quote:A project like this develops you're entrepreneurial skills like nothing else and you are motivated to think and act like business people.
waarom zou je die niet meer hebben dan?quote:
tsja weet nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je die niet meer hebben dan?
De tering hé.quote:With you’re certificate International Business Studies
quote:With you're diploma’s you can go to work at international companies, in Holland or abroad.
quote:This is a heavy education. When you’ve signed up for this education, you’ll have a comprehensive interview, because we’d like to know how motivated you are for this education and if you’re capable to do it.
Zelfs mijn kat lacht...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef CherryOnTop het volgende:
interview, because we’d like to know how motivated you are for this education and if you’re capable
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef KoningPils het volgende:
I do this course and it is very learnzaam. Our mister talks only in English so you learn the language very fast. I go to Londen next year for my stage.
Net even? Volgens mij heeft die persoon geen idee dat het woord "your" bestaat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Die you're/your fout zie je ook net even te vaak.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef KoningPils het volgende:
I do this course and it is very learnzaam. Our mister talks only in English so you learn the language very fast. I go to Londen next year for my stage.
Ik bedoel buiten dit bericht, die fout zie je heel veel mensen maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Net even? Volgens mij heeft die persoon geen idee dat het woord "your" bestaat.
quote:In addition to the units you will also get lessons in Dutch, Numeracy, English en a second foreign language (German, Spanish).
Dat zoeken ze zelf maar uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verbeter even, dan leert men er nog wat van.![]()
You will also get lessons in Dutch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zoeken ze zelf maar uitMisschien moeten we allemaal 10 cent doneren, kunnen we ze een Engels woordenboek opsturen
O verie handie cos I not speak Dutch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
You will also get lessons in Dutch.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Stomme fout.![]()
Ik zal morgen tegen mijn "mister" zeggen dat er nog een t achter moet.
Dat is geen Engels, mijn zin wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O verie handie cos I not speak Dutch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Mijn mister aan de Zadkine school zegt dat ik perfect Engels spreek hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is geen Engels, mijn zin wel.
Het is: 'An stupid boii'quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mijn mister aan de Zadkine school zegt dat ik perfect Engels spreek hooryour such a stupid guy.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef m.w. het volgende:
Ik zou het inschrijfgeld alleen al betalen om daar een dagje in de klas te mogen zitten. Ik respecteer iedereen zijn studiekeuze en heb begrip voor de verschillen in niveau en intelligentie maar als zelfs de school op dit niveau werkt dan denk ik dat ik mijn lach niet meer in zou kunnen houden
quote:Also you will need a suit for company visits and trade fairs as well as a laptop. We can provide a suit through Zadkine.
Heb net hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Klacht ingediend, kon het niet aanzien.
Ja het is toch godverdomme te triest voor woordenquote:
Zeer triest. Ik kan gewoon niet geloven dat ze besloten hebben dit daadwerkelijk online te zettenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is toch godverdomme te triest voor woordenBen gewoon echt een beetje boos.
ja man, zelfs zonder de fouten is het nog steeds zo'n steenkolentekst.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is toch godverdomme te triest voor woordenBen gewoon echt een beetje boos.
british examination fees wat?quote:Due to British examination fees
Er staan sowieso al drie opleidingen van Zadkine op de lijst met opleidingen van onvoldoende kwaliteit van de onderwijsinspectie. Kan er nog wel een bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja man, zelfs zonder de fouten is het nog steeds zo'n steenkolentekst.
Godskolerequote:Vmbo-diploma (theoretical pathway), including English, second language en Economics (English has to be sufficient)
Als die bedrijven deze tekst zouden lezen, dan is dat sponsoren snel over.quote:Naturally our school keeps in close contact with businesses in the region. Some companies sponsor our programme, others provide us with opportunities to carry out assignments at their location.
quote:Herefore you are being trained to work with international clients.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
Herefore you are being trained to work with international clients.
Man man man! (wel op zijn Engels uitspreken he)quote:
Toch kom je zulke fouten echt niet alleen op het mbo tegen hoor, hoe triest het misschien ook is, want met slechts een enkele keer teruglezen moet je het allemaal toch wel eruit kunnen halen.quote:
Naturally!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Man man man! (wel op zijn Engels uitspreken he)
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:46 schreef ShevaJB het volgende:
Ik moet opeens denken aan Sjakie uit de film Flodder in Amerika, waar hij klem zit in een soort rooster in de grond. Help, I zit fast!
hahaha heel verstandigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Er staan sowieso al drie opleidingen van Zadkine op de lijst met opleidingen van onvoldoende kwaliteit van de onderwijsinspectie. Kan er nog wel een bij.
Heb het gemeld bij de onderwijsinspectie![]()
http://www.zadkine.nl/Zadkine/Klachten.aspxquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Klacht ingediend, kon het niet aanzien.
Kijk maar uit met een klacht sturen dan, straks staat er een groep met messen voor de deurquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:55 schreef Twiitch het volgende:
Zadkine, is dat een allochtonen school ofzo? Geen wonder dus.
Jij kan het wel doen vanuit Zwitserland. Veel te ver voor die messen en bovendien hebben Zwitsers allemaal een geweer toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Kijk maar uit met een klacht sturen dan, straks staat er een groep met messen voor de deur
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Jij kan het wel doen vanuit Zwitserland. Veel te ver voor die messen en bovendien hebben Zwitsers allemaal een geweer toch?
Ik dacht even dat het een grapje was, maar het staat serieus op de website. Heeft niemand van die opleiding de moeite genomen om even die tekst te controleren.quote:
quote:
Helaas is de tekst nu in iets beter Engels opgesteld. 't Klinkt nog steeds erg "Nederlands" maar goed heel erg fout is het ook niet meer. Jammer want ik wilde wel weer even lachen.quote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:21 schreef m.w. het volgende:
Er staan nog wat subtiele taal- en stijlfouten in maar ja de tekst is nu inderdaad aangepast. Ik ben benieuwd of de mensen die een klacht hebben ingediend nog een reactie hebben gekregen
Die ga ik eens doorlezen want ik was net te laatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:24 schreef m.w. het volgende:
En vergeet niet; google cache onthoudt alles![]()
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Net zoals het woordje 'thus'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wiktionary.org/wiki/herefore
Ga me nou niet vertellen dat die lui "formeel Engels" gebruiken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wiktionary.org/wiki/herefore
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |