SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
lol probeer me anders de neggen als ik CT Fletchergod quotequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:35 schreef no1uknow het volgende:
Betanolic wint de award voor meest afgezaagde TT's
[ afbeelding ]
Zeker, ik DM je even onze instagram.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Maken jullie ook samen gym pics met #beautyandthebeast?
Yep, ik ben de #beastquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Maken jullie ook samen gym pics met #beautyandthebeast?
Nice, maar pre-puberale kinderen die aan weigthlifting doen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:46 schreef stoeltafel het volgende:
15 jaar en even 120 kilo liften en nog vrouw ook
Leuke familie, http://www.dailymail.co.u(...)ing-weight-gold.html
volgens mij heeft ze al een beginnend snorretjequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, maar pre-puberale kinderen die aan weigthlifting doen?
Een mannenhoofd iig welquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al een beginnend snorretje![]()
![]()
Hoe gaat het met cutten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
meh
tenminste, als het al weer gerepareerd is van gisteren avond...
hehequote:
wat heb je voor een baan nu?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
Mmm lekker thuiswerken in de ochtend #loonslaaf
Damn. Een reep chocolade eten midden in de nacht eten is een van de vele dingen die ik voor mijn dood nog wil doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hehe
fucking egh nie leuk
zondag werd ik midden in de nacht wakker zo slap als een vaatdoek shakend, ultra low blood sugar...... reep chocola midden in de nacht![]()
dieeet ruiend lol
en gisteren de yoga maar gecompenseerd. op 5000 i.p.v. de legite 4500 die het zoumoeten zijn....
maar verder ging het wel lol. Nu 10 dagen in ongeveer... 1x echt over de 4500 geweest.
v.h. weekend maar kijken hoeveel er af is.
In het begin is dat toch niet echt nuttig te meten gezien vocht e.d.
'k kan niet trainen als ik teweinig gegeten heb, dus het is best lastig om nog wat over te houden voor een PWO meal, wat toch wel belangrijk is...
lolquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn. Een reep chocolade eten midden in de nacht eten is een van de vele dingen die ik voor mijn dood nog wil doen.
Maar komt wel goed joh! Het is gewoon een kwestie van wennen. Later, wanneer je je doel hebt gehaald, zul je lachend terugkijken naar je struggles.
BBQ slopen. Pull ups gaan vooruit. Hoeveel reps maken de beesten hier?.quote:
mooi resultaat man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:41 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
BBQ slopen. Pull ups gaan vooruit. Hoeveel reps maken de beesten hier?.
Gisteren 6-5-5, wel perfecte vorm, laag tempo. Begon begonnen met negatieve pull ups, zo dramatisch was het.
Wat doe jij bv RaymondK?
Dit. Het maakt nogal wat uit of zo'n ecto-puber van 60kg pull-ups doet of jij met het dubbele gewicht. Hang maar eens 2x20kg aan het middel van die ecto-puper en het lukt hem niet eens om die pull-up stang vast te blijven houden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi resultaat man.
gewone pull ups gaan wel. setjes van 8 of 10. Wel vol uithangen dan, en rustig om laag, en echt over de bar heen kijken. Ik doe ze altijd na lats pull ups.
maar lats pull up setje van 8 dan 6 dan 4 dan 3![]()
lol
ben er gewoon te zwaar voor. 'k ga dan nog ff lats pull down doen op de machine daarna.
Ben benieuwd wat die ouders (stiekem) door haar eten doen.quote:
Wat gerepareerd is: jezelf of is er iets met je gym?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
meh
tenminste, als het al weer gerepareerd is van gisteren avond...
ja dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Het maakt nogal wat uit of zo'n ecto-puber van 60kg pull-ups doet of jij met het dubbele gewicht. Hang maar eens 2x20kg aan het middel van die ecto-puper en het lukt hem niet eens om die pull-up stang vast te blijven houden.
Doe nu tijdelijk productvideo's voor een webshop. Van 13:00 - 17:00 filmen en de dag daarop ga ik van 09:00 - 13:00 thuis alles editen. Wel een prima systeem, in de ochtend thuis, vanmiddag ff filmen en dat morgenochtend weer verwerken.quote:
hahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat gerepareerd is: jezelf of is er iets met je gym?
Die B&F potjes werken wel goed, kennelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
nee hij had het over de gym slopen.
dat gebeurt vandaag weer, als het tenminste gerepareerd is na het slopen van gisteren avond lol
voor b&f?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe nu tijdelijk productvideo's voor een webshop. Van 13:00 - 17:00 filmen en de dag daarop ga ik van 09:00 - 13:00 thuis alles editen. Wel een prima systeem, in de ochtend thuis, vanmiddag ff filmen en dat morgenochtend weer verwerken.
Haha nee niet voor B&F, zou wel grappig zijn, kan ik misschien met korting whey etc kopenquote:
Wat zoek je, studeer je nog?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee niet voor B&F, zou wel grappig zijn, kan ik misschien met korting whey etc kopen
Idd wel makkelijk, iig 5-6 weken geld, kan ik daarna weer verder zoeken naar iets anders
Nee sinds eind december afgestudeerd. Heb hbo kunst & techniek gedaan, richting broadcasting. Filmen en editen, produceren, regisseren alles wat erbij komt kijken eigenlijk.quote:
Whahahahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:33 schreef Champy het volgende:
Lol, vanmiddag opnames van "Wie helpt onze dochter aan de man" bij de lokale gym
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:33 schreef Champy het volgende:
Lol, vanmiddag opnames van "Wie helpt onze dochter aan de man" bij de lokale gym
Hehe ik ga rond die tijd wel naar het "centrum" dus misschien hangen ze daar ook wel ff rondquote:
Whehehe: in 040 of in je home-hometown?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:33 schreef Champy het volgende:
hhah. Dat zal me een freggel zijn danquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:33 schreef Champy het volgende:
Home townquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Whehehe: in 040 of in je home-hometown?
En dan een geile Gordon achter je aan krijgen zeker. No thanks Jeffquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hhah. Dat zal me een freggel zijn dan
lekker schouderdagje doen en elke keer op de achtergrond in beeld lopen in je wife beater
oh shitquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Home town
[..]
En dan een geile Gordon achter je aan krijgen zeker. No thanks Jeff
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Home town
[..]
En dan een geile Gordon achter je aan krijgen zeker. No thanks Jeff
Of gewoon de eigenaar dreigen dat als hij je geen lifelong gratis abbo geeft je een spuit gaat zetten voor de camera.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
Gew alvast de gym slope kunnen zij niet meer opnemen.
Word jij gesponsord door B&F met je gesloop de hele tijd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:01 schreef Weissman het volgende:
Gew alvast de gym slope kunnen zij niet meer opnemen.
will doquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef Eleiko het volgende:
@G.R.S. & no1uknow: geven jullie wel even aan wanneer jullie echt een setje zijn? Zou wel leuk zijn: het eerste setje in ONZ-GYM
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef Eleiko het volgende:
@G.R.S. & no1uknow: geven jullie wel even aan wanneer jullie echt een setje zijn? Zou wel leuk zijn: het eerste setje in ONZ-GYM
Ik bedoelde: het eerste setje dat elkaar via dit kwalitatief vooraanstaande topic gevonden heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
we hebben toch ook al Etha en Jack?
quote:En Eleiko en Ingrid?![]()
Eh..quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef Eleiko het volgende:
Zou wel leuk zijn: het eerste setje in ONZ-GYM
Wait watquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef Eleiko het volgende:
??quote:
Laten we de setjes in de OP zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wait wat
Vergeet je nou je favoriete 2 users?? Omfg
Geen idee. Hier komen geen vrouwen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meisjes in de gym aanspreken is een gevoelig onderwerp. Hoe is dit het beste aan te pakken?
Als je niet weg kan komen met een knipoog ben je waarschijnlijk lelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef ChesterPerry het volgende:
knipoogje is wel het laatste wat je moet doen
Klopt. PUA is eigenlijk op mijn leven gebaseerd. Ze hebben het alleen een naam gegeven en in de markt gezet. Stom dat ik dat zelf niet bedacht heb.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
M'n ex was fitness instructrice maar dat was "before lifting".
Voor de rest spreek ik nooit vrouwen aan in de gym, waarom zou ik?
En als je al PUA tips wil moet je bij Henk zijn, niet bij mij
"zeg buurvrouw, heb jij ook zo'n last van vochtplekkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
"Hey buurvrouw, kan ik wat suiker van je lenen"
lolquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
donder op man, voor krachttraining niet, dat is totaal niet rullevant
Waarheid. Als je dan toch met vrouwen wil praten in de gym zorg dan dat je zelf minimaal een 8/10 bent en de vrouwen jou aanspreken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
geen enkele toegevoegde waarde qua gains.
Vrouwen aanspreken in de gym is net als pindakaas met chiazaden op je kuiten smeren.
Ik wel ja. Socializen in de gymquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dus jij doet je oordoppen in, gaat staalhard voor je uitkijken en wat met gewichten zwaaien om vervolgens op fok wat bodybuilding.com termen eruit te gooien, plaatjes van meisjes te posten?
Waarheidquote:
Moet je doen, mis je niks aan. Doe het al jaren zonder en ik leef nog steedsquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:22 schreef Klokov het volgende:
Ik zit erover na te denken om geen Facebook meer te checken. Wat een pauperlayout
Rustdag vandaag + Ajax vanavond.quote:
Vooral in de fitness-reeks. Maar daar wordt 80% van z'n posts verwijderdquote:
Krav Maga natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:15 schreef Klokov het volgende:
Zit erover te denken om tot de zomervakantie zelfverdediging te volgen. Het liefst met een focus tegen meerdere persoon, iemand aanraders?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:15 schreef Klokov het volgende:
Zit erover te denken om tot de zomervakantie zelfverdediging te volgen. Het liefst met een focus tegen meerdere persoon, iemand aanraders?
Moet wel het land uit kunnenquote:
Zal ff checkenquote:
Zo juist gedaan, niet op smegmanus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:23 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman, al gestemd? ONZ / Welk modje vind jij het irritant's?
Motorbloempje krijgt de helft van de stemmenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo juist gedaan, niet op smegmanus.
#kaolo #smegmanus #jemoeder #sukkeltje
oh dat secreetquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Motorbloempje krijgt de helft van de stemmen
Goed? Goed???quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goed dat dat "duur" heeft geholpen met afkicken
quote:
Hehe, ik laat het je wetenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef Eleiko het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:12 schreef Klokov het volgende:
echt voor schut, het is toch zeker forearm en niet underarm
Ik denk dat zijn wortel bedoeld wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:12 schreef Klokov het volgende:
echt voor schut, het is toch zeker forearm en niet underarm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:
Nu nog een poll voor de beste mod.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:23 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman, al gestemd? ONZ / Welk modje vind jij het irritant's?
Chef maak een nieuwe poll met Snakey erbij.quote:
Snakey is geen modquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Chef maak een nieuwe poll met Snakey erbij.
Sneeks is Forum Admin.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Chef maak een nieuwe poll met Snakey erbij.
Niks bullshit, je bent gewoon niet natty Rayquote:
lol, ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niks bullshit, je bent gewoon niet natty Ray
Heb een proefles Krav Maga aangevraagd maar moet nog zien of het bij mij past. Vond het filmpje een beetje lamequote:
echt gekkenwerk, ogen uitkrabben enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:07 schreef Klokov het volgende:
Shoutout aan Fanta DEF / Vrouw bij defensie
[..]
Heb een proefles Krav Maga aangevraagd maar moet nog zien of het bij mij past. Vond het filmpje een beetje lame
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
De kuiten hebben G.R.S. overgehaald. Nu nog een pic van je voorarm posten en je bent binnen Ado
Achhh alles komt goed. Hoe is je tentamen gegaan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:26 schreef VMSDKR het volgende:
Jammer dat GRS voor no1uknow gaat - ik zag haar ook wel zitten Cor.
Maarja, het leven kent ook tegenslagen.
Eigenlijk alleen maar tegenslagen.
/anhero
Als ze groot zijn wel jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:07 schreef no1uknow het volgende:
Wil jij ook graag voorarmen strelen GRS?
Jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:14 schreef Beach het volgende:
GRS ben je een archeoloog? Want ik heb een erg groot been voor je om te onderzoeken.
Dan een beste admin poll..quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:14 schreef Beach het volgende:
GRS ben je een archeoloog? Want ik heb een erg groot been voor je om te onderzoeken.
Nee, hij doet alsofquote:
Die Poetin is gewoon een Opperbaasquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:
Fok Rutte, Fok Obama, Fok Erdogan.
Alpha3
Putin
Klokov
https://www.facebook.com/(...)65231&type=2&theater
Ik dacht idd ook dat het zo zou gaan toen ik de switch maakte van home-gym naar de gym waar ik nu train, maar het integendeel is waar. Voornamelijk één van de redenen dat mijn work-outs iets langer duren is omdat het meestal fucking gezellig is in de gym lol. Het is ook niet alsof je non-stop lift en daardoor niet kan praten. Tussen de setjes door voor je uit lopen staren is ook niks.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
Ik wel ja. Socializen in de gym. Ik kom daar om te liften, niet om m'n kaakspieren te trainen.
H-h-h-holy shit wat een fucking baas.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:
Alpha3
Putin
Klokov
vroeger zat ik wel 2,5 uur in de gym, meer praten met die meiden, dan trainenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook dat het zo zou gaan toen ik de switch maakte van home-gym naar de gym waar ik nu train, maar het integendeel is waar. Voornamelijk één van de redenen dat mijn work-outs iets langer duren is omdat het meestal fucking gezellig is in de gym lol. Het is ook niet alsof je non-stop lift en daardoor niet kan praten. Tussen de setjes door voor je uit lopen staren is ook niks.
Jij bent dan ook een fatty Yuri. Dikke mensen zijn sowieso gezelligerquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook dat het zo zou gaan toen ik de switch maakte van home-gym naar de gym waar ik nu train, maar het integendeel is waar. Voornamelijk één van de redenen dat mijn work-outs iets langer duren is omdat het meestal fucking gezellig is in de gym lol. Het is ook niet alsof je non-stop lift en daardoor niet kan praten. Tussen de setjes door voor je uit lopen staren is ook niks.
woon je antikraak?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef Drinky het volgende:
lol, kom net de douche uitgelopen in m'n badjas staat de makelaar opeens voor me met mensen die het huis komen bezichtigen. Dat was volgende week pas wtf man ik kon aan het fappen zijn wat denken ze wel niet.
Playboyyyyy.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger zat ik wel 2,5 uur in de gym, meer praten met die meiden, dan trainen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fatty Yuri. Dikke mensen zijn sowieso gezelliger
Give me back my pen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
H-h-h-holy shit wat een fucking baas.
Nee, via een of andere makelaar die koopwoningen die te koop staan verhuurt. Maar dan wel met die nieuwe wet waardoor ze ons er in een maand uit kunnen schoppen als ze het huis weten te verkopenquote:
Hehe, echt baas. Het is natuurlijk niet de beste manier van leiden, maar dat terzijde.quote:
betekent nog niet dat ze te pas en onpas kunnen binnenlopen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, via een of andere makelaar die koopwoningen die te koop staan verhuurt. Maar dan wel met die nieuwe wet waardoor ze ons er in een maand uit kunnen schoppen als ze het huis weten te verkopen.
wtfquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, had wel geil uit gezien, nu je het zegt
Ik ben over het algemeen erg sociaal maar in de gym socializen is niets voor mij. Ik zeg mensen gedag en verder doe ik mijn routine. Van gesprekken tussendoor raak ik 'n beetje m'n concentratie kwijt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rocthjakingquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef THEFXR het volgende:
wat staat er allemaal in dit plaatje?
[ afbeelding ]
Ze hadden een bezichting gepland voor volgende week donderdag, expliciet gezegd dat het deze donderdag niet kon. Nja, niet mijn probleem. Op de tafel stond nog een grote paarse bong die je gelijk ziet als je binnenloopt, zakje wiet op tafel, vieze bordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
betekent nog niet dat ze te pas en onpas kunnen binnenlopen.
Ieder z'n ding toch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen erg sociaal maar in de gym socializen is niets voor mij. Ik zeg mensen gedag en verder doe ik mijn routine. Van gesprekken tussendoor raak ik 'n beetje m'n concentratie kwijt.
hehe, lijkt me wel leuk om halfbloedjes te krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef Drinky het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Uk's en GSXR's kindjes. Brits/Marokkaanse mixjes zie je bijna nooit :S
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS, dat u?
http://www.reddit.com/r/t(...)ick_on_chatroulette/
Er zijn misschien 2 of 3 gasten waar ik een klein babbeltje mee maak tussendoor, voor de rest heb ik wel betere dingen te doen dan onnodig lang in de gym hangen. Ik ben echt een autist in de gym. Heb dr echt een hekel aan als een of andere dude broscience komt verkondigen. En die kans is vrij groot bij mij in de gym. 80% van wat er gepraat wordt is onzin. Daar ga ik geen energie in steken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
en geen contact met meisjes?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn misschien 2 of 3 gasten waar ik een klein babbeltje mee maak tussendoor, voor de rest heb ik wel betere dingen te doen dan onnodig lang in de gym hangen. Ik ben echt een autist in de gym. Heb dr echt een hekel aan als een of andere dude broscience komt verkondigen. En die kans is vrij groot bij mij in de gym. 80% van wat er gepraat wordt is onzin. Daar ga ik geen energie in steken.
Gek genoeg wel. 2 uur slaap, in de bus afgemaakt, hoger cijfer dan andere teams die er veel meer werk in hadden gestopt. Hbo, zo'n lachertjequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hehe, lijkt me wel leuk om halfbloedjes te krijgen.
Is je presentatie goed verlopen?
[..]
Ten eerste, ik ben niet blank.
Ten tweede, dit soort meuk kost me teveel moeite.
In de gym? Nee.die zijn er ook praktisch niet.quote:
Alpha as fuckquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:
Alpha3
Putin
Klokov
Geen idee, vast iets met porno gezien de google search die het opleverdquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is Stuurzooi?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/ten_einde_raad.html
2:41
Hosselen in de GYMquote:
Hboquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gek genoeg wel. 2 uur slaap, in de bus afgemaakt, hoger cijfer dan andere teams die er veel meer werk in hadden gestopt. Hbo, zo'n lachertje
Hotlinkingquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
wegen, niet fappenquote:
0,05.quote:
Dit soort sletroulettemeuk bekijkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS, dat u?
http://www.reddit.com/r/t(...)ick_on_chatroulette/
[..]
bij de laatste 5 jaar niet bij de mac geweest en nu?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Grand big mac nu bij McDonalds, maar even proberen vanavond:
[ afbeelding ]
Vrouwen uitchecken in de sauna na afloop.quote:
Bagger"voer".quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gek genoeg wel. 2 uur slaap, in de bus afgemaakt, hoger cijfer dan andere teams die er veel meer werk in hadden gestopt. Hbo, zo'n lachertje
Rusland is eigenlijk een tankstation dat zich voordoet als land. Dus Poetin is eigenlijk een pompmedewerker, een soort VKDRMS dus.quote:
Omdat het troep is misschien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik in de VS zou leve zou ik elke dag door de drive through rijden. Waarom zelf koken.
Laat even weten of het wat is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Sambo: Master of Sports,quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Rusland is eigenlijk een tankstation dat zich voordoet als land. Dus Poetin is eigenlijk een pompmedewerker, een soort VKDRMS dus.
superquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eten is gewoon een verzameling calorieën en macro's.
- Sapstengel
Lol nice. Ik zit op 1172 nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
super
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
enorm verslavend spel
Hebben we hier niet. Wel grieten die kickboxen maar die zie je eigenlijk nooit in het ijzerhok.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vrouwen uitchecken in de sauna na afloop.
Zit nu op 2k, 2e keer spelen. De eerste keer niet gelezen hoe het werktquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef VMSDKR het volgende:
1484 in eerste spel - 128 als hoogste tegel.
Waar de fuck heb je het over - we spelen een DENKSPEL.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef fathank het volgende:
Jullie mogen het gewoon zeggen als jullie liever contact zoeken met volslanke singles ipv met een paar buffels een vreetschuur bankroet te eten. Die ads komen hier niet voor niks langs.
Nope, 178 masterracequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Klokov het volgende:
Ik heb nu een add voor goedkope kinderfietsen? Etha, that you?
Geen idee, kun jij bij de bovenste plank in de Jumbo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
VMS kun je iets vertellen over katten?
Over de fucking meet die niet doorgaat zaterdag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over - we spelen een DENKSPEL.
Kom 050 dan Henk, VMS en zijn zusje zijn er ook. De buurvrouw is eveneens welkom.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Over de fucking meet die niet doorgaat zaterdag.
je wordt onvruchtbaar van junkfood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eten is gewoon een verzameling calorieën en macro's.
- Sapstengel
kenker 200 km rijden ouwe. Dan ga ik wel met de buurvrouw naar t strand ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom 050 dan Henk, VMS en zijn zusje zijn er ook. De buurvrouw is eveneens welkom.
Nee Setoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Klokov het volgende:
Chill scheelt weer een medische ingreep en 350 piek eigen risicoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je wordt onvruchtbaar van junkfood.
-THEFXR
Cor, ik ben niet gediend van die haat elke keer jegens de linkjes die ik post. Wil je daar alstublieft mee ophouden gezien het gewoon respectloos en irritant is. Als je een persoonlijk probleem met mij hebt, dan hoor ik dat graag. Bedankt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit soort sletroulettemeuk bekijken
u say wuuuuutquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Scumbag GRSquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
super
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
enorm verslavend spel
Jammer man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Over de fucking meet die niet doorgaat zaterdag.
Je kan de 1e 1000 punten random pijltjes indrukkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef VMSDKR het volgende:
1088
kanker ik mis hier gewoon de motoriek voor ofzo.
1164quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan de 1e 1000 punten random pijltjes indrukken
Ja en dat was toen ik gewoon zat te kutten en random moves maakte voor het grootste deel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
aight aight, een Sapje gezet me de 512 steen
Je moet niet je huisgenoot op jouw computer laten zoeken op kleine meisjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Klokov het volgende:
Heb je een slecht huwelijk ofzo, dat je altijd maar chagrijnig bent? Srze vraag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je moet niet je huisgenoot op jouw computer laten zoeken op kleine meisjes.
Ik heb geen issues met jou, maar kennelijk wel met de bagger urls die je post.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cor, ik ben niet gediend van die haat elke keer jegens de linkjes die ik post. Wil je daar alstublieft mee ophouden gezien het gewoon respectloos en irritant is. Als je een persoonlijk probleem met mij hebt, dan hoor ik dat graag. Bedankt.
[..]
u say wuuuuut
[..]
Scumbag GRS
[ afbeelding ]
[..]
Jammer man.
nee, dat is als bezoek ook gebruikt maakt van jouw wifiquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je moet niet je huisgenoot op jouw computer laten zoeken op kleine meisjes.
Nee. Al mis ik wel de lekkere gymmokkels hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je een slecht huwelijk ofzo, dat je altijd maar chagrijnig bent? Srze vraag.
quote:
gewoon scheiden en zo'n gymmokkel nemenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Al mis ik wel de lekkere gymmokkels hier.
Niet iedereen kan voldoen aan jouw superieur smaak beste Cor. Mensen hebben verschillende smaken op het gebied van wat ze leuk vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb geen issues met jou, maar kennelijk wel met de bagger urls die je post.
Fijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Cmon VMS, 3000 is een mentale grens die je over moet.quote:
Ja, en dat is net gelukt. Ik heb 'm gebookmarked. Morgen weer proberen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Cmon VMS, 3000 is een mentale grens die je over moet.
Beter dan de normale?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Download de app op je telefoonquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en dat is net gelukt. Ik heb 'm gebookmarked. Morgen weer proberen.
Klokov doet qua werk/studie iets met getallen: dat kan niet anders.quote:
dat jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef fathank het volgende:
Willen de afhakers zich even bekend maken?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:28 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]Ze ziet er uit als iemand met een leuk karakter dus waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jatogquote:
Montelly en ik hebben afgelopen jaar al een stuk of 7/8 keer gemeetquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:30 schreef Champy het volgende:
Zoveel keus hier en dan kies je montelly?
lol ik buttonmashde maar wat, 2e try ergens in de 7000 met hoogste 512quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:16 schreef Klokov het volgende:
Boys, wat is mijn volgende zet?
[ afbeelding ]
ik wilde net inschrijven maar toen was het al afgeblazenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef fathank het volgende:
Jullie mogen het gewoon zeggen als jullie liever contact zoeken met volslanke singles ipv met een paar buffels een vreetschuur bankroet te eten. Die ads komen hier niet voor niks langs.
nu al?quote:
Bios bij Bijlmer station?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
nu al?
Hen morgen wat te doen tijdens lunchpauze
Met random buttons drukken krijg ik meer dan met nadenken. Kankerspelletjes als deze frustreren me maximaal, meer dan alles op hjet ineternet Gewoon omdat ik niet eens over de kanker 2000 punten kan komen met zgn nadenkequote:
best oke, prima zalen. Paar keer naar zo'n fok premiere geweest. Alleen kom ik er normaal alleen overdag of vroeg in de avondquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bios bij Bijlmer station?Beetje goede bios?
Black Widow speelt een grote rol, daarom wil ik de film zo graag zienquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is die zo leuk dan? Ik vind hem niet echt een superhero.
In het begin kun je wel een beetje drukken ja, vnml pijltje naar boven gebruiken. Gewoon zorgen dat je de hoge nummers bovenin houdt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Met random buttons drukken krijg ik meer dan met nadenken. Kankerspelletjes als deze frustreren me maximaal, meer dan alles op hjet ineternet Gewoon omdat ik niet eens over de kanker 2000 punten kan komen met zgn nadenke
Nice.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
best oke, prima zalen. Paar keer naar zo'n fok premiere geweest. Alleen kom ik er normaal alleen overdag of vroeg in de avond
Wat betaal je voor zo'n kaartje?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:05 schreef Ethanolic het volgende:
ik was met JB naar de premiere Black Knight Rises @ Tuschinski in de VIP, dat was echt top
Wat is je highscore brah?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga morgne dat spel gewoon als PWO gebruiken, word er helemaal gek van.
haxquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
whahaha jullie zijn echt sukkeltjes
[ afbeelding ]
xD
goede photosoupquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
whahaha jullie zijn echt sukkeltjes
[ afbeelding ]
xD
tering, legoblokken uit 1995quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What. The. Hell. Is. Dit.
https://www.facebook.com/(...)80873&type=2&theater
die chick die daarin speelde was echt super lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking Chucky lol. Vond dat ding legit eng vroeger.
https://www.facebook.com/(...)05021&type=2&theater
En sushiquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:30 schreef Champy het volgende:
Zoveel keus hier en dan kies je montelly?
ONZ is verderop!quote:
Bron please. En post ff in t BB topic. Daar zitten de mensen met verstand.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:14 schreef Joezi het volgende:
Feitje: Uit grootscheepse studies waarbij tienduizenden mensen gedurende tientallen jaren worden gevolgd, blijkt dat een langdurige hoge eiwitinname de kans op verschillende soorten kanker verhoogt.
Dus ik moet naar bewijs gaan zoeken voor een bewering die jij doet? Zo werkt het niet vriendje.quote:
Welles.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus ik moet naar bewijs gaan zoeken voor een bewering die jij doet? Zo werkt het niet vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |