quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af. Zie me als een gier cirkelen boven je hoofd. Wachtend op een goed moment om je darmen door je navel naar buiten te rukken met mijn vlijmscherpe klauwen.
Nou vort laat die ballen van je indalen en spreek het komende weekend minimaal 50 meisjes aan op willekeurige plekken en zorg dat je tenminste 10 nummers er aan overhoudt. En stel me niet te leur want dan volgen er maatregelen! Vort zet hem op en raak ontmaagd!quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik hou ervan om gedomineerd te worden
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent een "speciaal" jongetje. Dus krijg je ook mijn speciale aandacht ja.
Jij bent ook speciaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat je nog niet ontgroend bent?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
zie al die battieboys united komen met alleen maagd argumentatie
na 2 mails nog geen reactiequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
nee je bent ook nog lelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Een goede vraag mijn waarde. Het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik hoor graag van je hoe oud jij denkt dat ik ben.quote:
hij durft niet eens op een meisje in hollywood te stappenquote:
nee asljeblieft nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat je nog niet ontgroend bent?
1000quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een goede vraag mijn waarde. Het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik hoor graag van je hoe oud jij denkt dat ik ben.
32quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een goede vraag mijn waarde. Het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik hoor graag van je hoe oud jij denkt dat ik ben.
quote:
Bazen, battieboys noemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
hij durft niet eens op een meisje in hollywood te stappen
Vind je mij baas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |