die hebben ze pas vanaf 1999 manquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal zoiets geweest zijn geloof ik.
Op je hoofd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe eens een stoppelplaatje joh. Als ik het doe krijg ik weer op mijn kop van je.
ja kut ik kon geen oudere vinden he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
die hebben ze pas vanaf 1999 man
corrie
Leg uit wat gehommel is dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
en sowieso kappen met dat gehommel mensen
Het schijnt dat vanvavond Webschip uit meerdere kasten komt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
en sowieso kappen met dat gehommel mensen
Ik ben heul niet hitsig man. Ik zit gewoon voetballen te kijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
Dat krijg je er nou van met een stelletje hitsige wijven en Voorturk met zijn plaatjes.
Ooowwww dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef sp3c het volgende:
dat we niet weer een heel topic vol razende boys gaan maken natuurlijk
Ik had vroeger een speeltje met 2 ballen die je tegen elkaar moest laten ketsen, weet niet meer hoe het heette. Als zo een bal tegen je hand kwam had je meteen een dikke blauwe plek.quote:
Als het te erg wordt alles editten in deze.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef sp3c het volgende:
dat we niet weer een heel topic vol razende boys gaan maken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |