Bij squatten en DL's doe ik ze altijd uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef Beach het volgende:
gaan dopjes + snoer niet in de weg zitten met squatten enz
dat is het hele idee d'r vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
is dat niet vervelend als mensen je aan willen spreken maar je hoort ze niet?
Als iemand me echt nodig heeft, dan tikt die persoon me wel aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
is dat niet vervelend als mensen je aan willen spreken maar je hoort ze niet?
Oh man die fucking sokken overalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij mijn vriendin zijn mijn sokken een rode vlag
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man die fucking sokken overaldont get me started. Stop ik ze boos tussen zn laptop. Gooit hij ze gewoon doodleuk weer op de grond in de woonkamer.
I cant
Hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man die fucking sokken overaldont get me started. Stop ik ze boos tussen zn laptop. Gooit hij ze gewoon doodleuk weer op de grond in de woonkamer.
I cant
ben je zijn moeder ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I cant
Good busyquote:
Was wel beetje sarcasme ja, elke dag is vrij onnodig ofcquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zogenaamd doe jij dat wel elke dag
De meeste vrouwen zijn zo smerig als ik weet niet wat
ik moet je helaas teleurstellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef no1uknow het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pert_compilatie.html
50:00 GRS dat u?
Gefeliciteerdquote:
^^quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
GRS gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
^^quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Henk gefeliciteerd met het behalen van je examen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
From Harte congratulations Vethank, I hoop dat you enjoy your diplona verry mutsjh
Dit topic: KLB / Engelstalig MBO(http://www.zadkine.nl/Stu(...)0English.aspx?full=1)
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
GRS gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:
Mooien plaatje Ado Lexquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Henk gefeliciteerd met het behalen van je examen
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Gefeliciteerd GRS.
Hhihihi je bent 3 dagen ouder dan mij.![]()
![]()
jij ook gefeliciteerd pua-henk (met wat eigk??)
Gefeliciteerd met je 24e verjaardag, ik schat No1uknow jonger dan jou maar neem aan dat dat geen probleem is.quote:
Dat zul je dan wel vaker horen. Had het met bitcoins te maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
Lol een klant zei net tegen me dat ie me een grote lul vindt![]()
Heb ik al verteld dat ik bij een grote bank werk?
Ik hoor inderdaad wel eens ergere dingen, maar grote lul vond ik wel leuk zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel vaker horen. Had het met bitcoins te maken?
Waarom Etha, guns laten zien?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
De enige manier waarop je je nog een beetje groot voelt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
schuldvanderabobank.jpgquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |