wonen en er hetzelfde uitzien.

Verhaal werkt ook andere kanten op, er zijn zoveel mensen in de bijstand waarvan je het niet kan zien, zoals het hoort. Dat zijn gewoon mensen zoals jij en ik die nu even niets anders kunnen dan hun hand ophouden.. en dat idee lijkt me al straf genoeg.
pi_138261306
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Uccie het volgende:

[..]

Plus met zo'n bedrag raak je weer alle toeslagen kwijt en die moet je er weer vanaf halen.
Die zijn daar al vanaf slimpie.
pi_138261312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef ssebass het volgende:

Moeten studeren wat in theorie 40 uur per week is (voor enkele studies is dit ook zo) en krijgen 250(?) euro per maand. Daar moet alles van betaald worden. Eten, huur, zorgkosten etc. Dus er is nog een laag onder armoede.
Studeren is een keuze. Je kan ook werken.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:44:27 #146
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_138261321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je vergeet drinken nog. En de plasma TV. :)
"echte merken" dus Echte Cola, Marlboro , Calve pindaka.. ( ranzigwoord )
pi_138261343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar ik zie ook genoeg rijken met flinke penzen :)
Ja lekker bourgondisch leven. Die leven misschien nog wel het ongezonds van allen. Alles met de auto, veel eten, veel drinken, weinig bewegen en vaak ook nog veel stress.
pi_138261366
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Toko's zijn doorgaans vreselijk duur.

En je vergeet dat je voor een gezond voedingspatroon als vegetariër juist veel aardappels moet eten. Rijst bevat onvoldoende voedingsstoffen.
Aardappels zijn helemaal niet zo goed voor je om dagelijks te eten. Wederom elke toko is verschillend in zijn prijzen, goed zoeken welke het beste is, is van belang.
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:46:30 #149
pi_138261374
quote:

Tja, daar kan ik heel kort over zijn. Meesten lenen maximaal bij en de gelukkigen hebben een bijbaantje. De extreem gelukkigen hebben papa en mama die ze zo nu en dan eens wat toestopt. De meesten maken schulden, al is het maar door het bijlenen. Zit je ook nog opgescheept met een huisjesmelker als huisbaas die een schofterig bedrag vraagt voor een klein pishokje ergens 5 hoog achter.

Maar da's offtopic.
pi_138261403
quote:

Studenten = armoede??

Serieus? Je bent op weg naar een academische status en een dik salaris, dus mag zeker niet zeiken.

Heb met een betastudie altijd gewerkt, 10-20 uur per week.

Studenten zijn niet zielig, zeker niet vereleken met bijstanders.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')