quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Erg cute, net als je stem dus blijkbaar.
Geen zin in vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef yats het volgende:
*maakt zich op voor een online slachting van seikcid*
Misschien kan Huppel hem wel gebruiken voor haar experimentquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef yats het volgende:
*maakt zich op voor een online slachting van seikcid*
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien kan Huppel hem wel gebruiken voor haar experiment
Huppel kan het beste uitleggen wat haar experiment inhoudtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huppel kan het beste uitleggen wat haar experiment inhoudt
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.![]()
p.s. Hoe was Gent?
Iets met het woordje morte erin...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padjequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.![]()
p.s. Hoe was Gent?
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?
Hostelquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padje
Zeg me niks?quote:
Ahquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.
Das nog niks, johquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.
Mijn leuter is er niet om dingen in te steken, maar om ergens in gestoken te worden. Dat is een wereld van verschilquote:
ik weet zeker dat ik het over een cocktailprikker had.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs twee keer in aanraking gekomen met politie. Niet ik, maar mijn klas.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs twee keer in aanraking gekomen met politie. Niet ik, maar mijn klas.
[insert belgisch accent]quote:
Het erge is, ik kan het me zo inbeelden. Enen flik is niet het type om de kloten van te kussen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[insert belgisch accent]
Alé haalt uw handen uit uwe zakken, wanneer ge tegen de politie spreekt. Is een vorm van respect, ja.
Ik wil nog steeds weten of een man klaarkomt op het moment dat ie aan de galg hangtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?
Seikcid, wellicht niet vrijwillig, maar achquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten of een man klaarkomt op het moment dat ie aan de galg hangt![]()
Maar niemand wil zichzelf vrijwillig aanmelden voor mijn experiment
Zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padje
nah, dit is huppel dr experiment.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef yats het volgende:
Misschien als GvE het voorstelt dat hij het wil proberen?
Aangeschoten, en hoe!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nog aangeschoten ook [ afbeelding ]
Mij kun je opvegen met een hele fles wijn achter de kiezen.quote:
Klasgenoten gingen ook al vragen om een stoffer en blikquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Mij kun je opvegen met een hele fles wijn achter de kiezen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig was het wijn en geen tequilla
ik zou het niet eens wegkrijgen. omdat wijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Mij kun je opvegen met een hele fles wijn achter de kiezen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klasgenoten gingen ook al vragen om een stoffer en blik
Zij dronken wel, maar langzamer dan ik. Binnen een half uur een liter 12,5%quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:56 schreef yats het volgende:
[..]Wel een beetje zwak dat ze zelf niet mee drinken.
Die studenten van tegenwoordig kunnen ook niks hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij dronken wel, maar langzamer dan ik. Binnen een half uur een liter 12,5%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb jou ooit eens zien drinkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij dronken wel, maar langzamer dan ik. Binnen een half uur een liter 12,5%
In my defence, ik had al 2 shotjes gehad voor we gingen eten!quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef yats het volgende:
Is het raar als je nog nooit door drank gekotst hebt?
ja. Snel doen dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef yats het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In my defence, ik had al 2 shotjes gehad voor we gingen eten!
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat ik zo goed tegen alcohol kan?quote:
Niet raar.... Dan stop je blijkbaar op tijdquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef yats het volgende:
Eh, dat kan ik niet bevestigen noch ontkennen. Genoeg domme dingen gedaan als gevolg van drank.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet raar.... Dan stop je blijkbaar op tijd
Damn straight!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn leuter is er niet om dingen in te steken, maar om ergens in gestoken te worden. Dat is een wereld van verschil
Wie nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat kan ik niet bevestigen noch ontkennen. Genoeg domme dingen gedaan als gevolg van drank.
onzinquote:
Geheelonthouders?quote:
ik...quote:
En na jouw joint ging het vooral mis. Denk dat als ik dat niet gedaan had ik slechts goed van 't padje was geweest.quote:
Hoezo niet goed werkt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin
Wanneer iets niet goed werkt, moet je het repareren of vervangen
dat kan ook. Ik vind alcohol altijd zo'n mooi excuusquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik...
Het was nooit de drank, het was gewoon puur ik die stomme fouten maakte
Aangezien hij nog prima zijn werk doet (alhoewel frequenter gebruik op de planning staat) hoeft er niets aan gerepareerd te worden. Alhoewel er (hopelijk) morgen weer een praktijktest volgt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin
Wanneer iets niet goed werkt, moet je het repareren of vervangen
Ik roep nooit zomaar dat ik er een cocktailprikker in zal stekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoezo niet goed werkt?Gisteren deed ie het nog prima.
Aangeschoten... eind januari in Nijmegenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dronken ben geweest. En dat was meer goed aangeschoten dan dronken.
Ik ben 1 keer zo zat geweest dat ik nauwelijks weet hoe ik thuis ben gekomen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dronken ben geweest. En dat was meer goed aangeschoten dan dronken.
Ik niet, ik heb dat excuus al te vaak gehoordquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan ook. Ik vind alcohol altijd zo'n mooi excuus
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer zo zat geweest dat ik nauwelijks weet hoe ik thuis ben gekomen.
Dat was vorig jaar
Ik heb geen idee, ik blijf netjes uit de buurtquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien hij nog prima zijn werk doet (alhoewel frequenter gebruik op de planning staat) hoeft er niets aan gerepareerd te worden. Alhoewel er (hopelijk) morgen weer een praktijktest volgt.
Jouw verlies.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik blijf netjes uit de buurt
Ik weet dat eigenlijk regelmatig nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer zo zat geweest dat ik nauwelijks weet hoe ik thuis ben gekomen.
Dat was vorig jaar
Kan gebeuren toch? Fles binnen een uurtje naar binnen gegooit en daarna in de kroeg nog een paar flesjes bier.quote:
Kan gebeuren jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch? Fles binnen een uurtje naar binnen gegooit en daarna in de kroeg nog een paar flesjes bier.
Zelfs niet als fanatieke (ex-)blower?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben nog nooit vergeten wat ik had gedaan
+1quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook niet. Al zou ik dat soms wel willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meer drinken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik snap niet dat mensen dat serieus niet meer weten wat ze gedaan hebben
Vaak komt het dan later wel weer terugquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Geen idee, ik vraag niet om een gebroken film met veel zwarte gaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Neequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zelfs niet als fanatieke (ex-)blower?
bij mij is er een keer ghb door mijn bier gegooid. gelukkig al in het begin van de avond en was het pas mijn tweede biertje, maar ik weet helemaal niks meer. wat normaal gesproken niet van 2 biertjes kan komen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Ik drink niet zoveel meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meer drinken.Al is het voor mij ook jaren geleden, toen ik nog jong was enzo.
Als ik meer ga drinken dan wanneer ik normaal gesproken stop, dan ga ik eerder over mn nek dan dat ik de volgende dag niets meer weet. En zodra ik heb genekt voel ik me daarna ook weer praktisch nuchter.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meer drinken.Al is het voor mij ook jaren geleden, toen ik nog jong was enzo.
Ja maar dat van die ghb heb je niet in de hand.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:21 schreef perro. het volgende:
[..]
bij mij is er een keer ghb door mijn bier gegooid. gelukkig al in het begin van de avond en was het pas mijn tweede biertje, maar ik weet helemaal niks meer. wat normaal gesproken niet van 2 biertjes kan komen.
verder ben ik nog nooit zo laveloos geweest, hou ik niet zo van, aangeschoten is de max voor mij. en als ik nog wil blowen moet ik eerst wat gerookt hebben voordat ik begin met drinken, anders gaat alles nogal draaien.
nee dat is waar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat van die ghb heb je niet in de hand.
En verder is het of drinken of blowen. En als ik dan mag kiezen blow ik liever dan dan ik me klem zuip
Moet je dan ook echt gieten? Ieder zijn eigen tempo tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:29 schreef perro. het volgende:
[..]
nee dat is waar.
ik vind de combi wel lekker. maar ik drink ook echt belachelijk langzaam. een flesje bier doe ik ongeveer anderhalf uur over.
Was wel een goede joint hequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En na jouw joint ging het vooral mis. Denk dat als ik dat niet gedaan had ik slechts goed van 't padje was geweest.
Met carnaval was ik weer laveloosquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
oh nee, ik moet niks.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je dan ook echt gieten? Ieder zijn eigen tempo toch
Vaak weet ik een hoop niet meer.... Maar zodra iemand het dan vertelt herinner ik het mij welquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Dat je dan terug gaat denken..... oke toen was ik nog met haar aan het praten.. en ineens zat ik met een broodje shoarma.....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag niet om een gebroken film met veel zwarte gaten.
Mijn hersenen registreerde het gewoon niet meer, alleen op het moment zelf.
En dan begin je weer opnieuwquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik meer ga drinken dan wanneer ik normaal gesproken stop, dan ga ik eerder over mn nek dan dat ik de volgende dag niets meer weet. En zodra ik heb genekt voel ik me daarna ook weer praktisch nuchter.
je bent er vroeg bij, royquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga er vanavond weer wat biertjes ingieten.
Wat zeg ik, ik ben er nu al 1 aan het drinken want weekend
proost!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga er vanavond weer wat biertjes ingieten.
Wat zeg ik, ik ben er nu al 1 aan het drinken want weekend
Dat is waar....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben normaal al zo absent minded als de pest.
Hard gewerkt vandaag dus vond dat ik wel een koud biertje verdiend had.quote:
Hij geeft best lekker weer op toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook lekkere biertjes drinken op een terrasje.... is as weekend alleen nog niet zo goed plan ben ik bang
Ontelbare keren dat iemand gewoon hele verhalen staat te vertellen, ik nog een soort van reageer met ja/nee/uhuh/tisniewaar maar geen woord heb gehoord.quote:
Ja dus ik hou het bij een cappuccinoquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij geeft best lekker weer op toch?
Ik heb vandaag de hele dag buiten gewerkt en het was gewoon al warm in het zonnetje
Jij goede vrouw. Ik trots.quote:
Broodje kaas dan maar..quote:
Als ik iets nieuws wil doen qua koken enzo moet ik denk ik bij jou zijn en jij niet bij mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben inspiratieloos voor de boodschappen. Iemand een leuk idee dat ik kan maken? Iets dat ik nog nooit gemaakt heb, bij voorkeur.
Prima toch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen in schil, wortels en kipschnitzel
Maar ik weet het ook niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik iets nieuws wil doen qua koken enzo moet ik denk ik bij jou zijn en jij niet bij mij
7quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik weet het ook niet meer.Ik wil elke week 7 nieuwe dingen maken voor op m'n blog, maar ik kan maar 4 dingen verzinnen.
Ook handig. Scheelt koken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Prima toch.
Ik heb straks een verjaardag inclusief voedsel.
Hmm, dat geeft me wel een idee. Ik ga een "gezonde kapsalon" maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
7
Ik weet niet of dit wat is, maar dit is goddelijk.
Shoarma, sperziebonen, rosti, kaas. Met een beetje fantasie dus een variatie op kapsalon(Shoarma ipv kebab, sperziebonen ipv salade, rosti ipv friet en kaas)
http://www.smulweb.nl/rec(...)nen-shoarma-en-rosti
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dat geeft me wel een idee. Ik ga een "gezonde kapsalon" maken.
Now where's the fun in that?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dat geeft me wel een idee. Ik ga een "gezonde kapsalon" maken.
Doe ik alleen in het weekend eigenlijk.quote:
Mijn vriend kan niet xo goed kokenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Doe ik alleen in het weekend eigenlijk.Doordeweeks te laat thuis.
Wat een lapzwans!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend kan niet xo goed koken
Daarom doe ik het maar
Die van het CDA?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buma in me zak is sowieso mijn favoriet
Nope. Ik postte dit sowieso in de verkeerde SC. Maar ach.quote:
Ze doen maar een beetje moeite, verdomme.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Ik postte dit sowieso in de verkeerde SC. Maar ach.
Nou he? Zal ik hem maar dumpen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wat een lapzwans!
Ik kan eigenlijk beter koken, vind ik zelf vooral.
Nee das ook zielig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou he? Zal ik hem maar dumpen dan?
Lekkerquote:
Ja. Maar zenuwachtig as fuck op het momentquote:
Gezellig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker
Morgen naar de jeugd van tegenwoordig en die pinda, de blonde en loefie zijn er het hele weekend
Totaal niet, daarom gaan ze daten.quote:
Niet teveel druk maken, zij is vast net zo zenuwachtig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Maar zenuwachtig as fuck op het moment
Sorry hoor, ik wist niet dat dit een stiltecoupé was.quote:
Geen stiltetopicquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat dit een stiltecoupé was.
Ik heb niet veel spannends gedaan. Veel gepoetst. Gekookt. Niet echt bijzonder.quote:
Poetsen en koken kan je ook spannend makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet veel spannends gedaan. Veel gepoetst. Gekookt. Niet echt bijzonder.
Vertel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Poetsen en koken kan je ook spannend maken
Naakt poetsenquote:
Lijkt me toch niet echt geweldig.quote:
Voor jou ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu hier naakt komt poetsen en koken is het al een stuk spannender he
Er naar kijken is wel een stuk leukerquote:
Al dat klotsende vlees.quote:
quote:
Jij bent gewoon niet spannend genoeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou niet? Jij doet dat zo vaak dat het gewoon geworden is?
Omdat ik een auto met trekhaak heb zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet spannend genoeg.
Wat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik een auto met trekhaak heb zeker
Altijd weer die trekhakenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik een auto met trekhaak heb zeker
Ik merk weer dat we in een andere leeftijdsgroep zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om de burgerlijke vouwwagen/sleurhut te trekken natuurlijk.
inb4 Feer die met een ruige metalman gaat daten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet spannend genoeg.
Zolang z'n baard maar ruig is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
inb4 Feer die met een ruige metalman gaat daten.
Tsss, denken dat ik echt een caravan heb.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk weer dat we in een andere leeftijdsgroep zitten.
Kaneel is out of my league.quote:
Nou en. Als mijn dates zijn out of my league.quote:
Dan ben jij een lucky fuck.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en. Als mijn dates zijn out of my league.
Blauwtje gelopen?quote:
Het werd anders nooit ietsquote:
quote:
Onzin, aantrekkingskracht is niet definieerbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daten is in ieder geval iets.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het werd anders nooit iets
Dus nee
Wel een beetje een beschaafde man gaan daten, he. :$quote:
Die kunnen toch ook een baard hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een beetje een beschaafde man gaan daten, he. :$
Zo 1 die niet boert, geen scheten laat en geen seksistische opmerkingen maakt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een beetje een beschaafde man gaan daten, he. :$
Het ding is meer dat ik denk dat het dates zijn en het heeeeeeeel ongemakkelijk wordt.quote:
Misschien wil Roy dan ook wel naakt bij jou komen poetsen?quote:
Hmmm. Als je gaat daten weet je dat toch beiden van tevoren, of niet?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ding is meer dat ik denk dat het dates zijn en het heeeeeeeel ongemakkelijk wordt.
Dan zit ik klaar met een filmcamera.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien wil Roy dan ook wel naakt bij jou komen poetsen?
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien wil Roy dan ook wel naakt bij jou komen poetsen?
Blijkbaar doe je toch iets goed als ze wel met je willen daten. Kun je mij jouw geheim vertellen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sexy heur, wel oppassen voor spetters olie. Al houd een schort veel tegenquote:
als je iemand een week kent, elkaar de hele tijd spreekt en je met zijn tweeen naar de bios gaat, ik betaal alles, dan moet je toch gaan nadenken of iemand je niet leuk vindt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Als je gaat daten weet je dat toch beiden van tevoren, of niet?
Ik word direct zo hard gefriendzoned dat het op een bepaalde manier niet in iemands hoofd opkomt dat ik ze leuk vind en het niet als vriendschappelijke activiteit ziequote:Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je toch iets goed als ze wel met je willen daten. Kun je mij jouw geheim vertellen?
Naja, een date spreek je toch echt af als zijnde een date?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als je iemand een week kent, elkaar de hele tijd spreekt en je met zijn tweeen naar de bios gaat, ik betaal alles, dan moet je toch gaan nadenken of iemand je niet leuk vindt.
Misschien flirt je niet genoeg of zo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als je iemand een week kent, elkaar de hele tijd spreekt en je met zijn tweeen naar de bios gaat, ik betaal alles, dan moet je toch gaan nadenken of iemand je niet leuk vindt.
Misschien doe je te vriendschappelijk? Probeer wat vaker een move te maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik word direct zo hard gefriendzoned dat het op een bepaalde manier niet in iemands hoofd opkomt dat ik ze leuk vind en het niet als vriendschappelijke activiteit zie
Beter gewoon zeggen anders snappen vrouwen het nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit kan een dingetje zijn. Maar de lijn tussen flirten en een ongelooflijke creep zijn is vrij dun.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien flirt je niet genoeg of zo?
Ja maar vrouwen zijn degene die communiceren via hints en "bedoelingen"quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter gewoon zeggen anders snappen vrouwen het niet
Dat weet ik wel zeker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook een baard hebben?
Is ook lastig, hoor. Gewoon wat foute grapjes maken waarbij je zelf aangeeft dat ze inderdaad fout zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit kan een dingetje zijn. Maar de lijn tussen flirten en een ongelooflijke creep zijn is vrij dun.
Dat is de pest, kan ook gewoon aardig bedoeld zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen zijn degene die communiceren via hints en "bedoelingen"
Dat word ik voor een date vaak al waardoor ik dus vaak niet eens meer iets probeer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik word direct zo hard gefriendzoned dat het op een bepaalde manier niet in iemands hoofd opkomt dat ik ze leuk vind en het niet als vriendschappelijke activiteit zie
Eerder/sneller afspreken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word ik voor een date vaak al waardoor ik dus vaak niet eens meer iets probeer.
Familie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer, m'n stiefzus volgt m'n vriend op instagram, mij niet en heeft op FB aangegeven dat hij familie is (en van mij niet) en ze heeft hem in totaal drie keer gezien![]()
![]()
![]()
Wait, that's kind of my thingquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ook lastig, hoor. Gewoon wat foute grapjes maken waarbij je zelf aangeeft dat ze inderdaad fout zijn.
Daar zit weinig verschil in.quote:
Have fun!quote:
Leuk dat soort dingenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer, m'n stiefzus volgt m'n vriend op instagram, mij niet en heeft op FB aangegeven dat hij familie is (en van mij niet) en ze heeft hem in totaal drie keer gezien![]()
![]()
![]()
Misschien te lief.quote:
Een rasechte lichtekooi. Ik zie het meteen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
o, ik vind het ook niet erg hoor, het is gewoon komischquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk dat soort dingen
Niet teveel van aantrekken, zijn maar wat letters op een website.
[..]
Misschien te lief.
ja, dat is ook gebleken uit haar staat van dienstquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een rasechte lichtekooi. Ik zie het meteen.
Oh, jij hebt weleens over haar verteld, he. I remember.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat is ook gebleken uit haar staat van dienst
Apart. Als je namelijk lang wacht met afspreken, maar elkaar wel spreekt via whatsapp oid; ja, dan snap ik wel dat je al snel gefriendzoned wordt.quote:
Geen idee hoe het komt, maar het is verdomd irritant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart. Als je namelijk lang wacht met afspreken, maar elkaar wel spreekt via whatsapp oid; ja, dan snap ik wel dat je al snel gefriendzoned wordt.
Niet gewoon een poging tot toenadering? Of zit dat er sowieso niet meer in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik vind het ook niet erg hoor, het is gewoon komisch
Voor een groot deel gaat dat wel op ja maar dat is natuurlijk ook per situatie verschillend.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart. Als je namelijk lang wacht met afspreken, maar elkaar wel spreekt via whatsapp oid; ja, dan snap ik wel dat je al snel gefriendzoned wordt.
o, we zien elkaar een keer per jaar ofzo, niet echt behoefte aan ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet gewoon een poging tot toenadering? Of zit dat er sowieso niet meer in.
[..]
Voor een groot deel gaat dat wel op ja maar dat is natuurlijk ook per situatie verschillend.
Net wiet uit eigen streek geproefd. Superchill.quote:
Ah.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, we zien elkaar een keer per jaar ofzo, niet echt behoefte aan ofzo
Spelletjequote:
Niet gerookt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Net wiet uit eigen streek geproefd. Superchill.
Nog niet, maar ik ben zo weg richting Nijmegen naar een feestje.quote:
Ja, één hijsje. Dus meer proeven in dat geval.quote:
Wat voor feestje?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben zo weg richting Nijmegen naar een feestje.
En wat vond je ervan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, één hijsje. Dus meer proeven in dat geval.
[..]
Wat voor feestje?
Zoals ik al zei: superchill.quote:
Dat smaakt naar meerquote:
Er schijnt bij het cultuurcafé een leuk feestje te zijn.quote:
O, geen idee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Er schijnt bij het cultuurcafé een leuk feestje te zijn.
Ik wist t ook niet, maar ik kreeg een bericht of ik ook kwam. En voor een feestje ben ik altijd te porren.quote:
jepquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is het al stil hier zo vroeg... Voetbal en Darten op tv zeker?
Dat beeld had ik al bij je. Een echt feestbeest, die yats.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist t ook niet, maar ik kreeg een bericht of ik ook kwam. En voor een feestje ben ik altijd te porren.
Tis hier heel gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een combinatie van die sporten zou het wellicht interessanter makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met dartpijlen op de keeper mikken om vervolgens te kunnen scoren ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een combinatie van die sporten zou het wellicht interessanter maken
Ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met dartpijlen op de keeper mikken om vervolgens te kunnen scoren ofzo
Ik ben het verleerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan merken dat je een tijd niet geweest bent.
Je kan sarcasme niet zo goed herkennen
Verleerd of heb je het gewoon nooit gekund?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verleerd of heb je het gewoon nooit gekund?
volgend weekend vrij houden dusquote:
Mits ik weer kan werken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgend weekend vrij houden dus
Stil nou Tijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verleerd of heb je het gewoon nooit gekund?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dat beeld had ik al bij je. Een echt feestbeest, die yats.
Het was gezelligquote:
Ik ook, kom maar op met dat biertjequote:
Jaquote:
Die staat ook voor me ;-) wil op dit moment liever een lekker ding voor me hebben staan. Met mooie borsten en superschattige roze tepelsquote:
Daarom dat ik maar weer aan het downloaden ben geslagen...quote:
Dit ga nog bevestigen nog ontkenningenquote:
Vermaak je in KPD zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die staat ook voor me ;-) wil op dit moment liever een lekker ding voor me hebben staan. Met mooie borsten en superschattige roze tepels
twi, niet iedereen neukt op een eerste datequote:
Wanneer dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Dit ga nog bevestigen nog ontkenningen
Dat laatste wil ik ook wel, waar kun je die vinden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die staat ook voor me ;-) wil op dit moment liever een lekker ding voor me hebben staan. Met mooie borsten en superschattige roze tepels
Met Sint Juttemusquote:
Niet iedereen kwalificeert KKJ als lekker ding.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vermaak je in KPD zou ik zeggen
Er is veel meer te vinden, maar blijkbaar jij wel? Als je alleen daarvoor gaat kijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Niet iedereen kwalificeert KKJ als lekker ding.
Nochquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit ga nog bevestigen nog ontkenningen
Ok, daar ging m'n bierquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kun je van elke sport wel zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
De twee meest nutteloze sporten uitgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |