quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Erg cute, net als je stem dus blijkbaar.
Geen zin in vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef yats het volgende:
*maakt zich op voor een online slachting van seikcid*
Misschien kan Huppel hem wel gebruiken voor haar experimentquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef yats het volgende:
*maakt zich op voor een online slachting van seikcid*
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien kan Huppel hem wel gebruiken voor haar experiment
Huppel kan het beste uitleggen wat haar experiment inhoudtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huppel kan het beste uitleggen wat haar experiment inhoudt
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.![]()
p.s. Hoe was Gent?
Iets met het woordje morte erin...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padjequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.![]()
p.s. Hoe was Gent?
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?
Hostelquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padje
Zeg me niks?quote:
Ahquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.
Das nog niks, johquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.
Mijn leuter is er niet om dingen in te steken, maar om ergens in gestoken te worden. Dat is een wereld van verschilquote:
ik weet zeker dat ik het over een cocktailprikker had.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs twee keer in aanraking gekomen met politie. Niet ik, maar mijn klas.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs twee keer in aanraking gekomen met politie. Niet ik, maar mijn klas.
[insert belgisch accent]quote:
Het erge is, ik kan het me zo inbeelden. Enen flik is niet het type om de kloten van te kussen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[insert belgisch accent]
Alé haalt uw handen uit uwe zakken, wanneer ge tegen de politie spreekt. Is een vorm van respect, ja.
Ik wil nog steeds weten of een man klaarkomt op het moment dat ie aan de galg hangtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |