quote:do 27 mrt 2014, 10:13
Megarat van veertig centimeter
SOLNA, Zweden -
Een Zweeds gezin stond afgelopen week oog in oog met een 40 centimeter grote rat waarvoor zelfs de kat des huizes op de vlucht sloeg.
Foto: AFTONBLADET
De enorme rat had zich een weg gevreten door hout en beton om in de keuken te komen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:24 schreef Snowballed het volgende:
Goh.. voor het eerst een muskusrat gezien..?
in je keuken , terwijl je ligt te slapen ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Cici het volgende:
Volgens mij geen muskusrat.
Wel mooi best, die megarat!
Zo een wil ik ook![]()
Eentje die ik gekocht heb dan he, en tam heb gemaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in je keuken , terwijl je ligt te slapen ?
er is beton en er is b.e.to.nquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef LogiteX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dat beest zich niet liet afschrikken door beton vind ik wel bijzonder.
jas van ratten ,, zou dat wel mogen van de pvdd ???quote:
Mensen die kameraad Poetin haten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht aan Putin bij het lezen van de TT.
Deze kan je moeilijk met een doosje vangen en later weer uitzetten. Zo'n rat zal je kat best makkelijk dood kunnen makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:39 schreef LizzyYAY het volgende:
En waarom moest ie nou weer dood? Had hem gewoon ergens uitgezet, jeeeez.
Het moet te doen zijn, ik heb zovaak rare beesten uitgezet. Kost waarschijnlijk net zoveel moeite als het dood maken ervan. Maar het is maar net hoe je ertegenaan kijkt denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:44 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Deze kan je moeilijk met een doosje vangen en later weer uitzetten. Zo'n rat zal je kat best makkelijk dood kunnen maken
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef LogiteX het volgende:
Jammer dat ze hem dood moesten maken
Is het een muskusrat?
ja en we gaan ze kweken en dan loslaten he, goed planquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:39 schreef LizzyYAY het volgende:
En waarom moest ie nou weer dood? Had hem gewoon ergens uitgezet, jeeeez.
Best wel. De grootste die wij hadden was van kop tot kont 25cm, exclusief staart dan he?! Met staart was hij bijna 50cm. Denk dat ze bij die 40cm echt het lijf zonder staart bedoelen, en dat is voor een rat echt enorm!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef Schunckelstar het volgende:
Is dat echt zo groot voor een rat? Klinkt niet zo heel overdreven groot eigenlijk
Oh ok. Hoe groot zijn tamme ratten dan? Toch ook rond de 25 cm exclusief staart zoiets? Dan was ie 2x zo groot als een tamme rat, dat vind ik nou niet heel indrukwekkend eigenlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:08 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Best wel. De grootste die wij hadden was van kop tot kont 25cm, exclusief staart dan he?! Met staart was hij bijna 50cm. Denk dat ze bij die 40cm echt het lijf zonder staart bedoelen, en dat is voor een rat echt enorm!
25 cm toch al best groot voor een rat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh ok. Hoe groot zijn tamme ratten dan? Toch ook rond de 25 cm exclusief staart zoiets? Dan was ie 2x zo groot als een tamme rat, dat vind ik nou niet heel indrukwekkend eigenlijk
Wel mooie beestjes
Mannetjes zijn over het algemeen groter dan vrouwtjes. De grootste die wij hadden, Fabian, was zo'n 25cm als hij gewoon op z'n vier pootjes stond, als hij zich uitrekte om te gapen was hij een flink stuk langer natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh ok. Hoe groot zijn tamme ratten dan? Toch ook rond de 25 cm exclusief staart zoiets? Dan was ie 2x zo groot als een tamme rat, dat vind ik nou niet heel indrukwekkend eigenlijk
Wel mooie beestjes
Ja klopt.. en de foto die je erbij laat zien is een beverrat...quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee.
Die hebben geen spitse neus maar een ronde neus.
[ afbeelding ]
Dat is een bever of een beverrat, onderstaand een muskusratquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee.
Die hebben geen spitse neus maar een ronde neus.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |