quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
KLB / [KLB SC]haan33=the boy jullie weten de weg he
Ik dank u. Je bent weer lief.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
Welkon, het bier staat rechts, de vaste bewoners bijten, wees welkom.
Is cool man. Maar ik ga vanavond hequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
k kom andere keer heb al iets anders dit weekend
Dit doe je express he, je weet dat ik geen bier mag in Marokko.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
Neequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
serieus ik ga nu gewoon baggeren in andere klb topics
zemmel
u madquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus Dima de bekende Fokker maagd die elke dag op Chaturbate zit te fappen en een Excel bestand bijhoudt van Snapchat chicks 600 km hier vandaan.
Wanneer durf je eindelijk meisjes aan te spreken jonge? [ afbeelding ]
Het leuk proberen te makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
De cola staat links.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit doe je express he, je weet dat ik geen bier mag in Marokko.
ik hou ervan om gedomineerd te wordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
* Pharkus geeft Ambicioso een aai over zijn bolquote:
zemmelquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
* Pharkus geeft Ambicioso een aai over zijn bol
Ik wacht rustig af. Zie me als een gier cirkelen boven je hoofd. Wachtend op een goed moment om je darmen door je navel naar buiten te rukken met mijn vlijmscherpe klauwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
serieus ik ga nu gewoon baggeren in andere klb topics
zemmel
Dat doe je sowiesoquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af. Zie me als een gier cirkelen boven je hoofd. Wachtend op een goed moment om je darmen door je navel naar buiten te rukken met mijn vlijmscherpe klauwen.
dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft geen hersens meer over man
alles afgestrove
Deze ambtenaar is vrijdag vrij zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is cool man. Maar ik ga vanavond he
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af. Zie me als een gier cirkelen boven je hoofd. Wachtend op een goed moment om je darmen door je navel naar buiten te rukken met mijn vlijmscherpe klauwen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft geen hersens meer over man
alles afgestrove
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |