hoiquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:05 schreef THEFXR het volgende:
waar de fuck is iedereen? normaal loopt dit als trein, nu nada
plops, zo over je lap heenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:27 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Chocolate caramel (variety pack) smaakt wel chemisch
Alles kan, maar dan wordt het krap in mijn keuken en daar heb ik weinig zin in. Ik gebruik het verder ook niet echt. Als ik ovengerechten wil heb ik jou daar vanaf nu voor. Volgende week zaterdag breng je de lasagne dus, oké, cool.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ja, ja dat kan ook..
[..]
lol, lijkt me wel een gezellig clubje
[..]
aaww! Kun je geen klein oventje van max 50 euro halen?
knipoogjequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meisjes in de gym aanspreken is een gevoelig onderwerp. Hoe is dit het beste aan te pakken?
Dat laatste niet. In de gym kom je jammer genoeg al gauw als een creep over gezien je meisjes vaak hoort klagen over mannen in de gym.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:56 schreef ChesterPerry het volgende:
wil je er versieren of wil je der helpen met een oefening? dat laatste is niet echt aan te raden
weeniemanquote:
dat hoor ik eigenlijk nooit, heb vaker last van meisjes, vrouwen die gaan rekken strekken of rare oefeningen gaan doen in het krachtgedeeltequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat laatste niet. In de gym kom je jammer genoeg al gauw als een creep over gezien je meisjes vaak hoort klagen over mannen in de gym.
[..]
weenieman
Op zhe internetz lees je het weleens. Dat laatste is idd irritant, zeker wanneer er gewoon een fucking stretch plek in de gym is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
dat hoor ik eigenlijk nooit, heb vaker last van meisjes, vrouwen die gaan rekken strekken of rare oefeningen gaan doen in het krachtgedeelte
Dat is nou ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:01 schreef ChesterPerry het volgende:
ja of ga lekker hardlopen in het bos en daar strekken, of koop een matje en doe het thuis kan je ook nog is tv kijken
Dat lijkt mij idd ook fucking creepy man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef ChesterPerry het volgende:
knipoogje is wel het laatste wat je moet doen
hoezo niet strekken in een sportschool vind ik wel een beetje onnodigquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet nodig.
de meeste willen gewoon jongens scoren, maar niet de eerste zet doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:01 schreef ChesterPerry het volgende:
ja of ga lekker hardlopen in het bos en daar strekken, of koop een matje en doe het thuis kan je ook nog is tv kijken
ok manquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hoezo niet strekken in een sportschool vind ik wel een beetje onnodig
Nasty hequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:23 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom ziet Facebook er ineens uit als een gare mobiele layout? Wtf is dit man
lol, dat hoort erbij noobquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hoezo niet strekken in een sportschool vind ik wel een beetje onnodig
"Hey buurvrouw, kan ik wat suiker van je lenen"quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
M'n ex was fitness instructrice maar dat was "before lifting".
Voor de rest spreek ik nooit vrouwen aan in de gym, waarom zou ik?
En als je al PUA tips wil moet je bij Henk zijn, niet bij mij
Zeg je alleen maar omdat MsMessy meeleest hé, hé.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
whahahahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd ook fucking creepy man.
Bro, je moet altijd de ramen en spiegels gebruiken als je dem glutes wilt appreciaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whahahaha![]()
dat staren van jullie is pas creepy
sociaal iets??quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
donder op man, voor krachttraining niet, dat is totaal niet rullevantquote:
dat hebben die meiden uitgevonden, 100 jaar voor dat jij bestond....quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bro, je moet altijd de ramen en spiegels gebruiken als je dem glutes wilt appreciaten.
Hoeveel jaar voordat jij bestond dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat hebben die meiden uitgevonden, 100 jaar voor dat jij bestond....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |