SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leonard van Breukelen - huurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Illie DuranSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrzej TarkowskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minthou BerthéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En het ging zo lekker.
Maar wel:
Eerder in deze game eens in de finale gestaan door afbraak voetbal te spelen en heel veel geluk. Nu kijken of ik op kwaliteit ook eens verder kan komen dan de eerste knock-out fase.
Speler in het wereld team van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 10:42:51 ]![]()
Bij het doorspitten van mijn oude game zie ik bij Ajax een scout, met 20 voor beoordelen kwaliteit en 18 voor potentie.
In 9 jaar en 14 opdrachten heeft hij welgeteld 0 spelers gevonden.
Is dit een bug of iets?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben elke keer mijn Zuid-Koreaanse spits en Chinese middenvelder kwijt op wedstrijddag door interlands.
Was dat altijd al zo?![]()
Zit nu in 2012 met PSV. Teams is geheel onherkenbaar inmiddels, alleen zoet en maher nog aanwezig volgens mijGrote talenten als Hojbjerg, Januzaj en Zouma in m'n team.
Gaat prima, competitie is easy, elk seizoen kampioen met 1/2 verliespartijen max, maar de CL schiet niet echt op, in 8 seizoenen 1x in de halve finale gekomen, maar daar ook kansloos verloren. Teams als Manchester (united en city allebei), Bayern en Juventus blijven gewoon 2 maten te groot. Hoe pakken jullie dit aan? Naar mijn gevoel heb ik al de beste spelers die ik kan aantrekken aangetrokken.
Punt 2: Ik heb nu voor het eerst 2 goede (lb en rb) in m'n jeugd zitten, 8 seizoenen niks fatsoenlijks gehad terwijl alles wereldklasse is, hoe kan dat?![]()
![]()
Feest feest feest
Minder dit
Rechtsback, linksback en centrale verdediger die dit willen.
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 19:08:56 ]![]()
De Eredivisie Gouden Schoen is gewonnen door de nummer 14 qua gemiddelde
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oké, in mijn oude safe met Ajax, in 2021/2022, met een extreem goed elftal.
Dit seizoen JCS, Beker, landstitel en zojuist de CL gewonnen.
Ga daarmee nu het Nederlands elftal overnemen dat naar de 24te plaats is gezakt op de wereldranglijst.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Arsenal bied op deadline day 4x!! hetzelfde op een speler en iedere keer reageer ik met 15miljoen. Het komt schijnbaar dan niet in de managers op om dan een keer een hoger bod te doen..
AS Monaco is overigens net zo erg..
Seizoen lekker begonnen.. 3 duels, 0 punten, 0 goals voor 7 tegen.
Moet er wel bijzeggen dat ik uit tegen Arsenal en Everton verloor en thuis tegen Man City.
Alleen tegen City had ik ook wat in te brengen, andere 2 duels volledig kansloos.![]()
Fadil is best een leuke AML geworden.
Het wordt trouwens tóch tijd om Bennie te verkopen denk ik.
Van der Velden zit al bijna op zijn niveau, is Nederlands en kan ik echt niet nog een seizoen op de bank houden.(inmiddels nummer 1 spits van Nederland. Scoort nu 2x in de eerste wedstrijd van het WK, direct na de wedstrijd wordt er 76 (!) miljoen op hem geboden
)
edit²: Paar dagen later 87 miljoen geboden door City.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Lindgren. op 29-03-2014 00:05:18 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je kunt met enorm veel lef gaan spelen en een 4-1-3-2 (met VM, en AMLRC dus) neerzetten waardoor ze allebei in de wei staan, maar dat werkte voor mij alleen fijn in FM12
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heb ik een tijdje geprobeerd, maar werkte voor geen meter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kunt met enorm veel lef gaan spelen en een 4-1-3-2 (met VM, en AMLRC dus) neerzetten waardoor ze allebei in de wei staan, maar dat werkte voor mij alleen fijn in FM12
Bennie is inmiddels weg. Begon bij hevige interesse ineens spontaan te zeuren dat hij weg wilde en kon hem niet meer op andere gedachten krijgen. In plaats van de ooit geboden 94 miljoen nu genoegen moeten nemen met 71 miljoen. Alsnog een mooi bedrag.
Nu mag Dennis het full time proberen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe kan het toch dat jullie altijd zulke sicke bedragen vangen en ik max 14M voor een speler ving die 8M waard was?
Helaas is mijn Telvannigame echt fucked (staat volgens mij in het vorige topic, Eredivisie startte gewoon niet), had daar een speler, Guillermo Meija, die 23M waard was, maar niemand toonde interesse in hem
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zeu zeu, FM13 is Skyrim voorbij gegaan qua speeluren: 978 uur vs 853 uur
Hier wint Southampton met 6-1 van Man Utd. Na 37 minuten kreeg Strootman rood, maar toen stond het al 3-1.
Met mijn Fulham gaat het nog steeds matig..afentoe win ik eens maar meestal verlies ik gewoon..![]()
![]()
Met wat geluk zit een top 3 plek er zelfs in
Transfer van ~80 miljoen.Maar eens kijken wat ik er voor terug kan krijgen.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2014 11:28:32 ]![]()
Na ruim 1,5 seizoen ontslagen bij Fulham. Stond in degradatiezone en een 0-0 tegen Mansfield(L2) in de FA cup thuis zorgde ervoor dat ik van het bestuur het eerst volgende duel moest winnen.
Er werd uit bij Newcastle United met 3-1 verloren en dus stond ik op staat.
6 duels voor het einde van de Championship aangenomen bij nummer 6 Sunderland.
Wel grappig, probeerde begin seizoen Karim Rekik te lenen met Fulham. Lukte niet omdat hij geblesseerd was en buiten transferperiode kon ik m niet lenen.. Sunderland wel. Hij speelt heel het seizoen al bij Sunderland![]()
![]()
In mijn debuutwedstrijd krijgt John Flanagan rood. En aangezien dit zijn 5e rode kaart is, betekent dit ook een schorsing van 5 duels. Bij je eerste krijg je een duel, 2e 2 duels enzovoorts.
In principe kan je dus 10x per seizoen met rood uit het veld gestuurd worden. Bij je 10e rode kaart ben je dan het laatste duel van dit seizoen en de eerste 9 van het volgende seizoen geschorst..![]()
Mansfieldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:53 schreef MMUFC het volgende:
Na ruim 1,5 seizoen ontslagen bij Fulham. Stond in degradatiezone en een 0-0 tegen Mansfield(L2) in de FA cup...
Wat een baas ben ik ook! Met nog 6 duels te gaan hele goede papieren om de play-offs te halen, 1 duel voor het einde ben ik zeker dat ik geen play-offs ga spelen
Won bij mijn debuut tegen Burnley en vervolgens 3 nederlagen en 1 gelijk. Ik ga maar een andere game starten.. Alleen nog ff bedenken bij welke club..![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:14 schreef MMUFC het volgende:
Dus.. Zwitserland wereldkampioen door in de finale van Kameroen te winnen..Geen idee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij het doorspitten van mijn oude game zie ik bij Ajax een scout, met 20 voor beoordelen kwaliteit en 18 voor potentie.
In 9 jaar en 14 opdrachten heeft hij welgeteld 0 spelers gevonden.
Is dit een bug of iets?Geen idee. Ik had ene paar Afrikanen rondlopen in m'n team, en die waren ook altijd weg tijdesn het seizoen 9omdat ze opgeroepen ware voor de African Cup. Wel irritant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
Ik ben elke keer mijn Zuid-Koreaanse spits en Chinese middenvelder kwijt op wedstrijddag door interlands.
Was dat altijd al zo?Gewoon negerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Feest feest feest
Minder dit
[ afbeelding ]
Rechtsback, linksback en centrale verdediger die dit willen.
Zeggen dat jij de baas bent, en bepaalt wie wanneer weg gaat. Werkt bij mij altijd.AS Monaco bij jou ook al zo erg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef MMUFC het volgende:
Arsenal bied op deadline day 4x!! hetzelfde op een speler en iedere keer reageer ik met 15miljoen. Het komt schijnbaar dan niet in de managers op om dan een keer een hoger bod te doen..
AS Monaco is overigens net zo erg..
Seizoen lekker begonnen.. 3 duels, 0 punten, 0 goals voor 7 tegen.
Moet er wel bijzeggen dat ik uit tegen Arsenal en Everton verloor en thuis tegen Man City.
Alleen tegen City had ik ook wat in te brengen, andere 2 duels volledig kansloos.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat geluk zit een top 3 plek er zelfs in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Transfer van ~80 miljoen.Maar eens kijken wat ik er voor terug kan krijgen.
[ afbeelding ]
Wat een getallen
Children of the night. What music they make.![]()
Bam, jonguhquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan eeuwig naar deze goal blijven kijken:
Hi there,
Kan iemand me helpen en vertellen hoe je een update voor fm14 upload? Vanaf Manutdforum lukt het niet ivm gebrek aan rechten. ..![]()
Geen idee, FM13quote:Op zondag 30 maart 2014 01:09 schreef Ciscus het volgende:
Hi there,
Kan iemand me helpen en vertellen hoe je een update voor fm14 upload? Vanaf Manutdforum lukt het niet ivm gebrek aan rechten. ..
Game begonnen met FC Andorra. Ze komen uit het land Andorra maar spelen in de Spaanse competitie in de Primera Catalana Grupo 2. Deze competitie bevindt zich op het 5e niveau.
Win zojuist een oefenduel uit tegen Avia met 1-8. Die club speelt in de Primera Catalana Grupo 1, zou dus van het zelfde niveau als mijn club moeten zijn.
Als ik promoveer zou ik in de competitie kunnen komen bij Andorra CF. Echter, in tegenstelling tot mijn club, is die Andorra gewoon een plaats in Spanje.
Een oud speler van mijn club heeft overigens de naam: Xavier Andorra. Hij is tevens international van Andorra.![]()
Leuke uitdaging, die ga ik ook eens doen!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef MMUFC het volgende:
Game begonnen met FC Andorra. Ze komen uit het land Andorra maar spelen in de Spaanse competitie in de Primera Catalana Grupo 2. Deze competitie bevindt zich op het 5e niveau.
Win zojuist een oefenduel uit tegen Avia met 1-8. Die club speelt in de Primera Catalana Grupo 1, zou dus van het zelfde niveau als mijn club moeten zijn.
Als ik promoveer zou ik in de competitie kunnen komen bij Andorra CF. Echter, in tegenstelling tot mijn club, is die Andorra gewoon een plaats in Spanje.
Een oud speler van mijn club heeft overigens de naam: Xavier Andorra. Hij is tevens international van Andorra.![]()
Enige nadeel is wel dat je met een regel zit dat je in deze divisie maar 4 spelers mag hebben die ouder dan 23 zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Leuke uitdaging, die ga ik ook eens doen!
3 duels gespeeld en 3 punten. De 2 thuisduels verloren en uitgewonnen. Probleem zit m voorlopig in de effectiviteit.![]()
4 spelers ouder dan 23?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Enige nadeel is wel dat je met een regel zit dat je in deze divisie maar 4 spelers mag hebben die ouder dan 23 zijn.
3 duels gespeeld en 3 punten. De 2 thuisduels verloren en uitgewonnen. Probleem zit m voorlopig in de effectiviteit.
Dat is een aparte regel.
Waar gaan alle spelers dan heen na die leeftijd?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Andere clubs of ze mogen niet spelen. Heb momenteel 11 spelers in mijn selectie die niet speelgerechtigd zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 spelers ouder dan 23?
Dat is een aparte regel.
Waar gaan alle spelers dan heen na die leeftijd?
Ook thuis duel 3 verloren.
Over thuiswedstrijden gezien sta ik laatste, over uitwedstrijden op doelsaldo 2e. Die twee bij elkaar 5e.![]()
Na 16 wedstrijden zit het avontuur erop.. Ik bakte er geen zak van.. Ik zit in een FM dip. Niet dat ik niet weet waar ik moet beginnen maar meer omdat ik het nergens aan het voetballen krijg momenteel.![]()
Lekker kut onderhandelen als ze bijna 23 zijn dan...wat zal de gedachte nou achter zo'n regel zijn he?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Enige nadeel is wel dat je met een regel zit dat je in deze divisie maar 4 spelers mag hebben die ouder dan 23 zijn.
3 duels gespeeld en 3 punten. De 2 thuisduels verloren en uitgewonnen. Probleem zit m voorlopig in de effectiviteit.![]()
Wat is dat voor een bullshit?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Opleiden voor de hogere divisies.. denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lekker kut onderhandelen als ze bijna 23 zijn dan...wat zal de gedachte nou achter zo'n regel zijn he?
In het 4e niveau mag 6 spelers boven de 23.![]()
Hmm, in het spel waarin ik super goede spelers bij Ajax had en de CL heb gewonnen, ben ik verder gegaan als BC van Nederland. Het gaat prima, wat dat betreft.
Alleen Ajax loopt echt leeg. Al voor meer dan 100 miljoen verkocht en er komen alleen maar slechtere spelers voor terug. En toch 32 miljoen verlies maken over het afgelopen jaar. Wat een prutsers.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoezo geen dubbelfunctie dan? Of heb je een nieuwe manager aangemaakt om NL te coachen?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, in het spel waarin ik super goede spelers bij Ajax had en de CL heb gewonnen, ben ik verder gegaan als BC van Nederland. Het gaat prima, wat dat betreft.
Alleen Ajax loopt echt leeg. Al voor meer dan 100 miljoen verkocht en er komen alleen maar slechtere spelers voor terug. En toch 32 miljoen verlies maken over het afgelopen jaar. Wat een prutsers.![]()
Had geen zin meer in zoveel wedstrijden.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef Stofzuigert het volgende:
[..]
Hoezo geen dubbelfunctie dan? Of heb je een nieuwe manager aangemaakt om NL te coachen?
En ik was benieuwd naar hoe Ajax het zou doen zonder mij.
Ze hebben in 1 jaar tijd al 10 van mijn basis 18 verkocht. Voor 170 miljoen. Arm Ajax.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is vaak wel jammer idd. Ik heb excelsior 8 seizoenen geleden verlaten(na 2x 2e te worden) Hierna deden ze nog 2 seizoenen mee met de top 4, hierna zaken ze steeds verder en verder weg. Nu met bernd schuster staan ze 15e...
Ik wordt helemaal gek...
Champions League zit ik in een poule met napoli, barca en panathinaikos. panathinaikos gan ik 2x met 4-0 overheen. Napoli begon ik slecht tegen (blessures e.d) thuis was dat 2-0 voor napoli, uit pak ik ze met 5-1, lekker zou je zeggen. dan Barca.. thuis hou ik ze op 1-1, uit... 8-1!!
Hoe doen jullie dat met tactieken? Altijd dezelfde of spelen jullie uit met een andere tactiek? of veranderen jullie alleen maar de instelling naar control/verdedigend/counter?PSN: Metal_Akilla![]()
Control en counter heb ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef Akilla het volgende:
Hoe doen jullie dat met tactieken? Altijd dezelfde of spelen jullie uit met een andere tactiek? of veranderen jullie alleen maar de instelling naar control/verdedigend/counter?
Gebruik deze: http://www.footballmanage(...)ens-dynamic-4-2-3-1/
Zit wel lekker in elkaar.![]()
Had ook een derde CL plek verovert voor Nederland. Maar nu verliezen de Nederlandse ploegen van prutclubs als Brondby, dus volgend jaar zal het weer 2 zijn en dan nog verder afdalen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef Akilla het volgende:
Is vaak wel jammer idd. Ik heb excelsior 8 seizoenen geleden verlaten(na 2x 2e te worden) Hierna deden ze nog 2 seizoenen mee met de top 4, hierna zaken ze steeds verder en verder weg. Nu met bernd schuster staan ze 15e...
Ik wordt helemaal gek...
Champions League zit ik in een poule met napoli, barca en panathinaikos. panathinaikos gan ik 2x met 4-0 overheen. Napoli begon ik slecht tegen (blessures e.d) thuis was dat 2-0 voor napoli, uit pak ik ze met 5-1, lekker zou je zeggen. dan Barca.. thuis hou ik ze op 1-1, uit... 8-1!!
Hoe doen jullie dat met tactieken? Altijd dezelfde of spelen jullie uit met een andere tactiek? of veranderen jullie alleen maar de instelling naar control/verdedigend/counter?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Thanx, hier ga ik is naar kijken!quote:Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Control en counter heb ik.
Gebruik deze: http://www.footballmanage(...)ens-dynamic-4-2-3-1/
Zit wel lekker in elkaar.Dat had ik hier ook vrij snel, gelukkig doen clubs als heerenveen(dankzij een aantal goede spelers van mij) en ajax het wel goed genoeg:)quote:Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook een derde CL plek verovert voor Nederland. Maar nu verliezen de Nederlandse ploegen van prutclubs als Brondby, dus volgend jaar zal het weer 2 zijn en dan nog verder afdalen.PSN: Metal_Akilla![]()
Nee, sorry.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
O fuk, ik bedoel ook FM13!!!!
Weet je het dan wel?Children of the night. What music they make.![]()
Update is gelukt.
Net een game begonnen met Toronto. Dat draftsysteem vind ik helemaal niks, dus hopelijk presteer ik goed genoeg voor een leuke aanbieding. Ik speel 4-5-1 met Danny Koevermans in de spits. En ik sta voorlopig eerste.![]()
Netjes. Mijn record is 88 wedstrijden ongeslagen, en dan verlies ik van RKCquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
2-0 achter komen, vervolgens drie keer scoren, waarna het voor rust nog 3-3 wordt. Tweede helft gebeurd er natuurlijk niks meer, buiten het krijgen van vijf gele kaarten. Balen.
[ afbeelding ]
Al wel 41 wedstrijden op rij ongeslagen in de eredivisie.
Ward-Prose in je team ja? Held is dat in deze editie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
2-0 achter komen, vervolgens drie keer scoren, waarna het voor rust nog 3-3 wordt. Tweede helft gebeurd er natuurlijk niks meer, buiten het krijgen van vijf gele kaarten. Balen.
[ afbeelding ]
Al wel 41 wedstrijden op rij ongeslagen in de eredivisie.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Fijne speler inderdaad. Al zijn de stats niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ward-Prose in je team ja? Held is dat in deze editie.![]()
![]()
Ik ben een poosje geleden met Sampdoria begonnen. Italiaanse competitie is mijn favoriete competitie in FM. Zo heb ik in het verleden met bijna elk team wel gespeeld en een leuke game gehad.
Mijn eerste seizoen weinig tot niets gehaald, Obradovic op linksback omdat ik daar niets had. Netjes 10e geworden. Geheel naar verwachting. Eerste seizoen vooral ook gebruikt om mijn zelfgemaakte tactiek te tweaken.
Tweede seizoen heb ik aardig wat spelers gehaald en ben ik tweede geworden achter Inter. Prachtig resultaat, waarmee ik de CL in mocht. Helaas 3e geworden in mijn groep en daardoor niet overwinterd in de CL. Zapata, Ninis, Reynet en Dja Djedje waren de spelers die goed presteerde. Beste speler was echter Eder die er al speelde, Skodran Mustafa die voor 10Mio naar Inter is vertrokken.
Doordat ik in de CL terecht kwam kreeg ik ook wat meer inkomsten. Flink ingekocht en kampioen geworden. Absolute uitblinker was Alex Teixeira. Waarom die voor dat schijntje weg mocht bij Shakthar is mij nog steeds niet duidelijk, maar ik ben er blij mee. Daarnaast ben ik erg blij met Sergi en Poli. Pedro Obiang is ook een goede speler, maar dat kwam er bij mij niet helemaal uit. Helaas weer niet door in de CL. Halve finale EL was mijn einddoel.
Dit seizoen is net bezig en ik ben helemaal gung ho gegaan met aankopen. Illaramendi is de grootste aankoop. Obiang is mijn grootste uitgaande transfer. Die is naar Madrid gegaan. Belangrijkste doel dit seizoen is om weer kampioen te worden. Daarnaast wil ik overwinteren in de CL.
Jammer is dat mijn tactiek gekraakt lijkt te zijn door de AI. Enorm veel kansen wel, maar tot op heden weinig doelpunten.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Toch wel aardig. Ben wel inmiddels zover dat stats niet alles zeggen. Zelfde geldt voor sterren via je scouting. Zegt ook niet veel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Fijne speler inderdaad. Al zijn de stats niet zo geweldig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Leuke carriere, maar wat een aankopen joh.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben een poosje geleden met Sampdoria begonnen. Italiaanse competitie is mijn favoriete competitie in FM. Zo heb ik in het verleden met bijna elk team wel gespeeld en een leuke game gehad.
Mijn eerste seizoen weinig tot niets gehaald, Obradovic op linksback omdat ik daar niets had. Netjes 10e geworden. Geheel naar verwachting. Eerste seizoen vooral ook gebruikt om mijn zelfgemaakte tactiek te tweaken.
Tweede seizoen heb ik aardig wat spelers gehaald en ben ik tweede geworden achter Inter. Prachtig resultaat, waarmee ik de CL in mocht. Helaas 3e geworden in mijn groep en daardoor niet overwinterd in de CL. Zapata, Ninis, Reynet en Dja Djedje waren de spelers die goed presteerde. Beste speler was echter Eder die er al speelde, Skodran Mustafa die voor 10Mio naar Inter is vertrokken.
[ afbeelding ]
Doordat ik in de CL terecht kwam kreeg ik ook wat meer inkomsten. Flink ingekocht en kampioen geworden. Absolute uitblinker was Alex Teixeira. Waarom die voor dat schijntje weg mocht bij Shakthar is mij nog steeds niet duidelijk, maar ik ben er blij mee. Daarnaast ben ik erg blij met Sergi en Poli. Pedro Obiang is ook een goede speler, maar dat kwam er bij mij niet helemaal uit. Helaas weer niet door in de CL. Halve finale EL was mijn einddoel.
[ afbeelding ]
Dit seizoen is net bezig en ik ben helemaal gung ho gegaan met aankopen. Illaramendi is de grootste aankoop. Obiang is mijn grootste uitgaande transfer. Die is naar Madrid gegaan. Belangrijkste doel dit seizoen is om weer kampioen te worden. Daarnaast wil ik overwinteren in de CL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer is dat mijn tactiek gekraakt lijkt te zijn door de AI. Enorm veel kansen wel, maar tot op heden weinig doelpunten.
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan twee/drie gerichte aankopen per seizoen plus wat jeugd voor de toekomst.
Geen goede jeugdopleiding?Klopt wel, ja. Is meer of die in het systeem past of niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch wel aardig. Ben wel inmiddels zover dat stats niet alles zeggen. Zelfde geldt voor sterren via je scouting. Zegt ook niet veel.![]()
Teveel inkomsten en een leuke transferlijst. 75% is voor de toekomst of verhuur in de hoop dat het wat wordt. Jeugdopleiding is bagger. Daarbij kont dat je in Italië gegeeld eigendom hebt waardoor je op eind van het seizoen kans hebt om met een flinke bubs extra spelers opgezadeld te worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuke carriere, maar wat een aankopen joh.
Ik kom niet verder dan twee/drie gerichte aankopen per seizoen plus wat jeugd voor de toekomst.
Geen goede jeugdopleiding?
Als ik met PSV speel komen er vrijwel geen aankopen binnen. Doe ik alles met jeugd en bestaande spelers.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Volgens de media heb ik de volgende Maher in mn team
17 jarig jochie uit m'n jeugdopleiding. Die ik overigens net heb verbeterd tot 5 sterren
Hij zal wel aan de bak moeten, want mn 1e AMC is blessuregevoelig en mn 2e AMC ligt er voor 4 maanden uit. En ik doe nog mee in de CL, ED en de Beker.
Blessuregolf is weer aangebroken, op dit moment 5 blessures
Neequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meer mensen dit vandaag gehad?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wanneer krijg je die?Children of the night. What music they make.![]()
Als het in 't echie èn in het spel 1 april isquote:
Ja. Wel grappig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meer mensen dit vandaag gehad?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht toen echt dat ik 575 miljoen kreeg om te investeren
Ik zat al op die 1 april grap te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Wel grappig.
Ik dacht toen echt dat ik 575 miljoen kreeg om te investeren.
Overigens vrij kort daarna ontslagen bij AC Milan.
Oh.![]()
Apart.... 1-2 voor tegen Juve, en dat in de eerste 8 minuten
Nu rust.
Met deze stand zou ik doorgaan naar de 2e Knockoutronde CL, maar ik ben er zeker van dat Juve wel gaat scoren.Children of the night. What music they make.![]()
Ah. Wel leuk gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer het irl 1 april is en je ingame op 1 april bent
Er speelt een Neeskens bij ADO
Geen famiie van, jammer.
Wel met 3-3 gelijkgespeeld uit tegen Juventus, sta dus in de kwartfinale van de CL dankzij een hattrick van clublegende Sainrimat
Ben een game begonnen met Sant Andreu uit Spanje, en het loopt zowaar goed! Sant Andreu is de derde club van Barcelona. FC Barcelona en Espanyol zijn groter, Barcelona B speelt een divisie hoger en bij Sant Andreu in de Segunda Division B3 zit Espanyol B.
In de competitie zijn 13 duels gespeeld en sta ik 3e De verwachting is 17e. Ik sta 14 punten voor op de nummer 17.
In de 2e en 3e ronde beker boekte ik een 1-0 zege op respectievelijk Fuenlabrada en Barakaldo om vervolgens de "jackpot te pakken": Loting 4e ronde beker: Sant Andreu - Real Madrid.![]()
Onzin, former club en former managerAlsof de reserves een compleet andere club is
Echt hèquote:Op woensdag 2 april 2014 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onzin, former club en former managerAlsof de reserves een compleet andere club is
![]()
![]()
Na wat gepriegel met een Duitse-, Engelse- en Schotse club keer ik weer eens terug naar Nederland en ga met de club uit m'n vorige woonplaats spelen: HVV '24 uit HulstHeb alvast met een logomakerwebsite iets in mekaar geknutseld:
Verder laat ik de financiën e.d. voor wat ze zijn (niks dus) en zal alleen iets van 20 spelers creëeren en "voeg spelers aan speelbare teams toe" aanvinken en maar zien wat het wordt.
Om mijn systeem niet onnodig lang te laten laden schop ik het team van Zuid1 3e klasse A naar Zuid1 2e klasse A, zal toch al gauw zo'n 500 te laden teams schelen
Waarom heeft dat mannetje in het logo een speer door zijn kop?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Na wat gepriegel met een Duitse-, Engelse- en Schotse club keer ik weer eens terug naar Nederland en ga met de club uit m'n vorige woonplaats spelen: HVV '24 uit HulstHeb alvast met een logomakerwebsite iets in mekaar geknutseld:
[ afbeelding ]
Verder laat ik de financiën e.d. voor wat ze zijn (niks dus) en zal alleen iets van 20 spelers creëeren en "voeg spelers aan speelbare teams toe" aanvinken en maar zien wat het wordt.
Om mijn systeem niet onnodig lang te laten laden schop ik het team van Zuid1 3e klasse A naar Zuid1 2e klasse A, zal toch al gauw zo'n 500 te laden teams schelen
Oh.![]()
Ben het nu trouwens helemaal kwijt. Gisteren al na 4 maanden ontslagen bij Liverpool. Kan nog steeds geen constant goede tactiek vinden.
Ik denk dat ik vandaag maar werkloos ga beginnen aan een game en dan gewoon clubhoppen.Oh.![]()
Na wat mislukte games ben ik bij Sant Andreu begonnen met deze tactiek: www.footballmanagerstory.(...)ens-dynamic-4-2-3-1/quote:Op donderdag 3 april 2014 07:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
en het nu trouwens helemaal kwijt. Gisteren al na 4 maanden ontslagen bij Liverpool. Kan nog steeds geen constant goede tactiek vinden.
Ik denk dat ik vandaag maar werkloos ga beginnen aan een game en dan gewoon clubhoppen.
Die werkt goed bij mij!![]()
Die doet wonderen, ja. Al 48 wedstrijden op rij ongeslagen nu.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Na wat mislukte games ben ik bij Sant Andreu begonnen met deze tactiek: www.footballmanagerstory.(...)ens-dynamic-4-2-3-1/
Die werkt goed bij mij!![]()
![]()
Het zal nu wel alsnog mis gaan in de uitwedstrijd.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 12:50:48 ]![]()
Lijkt zo hequote:Op donderdag 3 april 2014 07:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heeft dat mannetje in het logo een speer door zijn kop?Heb dat logo van een site geplukt en een ander kleurtje gegeven, maar ik kan die speer ook niet meer "unseen"
Moet er bij mij met Excelsior voor de tweede keer van komen, dit maal in 2025.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:10 schreef Leonos het volgende:
Eindelijk in 2024 de CL finale gehaald met Ajax
PSG GAAT ERAAN!
Kampioen ben ik al.
In de kwartfinale van de CL wacht Real Madrid, eerder al United uitgeschakeld en op doelsaldo tweede in de groep geworden achter Bayern.![]()
![]()
Met Van Ooijen, Bogers en Kruys 3 zelf opgeleide spelers in de basis.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 17:14:47 ]![]()
Even uitproberen, al wil ik natuurlijk liever met mijn eigen tactieken klotenquote:Op donderdag 3 april 2014 07:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Na wat mislukte games ben ik bij Sant Andreu begonnen met deze tactiek: www.footballmanagerstory.(...)ens-dynamic-4-2-3-1/
Die werkt goed bij mij!
Oh.![]()
Al 8 competitieduels niet verloren. Helaas wel 5 gelijke spelen in die 8 duels. Van de laatste 12 officiele duels enkel 2 maal van Real Madrid verloren.![]()
Zeu, ik duik weer in de editor, even een basis voor de 3-5-2 die 5-3-2 kan worden maken, daarna toch even een ander logo zoeken omdat dat schuine me toch niet echt bevalt en dan is het hallo Zuid1 2e Klasse A![]()
Door een 2-0 verlies in de laatste wedstrijd tweede geëindigd in groepsfase CL, waar ik volgens mij eerste moet zijn op basis van beter doelsaldo. Of gaat het op onderling resultaat?![]()
![]()
CL gaat op onderling resultaat. De Europese toernooien is samen met Spanje volgens mij de enige die dat doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef Happel het volgende:
Door een 2-0 verlies in de laatste wedstrijd tweede geëindigd in groepsfase CL, waar ik volgens mij eerste moet zijn op basis van beter doelsaldo. Of gaat het op onderling resultaat?
[ afbeelding ]![]()
Italië ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
CL gaat op onderling resultaat. De Europese toernooien is samen met Spanje volgens mij de enige die dat doen.Oh.![]()
Net de return van de CL kwarfinale tegen Die Bayern gespeeld, 0-0 gebleven. Doordat we in het Cambuurstadion (11.5k plaatsen nog altijd) gelijkspeelden met 1-1, gaan zij toch door
Mijn keep is MoM geworden, dankzij zijn twee gestopte penalty's, waaronder eentje in de 92e minuut
Niet getreurd, ik speel nog tegen Ajax in de Bekerfinale, en ik sta 3 punten los van Vitas in de ED, met nog 4 (??) wedstrijden te gaan.Children of the night. What music they make.![]()
Dikke aids. Ik krijg steeds een Runtime R6025 Pure Virtual Function Call error op een bepaald punt in het spel en kan zo doende niet door. Alles al geprobeerd wat wordt voorgesteld maar het werkt niet. Iemand wellicht nog een idee?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Deze werkt niet? http://support.microsoft.com/kb/240437quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Runtime R6025 Pure Virtual Function Call![]()
Niet geprobeerd. Ik werk met Windows 7. Die registerverwijzing heb ik er ook niet in staan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze werkt niet? http://support.microsoft.com/kb/240437Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Waar haal je een database vandaan waar die klasses in zitten?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben overigens begonnen met een Platini Youth Challenge. Alle clubs hebben een transferembargo en alle jeugdfaciliteiten van het hoogste niveau gekregen, waardoor elke club afhankelijk van eigen jeugd is. Nu 2.5 seizoen bezig, bevalt best goed!![]()
Project_Holland_v6 heb ik, google het maar evenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Waar haal je een database vandaan waar die klasses in zitten?
Ik ben overigens begonnen met een Platini Youth Challenge. Alle clubs hebben een transferembargo en alle jeugdfaciliteiten van het hoogste niveau gekregen, waardoor elke club afhankelijk van eigen jeugd is. Nu 2.5 seizoen bezig, bevalt best goed!
Godver, omdat al m'n spelers een amateurcontract hebben kan elke club ze gratis oppikken, ben al een fantastische AMC kwijtgeraakt aan Capelle
edit: en Capelle haalt ook een VR en ML bij me weg. Zucht, daarvoor zit je dan uren in de editor te kutten
Na ditNu dit:quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Met Van Ooijen, Bogers en Kruys 3 zelf opgeleide spelers in de basis.
Finale.![]()
In 2021 met heel veel geluk in de CL-finale gekomen. Nu sta ik er verdiend en kan ik revanche nemen op City.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2014 18:17:23 ]![]()
Fantastisch, er zijn 8 jeugdspelers naar andere amateurclubs vertrokken
Ik ben wat aan het proberen met de editor en als ik alles naar mijn zin heb krijg ik deze melding:
http://puu.sh/7VM4C.jpg
Ik kan hierna niet meer dit bestand gebruiken in de competitie wat wel kon voordat ik begon, wat doe ik fout, moet ik nog iets aanvinken of iets instellen?Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Zit je nieuwe divisies in een land te bouwen ofzo?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik heb een bestand gedownload maar ben wat teams aan het omwisselen.Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Even een update van mijn HVV '24
Na +/- 3 maanden trainen zitten we nog steeds hier:
Training staat sinds het begin ingesteld op Tactiek (Zeer zwaar) en Voorbereidende training op Teamwork, afgewisseld met aanvallende impulsen. Achja.
Heb 5 friendlies, 1 bekerduel en 2 competitiewedstrijden achter de rug:
Erg duidelijke cijfersIn de comp. wedstrijden heb ik ook geen kans weggegeven, tegenstanders hadden hooguit 3 schoten (van afstand) en 0 op doel, dus ik hou ze mooi bij m'n doel vandaan.
Er moet nog wel flink aan balbezit gewerkt worden, want dat hangt me nog teveel rond de 50%. Het hele idee is dan ook om de bal bijna ergerlijk lang in bezit te houden waarna de verdediging van de tegenstander op z'n gat ligt en ik kan scoren
edit: ik speel dus een platte 3-5-2 met als instelling rigide controleren, moet misschien de passing van standaard wijzigen naar kort.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Sja, zijn amateurs he? Dus niet zo vaak trainen, gekoppeld met matige trainers en slechte faciliteiten. Dan duurt het allemaal even.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik lees bij elke tegenstander "speler X maakt vandaag zijn debuut als prof" terwijl we allemaal amateurs zijn
Mooi altijd jaquote:
Verdomme, verlies na 54 wedstrijden door een eigen doelpunt van Zwolle.Kansloos wel. Natuurlijk gewoon laten vertrekken voor 10 miljoen.quote:![]()
1-1 in de rust. Schitterend stiftje van Cesar Baez van Ajax in de 30e minuut, maar vlak voor rust maakt The Saint er nog 1-1 van met een mooie dribbelactie
Net geen Europees voetbal gehaald in mijn eerste seizoen met Southampton omdat de FA Cup finale niet meezat.
Echt een geweldige tweede seizoenshelft gedraaidIn de winterstop werd ik nog bijna de laan uitgestuurd omdat ik op degraderen stond
. Toen even keiharde inhaalrace en nog zo hoog geëindigd ook. Op laatste speeldag nog met 4-0 uit bij Chelsea gewonnen die gewoon nog kampioen konden worden
![]()
Oh.![]()
Southampton is heerlijk om mee te spelen. Ik had precies hetzelfde, liep ook Europees voetbal mis vanwege de FA Cup finale..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net geen Europees voetbal gehaald in mijn eerste seizoen met Southampton omdat de FA Cup finale niet meezat.
[ afbeelding ]
Echt een geweldige tweede seizoenshelft gedraaidIn de winterstop werd ik nog bijna de laan uitgestuurd omdat ik op degraderen stond
. Toen even keiharde inhaalrace en nog zo hoog geëindigd ook. Op laatste speeldag nog met 4-0 uit bij Chelsea gewonnen die gewoon nog kampioen konden worden
![]()
![]()
Geweldige jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Southampton is heerlijk om mee te spelen. Ik had precies hetzelfde, liep ook Europees voetbal mis vanwege de FA Cup finale..
Oh.![]()
Ik verneder iedereen (op een 3-3 na) met m'n 3-5-2
• Zie m'n eigen keeper nauwelijks
• De 3 VC's blijven altijd keurig achterin (behalve de beste kopper)
• Het systeem zegt wel dat er veel ruimte tussen V en M is, maar da's een leugen
• Als ik aanval staan er zeker 6 mensen vlak buiten/in de vijandelijke 16
Heerlijk
Ik heb geweldige jeugdtrainers en topfacaliteiten maar ik heb nog nooit een jeugdspeler gehad die uiteindelijk bij de eerste selectie komt..quote:![]()
"Eindelijk" weer een keer verloren.. van de nummer 18. Laatste 6 duels 5 gelijk en 1 nederlaag. Het gat naar een promotie play-off plaats is dan ook gegroeid naar 7 punten.![]()
Ik wel. Al 3 spelersquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb geweldige jeugdtrainers en topfacaliteiten maar ik heb nog nooit een jeugdspeler gehad die uiteindelijk bij de eerste selectie komt..
Maar dat zegt wel wat over mijn eerste selectie
Ik heb een behoorlijk sterke eerste selectie, haha. Ik heb daarentegen wel jonge spelers gekocht en die ingepast..quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wel. Al 3 spelers
Maar dat zegt wel wat over mijn eerste selectie![]()
Die dipjes zijn zo kut hèquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:40 schreef MMUFC het volgende:
Mijn team is echt volledig ingestort.. 5 gelijke spelen gevolgd door 3 nederlagen in de competitie.
Oh.![]()
Altijd rond de winterstop.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier vaak aan het einde van het seizoenquote:
In mijn game is Feyenoord kampioen gewordenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In mijn game is Heerenveen gedegradeerd![]()
Oh.![]()
Ach bij mij is Vitesse hard op weg om voor de vierde keer op rij kampioen te worden, dus jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn game is Feyenoord kampioen geworden![]()
![]()
Dat is niet bijzonder. Zie maar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn game is Feyenoord kampioen geworden
2019 was weer een succesvol jaar. Vanaf het eerste moment bovenaan gestaan en niet meer afgestaan.
1 wedstrijd verloren. Totaal onnodig natuurlijk. Tegen Zwolle. Dat eindigde een run van 54 ongeslagen wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua aankopen weinig bijzonderheden. Vier spelers + 1 huurling van Man Utd.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder. Zie maar.
[ afbeelding ]
2019 was weer een succesvol jaar. Vanaf het eerste moment bovenaan gestaan en niet meer afgestaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 wedstrijd verloren. Totaal onnodig natuurlijk. Tegen Zwolle. Dat eindigde een run van 54 ongeslagen wedstrijden.Zou dat misschien komen omdat jij met Feyenoord speelt, dat ze kampioen zijn geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua aankopen weinig bijzonderheden. Vier spelers + 1 huurling van Man Utd.
[ afbeelding ]
Nee, joh. Gekkie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou dat misschien komen omdat jij met Feyenoord speelt, dat ze kampioen zijn geworden?
Twente wel wint even de Europa league. Ajax stond in halve finale CL. En ik faalde in de eerste knockout ronde van de CL.![]()
![]()
Barca wint de CL, Bayern Munchen werd 2e. Bayern werd al vorig jaar de CL.Goed van Twentequote:Op zaterdag 5 april 2014 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, joh. Gekkie.
Twente wel wint even de Europa league. Ajax stond in halve finale CL. En ik faalde in de eerste knockout ronde van de CL.
Tegen wie moest je in de 1e knockoutronde?
Hier ben ik de enige NLse club die het in de CL goed doet.
Heb net ff gekeken, en Twente kwam tot de halve finale EL.Children of the night. What music they make.![]()
Moest tegen Manchester City. Thuis werd het 2-2 en uit 4-2 voor hunnie. Spelers waren te vermoeid.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:41 schreef DeHovenier het volgende:
Barca wint de CL, Bayern Munchen werd 2e. Bayern werd al vorig jaar de CL.
[..]
Goed van Twente
Tegen wie moest je in de 1e knockoutronde?
Hier ben ik de enige NLse club die het in de CL goed doet.
Heb net ff gekeken, en Twente kwam tot de halve finale EL.
Vind het overigens raar dat bij het stemmen op manager van het jaar ik er als trainer niet bij sta. Is dat een bug?![]()
Dat heb ik ook vaak gehad. Soms word ik wel gevraagd om te stemmen voor Manager v/h Jaar, maar andere keren niet. Dan lees ik opeens dat huppelepup MvhJ is geworden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Moest tegen Manchester City. Thuis werd het 2-2 en uit 4-2 voor hunnie. Spelers waren te vermoeid.
Vind het overigens raar dat bij het stemmen op manager van het jaar ik er als trainer niet bij sta. Is dat een bug?
Hetzelfde bij ED Talent v/h Jaar en ED speler v/h Jaar.Children of the night. What music they make.![]()
Heb de nieuwe Tim Krul in mijn gelederen
En het WK gaat zo beginnen, ben benieuwd hoe mijn 7 Cambuurspelers het doen.Children of the night. What music they make.![]()
Leuke Steamworkshop-challenge trouwens met een Italiaanse legends op hun 18 jaar maar wel met 15 jaar transferembargoRED ONS HENNIEGOD![]()
![]()
Werd tijd, kon nu voor het eerst sinds ik de club ben gaan leiden, aan het bestuur vragen of het verbeterd kon worden. Ik hoop de volgende keer op meer goede regens
Barcelona staat 7e. Ontslaan Martino en stellen Jurgen Klopp aan op 18 februari.
Zijn eerste wedstrijd es een dag later voor de CL:
Borussia Dortmund - Barcelona 0-5![]()
![]()
Merk wel dat ik het vooral lastig heb tegen de kleintjes, ookal verbloemen de uitslagen (vaak) veel. Won daarnet in de Districtsbeker Zuid1 met 4-2 van Zuid1 3e Klasse D'er Unitas '30, maar ze kwamen behoorlijk vaak voor m'n doel
Europa league gewonnen!! Aik, Manchester united, as Monaco en de kampioen van vorig jaar real betis verslagen!!
Eigenlijk alleen uit lastig gehad tegen Monaco en united, maar thuis ze lekker zoek gespeeld.
Wel stom dat ik de team beloning op 7,5 mil. euro had staan, voor het winnen van een Europese prijs.. Heb ik een beetje verlies op gemaakt geloof ik(5 mil. bij winst, 1 mil voor het spelen van de finale) Margoed over het hele Europese seizoen is het misschien beterPSN: Metal_Akilla![]()
Einde 2024-2025
Kampioen geworden en de CL gewonnen met Excelsior.
Paar screentjes in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel spelers dus nog maar een 2 jarig contract. Misschien maar keihard cashen en opnieuw bouwen. Ik wil nog een tweede keer de CL winnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2014 12:02:26 ]![]()
Hier wordt je toch gewoon niet goed van...
Wat kan ik beter doen? Om wel goede jeugdexponenten te krijgen...![]()
Betere head of youth development?quote:Op zondag 6 april 2014 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kan ik beter doen? Om wel goede jeugdexponenten te krijgen...
Al is het met wereldtop in je eerste elftal ook lastig om nog hele hoge sterren te scoren.
Ik koop gewoon allemaal 15-jarige op die talent hebben.![]()
Ik heb het geld niet nodig.![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2014 13:38:03 ]![]()
Dat is ook wat ik krijg met Ajax.quote:Op zondag 6 april 2014 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kan ik beter doen? Om wel goede jeugdexponenten te krijgen...
Maar wat Typ al zegt: een hoofd jeugdopleidingen draagt ook bij.
En verder zijn de sterren ook relatief he? Hangt er vanaf hoe goed je assistent kan inschatten. Hangt er ook vanaf hoe goed je spelers zijn die je al hebt.
Als je al een spits hebt met ca van 190, zal een regen met een pa van 150 geen 4 of 5 sterren geven, terwijl hij wel makkelijk mee kan in het eerste.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe kan dat? Dat kost bij mij echt meer dan een miljoen per aankoop, en vaak willen ze niet eens.quote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betere head of youth development?
Al is het met wereldtop in je eerste elftal ook lastig om nog hele hoge sterren te scoren.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat kost bij mij echt meer dan een miljoen per aankoop, en vaak willen ze niet eens.
Vorig seizoen.
Twee seizoenen terug:
Kan dus makkelijk een miljoentje of 5 neertellen voor een talent.
En dan haal ik gewoon een stuk of 4-5 van die gasten (zoals City en Chelsea in het echt doen) als mijn scouts ze 4.5 of 5 sterren geven.![]()
Oké. Ik geef nooit zo veel geld uit, eigenlijk. Ben een erg zuinige manager.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik niet, als ik mijn team kan versterken doe ik dat. Geld op de bank heb ik niet zoveel mee in football manager.quote:Op zondag 6 april 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké. Ik geef nooit zo veel geld uit, eigenlijk. Ben een erg zuinige manager.![]()
Als ik voor 100 miljoen verkoop kan ik best voor 30-35 weer wat inkopen.En met mindere getallen net zo, in het begin alleen maar transfervrij. Maar zodra ik een speler voor een paar ton verkoop investeer ik daar altijd gelijk weer een deel van.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2014 13:48:36 ]![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betere head of youth development?
[ afbeelding ]
![]()
Zal het wel niet aan liggen, dit is mijn hoofd jeugdopleiding.![]()
Zoals al eerder gemeld. Als je wereldtoppers in je team hebt zul je niet snel meer dan 3 sterren potentieel te zien krijgen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal het wel niet aan liggen, dit is mijn hoofd jeugdopleiding.
Of je hebt gewoon pech.Ik heb het nu ook, bijna alle jeugd krijg maar max 2.5 sterren maar in potentie zijn ze wel top van de Eredivisie volgens de rapporten.
![]()
Ja, dat heb ik in idd wel. Maar mijn max staat op drie sterren bij elke jeugdexponent, heb nooit eentje gehad die kan concurreren met mijn basiself, wat ik wel jammer vind.quote:Op zondag 6 april 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals al eerder gemeld. Als je wereldtoppers in je team hebt zul je niet snel meer dan 3 sterren potentieel te zien krijgen.
Of je hebt gewoon pech.Ik heb het nu ook, bijna alle jeugd krijg maar max 2.5 sterren maar in potentie zijn ze wel top van de Eredivisie volgens de rapporten.
![]()
Ja, dat is wel apart. Beetje pech ook gewoon denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 14:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik in idd wel. Maar mijn max staat op drie sterren bij elke jeugdexponent, heb nooit eentje gehad die kan concurreren met mijn basiself, wat ik wel jammer vind.![]()
![]()
Zijn beweeglijkheid mag dan wel wat hogerquote:Op zondag 6 april 2014 14:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mijn AMC is net zo goed als Messi op die positie in 2019.![]()
[ afbeelding ]
Zijn stats.
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 6 april 2014 18:15 schreef Iniesta8 het volgende:
3e keer op rij kampioen met FCE
[ afbeelding ]
Leuk talentje van 14 opgepikt.
[ afbeelding ]
Dat is echt schier onmogelijk volgens mij zo vroeg in de game.
Promotie in 2014, dan 2 jaar bouwen en dan elk jaar kampioen?![]()
En daar gaat weer een goeie jeugdknakker:
Behoorlijk ergerlijk om een amateurclub te zijn
In het seizoen 2018/2019 kampioen geworden met Southampton, de FA Cup gewonnen, Europese Super Cup en Wereldbeker voor Clubteams, alleen de CL ontbrak dit jaar, in de halve finale uitgeschakeld door PSG.
Wel grappig dat clubs als Man City en Man Utd interesse hebben in spelers die bij mij niet eens in de basis staan. Een spits ter waarde van 18 miljoen gaat naar City voor 40 miljoen euro, hij speelde alleen in de bekerwedstrijdjes.![]()
Jan Olde Riekerink zou volgend jaar met pensioen gaan. Ik heb hem nog snel een nieuw contract aangeboden voor de komende 5 jaar, en hij heeft geaccepteerd
Wil nog wel meemaken dat ik samen met hem een Europese prijs pak, kerel zit al 13 jaar bij de club
En ik ben trouwens de 9e beste club van Europa
Ajax staat 52e, Vitas 29e, PSV 22e en Twente 17e.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker in 48 maanden terugstorten op mijn eigen rekening, omdat het kan.![]()
Mijn clublegende en mijn clubicoon zitten in dezelfde groep in het WK
1 wedstrijd gespeeld.
The Saint scoorde gelijk een hattrick en Moha scoorde 1x en gaf 2 assists.
Andere tegenstanders in de groep zijn Bosnie & Herzegovina en Zuid Korea.Children of the night. What music they make.![]()
Overigens dit seizoen geen Europees voetbal gehaald op een paar puntjes. Maar ik verdiende het ook niet, wat was ik slecht zeg
. Nu hopen op een goed jaar.
Wanyama wel verkocht helaas, wou zelf weg
Oh.![]()
Jammer.
Moha en The Saint scoren beide 2 doelpunten, Moha tegen Bosnie & Herzegovina, en The Saint tegen Zuid-Korea
Frankrijk tegen Marokko 1-1.
The Saint scoort en wordt gewisseld, Moha scoort niet en wordt ook gewisseld.
Wss gaan beide landen door, wordt nog leuk
Kom er net achter dat je WK wedstrijden ook kan bijwonen als coach
Frankrijk tegen Spanje en Marokko tegen Guatamala, 2e ronde.
Ik ga The Saint morgen aanmoedigen
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef MMUFC het volgende:
Wat een baas ben ik ook! Met nog 6 duels te gaan hele goede papieren om de play-offs te halen, 1 duel voor het einde ben ik zeker dat ik geen play-offs ga spelen
Won bij mijn debuut tegen Burnley en vervolgens 3 nederlagen en 1 gelijk. Ik ga maar een andere game starten.. Alleen nog ff bedenken bij welke club..
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers![]()
Zo even flink verkocht. Rodwell 2 seizoenen gekocht voor 10 miljoen, presteert 2 jaar matig en Chelsea betaalt er even 40 miljoen in 1x voor![]()
. Wel erg makkelijk dan.
Oh.![]()
Luke Shaw 2 seizoenen geleden verkocht aan Liverpool en ik denk, ga hem eens terug proberen te halen voor de grap. Lukt ook nog waarschijnlijk![]()
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heerlijk zo'n weekje waar je alleen een essay hoeft in te leveren.
Zomer 2019...![]()
[ afbeelding ]
Het is weer contractverlengingstijd...
Mijn absolute sterspeler wilde persé 9 miljoen verdienen... hij is nu mijn duurste speler...quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is weer contractverlengingstijd...![]()
![]()
9 miljoen per jaar?
Dit is voor het eerst dat een speler minder maandsalaris wil bij zijn nieuwe contract
Hij kreeg eerst 77k/maand, en nu wil hij 66k. Maar wel met een Internationale Cap Bonus van 11k per interland. Dat wil ik niet, want hij heeft al 89 caps op zijn naam staan en hij is aanvoerder van het nationale team. En hij is ook clubicoon
Hoe ga ik dit oplossen....Children of the night. What music they make.![]()
Per jaar ja. Je wil hem natuurlijk houden, dus ik zou proberen die capbonus omlaag te halen en dan bijvoorbeeld een niet ingevallen reserve vergoeding wat hoger te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:11 schreef DeHovenier het volgende:
9 miljoen per jaar?
Dit is voor het eerst dat een speler minder maandsalaris wil bij zijn nieuwe contract
Hij kreeg eerst 77k/maand, en nu wil hij 66k. Maar wel met een Internationale Cap Bonus van 11k per interland. Dat wil ik niet, want hij heeft al 89 caps op zijn naam staan en hij is aanvoerder van het nationale team. En hij is ook clubicoon
Hoe ga ik dit oplossen....![]()
Kijken of het lukt. Hij is al 30 en wil zelf maar tot 2028 bij Cambuur spelen, en ipv Squad Status Key Player wil ie een Rotation status hebben. Heb sowieso wel betere spelers dan hem, maar hij is wel mooi topscoorder van de ED geworden vorig seizoenquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Per jaar ja. Je wil hem natuurlijk houden, dus ik zou proberen die capbonus omlaag te halen en dan bijvoorbeeld een niet ingevallen reserve vergoeding wat hoger te doen.
Tijd om hem weg te doen dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kijken of het lukt. Hij is al 30 en wil zelf maar tot 2028 bij Cambuur spelen, en ipv Squad Status Key Player wil ie een Rotation status hebben. Heb sowieso wel betere spelers dan hem, maar hij is wel mooi topscoorder van de ED geworden vorig seizoen![]()
Kan je vast wel een mooie prijs voor krijgen als hij topscorer is geworden.. Maar het is natuurlijk wel een icoon hé.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kijken of het lukt. Hij is al 30 en wil zelf maar tot 2028 bij Cambuur spelen, en ipv Squad Status Key Player wil ie een Rotation status hebben. Heb sowieso wel betere spelers dan hem, maar hij is wel mooi topscoorder van de ED geworden vorig seizoen![]()
Hij blijft nog 2 jaartjes bij Cambuur, en dan zal het vanaf nu wel invalbeurtjes worden.
Hij is maar 3.5 mln waard btw, niet zoveel dus
Goed, heb de spelers gehad. Paar spelers op de TL gezet. Nu de staff. Hoop dat Iker Casillas nog bij Cambuur wil blijven
Ik koop bijna niks. Al kost me dat ook wel moeite met alle pareltjes die ik af en toe zie langskomen.quote:
Probeer de jeugd in te passen, maar ze zeiken allemaal teveel. Iedereen ziet zichzelf als key player.![]()
![]()
Ik krijg veel te vaak aanbiedingen op mijn spelers die ik echt niet kan weigeren. Maar veel te vaak is er dan geen jeugdspeler voor die positie voor handen. Daarbij wil ik ook wel nog wat ervaring houden in mijn team. Mijn team is nu al gemiddeld 21 jaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik koop bijna niks. Al kost me dat ook wel moeite met alle pareltjes die ik af en toe zie langskomen.
Probeer de jeugd in te passen, maar ze zeiken allemaal teveel. Iedereen ziet zichzelf als key player..
Oh.![]()
Heb ik dus ook last van.. Heb de europa league gewonnen en nu krijg ik boden op al m'n belangrijke spelers(vaak veel te laag) Maar ze worden er ook allemaal unsettled van ofzo...
m'n jeugdkeeper die 8 wedstrijden gekeept heeft is erg gewild, mn links buiten, rechtsbuiten, spits, 2 centrale verdedigers, backup linksback, backup rechtsback staan allemaal in de belangstelling..
Ik wil ze ook niet weg doen, vervanging van de meeste kost gewoon teveel en ik krijg te weinig voor deze gasten(die allemaal ook nog kunnen groeien)
behalve m'n linksbuiten van 3 sterren die heb ik nu voor 35 miljoen aan real madrid verkochtz'n (mindere) vervanger maar even ophalen in heerenveen voor 4 miljoen (assist koning van vorig seizoen
)
PSN: Metal_Akilla![]()
Kan je invloed uitoefenen op je inkomsten en uitgaven? Dan bedoel ik niet salariskosten en transferkosten, maar andere uitgaven... Qua inkomsten bedoel ik dan niet prijzengeld en verkoop van spelers.![]()
Jesisquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef Sejt het volgende:
Ik had de mogelijkheid om te vragen voor meer transferbudget. Maar...
[ afbeelding ]
Nee, we hebben er inderdaad geen geld voor. Dan moet ik het hier maar mee doen:
[ afbeelding ]
Ik sta nu btw in de top 25 rijkste clubs van Europa, met m'n 35 mln op de balans
Heerlijk, hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef Sejt het volgende:
Ik had de mogelijkheid om te vragen voor meer transferbudget. Maar...
[ afbeelding ]
Nee, we hebben er inderdaad geen geld voor. Dan moet ik het hier maar mee doen:
[ afbeelding ]
Ik heb nu een budget van 174 miljoen met Feyenoord. Dit na 4 seizoenen. Dat is eigenlijk wel jammer. Hoe simpel het is om snel geld te verdienen.![]()
Nou, zo simpel is het niet
Net is de WK finale gespeeld, Engeland tegen Frankrijk. Had die wedstrijd best willen volgen, want mn basiskeep speelt voor Engeland en The Saint speelt voor Frankrijk. Kreeg geen notificatie ofzo
Enniewayz, Engeland is Wereldkampioen 2026
En The Saint is topscoorder van het WK
Mijn keep is de beste keepert van het WK
En beide zijn geselecteerd in het Dreamteam van het WK
Ik heb echt een heerlijke tactiek nu![]()
Ik scoor echt belachelijk veel, Depay is echt mijn beste speler en kon hem al verkopen voor 60 miljoen aan Bayern en Real maar wil hem niet kwijt. Heb na 22 wedstrijden in de Premier League met Southampton al 69 (hihi) keer gescoord
![]()
Ook paar keer ongelooflijk op mijn lazer gehad trouwens
Oh.![]()
Ik heb ook Depay bij Southampton, vorig seizoen speelde hij nog wel eens als spits (Ik speel 4-1-2-1-2) totdat hij geblesseerd raakte aan het begin van het seizoen en er nu niet meer aan te pas komt. Hij is denk ik een van de fijnste spelers om te hebben in een 4-3-3 systeem. Werkte bij mij twee seizoenen geleden (zijn eerste seizoen bij mij, speelde ik nog 4-3-3) met Luke Shaw die de hele tijd opkwam, Depay sneed dan naar binnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt een heerlijke tactiek nu![]()
Ik scoor echt belachelijk veel, Depay is echt mijn beste speler en kon hem al verkopen voor 60 miljoen aan Bayern en Real maar wil hem niet kwijt. Heb na 22 wedstrijden in de Premier League met Southampton al 69 (hihi) keer gescoord
![]()
Ook paar keer ongelooflijk op mijn lazer gehad trouwens![]()
Depay speelt bij mij als hangende vleugelspits. Eerste paar seizoenen had ik andere tactiek en scoorde hij minder. Maar dit seizoen is hij echt los.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb ook Depay bij Southampton, vorig seizoen speelde hij nog wel eens als spits (Ik speel 4-1-2-1-2) totdat hij geblesseerd raakte aan het begin van het seizoen en er nu niet meer aan te pas komt. Hij is denk ik een van de fijnste spelers om te hebben in een 4-3-3 systeem. Werkte bij mij twee seizoenen geleden (zijn eerste seizoen bij mij, speelde ik nog 4-3-3) met Luke Shaw die de hele tijd opkwam, Depay sneed dan naar binnen.![]()
Hij maakt ook vaak vrije trappen.
Luke Shaw is daarbij ook geniaal, blij dat ik hem teruggekocht heb van Liverpool
Oh.![]()
Hij presteert altijd constant idd. Ik vindt het altijd moeilijk om goede backs te vinden dus heerlijk als je een speler als Luke Shaw hebt. Zit erover te denken om hem te verkopen omdat hij nooit speelt bij mij, maar zonder transferlijst is Man City de enige die interesse in hem heeft. Ik heb Benzia aan City verkocht maar die scoort in de Capital Cup twee keer tegen mij dus wil hem eigenlijk niet aan een binnenlands team verkopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay speelt bij mij als hangende vleugelspits. Eerste paar seizoenen had ik andere tactiek en scoorde hij minder. Maar dit seizoen is hij echt los.![]()
Hij maakt ook vaak vrije trappen.
Luke Shaw is daarbij ook geniaal, blij dat ik hem teruggekocht heb van Liverpool![]()
Wie heb jij dan op linksback?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij presteert altijd constant idd. Ik vindt het altijd moeilijk om goede backs te vinden dus heerlijk als je een speler als Luke Shaw hebt. Zit erover te denken om hem te verkopen omdat hij nooit speelt bij mij, maar zonder transferlijst is Man City de enige die interesse in hem heeft. Ik heb Benzia aan City verkocht maar die scoort in de Capital Cup twee keer tegen mij dus wil hem eigenlijk niet aan een binnenlands team verkopen.
En hoe heb jij gepresteerd met the Saints tot nu toe ?![]()
Heerlijke club wel om mee te spelen
Oh.![]()
Luke Shaw, zit nu in seizoen 2019/2020 en hij is vaste basisspeler. In het 2017 Europa League gewonnen, in 2018 CL en in 2019 de Premier Division. Nu ben ik zover dat ik een roulatiesysteem heb ontwikkeld waarmee ik op alle fronten mee kan spelen, hoop ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heb jij dan op linksback?
En hoe heb jij gepresteerd met the Saints tot nu toe ?![]()
Heerlijke club wel om mee te spelen![]()
Ah ik zit nu in 2017/2018 en doe voor het eerst mee met de CL. De PL ga ik nog niet winnen dit jaar ben ik bang.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Luke Shaw, zit nu in seizoen 2019/2020 en hij is vaste basisspeler. In het 2017 Europa League gewonnen, in 2018 CL en in 2019 de Premier Division. Nu ben ik zover dat ik een roulatiesysteem heb ontwikkeld waarmee ik op alle fronten mee kan spelen, hoop ik.
Ik heb wel een hele brede selectie, dus ik kan ook veel rouleren. Wel een erg jonge selectie btw, veel jeugdige talenten.
Oh.![]()
Ik zal morgen een paar screenshots laten zien van spelers en mijn tactiek. Sinds mijn tweede seizoen draai ik echt mee in de top, helaas toen net europees voetbal misgelopen. In het seizoen 2016/17 voor het eerst Europa League bemachtigd, seizoen erop echt voor de titel gegaan, in 2018/19 hem dan eindelijk gewonnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik zit nu in 2017/2018 en doe voor het eerst mee met de CL. De PL ga ik nog niet winnen dit jaar ben ik bang.
Ik heb wel een hele brede selectie, dus ik kan ook veel rouleren. Wel een erg jonge selectie btw, veel jeugdige talenten.
De laatste transferperiode heb ik vooral talent gehaald voor mijn -18 team in de hoop wat meer eigen jeugd spelers te kunnen gebruiken voor de CL en dat gezeik. Helaas is zijn ze allemaal 2,5/3 sterren, wat betekend toppers voor de PL maar nooit goed genoeg voor basis eerste team. (iig niet de middenvelders en aanval) Maar nu beter 4 miljoen betalen voor een in potentie reserve spelers dan later 20 miljoen te moeten neertellen.![]()
Spelers met potentieel maar 2,5 of 3 sterren verkoop ik meteenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zal morgen een paar screenshots laten zien van spelers en mijn tactiek. Sinds mijn tweede seizoen draai ik echt mee in de top, helaas toen net europees voetbal misgelopen. In het seizoen 2016/17 voor het eerst Europa League bemachtigd, seizoen erop echt voor de titel gegaan, in 2018/19 hem dan eindelijk gewonnen.
De laatste transferperiode heb ik vooral talent gehaald voor mijn -18 team in de hoop wat meer eigen jeugd spelers te kunnen gebruiken voor de CL en dat gezeik. Helaas is zijn ze allemaal 2,5/3 sterren, wat betekend toppers voor de PL maar nooit goed genoeg voor basis eerste team. (iig niet de middenvelders en aanval) Maar nu beter 4 miljoen betalen voor een in potentie reserve spelers dan later 20 miljoen te moeten neertellen..
Ik heb trouwens in mijn 2e seizoen EL voetbal pas gehaald, 1e en 3e seizoen op een haar na misgelopen. En 4e seizoen dus 3e geworden. Nu draai ik weer mee in de top en ben ik 1e geworden in mijn CL poule.
Alleen die bekertjes ben ik nog nooit echt ver gekomen
Oh.![]()
Daarom probeer ik nu een goed roulatiesysteem te bemachtigen zodat ik op meerdere vlakken kan mee spelen, naast de competitie en CL.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers met potentieel maar 2,5 of 3 sterren verkoop ik meteen.
Ik heb trouwens in mijn 2e seizoen EL voetbal pas gehaald, 1e en 3e seizoen op een haar na misgelopen. En 4e seizoen dus 3e geworden. Nu draai ik weer mee in de top en ben ik 1e geworden in mijn CL poule.
Alleen die bekertjes ben ik nog nooit echt ver gekomen![]()
De meeste seizoenen had ik altijd een kutloting. Altijd tegen een van de topploegen of tegen mijn angstgegner (Tottenhamquote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Daarom probeer ik nu een goed roulatiesysteem te bemachtigen zodat ik op meerdere vlakken kan mee spelen, naast de competitie en CL.)
Oh.![]()
Ik heb drie seizoenen gehad dat ik in de eerste ronde tegen Man City moest.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste seizoenen had ik altijd een kutloting. Altijd tegen een van de topploegen of tegen mijn angstgegner (Tottenham)
![]()
Manchester City is ook echt een hatelijke tegenstanderquote:Op woensdag 9 april 2014 23:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb drie seizoenen gehad dat ik in de eerste ronde tegen Man City moest.. Heb daar dit seizoen met 6-0 uit verloren, en in die week verloor ik ook met 5-0 uit bij Bayern. Daarna ging ik weer gewoon winnen.
Al ben ik soms wel blij met Chelsea en Manchester City enzo, want ze betalen die hoge bedragen die ik vraag voor mijn spelers ook gewoon.
Oh.![]()
Vooral Man City, Man Utd betaalde 60 miljoen voor Wanyama die nog maar 2,5 ster had in mijn team en niet eens basisspeler is. Natuurlijk is hij een goede aanwinst voor Man Utd. Benzia voor 40 miljoen verkocht aan City die dat seizoen bijna niks gespeeld heeft. Wel gewoon een goede spits, ik gaf voorkeur aan talenten.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City is ook echt een hatelijke tegenstander. Heb daar dit seizoen met 6-0 uit verloren, en in die week verloor ik ook met 5-0 uit bij Bayern. Daarna ging ik weer gewoon winnen.
Al ben ik soms wel blij met Chelsea en Manchester City enzo, want ze betalen die hoge bedragen die ik vraag voor mijn spelers ook gewoon.![]()
Voor Wanyama heb ik maar 28 miljoen gehadquote:Op woensdag 9 april 2014 23:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vooral Man City, Man Utd betaalde 60 miljoen voor Wanyama die nog maar 2,5 ster had in mijn team en niet eens basisspeler is. Natuurlijk is hij een goede aanwinst voor Man Utd. Benzia voor 40 miljoen verkocht aan City die dat seizoen bijna niks gespeeld heeft. Wel gewoon een goede spits, ik gaf voorkeur aan talenten..
Daarbij verkocht ik vorige zomer voor 260 miljoen aan spelers en heb ik 150 weer uitgegeven, en nu heb ik een veel beter elftal met allemaal talenten
Oh.![]()
Die tegenstander soms met FM. Mijn spits heeft al zo vaak gescoord omdat de verdediger van de tegenpartij de bal veel te kort terug speelt op de keeper
Oh.![]()
Tja, verschil in kwaliteit van de managers hé.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Wanyama heb ik maar 28 miljoen gehad.
Daarbij verkocht ik vorige zomer voor 260 miljoen aan spelers en heb ik 150 weer uitgegeven, en nu heb ik een veel beter elftal met allemaal talenten![]()
Dit is het eerste seizoen dat ik echt op talentenjacht ging. Maarja, geen talenten die meer in aanmerking komen voor concurrentie met mijn eerste elftal. Daarom moest ik behoorlijk veel contractverlengingen doorvoeren en ze vroegen behoorlijk wat. Van 6,5 miljoen naar 9 miljoen.Ze weten wel wanneer ze moeten onderhandelen.
![]()
![]()
Welke competitie, want dat overkomt mij in de Premier League met Southampton echt nooit.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die tegenstander soms met FM. Mijn spits heeft al zo vaak gescoord omdat de verdediger van de tegenpartij de bal veel te kort terug speelt op de keeper
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tja, verschil in kwaliteit van de managers hé.![]()
Dit is het eerste seizoen dat ik echt op talentenjacht ging. Maarja, geen talenten die meer in aanmerking komen voor concurrentie met mijn eerste elftal. Daarom moest ik behoorlijk veel contractverlengingen doorvoeren en ze vroegen behoorlijk wat. Van 6,5 miljoen naar 9 miljoen.Ze weten wel wanneer ze moeten onderhandelen.
Ach ik wou net een contract opwaarderen van iemand uit de selectie en die had daar geen behoefte aan. Nou dan toch lekker niet. Hoeveel ben jij ondertussen kwijt aan salarissen per jaar? Mijn salariskosten zijn verdubbelt t.o.v. het begin van mijn game
De Premier League met Southampton dus ...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Welke competitie, want dat overkomt mij in de Premier League met Southampton echt nooit.
Oh.![]()
Zal morgen ff kijken, de speciaal biertjes eisen hun tol. Premier League is toch goed? Of is het Premier Division?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik wou net een contract opwaarderen van iemand uit de selectie en die had daar geen behoefte aan. Nou dan toch lekker niet. Hoeveel ben jij ondertussen kwijt aan salarissen per jaar? Mijn salariskosten zijn verdubbelt t.o.v. het begin van mijn game
[..]
De Premier League met Southampton dus ...![]()
![]()
Ik noem het de Premier Leaguequote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zal morgen ff kijken, de speciaal biertjes eisen hun tol. Premier League is toch goed? Of is het Premier Division?. Maar daarom verbaas ik me ook over die fouten
.
Lekker aan het bier, nice
Oh.![]()
Lidl, 6 belgische speciaal biertje voor 7,50. Wat heerlijk, wat heerlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik noem het de Premier League. Maar daarom verbaas ik me ook over die fouten
.
Lekker aan het bier, nice
Ik kijk nu een serie, voor hetzelfde geld was ik gaan football managen... (is t een werkwoord?)![]()
![]()
Ik ben te verslaafd nu aan FM om aan een serie te beginnenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lidl, 6 belgische speciaal biertje voor 7,50. Wat heerlijk, wat heerlijk.
Ik kijk nu een serie, voor hetzelfde geld was ik gaan football managen... (is t een werkwoord?)
Oh.![]()
Haha, ik zit dus heel erg in twijfel. Maar savonds is t wel chill om series te kijken en om overdag FM te doen. Beetje bier drinken en Lost kijken, heerlijk. De rest van de dag maak ik mij wel druk over dat halve miljoentje in die contractverlenging.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben te verslaafd nu aan FM om aan een serie te beginnen![]()
![]()
Tja overdag ben ik op school. Maar dan zit ik soms al op school of in de bus na te denken over spelers die ik ga verkopen of moet halen. Of wat ik moet aanpassen aan mijn tactiekquote:Op donderdag 10 april 2014 00:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, ik zit dus heel erg in twijfel. Maar savonds is t wel chill om series te kijken en om overdag FM te doen. Beetje bier drinken en Lost kijken, heerlijk. De rest van de dag maak ik mij wel druk over dat halve miljoentje in die contractverlenging.
Oh.![]()
Ik studeer geschiedenis en met maar 12 uur in de week heb ik genoeg tijd voor football manager. Helaas heb ik besloten dat ik geen football manager meer speel overdag, tijdens tentamenperioden, en voor 12 uur slaap. Dus buiten de tentamenperiodes om speel ik lekker door.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja overdag ben ik op school. Maar dan zit ik soms al op school of in de bus na te denken over spelers die ik ga verkopen of moet halen. Of wat ik moet aanpassen aan mijn tactiek
Het is trouwens wel een ideaal spel om tijdens het studeren te gebruiken, dat is vooral mijn valkuil. Ik heb het dan vooral over de periodes buiten de transferperiodes om, die gewoon heel druk zijn. Minimaal een paragraaf lezen voordat je weer een dag verder gaat helpt wel tegen je verslaving.![]()
![]()
Voor mijn opleiding hoef ik toch nauwelijks te lerenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik studeer geschiedenis en met maar 12 uur in de week heb ik genoeg tijd voor football manager. Helaas heb ik besloten dat ik geen football manager meer speel overdag, tijdens tentamenperioden, en voor 12 uur slaap. Dus buiten de tentamenperiodes om speel ik lekker door.
Het is trouwens wel een ideaal spel om tijdens het studeren te gebruiken, dat is vooral mijn valkuil. Ik heb het dan vooral over de periodes buiten de transferperiodes om, die gewoon heel druk zijn. Minimaal een paragraaf lezen voordat je weer een dag verder gaat helpt wel tegen je verslaving.. Maarja ik moet er wel heen, en dat gaat van Football Manager tijd af
.
Oh.![]()
Van die momenten dat opeens al je spelers uit vorm zijn en je 3 wedstrijden op rij niet scoort.
Zo irritant
Oh.![]()
Is het zo erg ja? Dat verslavingsniveau heb ik nou niet. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe Southampton het zonder mij zou doen. Maar dan wil ik wel in een andere competitie beginnen, maar pas over een jaar of twee drie. (nog wel Engeland in mijn game houden) Vervangers zoeken wordt steeds moeilijker dus lijkt het mij wel leuk om met een minder team dan Southampton te beginnen, maar met genoeg talent en doorgroei mogelijkheden.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mijn opleiding hoef ik toch nauwelijks te leren. Maarja ik moet er wel heen, en dat gaat van Football Manager tijd af
.
Waar ik mij aan stoor bij Southampton is het gebrek aan doorgroei vermogen. Het stadion zit vol en ik kan het niet uitbreiden of verbouwen (stadion is van 2001, met 53000 toeschouwers. het bestuur geeft aan dat er niks te verbeteren is --> van mij mag het stadion wel veel groter worden).
Daarnaast heb ik een topstaf maar komt er niks uit de opleiding en koop ik alleen spelers voor het roulatiesysteem. Ik wil eigenlijk afscheid nemen met alle prijzen, maar aan de andere kant wil ik ook wel een keer tot seizoenjaar 24/25 doorgaan, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt. Meestal stop ik daar na drie jaar, dus 2019/20 is best uniek voor mij.
Enig advies van jullie zijnde?![]()
Uhm geef jezelf telkens nieuwe doelstellingen. Zoals de CL 3x op rij winnen met alleen maar Engelsen in je team ofzo. Ik probeer wel altijd zoveel mogelijk Engelsen te halen, en heb wel wat spelers uit mijn jeugd ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Dat verslavingsniveau heb ik nou niet. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe Southampton het zonder mij zou doen. Maar dan wil ik wel in een andere competitie beginnen, maar pas over een jaar of twee drie. (nog wel Engeland in mijn game houden) Vervangers zoeken wordt steeds moeilijker dus lijkt het mij wel leuk om met een minder team dan Southampton te beginnen, maar met genoeg talent en doorgroei mogelijkheden.
Waar ik mij aan stoor bij Southampton is het gebrek aan doorgroei vermogen. Het stadion zit vol en ik kan het niet uitbreiden of verbouwen (stadion is van 2001, met 53000 toeschouwers. het bestuur geeft aan dat er niks te verbeteren is --> van mij mag het stadion wel veel groter worden).
Daarnaast heb ik een topstaf maar komt er niks uit de opleiding en koop ik alleen spelers voor het roulatiesysteem. Ik wil eigenlijk afscheid nemen met alle prijzen, maar aan de andere kant wil ik ook wel een keer tot seizoenjaar 24/25 doorgaan, omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt. Meestal stop ik daar na drie jaar, dus 2019/20 is best uniek voor mij.
Enig advies van jullie zijnde?
Maar je kan je stadion maar uitbreiden tot 53000? Ik zit nu op 48000 en dat is alleen uitverkocht met de toppers eigenlijk. En sowieso is het leuk om zo lang door te gaan dat er alleen nog maar regens in het spel zitten, dan komt het echt aan op je zoekskills en ga je niet voor de bekende namen.
Oh.![]()
Engeland heeft zulk weinig talent, ik heb dan Luke Shaw op de linksback en een spits die een geweldenaar is. Als ik ga voor de engeland optie dan lijkt mij dat niet mogelijk. Voor de uitdaging drie keer op rij de CL winnen kan leuk zijn. Maar het echte probleem voor mij is dat ik geweldige spelers scout die gewoon reserve voor mijn team zijn. Juist daarom lijkt het mij leuk om opnieuw een club op te bouwen. Ik snap dat ik nog steeds kan groeien met Southampton en ik zal ook nog wel twee/drie jaar doorgaan om te zien hoe de spelers die ik nu heb zich ontwikkelen, met nadruk op de talenten.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm geef jezelf telkens nieuwe doelstellingen. Zoals de CL 3x op rij winnen met alleen maar Engelsen in je team ofzo. Ik probeer wel altijd zoveel mogelijk Engelsen te halen, en heb wel wat spelers uit mijn jeugd ook.
Maar je kan je stadion maar uitbreiden tot 53000? Ik zit nu op 48000 en dat is alleen uitverkocht met de toppers eigenlijk. En sowieso is het leuk om zo lang door te gaan dat er alleen nog maar regens in het spel zitten, dan komt het echt aan op je zoekskills en ga je niet voor de bekende namen.
![]()
Engeland heeft best wel wat talenten hoor. Ik in elk geval genoegquote:Op donderdag 10 april 2014 00:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Engeland heeft zulk weinig talent, ik heb dan Luke Shaw op de linksback en een spits die een geweldenaar is. Als ik ga voor de engeland optie dan lijkt mij dat niet mogelijk. Voor de uitdaging drie keer op rij de CL winnen kan leuk zijn. Maar het echte probleem voor mij is dat ik geweldige spelers scout die gewoon reserve voor mijn team zijn. Juist daarom lijkt het mij leuk om opnieuw een club op te bouwen. Ik snap dat ik nog steeds kan groeien met Southampton en ik zal ook nog wel twee/drie jaar doorgaan om te zien hoe de spelers die ik nu heb zich ontwikkelen, met nadruk op de talenten.. Niet op alle posities, dus dat is wel wat lastiger ja. Maar vooral Southampton heeft op het begin al goede talenten. Ward-Prowse enzo.
Oh.![]()
Verkocht aan City, voor een kleine 40 miljoen. Engelse clubs hebben altijd interesse in spelers die JPL of JP zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland heeft best wel wat talenten hoor. Ik in elk geval genoeg. Niet op alle posities, dus dat is wel wat lastiger ja. Maar vooral Southampton heeft op het begin al goede talenten. Ward-Prowse enzo.
![]()
![]()
Ik heb hem verkocht aan Chelski voor 33,5 miljoen. Ik vond het prima, twijfel om hem nog terug te halenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Verkocht aan City, voor een kleine 40 miljoen. Engelse clubs hebben altijd interesse in spelers die JPL of JP zijn.. Puur voor het aantal Engelsen in mijn team.
Oh.![]()
Oplossing: goedkope jonge talenten zoeken voor wie nog steeds de <21 regel geldt en die dan ook JPL kunnen worden: kortom: 18 jarige talenten die goed genoeg zijn = impossiblequote:Op donderdag 10 april 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht aan Chelski voor 33,5 miljoen. Ik vond het prima, twijfel om hem nog terug te halen. Puur voor het aantal Engelsen in mijn team.
![]()
![]()
Waar ik wel pure haat aan heb in Engeland zijn die werkvergunningen. Ik heb al zovaak grote talenten of goede transfervrije back-ups moeten laten lopen door die regelingquote:Op donderdag 10 april 2014 00:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oplossing: goedkope jonge talenten zoeken voor wie nog steeds de <21 regel geldt en die dan ook JPL kunnen worden: kortom: 18 jarige talenten die goed genoeg zijn = impossible
Oh.![]()
Ben een game gestart waarmee ik bij 2 clubs zit.
PSV om die op te bouwen naar een Europese Grootmacht.
RKC om die met hulp van PSV op te bouwen naar de top van de eredivisie en uiteindelijk een miljoenenbedrijf van te maken.
Met PSV met dank aan Grasshoppers eenvoudig de CL weten te halen. Grasshoppers versloeg Zenit waardoor ik geplaatst was en PAOK lootte en dus Milan en Arsenal ontliep.
Groepsfase wordt zwaar om 3e te worden. Barcelona, PSG en Napoli.![]()
Zo eindelijk is wim koevermans klaar met het nederlands elftal, na 10 jaar is die ermee gestopt. Nu neem ik het bondscoach schap op mij en ga ik nederland wereld kampioen maken.
Er zijn een aantal top spelers en ik weet dat er een aantal grote talenten aankomen(uit mijn feyenoord jeugd, waarvna hopelijk nog een paar te naturaliseren zijn:P)
Is het trouwens mogelijk om zelf assistenten e.d aan te nemen, of moet ik het met kluivert en blind doen?(al zijn die niet heel slecht..)PSN: Metal_Akilla![]()
Leuk , eerst met 4-1 winnen tegen Barca B om een paar dagen later met 4-4 gelijk te spelen tegen Barca A voor de beker
[ Bericht 30% gewijzigd door PowerLoungen op 10-04-2014 17:21:12 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Noooooooooooooooo............
Natuurlijk keiharde winst op deze geweldige speler, en ik heb zijn vervanger al klaar staan.
Dit seizoen is hij alleen nog maar geblesseerd geweest.
Maar toch
I love my mispoken words.![]()
Ik kap met HVV, al m'n spelers worden zomaar voor nop weggehaald, zelfs de jongens die ik zelf gemaakt hebHeb echt geen zin om hierna minstens nóg twee seizoenen spelers proberen te vinden die vervolgens door een Capelle of WKE afgepakt worden.
Champions League groepsfase goed begonnen met PSV. Uit tegen Napoli, met Dries Mertens in de basis, won ik met 1-3Na 31 seconden had ik de 0-1 al op het bord staan.
![]()
Depay net verkocht voor 53 miljoen aan BayernDoet toch altijd een beetje pijn. Maar ik had genoeg vervangers voor hem en het was een hoog bedrag. Dus heb het toch maar geaccepteerd
Oh.![]()
Win je van Napoli uit om vervolgens uit met 4-0 op je ballen te krijgen van Ajax en tegen Ter Leede 0-2 winnen na verlenging![]()
![]()
Ik heb hem voor maar 11 miljoen kunnen verkopen, dus met 40 miljoen mag je niet klagen. Ik heb dan wel weer een wonderkid als vervanger voor hem klaarstaan, dus echt klagen mag ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:25 schreef Sejt het volgende:
Noooooooooooooooo............
[ afbeelding ]
Natuurlijk keiharde winst op deze geweldige speler, en ik heb zijn vervanger al klaar staan.
Dit seizoen is hij alleen nog maar geblesseerd geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch![]()
![]()
Volgens mij had ik ook wel zijn beste PA, gezien zijn stats in vergelijking met zijn stats bij jullie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb hem voor maar 11 miljoen kunnen verkopen, dus met 40 miljoen mag je niet klagen. Ik heb dan wel weer een wonderkid als vervanger voor hem klaarstaan, dus echt klagen mag ik niet.
Maar 40mln is natuurlijk niet niks.
Screen van je wonderkid?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ook wel zijn beste PA, gezien zijn stats in vergelijking met zijn stats bij jullie.
Maar 40mln is natuurlijk niet niks.
Screen van je wonderkid?
Loopt al wel te huilen om speeltijd.![]()
Terug van vakantie dus FM mag ook weer beginnen.
Pak het weer op middenin een eerste seizoen Feyenoord na een crash in m'n savegame met RB Leipzig.
Ben zojuist begonnen met een belangrijke 2-3 in Utrecht.
Huidige stand:
Stond 8 punten achter op ajax maar inmiddels weer genaderd tot één punt.
Men verspeelt daar echter weinig punten dus verwacht niet direct kampioen te worden.
Europa:
1e ronde na een tweede plek in de groepsfase.
Udinese is een hele zware tegenstander, maar verwacht zowieso niet veel verder te komen met teams als Barcelona, Tottenham, Schalke en Sevilla.
Bekert:
Wel op koers voor de beker, na zelf ajax te hebben uitgeschakeld is eigenlijk alleen PSV nog over.
Topaankoop van de week: Lucas Mareque, transfervrije LB.
Tophuuraankoop van de week: Imoh Ezekiel, ST gehuurd van Standaard, op aanraden van de TD.
Deze rakkert komt me overigens volgend seizoen versterken op een plek waar dat behoorlijk nodig is:
[ Bericht 2% gewijzigd door Cara op 11-04-2014 16:52:31 ]Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik moet na een 4-2 nederlaag uit bij Zwolle thuis tegen nummer laatst en het nog winstloze Go Ahead Eagles resultaat boeken willen ze me niet buiten trappen.. Zal wel ontslag worden dus
Nederland krijgt in paar dagen tijd een tegengoal te verwerken van Messi en Ronaldo, maar beide duels worden toch gewonnen.
GAE met 4-1 verslagen, gedeeltelijk omdat ik de kansen wel afmaakte..![]()
Twente 11e, teringquote:
Bij mij staat na 15 duels Twente ook 11e.quote:
Die doen het in het eerste seizoen altijd kut. Jansen haalt de kerst ook meestal niet..
Ik overigens ook niet als ik zo doorga.. Na de 4-1 tegen GAE thuis 1-1 tegen Napoli en 0-0 thuis tegen ADO. Zometeen uit naar Roda en vervolgens PSG uit.
Roda gewonnen PSG 4-0 verloren. Met dank aan het B elftal van Barcelona Europees uitgespeeld.. Barca speelde met veredeld B elftal in Napels en verloor, daardoor Napoli 3e ik 4e.
[ Bericht 10% gewijzigd door MMUFC op 11-04-2014 23:55:09 ]![]()
Mijn eerste Wonderkid
Toen ik hem haalde was hij nog geen wonderkid. Vorig seizoen heb ik hem uitgeleend aan Dortmund, heeft 27 wedstrijden gespeeld.
Hij heeft nu al een record op zijn naam, namelijk de jongste CL doelpuntmaker ooit, met zijn 16 jaar en 60 dagen
Ik hou opeens van het getal 17
CL loting is bekend:
Bayern
Milan
Steaua Boekarest
Feyenoord
Vol voor de derde plek dan maar
Dat kan ik beterquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:33 schreef -Willempie- het volgende:
Lekker resultaat in de "Derby della Capitale"
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ik heb een behoorlijk succesvol seizoen gehad met Southampton![]()
De eerste prijs die ik won dit seizoen was de League Cup. Leuke prijs, want ik had hem nog niet gewonnen, maar ook niet meer dan dat.![]()
Waar ik wel heel blij mee was dat ik voor de eerste keer kampioen ben geworden met The Saints![]()
![]()
. We waren overduidelijk de betere en speelden iedereen weg. Alleen op het laatst toen ik al kampioen was nog wat nederlagen. Maar vooral het scorend vermogen sprak me aan
![]()
Dit is wel het huzarenstukje van dit seizoen![]()
![]()
. Vorig jaar de halve finale CL gehaald en daar net aan uitgeschakeld, en nu in het 2e (!) seizoen dat Southampton meedeed met de CL meteen gewonnen. Geweldige finale, met The Ox als Man of the Match
![]()
Dit was de opstelling waarmee ik de CL finale won.
Statistieken van de hele selectie van dit jaar![]()
Mijn beste regensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ronaldinho komt op z'n 34e nog even bij PSV voetballen, fijn.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste prijs die ik won dit seizoen was de League Cup. Leuke prijs, want ik had hem nog niet gewonnen, maar ook niet meer dan dat.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar ik wel heel blij mee was dat ik voor de eerste keer kampioen ben geworden met The Saints![]()
![]()
. We waren overduidelijk de betere en speelden iedereen weg. Alleen op het laatst toen ik al kampioen was nog wat nederlagen. Maar vooral het scorend vermogen sprak me aan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
. Vorig jaar de halve finale CL gehaald en daar net aan uitgeschakeld, en nu in het 2e (!) seizoen dat Southampton meedeed met de CL meteen gewonnen. Geweldige finale, met The Ox als Man of the Match
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn beste regensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu?Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn beste regensBazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proberen nog meer jeugd te gebruiken en de laatste paar prijzen te winnen. Dan maar een uitdaging zoeken ergensquote:Bedanktquote:
Oh.![]()
Ik word helemaal gek van dit spel soms.
Net weer de kwartfinale beker verloren van Heracles, dat zowaar 1 heel schot op doel had.
Zelf 4 keer op de paal geschoten, 15 schoten binnen de palen maar nee hoor, foutje van mijn verdediger, uit de beker. Gaat helemaal nergens over en is niet de eerste keer
Ook gewoon de vijfde keer dit seizoen dat ik 'you must feel robbed' in de persconferentie krijg
Sinds ik de opmerking van het bestuur kreeg dat ik van Go Ahead Eagles MOEST winnen en dat ik anders ontslagen zou worden al 7x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren(AZ) in de Eredivisie. Sindsdien ook 5 punten ingelopen op Ajax. Gat is nog steeds 7 punten.
In de beker wel uitgeschakeld door Sparta. Stond thuis bij rust met 1-4 achterUiteindelijk 3-4 geworden.
![]()
welke update speel je? Bij mij gaat hetna de nieuwste update erg goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:55 schreef Cara het volgende:
Ik word helemaal gek van dit spel soms.
Net weer de kwartfinale beker verloren van Heracles, dat zowaar 1 heel schot op doel had.
Zelf 4 keer op de paal geschoten, 15 schoten binnen de palen maar nee hoor, foutje van mijn verdediger, uit de beker. Gaat helemaal nergens over en is niet de eerste keer
Ook gewoon de vijfde keer dit seizoen dat ik 'you must feel robbed' in de persconferentie krijgWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Gewoon de meest recente, zonder data-update.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
welke update speel je? Bij mij gaat hetna de nieuwste update erg goed.
Begon het tweede seizoen fantastisch, zo goed als onverslaanbaar.
Toen werden uit het niets 5 opeenvolgende wedstrijden opeens gelijkspel of verlies, waarbij ik zweer het je, alle 5 de potjes de tegenstander maximaal 1 of 2 kansen creeerde over de hele wedstrijd. Bij mij daarentegen werd elke pot wel minimaal 2 keer op de lat/paal geschoten. Gaat nu langzaam weer beter maar had echt het gevoel dat de engine vond dat ik te ver uitliep ofzo
En dan krijg je dus 5 wedstrijden achter elkaar dit:
Dat is wel matig Cara![]()
Hier gaat het prima. Kampioen al in maart. (2018)![]()
Fierro ga ik verkopen voor ~40mln. De topscorer van dit seizoen, de Canadees Tissot van Twente, heb ik namelijk transfervrij vast kunnen leggen.
Screen van FierroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screen van TissotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ja, ik kap dus even met het spel.quote:
Weer 3 keer op de paal en zelfs een keer voor open doel naast.
Fulham daarentegen schoot een halve voorzet per ongeluk onderkant lat.
Ik weet nu al helemaal hoe het straks bij de uitwedstrijd gaat, ik heb er even geen zin meer in
Na die goede periode een periode met 3 nederlagen op rij en ik heb meteen het bestuur weer in mijn nek.
Ik moet nu in 5 duels 9 punten pakken, zou te doen moeten zijn, maarja ik verloor thuis met 0-3 van NEC. dus ja..
Opvallend is wel dat het 5e duel een duel met GAE is.![]()
Jeugdbaasje aangetrokken:
Dat is toch niet leuk meer?quote:
Wat is dit voor een bullshit? Ik ben (nipt) kampioen geworden in de Hoofdklasse A maar moet toch nacomp. spelen
Er zit iets goed fout in de project_holland_v6 database, want de nummer 4, rkav Volendam, hoeft geen nacomp. te spelen. Dat zou inhouden dat zij óf niks doen, óf zomaar direct gepromoveerd zijn
Goed... heb in de nacomp Hoofdklasse met 1-0 van Dorestad en Veritas gewonnen, daarna in de degradatie/promotieplayoff 2-0 en 3-3 tegen Excelsior Maassluis gespeeld en vervolgens met 5-2 van VVSB gewonnen. Zal mij benieuwen of ik naar de Topklasse promoveer of gewoon in de Hoofdklasse blijf zitten.
Als het laatste het geval is delete ik de database, de saves, etc. en bouw Telvanni van de grond af aan weer op, want dan zit er een cruciale fout in de database (die er dus sowieso al zit)
Tsja, zo voer ik nu eenmaal beleid in FM. Maar het is af en toe te makkelijk, dat wel. Nu weer 2 topspelers transfervrij aangetrokken, die over 2-3 jaar rond de 20-30mln verkocht zullen worden.quote:I love my mispoken words.![]()
Clasie en Janmaat aan het eind van seizoen één verkocht voor een gecombineerde 53.5 miljoen euro.quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tsja, zo voer ik nu eenmaal beleid in FM. Maar het is af en toe te makkelijk, dat wel. Nu weer 2 topspelers transfervrij aangetrokken, die over 2-3 jaar rond de 20-30mln verkocht zullen worden.
Het wordt je soms wat makkelijk gemaakt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ontslagen bij PSV
Het is echt heel realistisch.. Ik was met PSV dit seizoen net zo slecht als het echte PSV.
Achja.. uithuilen en opnieuw beginnen.
Ga nu maar weer een keer proberen of ik Hartlepool United vanuit de League Two richting de Premier League krijg![]()
![]()
Waaaaaaaaaaaa, ik heb voor het eerst een zoon in FM. Remko heet ie en hij is geboren in 2010! Hij gaat het eerste sowieso halen en zal zijn hele voetballeven bij PSV doorbrengen![]()
![]()
Cool Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 april 2014 12:10 schreef Niek92 het volgende:
Waaaaaaaaaaaa, ik heb voor het eerst een zoon in FM. Remko heet ie en hij is geboren in 2010! Hij gaat het eerste sowieso halen en zal zijn hele voetballeven bij PSV doorbrengen
Wel leu kdat die ook nog wat kan
Vraag me wel nog af wanneer je een zoon kan krijgen...in welk jaar zit je?PSN: Metal_Akilla![]()
Maart 2026 ondertussen. Maar is volgens mij geheel willekeurig, ik ben wel vaker zo ver gekomen maar heb nog nooit meegemaakt dat ik een zoon kreeg.quote:Op maandag 14 april 2014 12:17 schreef Akilla het volgende:
[..]
Cool Gefeliciteerd!
Wel leu kdat die ook nog wat kan
Vraag me wel nog af wanneer je een zoon kan krijgen...in welk jaar zit je?![]()
Kwartfinale Europa Cup verloren van Dinamo Kiev.
0-0 en 0-1. 16 schoten tegen 4
Persconferentie: You must feel robbed! How on earth did you lose that?
Alles z'n gewone gangetje in Cara-land.
Nog iets wat me opvalt trouwens: veel testimonials. Bij mij hebben de afgelopen 3 jaar 3 spelers een testimonial gekregen. Zit er een bepaalde eis aan het aantal jaren dat een speler bij de club zit? Strootman had in totaal geloof ik 8 seizoenen bij PSV gezeten, Krychowiak 13 seizoenen en Bakkali nu 14 seizoenen. Enige logica hierin ontgaat mij..![]()
Gaat niet echt goed geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Cara het volgende:
Kwartfinale Europa Cup verloren van Dinamo Kiev.
0-0 en 0-1. 16 schoten tegen 4
Persconferentie: You must feel robbed! How on earth did you lose that?
Alles z'n gewone gangetje in Cara-land.Ik wil ook een zoonquote:Op maandag 14 april 2014 12:10 schreef Niek92 het volgende:
Waaaaaaaaaaaa, ik heb voor het eerst een zoon in FM. Remko heet ie en hij is geboren in 2010! Hij gaat het eerste sowieso halen en zal zijn hele voetballeven bij PSV doorbrengen
Waarom uiteraard daar?quote:
Ik kon uit de USA en China kiezen. Het is China geworden.quote:
Even de Chinezen gek maken van Feyenoord en het geld stroomt binnen.
Werkt vooral goed als je een (basis)speler hebt met die nationaliteit.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik kon uit de USA en China kiezen. Het is China geworden.
Even de Chinezen gek maken van Feyenoord en het geld stroomt binnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: