quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Erg cute, net als je stem dus blijkbaar.
Geen zin in vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef yats het volgende:
*maakt zich op voor een online slachting van seikcid*
Misschien kan Huppel hem wel gebruiken voor haar experimentquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:11 schreef yats het volgende:
*maakt zich op voor een online slachting van seikcid*
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien kan Huppel hem wel gebruiken voor haar experiment
Huppel kan het beste uitleggen wat haar experiment inhoudtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huppel kan het beste uitleggen wat haar experiment inhoudt
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.![]()
p.s. Hoe was Gent?
Iets met het woordje morte erin...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padjequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Experimenten kunnen best leuk zijn, maar gezien de posts van de afgelopen dagen heb ik mijn twijfels of dat in dit geval ook zo is.![]()
p.s. Hoe was Gent?
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel ergs is er toch niet voorbij gekomen?
Hostelquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padje
Zeg me niks?quote:
Ahquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.
Das nog niks, johquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn beeld wat vertroebeld is nadat GvE het erover had dat ze een coctailprikker in mijn leuter wilde steken.
Mijn leuter is er niet om dingen in te steken, maar om ergens in gestoken te worden. Dat is een wereld van verschilquote:
ik weet zeker dat ik het over een cocktailprikker had.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs twee keer in aanraking gekomen met politie. Niet ik, maar mijn klas.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs twee keer in aanraking gekomen met politie. Niet ik, maar mijn klas.
[insert belgisch accent]quote:
Het erge is, ik kan het me zo inbeelden. Enen flik is niet het type om de kloten van te kussen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[insert belgisch accent]
Alé haalt uw handen uit uwe zakken, wanneer ge tegen de politie spreekt. Is een vorm van respect, ja.
Ik wil nog steeds weten of een man klaarkomt op het moment dat ie aan de galg hangtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat experiment zo dubieus als het nu klinkt?
Seikcid, wellicht niet vrijwillig, maar achquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten of een man klaarkomt op het moment dat ie aan de galg hangt![]()
Maar niemand wil zichzelf vrijwillig aanmelden voor mijn experiment
Zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zat in een hostel in Lokeren, in Gent zaten we alleen maar in een groot expogebouw waar een congres werd gegeven. In Lokeren is er binnen een half uur een hele fles wijn in mijn lijf gecirkuleerd, dus was aardig van 't padje
nah, dit is huppel dr experiment.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef yats het volgende:
Misschien als GvE het voorstelt dat hij het wil proberen?
Aangeschoten, en hoe!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nog aangeschoten ook [ afbeelding ]
Mij kun je opvegen met een hele fles wijn achter de kiezen.quote:
Klasgenoten gingen ook al vragen om een stoffer en blikquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Mij kun je opvegen met een hele fles wijn achter de kiezen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig was het wijn en geen tequilla
ik zou het niet eens wegkrijgen. omdat wijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Mij kun je opvegen met een hele fles wijn achter de kiezen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klasgenoten gingen ook al vragen om een stoffer en blik
Zij dronken wel, maar langzamer dan ik. Binnen een half uur een liter 12,5%quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:56 schreef yats het volgende:
[..]Wel een beetje zwak dat ze zelf niet mee drinken.
Die studenten van tegenwoordig kunnen ook niks hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij dronken wel, maar langzamer dan ik. Binnen een half uur een liter 12,5%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb jou ooit eens zien drinkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij dronken wel, maar langzamer dan ik. Binnen een half uur een liter 12,5%
In my defence, ik had al 2 shotjes gehad voor we gingen eten!quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef yats het volgende:
Is het raar als je nog nooit door drank gekotst hebt?
ja. Snel doen dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef yats het volgende:
Is het raar als je nog nooit door drank gekotst hebt?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In my defence, ik had al 2 shotjes gehad voor we gingen eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |