Jij mag het van mij best een teken van onmacht noemen. Ik vind je slechts een buitengewoon vervelende user die ik daar graag nog even van op de hoogte brengt voordat deze weer terug in de negeermodus gaatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Schelden is een teken van onmacht. Neem dus je eigen verantwoording en ga een cursus discussiëren volgen voor je mij verantwoordelijk maakt voor jouw frustraties over je niet willen en niet kunnen.
Die is ergens in het begin gegeven. Een voedingspatroon van aardappels, diepvriesspinazie, tomaten en komkommer met af en toe een ei zou genoeg en gezond moeten zijn voor mensen in de bijstand.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:00 schreef Dven het volgende:
Tevens nog graag eens een demonstratie waarmee een volledig gezin van vier personen er een gezond voedingspatroon op na kan houden voor 12 euro per dag.
Zijn de levensmiddelen in Bulgarije niet op hetzelfde niveau als in Nederland? Ik weet nog wel dat ik me daar in Kroatië erg over verbaasde. Sigaretten anderhalf euro (oid) en groenten, vlees en fruit net zo duur als in NLquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Let wel : Waarop ook nog eens bespaard zou kunnen worden. Iemand kan dus gezond eten voor minder dan drie euro per dag!
Lukt mij hier in Bulgarije niet eens
Dit is verre van gezond eten hé. Lekker gevarieerd ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die is ergens in het begin gegeven. Een voedingspatroon van aardappels, diepvriesspinazie, tomaten en komkommer met af en toe een ei zou genoeg en gezond moeten zijn voor mensen in de bijstand.
Wellicht moeten bijstandsgerechtigden verhuizen naar een goedkoper land om zodoende te besparen op eten en drinken ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zijn de levensmiddelen in Bulgarije niet op hetzelfde niveau als in Nederland? Ik weet nog wel dat ik me daar in Kroatië erg over verbaasde. Sigaretten anderhalf euro (oid) en groenten, vlees en fruit net zo duur als in NL
Mij wel in Nederland nog wel zelfs.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Let wel : Waarop ook nog eens bespaard zou kunnen worden. Iemand kan dus gezond eten voor minder dan drie euro per dag!
Lukt mij hier in Bulgarije niet eens
Mensen in de bijstand zijn niet meer of minder mens dan andere mensen. Derhalve is het niet gezond genoeg. Komkommer, tomaten, diepvries(quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die is ergens in het begin gegeven. Een voedingspatroon van aardappels, diepvriesspinazie, tomaten en komkommer met af en toe een ei zou genoeg en gezond moeten zijn voor mensen in de bijstand.
rijke mensen hebben aaandelen en zijn al rijk, die hoeven niet noodzakelijk steeds meer te krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Rijke mensen leveren blijkbaar een product of dienst waar vraag naar is en men is bereidt daarvoor te betalen. Dat is gewoon marktwerking en daar is niets aan te doen.
Tja. Maar vlees en vleesvervangers zijn een luxe en een bijstandsgerechtigde heeft geen recht op luxe zo is de redenatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is verre van gezond eten hé. Lekker gevarieerd ook.
Dat is inderdaad wel meerdere keren beweerd hierquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stukken goedkoper. Alleen zuivel en rundvlees is duurder dan in Nederlandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zijn de levensmiddelen in Bulgarije niet op hetzelfde niveau als in Nederland? Ik weet nog wel dat ik me daar in Kroatië erg over verbaasde. Sigaretten anderhalf euro (oid) en groenten, vlees en fruit net zo duur als in NL
zonder vlees kun je heel goed, zonder woonruimte nioet, de overheid moet aan het bouwen, daar gaat de economie van draaienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja. Maar vlees en vleesvervangers zijn een luxe en een bijstandsgerechtigde heeft geen recht op luxe zo is de redenatie.
Nogmaals, je hebt geen 7 dagen per week vlees nodig. En gelijk ook een van je grootste kostenposten als het op eten aankomt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja. Maar vlees en vleesvervangers zijn een luxe en een bijstandsgerechtigde heeft geen recht op luxe zo is de redenatie.
Ja maar bijstand dus dan moeten ze maar een ongezond zielloos bestaan leven zodat de rest van de bevolking op jaarlijkse basis een euro of wat bespaartquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar dan wel op de uitkering korten zodat ze precies genoeg hebben om in dat land aardappelen, diepvriesspinazie, komkommer en tomaten te kunnen kopen met natuurlijk tweewekelijks een ei.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wellicht moeten bijstandsgerechtigden verhuizen naar een goedkoper land om zodoende te besparen op eten en drinken ?
Ik ben erg benieuwd naar jouw voedingspatroon.quote:
Waar het mij omgaat is dat iedereen roept dat het niet mogelijk is, om voor weinig rond te komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar bijstand dus dan moeten ze maar een ongezond zielloos bestaan leven zodat de rest van de bevolking op jaarlijkse basis een euro of wat bespaart
Are you kidding me?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel meerdere keren beweerd hier
Ja lekker is dat, knal het land nóg voller zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zonder vlees kun je heel goed, zonder woonruimte nioet, de overheid moet aan het bouwen, daar gaat de economie van draaien
Laat ze dan meteen daar bijstand aanvragen!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wellicht moeten bijstandsgerechtigden verhuizen naar een goedkoper land om zodoende te besparen op eten en drinken ?
Nee en de mensen die goedkoper uit waren, aten smiddags buiten, maar dat telt dan weer niet mee.quote:
[modus Halcon en Scorpie aan]quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen in de bijstand zijn niet meer of minder mens dan andere mensen. Derhalve is het niet gezond genoeg. Komkommer, tomaten, diepvries() spinazie en aardappels en op zondag een ei gezond noemen. Waar halen mensen het lef vandaan
Het is de tendens van 2014, voorgaande jaren. Bijstand = luie flikker = je zoekt het maar uit untermenschquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar bijstand dus dan moeten ze maar een ongezond zielloos bestaan leven zodat de rest van de bevolking op jaarlijkse basis een euro of wat bespaart
In andere landen werken mensen gewoon, zonder met hun "pijntjes" in de bijstand te gaan liggen rollebollen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Laat ze dan meteen daar bijstand aanvragen!
Ja inderdaad, allemaal naar Madagaskar sturen ofzo, zijn we er ook weer vanafquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |