minder minder minder!!1quote:
opgezwolle?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:22 schreef wickedmen het volgende:
Haan hoe heet die rapper nou weer die je altijd opzet?
Men said dat jij wel eens chicks in de club weigert.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
Tevens stond ik al veel hoger op de lijst van meloewa maar heb ik die kans nooit gegrepen
Moest lachenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond Dimaxx leuker. Als het dan een keer lukt, kun je zeggen 'anti-dimaxx' hahaha snap je
Users die geen UI hebbenquote:
Kom dan dikkequote:
Geloof er niks van.quote:
Het is Leafeon672, niet LEAFEON672.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
DOE NORMAAL LEAFEON672
DAT ZEG JE TOCH NIET.
Wajooow als ik jou zie bij mijn school.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
'ksla je tanden eruit morrokaan
Ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wajooow als ik jou zie bij mijn school.
Jij was toch manlet?quote:
Wat doe je roff tegen Wicked. zemmerquote:
Battieboys united.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Wat doe je roff tegen Wicked. zemmer
Waar blijven die pics danquote:
Maagd alert.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vs de maagden, battle der kneuzen.
Waar is de popcorn en waar zijn de foksters?
Jouw vriendin zou binnen 10minuten met mij meegaan man.quote:
Echt he.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Jouw vriendin zou binnen 10minuten met mij meegaan man.
Niet dat je er eentje gaat krijgen.
shit storm zo voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:22 schreef Modus het volgende:
Oh god zijn de brugklassertjes weer hierheen verwezen?
k kom andere keer heb al iets anders dit weekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
KLB / [KLB SC]haan33=the boy jullie weten de weg he
Ik dank u. Je bent weer lief.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
Welkon, het bier staat rechts, de vaste bewoners bijten, wees welkom.
Is cool man. Maar ik ga vanavond hequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
k kom andere keer heb al iets anders dit weekend
Dit doe je express he, je weet dat ik geen bier mag in Marokko.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
Neequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
serieus ik ga nu gewoon baggeren in andere klb topics
zemmel
u madquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus Dima de bekende Fokker maagd die elke dag op Chaturbate zit te fappen en een Excel bestand bijhoudt van Snapchat chicks 600 km hier vandaan.
Wanneer durf je eindelijk meisjes aan te spreken jonge? [ afbeelding ]
Het leuk proberen te makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
De cola staat links.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit doe je express he, je weet dat ik geen bier mag in Marokko.
ik hou ervan om gedomineerd te wordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
* Pharkus geeft Ambicioso een aai over zijn bolquote:
zemmelquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
* Pharkus geeft Ambicioso een aai over zijn bol
Ik wacht rustig af. Zie me als een gier cirkelen boven je hoofd. Wachtend op een goed moment om je darmen door je navel naar buiten te rukken met mijn vlijmscherpe klauwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
serieus ik ga nu gewoon baggeren in andere klb topics
zemmel
Dat doe je sowiesoquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af. Zie me als een gier cirkelen boven je hoofd. Wachtend op een goed moment om je darmen door je navel naar buiten te rukken met mijn vlijmscherpe klauwen.
dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft geen hersens meer over man
alles afgestrove
Deze ambtenaar is vrijdag vrij zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is cool man. Maar ik ga vanavond he
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af. Zie me als een gier cirkelen boven je hoofd. Wachtend op een goed moment om je darmen door je navel naar buiten te rukken met mijn vlijmscherpe klauwen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft geen hersens meer over man
alles afgestrove
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou vort laat die ballen van je indalen en spreek het komende weekend minimaal 50 meisjes aan op willekeurige plekken en zorg dat je tenminste 10 nummers er aan overhoudt. En stel me niet te leur want dan volgen er maatregelen! Vort zet hem op en raak ontmaagd!quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik hou ervan om gedomineerd te worden
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent een "speciaal" jongetje. Dus krijg je ook mijn speciale aandacht ja.
Jij bent ook speciaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat je nog niet ontgroend bent?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
zie al die battieboys united komen met alleen maagd argumentatie
na 2 mails nog geen reactiequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
nee je bent ook nog lelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Een goede vraag mijn waarde. Het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik hoor graag van je hoe oud jij denkt dat ik ben.quote:
hij durft niet eens op een meisje in hollywood te stappenquote:
nee asljeblieft nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat je nog niet ontgroend bent?
1000quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een goede vraag mijn waarde. Het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik hoor graag van je hoe oud jij denkt dat ik ben.
32quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een goede vraag mijn waarde. Het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik hoor graag van je hoe oud jij denkt dat ik ben.
quote:
Bazen, battieboys noemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
hij durft niet eens op een meisje in hollywood te stappen
Vind je mij baas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |