quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie gaan maar lekker alvast indrinken, om 0:00 is er een nieuwe kans.
We worden allemaal een dagje ouder, ik moet steeds vroeger naar bed om een beetje fut te hebben. Bedplassen is me ook al niet vreemd meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pharkus het volgende:
Nu al beginnen met nachtbagger, en dan zeker na een kopje warme melk lekker vroeg het bedje in. Wat is er toch gebeurd met de baggeraars van weleer die 20 topics vol lulden in de nachtelijke uurtjes.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie gaan maar lekker alvast indrinken, om 0:00 is er een nieuwe kans.
ga warme chocomelk drinken uit je moeders tittenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef haan33 het volgende:
dima jij bent 24 en fucking maagd
beter houd jij je smoel kenkerwanker
Aldus Dima de bekende Fokker maagd die elke dag op Chaturbate zit te fappen en een Excel bestand bijhoudt van Snapchat chicks 600 km hier vandaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahha gvd ik ga zohard stuk hier
"[i]freak
heb niets tegen marrokanen
maar
verdwijder me nummer[/i]"
[ afbeelding ]
[..]_O-_O-_O-_O-_O-_O-
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We worden allemaal een dagje ouder, ik moet steeds vroeger naar bed om een beetje fut te hebben. Bedplassen is me ook al niet vreemd meer.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga warme chocomelk drinken uit je moeders titten
Herkenbaar, doe je niks aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We worden allemaal een dagje ouder, ik moet steeds vroeger naar bed om een beetje fut te hebben. Bedplassen is me ook al niet vreemd meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |