Ik en mijn kwarktassen ruimen zich al op voor de avondquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
RUIM JE EIGEN TIETEN EENS OP JOH MET DIE REUSACHTIGE KWARKTASSEN VAN JE.
jonge doe ff normaal manquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahha gvd ik ga zohard stuk hier
"[i]freak
heb niets tegen marrokanen
maar
verdwijder me nummer[/i]"
[ afbeelding ]
[..]_O-_O-_O-_O-_O-_O-
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
damn dat wordt anal dalijk voor de vrouw
En jij vertelde mij dat lief vragen de beste aanpak is. Goed voorbeeld ben je.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ah, de harde aanpak. Altijd al een voorstander van geweest. Neem voor meer informatie contact op met mijn onderschrift.
had jij interresse in dima?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, ik interesse in een mokro? of wat je bent?
Dat was mijn 'andere ik'quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En jij vertelde mij dat lief vragen de beste aanpak is. Goed voorbeeld ben je.
Laagste prijsgarantie, wow!quote:
Zo, als dit geen interesse tonen is weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"[i]freak
heb niets tegen marrokanen
maar
verdwijder me nummer[/i]"
[ afbeelding ]
je moet ze onder controle houden en het omdraaien, de vrouw werken en geld maken en jij ervan genietenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ah, de harde aanpak. Altijd al een voorstander van geweest. Neem voor meer informatie contact op met mijn onderschrift.
Mad skills.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo, als dit geen interesse tonen is weet ik het ook niet meer.
Juistem, jij snapt het.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je moet ze onder controle houden en het omdraaien, de vrouw werken en geld maken en jij ervan genieten
Ziet er inderdaad vrij goedkoop uit.quote:
jonge net of er nu minder topics worden gevuldquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pharkus het volgende:
Nu al beginnen met nachtbagger, en dan zeker na een kopje warme melk lekker vroeg het bedje in. Wat is er toch gebeurd met de baggeraars van weleer die 20 topics vol lulden in de nachtelijke uurtjes.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef haan33 het volgende:
dima jij bent 24 en fucking maagd
beter houd jij je smoel kenkerwanker
Goedkoop is duurkoop zeggen ze wel eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad vrij goedkoop uit.
Jullie gaan maar lekker alvast indrinken, om 0:00 is er een nieuwe kans.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jonge net of er nu minder topics worden gevuld
Ah kutzooi. Ome pharkus heeft ons ontdekt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad vrij goedkoop uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |