die hebben ze pas vanaf 1999 manquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal zoiets geweest zijn geloof ik.
Op je hoofd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe eens een stoppelplaatje joh. Als ik het doe krijg ik weer op mijn kop van je.
ja kut ik kon geen oudere vinden he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
die hebben ze pas vanaf 1999 man
corrie
Leg uit wat gehommel is dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
en sowieso kappen met dat gehommel mensen
Het schijnt dat vanvavond Webschip uit meerdere kasten komt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
en sowieso kappen met dat gehommel mensen
Ik ben heul niet hitsig man. Ik zit gewoon voetballen te kijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
Dat krijg je er nou van met een stelletje hitsige wijven en Voorturk met zijn plaatjes.
Ooowwww dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef sp3c het volgende:
dat we niet weer een heel topic vol razende boys gaan maken natuurlijk
Ik had vroeger een speeltje met 2 ballen die je tegen elkaar moest laten ketsen, weet niet meer hoe het heette. Als zo een bal tegen je hand kwam had je meteen een dikke blauwe plek.quote:
Als het te erg wordt alles editten in deze.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef sp3c het volgende:
dat we niet weer een heel topic vol razende boys gaan maken natuurlijk
Nee wij hebben een iets andere smaak geloof ik. Niet dat ze niet lekker zijn maar ik word er niet warm van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, alsof jij geen soppend vogelnestje krijgt van de plaatjes van Voorvocht.
een slaaf?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger een speeltje met 2 ballen die je tegen elkaar moest laten ketsen, weet niet meer hoe het heette. Als zo een bal tegen je hand kwam had je meteen een dikke blauwe plek.
Nee, lezen wat voor onzin hier uitgekraamd wordt en wordfeud spelenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zit je de cosmetica sites af te zoeken of iets dergelijks ?
Het is een beetje als DWDD.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
0-0 en het is niet echt een goede wedstrijd op zijn zachtst gezegd
Ja wordt gezellig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |